Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Am facut poze cu accesu la pompa de motorina din rezervor

 

post-36318-0-17577500-1413821787_thumb.j

post-36318-0-87679900-1413821809_thumb.j

post-36318-0-70628400-1413821832_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian.Apreotesei

Verifica stutul de la pompa tandem,e problema des intalnita.

 

 

Pentru cine e raspunsul?

Multumim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Ionut.Problema care o ai tu o am si eu de cativa ani si inca nu i-am gasit solutia.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Nu am gasit un topic despre anvelope asa ca am decis sa va intreb aici :) Am nevoie de o parere despre anvelopele de iarna. Momentan , cele de vara pe care le am acum sunt 215/55/r16 si dupa cum se prezinta vremea , trebuie sa ne "incaltam" de iarna :) In cartea tehnica am trecute ca dimensiuni  si 195/65/r15 si ma gandeam sa`mi schimb jantele si pneurile de pe 16 pe 15 (datorita diferentei destul de mare la preturile intre anvelope). Ce imi recomandati , sa le pastrez pe cele late pe 16 ? Are cineva o idee cum se comporta 195/65/r15 iarna ? Sunt mai bune , mai proaste ? Va multumesc si va doresc o zi buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian.Apreotesei

Salutare, la mine este prima iarna cu un Sharan, dar pot sa iti spun ca iarna se comporta mai bine pe zapada cauciucurile inguste "taie" mai bine stratul de zapada.

Am avut iarna trecuta Fulda Kristal iglu foarte cramponate si nu am avut probleme nici macar o data. Dar si foarte zgomotoase pe asfalt.

post-140389-0-59081100-1414154224_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija mare la ce model de etrieri ai colegu sir.alexxxino ca,daca ai modelu mare, nu incap jante pe 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 205/55/16 de iarna si vara si au mers perfect.Deci eu zic ca merg si 205/55/16 sa nu cumperi alte jante si cauciucuri.

 
 
 
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

sir.alexxxino

 

Schimbarea dotarii franelor fata s-a facut in Mai 2001.

Orice Sharan produs pana in luna aceea poate sa foloseasca jante de 15" iar orice Sharan produs dupa si in acea luna poate folosi jante de minim 16" si sa fie lucrate interior LARG! Etrierele sunt maricele.

In ETKA am gasit ca franele fata ce permit jante pe minim 15" s-au montat pana in 04.05.2001 iar cele ce permit jante pe minim 16" s-au montat dupa 07.05.2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. daca tot este vorba de cauciucuri de iarna as vrea sa stiu niste marci la preturi mai accesibile din experienta voastra. am vazut niste marci pe la 260-300 ron bucata: Riken, Sunny etc. nu prea am posibilitate de ceva mai bun pt ca va trebui sa-mi iau in primavara cauciucuri de vara alte 4 bucati. dati-mi niste sfaturi va rog. multumesc anticipat. drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie obligatoriu chinezesti sau resapate,am prieteni care sau riscat si vibra(huruia) si au scapat  de ele urgent

 
 
 
 
 
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun masura la cauciucuri  :001:  215/55/16. Inca o intrebare as avea, am 4 jante din aliaj Rondell cu cauciucuri 235/45/17, ce parere aveti in legatura despre consum, stabilitate si solicitarea bucselor. :tuktuk:


multumesc dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adri,

 

daca ai un dentist bun ... de ce nu?

Cert este ca  vei pierde la confort destul de mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt aspect la care trebuie sa fii atent este index-ul de greutate, atat la janta cat si la cauciuc, deoarece sigur ITP il vei trece  cu siguranta dar daca  se rupe o janta .... si  cauciucurile  trebuie sa fie  RF ptr a avea stabilitatea necesara la viraje.

 

Cu alte cuvinte cand te decizi la tuning, ptr a avea un aspect mai frumos, trebuie sa te gandesti si la alte aspecta ce tine de securitatea ta.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spunea colegul Silvian, sharanul meu e facut in dec 2000, deci practic ar trebui sa mi se potriveasca jantele pe 15"...intrebarea mea e urmatoarea: am nevoie de un alt set de prezoane? Acum am jante de aliaj in 5 spite pe 16,care au si un fel de "saiba" atasate pe prezon(care are o dimensiune de 64 mm,masurat cu o ruleta).post-119859-0-47783800-1414415717_thumb.

Modificat de sir.alexxxino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prind bine jantele si se infileteaza destule canale cat sa te stii in siguranta (minim 5-6 canale) sunt ok acele prezoane. Saibele le au pentru centrare si pentru a nu uza prematur gaurile din jantele de aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, 

 

ce inseamna RF? Iar pe janta ar trebui sa scrie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RF  se refera la cauciuc si au  carcasa intarita ptr a rezista la solicitari mai mari.

 

http://info.promo-anvelope.ro/?cid=122

 

Daca pui jantele de aluminium pe 16 zoll sunt originale Sharan deci  perfect!

 

Si inca un amanunt  la Sharan trebuies cauciucuri cu indicele de sarcina mai mare de 95

 

Indicele de sarcină

Indicele de sarcină este un coeficient, care determină sarcina maximă a anvelopei la viteza maximă admisă pentru anvelopă respectivă.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb discurile si fata si spate.Am mai schimbat dar niciodata la Sharan.Ce chei am nevoie ca sa desfac,asa sa fiu pregatit sa nu am surprize.Astept si alte sfaturi sugestii trick-uri.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai imbus de 7 este recomandat sa te abtii!

 

Bolturile care ghideaza etrierul pe fata  se desfac cu imbusul de 7.

 

La etrierele din spate cilindri intra prin rotire + impingere, exista o  presa speciala.

 

ceva detalii dar trebuie sa traduci.... fata , spate

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu il invata la  T45 de prostii ca poate mai rupe vreun bolt ceva si ne blesteama apoi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am desfăcut. Într-adevăr imbusul se așează mai bine în gaura aia dar 7-e nu e asa comun în truse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti, m-am lamurit, foarte util si tutorialul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Muale am recurs si eu la acesta modalitate de a demonta bolturile , dar daca ai ghinionul sa fie putin decalibrata cheia  ori gaura cu imbus nu mai ramane decat aparatul de sudura sau bormasina, si totusi saunt lucruri ce tin de securitatea fiecaruia...

 

Eu am gasil la BAU MAX cheia hexagonala de 7 si nu a costat mare lucru

 

Bafat la reparatie   si spray cu vaselina de cupru ptr placute gasesti tot la BAU MAX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!