Jump to content

Montare Maxi-dot, Abs, Tempomat


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Poate suna stupid dar se poate monta instrument cluster-ul de polo gti 6r pe al meu 9n gti? Intentionez sa imi pun un cluster cu maxidot la un moment dat dar mi se pare ca arata extraordinar ceasurile vag iluminate cu alb. Daca nu merge apelam la optiunea cu schimbat masina in loc de cluster nu? :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu asa ceva.... sunt diferente majore, intre componentele celor doua platforme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un part number pt clusterul cu maxidot pt motorul pe benzina are cineava ?

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut pe toti!

Scuze daca postarea este gresita

As dori si eu un upgrade la 9n3 si anume sa pun o navigatie.

Ce se potriveste ?

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

imi cer scuze daca nu postez unde trebuie


la masina din semnatura as vrea sa schimb manetele pe care le am la
stergator si semnat, pt a pune manete cu pilot automat si cu butot pt
computer de bord, dar nu stiu daca est eposibil asa ceva si as mai vrea
sa imi pun bun pornire./oprire pt esp


va rog daca puteti sa ma ajutati si sa-mi spuneti daca s poate sa fac asa ceva


va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina e ? De pr mobile nu vad semnatura.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un polo 9n3, 1.4 tdi 80 cp, 12/2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilot merge. BC doar daca schimbi ceasurile. Esp la fel, seschimba pompa de abs.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva coduri pt ceasuri cu mini dot si maxi dot la masina din semnatura

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi mi-am montat si eu tempomat "home made" pe al meu Polo de 1,2. Cost total 52 RON si cam 8 ore de munca.. Merge super. Multumesc pe aceasta cale lui  @hazin pentru informatiile si pozele postate pe forum precum si tuturor userilor care au postat informatii utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cateva poze:

post-10189-0-49554500-1381580627_thumb.jpost-10189-0-43884100-1381580635_thumb.jpost-10189-0-30274900-1381580644_thumb.jpost-10189-0-17204500-1381580650_thumb.jpost-10189-0-74106800-1381580656_thumb.j.

Daca cineva doreste informatii suplimentare ii stau la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa renunti la acel on-off ca strica tot aspectul.Am si eu si e pe on permanent,am renuntat la martorul de bord si am pe maneta confectionat set-reset.Nu e tirziu sa renunti la comutatorul tip YAR-91,ca e pacat.Inovativa treaba cu alea sub manson la schimbator! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa renunt la On/Off din cauza ca 80% din timp circul in oras unde tempomatul nu prea poate fi de folos. Am ales varianta "IAR-91" pentru mai multa siguranta ( actionare nedorita, etc) si pentru faptul ca masina mai este folosita ( ocazional) si de fiul meu. L-am montat pe capacul de vizitare in ideea ca nu costa foarte mult unul SH (daca vreau sa vand masina). Martor de bord as vrea dar nu merge, probabil lipsa LED ( de verificat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus si led si rezistorii,desi am verificat alimentarea,la urma am constatat ca tot nu merge martorul luminos.Nu e problema ca este activat tot timpul,pentru ca oricum,in cazul apasarii accidentale,se decupleaza automat la calcarea pedalelor frina sau ambreiaj,ceea ce,in cazul mersului urban,se intimpla mai tot timpul.De aceea,eu personal,am considerat butonul de on-off ineficient. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai permis de 1 an (timp in care ai condus de f. putine ori) consider ca lipsa switch On/Off poate fi periculoasa. Sa luam un ex. Daca ai setat viteza la 50 Km/h ( treapta III) , apesi frana, schimbi in  treapta II, ai 20 Km/H (traficul,deh) si accidental apesi Resume. Este posibil sa se piarda si sa nu apese frana la timp si atunci intra in cel din fata lui. (ipotetic vorbind).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si nu.... depinde de fiecare. Oricum, nu e rau ca i-ai pus on/off (mergea un buton mai mic).... Totusi, pacat ca ai ascuns butoanele.... se puteau cauta niste butoane care sa arate bine si pe care sa le montezi in spatele manetei sau in alta parte, nu asa dosite.....

 

felicitari pt munca depusa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e tasta Resume,este Reset si are functia de resetare cu o viteza superioara celei pe care o ai in momentul apasarii tastei Set.De aia are si simbolul de + linga ea.Nu fuge masina de sub tine daca o apesi,dupa dezactivarea CCS prin apasarea unei pedale.De asemenea,nu sint gica contra si te felicit pentru ceea ce ai realizat.Este doar o parere vis-a-vis de un comutator irelevant.Ceva gen Passat 3C,la care am observat ca cei mai multi il au pe "on" permanent,ca se vede pictograma pe maxidot.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RES = resume si nu reset, la apasarea lui te duce la viteza care ai avut-o setata si cu care ai mers inainte de a calca frana sau ambreiajul.

 

Mie imi place ideea cu butoanele ascunse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il tin ON mereu la passat si nu am gresit niciodata cu apasatul pe buton. Totusi un buton on/off e necesar dupa parerea mea

 

Butonul RES e RESUME la viteza setata anterior nu RESET, ca doar nu resetezi tempomatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica daca am avut a 4-a si 100 km/h si schimb a 2-a,dupa care apas RES,imi zboara pistoanele incercind sa ajunga la 100km/h.De curiozitate,incerc miine.Asa prosti or fi fost aia de la proiectare?!?Vorba colegului,daca se uita pe "on" si un incepator apasa din greseala pe RES?Poate vii din vreo cursa si dai masina cuiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Poate vii din vreo cursa si dai masina cuiva...

 

...fara sa fi oprit motorul in prealabil. Se stie ca atunci cand se opreste motorul, se pierde orice informatie referitoare la viteza setata si memorata in ECU.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... si nu au fost prosti.... mergi cu 130km/h pe autostrada, schimbi treapta... si apesi RES - ca sa urce iar la 130.

 

La modelele mai noi de la Audi (si la alte marci) nu se mai pierde setarea tempomatului, cand apesi ambreajul. Daca l-ai setat la o viteza, schimbi treapta si accelereaza/mentine pana la viteza setata.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zboara nici un piston incercind sa ajunga la viteza memorata anterior.Daca exista discrepante majore intre turatia motorului si viteza pe care o ai dupa apasarea pedalelor nu mai face nici o comanda.Adica daca schimbi a 3-a cu a 2-a,apesi RES,revine la viteza anterioara.Daca esti cu a 5-a si ai 120km/h,calci pedala,schimbi a 2-a si apesi RES,ai parte de o mare pauza de gindire. Ma gindeam eu ca nu ar fi putut sa fie astia asa prosti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand esti cu a 5-a si ai 120Km/h calci frana si reduci viteza la 30-35 Km/h, schimbi a 2-a si apoi apesi RESUME. Asa ai facut?

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!