Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

..... Aveam la bord 90 grade, in fata baga fierbinte dar in spate calai....

aveti idee care ar fi problema?

Pai cred ca pe frigul acela...-20 afara....se racea pana in spate, ca aerul merge pe undeva pe sub masina prin niste tubulaturi

Eu aveam asta vara problema invers, adica cel rece ajungea in spate fierbinte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.sunt nou pe forum si as vrea sa stiu daca puteti sa imi spuneti daca se mai poate repara motorasul din interiorul webasto-uli?mersi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Tocmai m-am innoit cu un sharan din 98 ,1,9 tdi care ma multumeste,de altfel.Singura problema pe care o am este aceea ca,imi tot clipeste pe bord indicatorul unei bujii incandescente.Am apelat la cineva ,mi-a sters ceva erori de pe acolo,dar semnalul nu a disparut si nici sobita nu am auzit-o sau vazut-o functionand .Este vreo legatura intre simbolul care clipeste si bujia sobitei?Ma bate gandul sa o dau jos,strapand circuitul de apa si astupand alimentarea cu motorina.Asta este cauza sau risc sa fac vreo dracie apucandu-ma eu s-o repar? Cu multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poti sa-ti dai seama daca SHARAN-ul are WEBASTO?

Are climatronic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Tocmai m-am innoit cu un sharan din 98 ,1,9 tdi care ma multumeste,de altfel.Singura problema pe care o am este aceea ca,imi tot clipeste pe bord indicatorul unei bujii incandescente.Am apelat la cineva ,mi-a sters ceva erori de pe acolo,dar semnalul nu a disparut si nici sobita nu am auzit-o sau vazut-o functionand .Este vreo legatura intre simbolul care clipeste si bujia sobitei?Ma bate gandul sa o dau jos,strapand circuitul de apa si astupand alimentarea cu motorina.Asta este cauza sau risc sa fac vreo dracie apucandu-ma eu s-o repar? Cu multumiri anticipate.

Verifica contactul de stop frana(actionat de pedala de frana),potate fi defect,sau un bec ars la stop frana ,acesta este motivul pentru care clipeste martorul bujiei .

Nu are legatura cu bujia de la webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poti sa-ti dai seama daca SHARAN-ul are WEBASTO?

Are climatronic !

1.verifici cu vag-com;

2.te uiti sub masina in partea stanga spate(la pasager) daca vezi o toba mica de evacuare.

spor la cautat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am gasit, dar nu functioneaza.

multumesc mult.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-ai scanat sa vezi ce erori are ?posteaza-le aici si poate te ajutam cu un sfat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat climatronic-ul si avea o eroare la un presostat, pina acum clipea afisajul la pornire. Dupa stergere nu am mai reaparut eroarea, afisajul nu mai clipea. Nu gasesc meniul in VAG-COM cu auxiliary heating.

Dar booster-ul tot nu porneste. Am gasit procedura de verificare a tuturor conditiilor de pornire a booster-ului, dar nu gasesc cutia cu relee (in documentatie imi arata un desen incomplet, dar nu pot localiza amplasarea). Poate imi spune cineva unde este.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul 18 se ocupa de auxiliary heating,pe-asta trebuie sa-l cauti.Pana nu stergi erorile din el nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici e pagina cu pricina.

page1.pdf

si aici e procedura de verificare booster.

verificare_booster.pdf

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este eroare de bujie ?

Sirocoul porneste ,fumega la greu si se opreste.

Control Module Part Number: 7M3 815 071 A

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Am intuit eu ceva da' e mai bine sa-ntreb totusi. :beerchug:

Ca sa-i spun omului ce sa-si comande.Daca era bujia dadea si ceva cu "glow plug".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

papi_grasu

Pentru astfel de anunturi exista o arie dedicata vanzarilor si o alta dedicata cumpararilor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok scuze nu am stiut ca sunt nou pe forum.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

adi iliu

Buna ziua,

sunt si eu posesor de sharan de aproximativ 2 ani si de la inceput ma lupt cu un cunsum de combustibil. sharanul este din 2002, 1.9 tdi, 116 cai, 250k km la bord, daca ajuta cu ceva informatia asta. dupa cum va spuneam, eu ma invart cam mult in oras, si am un consum mediu in oras de 14%, ceea ce mi se pare imens. o prietena are sharan sii consuma 8.6 in oras. sunt depasit de situaie,

sunt obsedat acuma sa scot un consum cat mai redus, de condus sportiv nici nu vine vorba, sunt foarte calm. consumul mi-a sarit la 14% din decembrie, pana atunci avea 12-13% in oras.

va rog daca ma puteti ajuta si pe mn cu ceva idei ce ar putea avea masina si ce sa fac sa ii reduc consumul.

p.s. mi se pare si ca e cam lenesa masina de cand consuma mult.

