Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Pai dacă zici ca funcționează ce rost mai are sa-i faci BS ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Ma intereseaza sa mi spuna careva daca pe toate b6 este webasto/incalzire auxiliara.La mine nu are nici teava sub masina,nici stiker in fata la motor,nici butonul ala pe consola climatronic.De incalzit...nu se incalzeste asa usor,adica fac vreo 10-15 km si apoi baga aer cald calumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate știu eu nu toate b6 au auxiliara și oricum alea care au, au degeaba pentru ca nu este un sistem fiabil și rezistent...cel puțin la vremea aia când a apărut b6. Al meu are și sa stricat pe la 80mii de km și costa o căruță de bani sa o repari și am mai auzit pe multi alții cu problem asta. Pe mașinile fabricate mai recent poate este altfel, poate sistemul este mult mai bun și mai de durata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am și merge foarte bine! De 10 ani nu am avut probleme grave, doar blocaje pentru erori de curent și combustibil. Și își face treaba, baga cald imediat.

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua baieti; voi fi concis: AUDI A8 2008 webasto porneste din telecomanda, unitatea climatrinic si baga aer si la 5 minute se aud zgomote, bocanit, trancanit si se opreste. 

Pe vcds nu apar erori la fault codes. Acum daca pun contactul (fara sa pornesc motorul) si pornesc webasto baga aer cald in masina fara probleme si nu se mai opreste!!! (pe vcds se vede temperatura cum urca la 89, 95). 

1. O fi pompa de apa pt ca la OUTPUT TESTS primele 2 casute sunt goale, a 3-a arata 99% si a patra OFF?

2. Ce pompa recircula apa de baga cand pun contactul?

3. La adaptation channel 10 am pus 2 sau 3 la valoare dar la fel nu baga aer cald cand e masina incuiata. (in ideea sa dea drumu la valva N279 si la V55 pompa in ideea ca am asa ceva teoretic trebuie o pompa sa fie)

4. Codarea la Codding I am 0000111 si la codding II 0000000. 

Platesc daca cineva are solutia, nu caut pomana ma gandesc ca e ceva de codare!!! Va multumesc anticipat.

P.S. Am reusit sa dau drumu (si sa apara in MMI) la adaptari la AUTO HVAC la Engine preheat si sa-l activez din MMI voi incerca cu aceasta functie. 

 

COdarea se face in felul urmator dar mie nu-mi acccepta in VCDS 5 caractere ci numai 7! Deci ar fi trebuit sa am 00111 si mie imi da voie numai 0000111 iar codarea a 2 nu o inteleg pt ca ar trebui clar 00111.

 

Coding of the auxiliary/additional heater control unit -J364

 

                        Code                                        Meaning

 

0                                                                      No assignment

       0                                                               No assignment

 

                                                                        Coolant shut-off valve -N279

 

 

            0                                                          No shut-off valve -N279 fitted.

                                                                        - Coding for vehicles with diesel engines without                                                                                     auxiliary heater optional extra

                                                                        - Possible coding of auxiliary/additional heater at                                                                                   customer request (if customer primarily requires

                                                                        auxiliary heater for heating of the engine).

 

            1                                                          Shut-off valve -N279 fitted.

                                                                        - Coding for vehicles with auxiliary/additional heater

 

                                                                        Circulation pump -V55

 

                        0                                              No circulation pump -V55 fitted.

                                                                        - Coding for vehicles with diesel engines without

                                                                        auxiliary heater optional extra

                       

                        1                                             Circulation pump -V55 fitted.

                                                                        - Coding for vehicles with auxiliary/additional heater

 

                                                                        Mode of low voltage shut-off

 

                                    1                                  Shut-off because of low voltage by the energy

                                                                        management control unit -J644.

                                                                        - Ex factory coding for vehicles with

                                                                        auxiliary heater optional extra (or auxiliary/additional

                                                                        heater).

 

                                    2                                  The low voltage shut-off occurs at the voltage entered in

                                                                        the Adaption function (fixed value).

                                                                        - Ex factory coding for vehicles with diesel engines

                                                                        without auxiliary heater optional extra

                                                                        - Possible coding of auxiliary/additional heater at

                                                                        customer request (if customer does not require

                                                                        low voltage shut-off by control unit -J644 in auxiliary

                                                                        heater operation).

Modificat de eull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Pune o poza din VCDS sa vad exact ce reprezinta codarea 0000111 .

Din ce ai scris ÎMPRĂȘTIAT MAI SUS ar trebui sa codezi 00111 dar nu înțeleg de ce nu merge (probabil ai nevoie de o interfața VCDS originala Ross-Tech) .

Acum legat de ce zici tu ca pe "AUTO HVAC Engine preheat" ar însemna ca WEBASTO sa încălzească doar motorul NU ȘI INTERIORUL .

Vezi acolo pe AUTO HVAC unde scrie Engine preheat dacă cumva mai ai și alta opțiune ca sa încălzească și interiorul "Cocpit / Cabin preheat" sau ceva de genul .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut; am pus o poza facuta azi din timpul functionarii si dupa cum citesc eu group 4 casuta 3 n279 nu merge!  

Display zone 3

Activation of coolant shut-off valve -N279.

J Readout: 99 percent or 100 percent

- The shut-off valve is not activated (large coolant circuit; the coolant is drawn in by the auxiliary/additional heater via the engine).

J Readout: 1... 98 percent

- The shut-off valve is activated in loop control mode.

J Readout: 0 percent

- The shut-off valve is permanently activated (small coolant circuit; the coolant is drawn in by the auxiliary heater directly from the air conditioner unit heat exchangers).

 

 Scanare inainte de codare: (mi-a facut cineva o codare pe 21.10.2016, ca inainte de codarea asta nici nu mergea la aux heating sa dau pe ON ca si schimba inapoi pe off si s-a bagat baiatu cu tester original si a facut sa mearga si din telecomanda acum si din MMI. Problema ramane ca tot da rece in incinta. Dar ma repet cu contactul pus WEBASTO functioneaza perfect....!  Mai trebuie codat ca sa dea drumu la valva aia. 

O chestie interesanta: 99,6% si la pompa de circulare si 99,6% si la valva; la valva grup 3 casuta 3 ce e peste 99% inclusiv nu merge valva; la grup 4 pozitia 3 pompa de ricirculare intre 10 si 100 pompa merge! 

Ca sa codez tre sa bag cod de siguranta? Daca trebuie informatii in plus pot face poze. 

 

 

Sunday,16,October,2016,23:21:28:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 18: Aux. Heat
Control Module Part Number: 4E0 910 105 A
  Component and/or Version: Heizgeraet      H08 0140
           Software Coding: 0000111
            Work Shop Code: WSC 00000
                      VCID: 1A3B34EAD53FB4CE7A7-804F

Advanced Identification
     Serial number: 00000009013887
     Identification: WOS-000
     Revision: 0000000C
     Date: 02.03.07
     Test stand number: 0001
     Manufacturer number: 6177
Flash Status
     Programming Attempts: 0
     Successful Attempts: 0
     Programming Status: 00000000
     Required Conditions: 00000000
     Flash Tool Code: 00000 000 00000
Misc.
     Hardware number: 4E0 265 081 T
VCDS Info:
       Labels: None

 

 

in timpul func.jpg

Modificat de eull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pleaca bine si ajunge rapid la 90 de grade iar pe la 75, 80 se aud sunetele astea: se chinuie sa deschida o valva ceva... daca pun contactul orice problema dispare urca usor spre 90 de grade; iau contactul si urca foarte rapid la 90 grade.

 

Modificat de eull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Părerea mea este ca atunci când încep sa se audă pocniturile alea de la sfârșit-ul filmului de abia atunci începe sa se încălzească elementele metalice de pe circuit conducte etc .

In film este tot procesul de când al pornești tu din telecomanda și pana ajunge "apa" la 90 de grade ?

Pentru ca dacă este asa, NU are cum sa ajungă "apa" asa de repede la 90 de grade în sistem .

Ca sa ajungă la 50 de grade și sa pornească ventilația pe climatronic și sa bage căldură în interior durează minim 5 minute, ori în film se opresie după 2 minute și 30 de secunde .

Verdictul meu este ca pompa de recirculare a "apei" de la Webasto este defecta iar acesta intra pe protecție și se oprește atunci când temperatura apei din el ajunge la 50 de grade .

Iar faptul ca tu zici ca atunci când pornești motorul merge OK eu zic ca motivul funcționarii OK este acela ca atunci când motorul merge lichidul din el (inclusiv cel din Webasto) este pus în mișcare prin circuit de POMPA DE APA a motorului .

Poate au și alți colegi ceva păreri .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum functioneaza webasto cu telecomanda pe B6 diesel ? apas pe cele 2 butoane, da' nu se intampla nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Fa o diagnoza cu VCDS poate este blocat .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate trebuie resincronizata telecomanda ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-avea nici o eroare pe Aux Heat sau HVAC.

Nu are vreo temperatura minima la care merge ?

Cum stiu ca functioneaza, ies aburi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns @DRI@N. Filmarea aceea era data drumu dupa ce webasto a mers 2 min. 