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am schimbat amortizoarele pe fata la sharan, boge (300 lei bucata) + flanse boge 150 lei amandoua. Ma steptam sa fie mai confort dar tot face bum cand iau o groapa adanca. Oricum cele originale erau 2000lei+ asa ca ma multumesc si cu astea.

In alta ordine de idei, au innebunit senzorii de la placute si g200 care imi decupleaza automat esp. Inhjur de fiecare data, am vorbit cu cineva sa vedem daca e din soft sau e vreun scurt sau o mufa cu probleme. Mai am si un geam pe spate care a ramas blocat sus. Placutele sunt schimbate de 10kkm asa ca nu aveau cum sa se duca si cand se aprinde martorul de placute apare si esp. dar nu mereu, doar cand vor ei. Ma amuza dar sunt si destul de nervos. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am si eu o problema cu un Sharan 1.9 TDI 2001,cand stau pe loc fara sa accelerez si dau de volan stanga dreapta merge greu si face un zgomot urat,daca accelerez volanul merge ok si nu mai face zgomot. Zgomotul vine din partea cu alternatorul.Care ar putea fi problema?Urgent va rog.

Modificat de Tijs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai o problema la intinzatorul de curea ,nu mai intinde ca lumea cureau si automat nu invarte bine pompa servo.Incearca sa-l schimbi singur (e vreo 200 ron) cu un levier si o tubulara de 13 (parca) cu care desfaci 3 suruburi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc,

Am o mica scurgere de ulei pe langa valva EGR. Cert este ca arata cam ca in poza atasata. Din cate stiu prin EGR nu circula ulei (...) Un mecanic de la un service renumit mi-a spus ca este de la capacul de la ulei. Am intors garnitura invers, am sters bine capacul si suportul de cauciuc si estwe imaculat dupa 1000 km. In schimb EGR se murdareste constant. Sterg cam dupa 300 - 400 km. Ma gandeam ca ar putea fi o fisura in garnitura de cauciuc a capacului de la motor, undeva in spate, exact spre valva EGR si o stropeste. Aveti ceva pareri, experiente similare?

Pozele atasate le-am gasit pe un forum nemtesc si exact la fel arata si la mine petele.

Multumesc anticipat,

CGM

Supapa_egr.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din pacate pentru tine trebuie sa schimbi EGR-ul deoarece membrana din interior s-a spart.Daca ai sa stergi mizeria(vapori de ulei si praf) ai sa vezi ca are acolo o gaura pe unde ies vaporii.Inainte de Touran am avut un Golf IV si am patit la fel si pana nu am schimbat EGR-ul nu am scapat de mizerie dar nici masina nu mergea foarte bine.Din cate stiu nu ar trebui sa te coste mai mult de 250-270 lei piesa si poti sa o schimbi singur daca nu ai obiceiul de a scapa suruburi din mana sau daca nu ai scut(in cazul in care mai scapi chei(un imbus de 5 si unul de 6) sau suruburi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat cu zgomotul cand viram pe loc,era de la fulia de la alternator. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o intrebare. a patit cineva sa nu mai poata ridica roate de rezerva? cum se numeste piesa care ridica roata. oare cit o costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. e o problema destul de uzuala cu dispozitivul de la roata de rezerva. si eu am patit lucrul asta.nu am m-ai putut ridica roata.am desfacut mecanismul, de fapt am taiat niturile cu un flex si am vazut ca inauntru este o rotita de plastic, care pp ca se rupe f repede si din cauza asta nu mai poate fi tras cablul.poti sa incerci sa mergi la cineva ( un strungar) si sa-ti faca o rotita exact la fel dar din fier sau sa o cumperi. la porsche e in jur de 600 ron dar ei aduc numai pe comanada, nu au pe stoc.

Poti sa-l intrebi pe volksman dc are sau dc iti poate aduce si la ce pret.

Numai bine.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sie eu am patit la fel,mi s-au rupt 2 dinti de la rotita aia ,dar pana gasesc un strungar am pus o tija filetata si pare a fi ok(solutie de moment) :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!