Tot ce e posibil sa fie pompa dar am 2 intrebari:

1. De ce merge cu contactul pus (repet, nu trebuie sa pornesc motorul)

2. De ce nu da eroare la fault codes daca pompa ar fi defecta... ar zice ceva ma gandesc eu 

(Cand se aud bataile alea temperatura urma peste 85 de grade si inca foarte repede). Ma intreb daca nu o fi valva n279.... 

Cel mai plauzibil ar fi codarile mele sunt facute aiurea 0000111 cand ar trebui 00111. el dupa 00..111 vede 00 in loc de 11 si in colcluzie nu stie ca are si pompa si valva. Ma duc maine la Audi sa recodez modulul online pt ca daca nu am coduri de eroare si merge webasto pe contact deci ce dreacu sa fie decat codarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RE: am facut test in seara asta: am pornit webasto si iar bocanituri si s-a oprit in stand by ,,pause hold'' iar apoi eu m-am dus si am dat ,,engine preheat'' ON din mmi; bun. Am luat contactul si surpriza ca temperatura crestea usor usor si scria ,,pre throttle'' iar apoi s-a dus la ,,full throttle''; cand s-a apropiat de 90 de grade a facut de 2 ori poc poc :)  si s-a oprit; da baga cald in habitaclu ba nene de nu-mi venea a crede. 

AM repornit webasto cu ,,engine preheat'' atat pe on cat si pe off dar nu am mai reusit sa il fac se mearga fara contact pus... 

Concluzia mea? N279 gripata! La output tests cand o activez (N279 e ultimul test) face exact ca pompa de combustibil v54 (metering pump -V54), un tac tac dar putin mai rar. E normal sunetul? 

Si acum ce cod de original are n279 va rog. Multumesc

Modificat de eull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , imi puteti spune cum trebuie procedat la incalzirea auxiliara? cu motorul pornit? eu am pe masina asta, vazut cu vcds-ul :

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D5B176DB40A1F1

No fault code found.

Din cate am inteles functionarea este electrica , nu cu motorina .

Mai am si o comanda telestart t91 pe care scrie webasto .

Va multumesc

t91517bb84fa9ff3_600x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vezi tu acolo este cea electrica. In autoscan nu ai si adresa 18 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am adresa 18... 

VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

Monday,24,October,2016,10:37:34:32264

Chassis Type: 3C0
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 55 56 62 72
          76 77 7D

VIN: WVWZZZ3CZ6P055249   Mileage: 162280km/100836miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Malfunction 0010
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai cea stationara care sa mearga cu motorina, deci telecomanda este degeaba.

Si nu am vazut pana acum sa ai si electrica si pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al , dar telecomanda functioneaza...am apasat ON  ( ledul rosu clipeste rar ) , si cu motorul oprit ( se aude ceva la masina si dupa un timp pornesc ventilatoarele ) si cu el pornit . Cu motorul oprit dupa 5-7 min apa era la 70. Citind forumul nu am mai folosit-o fiindu-mi frica sa nu-mi termine bateria. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant .

Dar când ai motorul oprit scoate ceva fum pe sub mașină in acela 5-7 minute ?

Poate e pus un Webasto non OEM ce nu e legat la instalația electrica a mașinii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a iesit fum, am sa incerc odata sa las mai mult, si cand va fi mai frig afara ( atunci erau 6 gr ). Trebuie sa ma uit la motor pe acolo, poate este OEM cum zici, dar nu stiu ce sa caut...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate în zona gatului de umplere cu lichid de spălat parbrizul .

Acolo trebuie sa fie o conducta neagra ce alimentează cu motorina Webasto OEM .

Fa o poza sa vad .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, @DRI@N said:

Uitate în zona gatului de umplere cu lichid de spălat parbrizul .

Acolo trebuie sa fie o conducta neagra ce alimentează cu motorina Webasto OEM .

Fa o poza sa vad .

 

Adrian ai dreptate , este non OEM m-am uitat acum la masina , este la roata din partea soferului, se vede ceva acolo, am facut niste poze, dar fiind noapte mai greu se desluseste, am observat si pe cutia de sigurante ceva... si la parbriz sus ca o antena....probabil ca neamtul si-a montat anterior webasto. Am pornit-o cu telecomanda, si in 10 min era cald in masina, apa la 80, putin miros de fum in partea acolo in dreptul usii soferului, dar nu am vazut fum.

IMG_0332.JPG

IMG_0331.JPG

IMG_0337.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.10.2016 at 9:13 PM, drazzy said:

N-avea nici o eroare pe Aux Heat sau HVAC.

Nu are vreo temperatura minima la care merge ?

Cum stiu ca functioneaza, ies aburi ?

Ma puteti ajuta si pe mine ? Nu pare sa se intample ceva cand apas pe ON.

Are Aux Heat 18-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!