Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Apa din motor avea cam 30 de grade,afara erau 26 grade nu era pe ECON ,nu eram pe rezerva la motorina nu a bazait nu a facut nici un zgomot.Azi am facut un test VAG-COM ..si nu comunica nimica, adica nu gasea Eberspacherul.Sper sa nu se fi dus controlerul?Azi m-am tot uitat pe schema electrica de montaj si....cam asta este singura problema de verificat.Am lasat masina la Servis.Dupa toate s-a mai rasturnat si unul in fata servisului cu un SLK de a blocat si strada intreaga .Am de asteptat acuma sa vedem cu alt controler ce se intampla.Chiar sunt decis sa fac sobita sa mearga pentru ca ca vine iarna si frigul :censur:

daca mai aveti alte pareri sau sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o vede e mufa aia.Problema veche s-a discutat la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) o fi veche povestea dar pentru mine e 9.Sa vedem ce o sa-i mai fac in uichendul asta.Dca nu alt controler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o trepidatie a motorului care se simte mai ales intr-a 4-a cand accelerez sa-i dau a 5-a.Se simte si in pedala de acceleratie si in scaun...ce poate fi?

Sa fie tot de la volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate la bucsele de la bascula al meu asa facea doar ca intre a 2 si a3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific.Poate sa fie si de la tampoanele motorului?Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la Sharanul din semnatura,incepe asa: Plec din Bucuresti ,toate ok,ajung in Cluj ,parchez ,asta ieri,azi dimineata pornesc spre bucuresti,pe la Alba imi apare:Check oil level(mai am 1000 km pana la revizie),completez,plec la drum,la intrare pe A1 imi apare iar,mai pun vreo 200 mg.Ajung acasa si imi apare iar Check-ul,deschid capota scot busonul ala de la ulei si cand ma uit(de data asta cu o lampa)era aproape plin de ulei.Ce poate fi,daca scot joja nu are decat vreo 3 milimetri de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand spui "plin de ulei" ?Nu poate fi motorul plin de ulei...nus ce-ai vazut tu acolo.Si eu trebuie sa completez daca o calc mai tare,mi-a spus mecanicul ca scapa pe la turbo ca e uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa depistezi cat de cat cam prin ce zona iti pierde ulei.Eu presupun ca pe la turbo (joc mare la ax).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nare ce sa fie plin de ulei....ai vazut urme de ulei la culbutori ceea ce e normal sa vezi in schimb verifica instalatia de intercooler sa vezi daca e umezita de ulei sau verifica baia de ulei daca nu e ciupita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrusel, si eu cred ca tot pe la turbo,ca face un suierat turbina cand ii dau talpa.Dar ciudata treaba cu uleiul,daca mai bag 500 de mg da pe dinafara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost plecat cateva zile in Bulgaria, sharanul a mers ok primele zile, am traversat balcanii si Rila, apoi la intoarcerea spre casa, numai ce ieseam din Sofia, am auzit un zgomot infundat si motorul nu mai avea viata in el. A aparut un suierat la accelerare, si chiar daca apasam la fund acceleratia abia se misca de pe loc si ajungea la max 40 km / ora.

M-am intors in Sofia si am convins un taximetrist sa o ia inainte spre un service VW urmand sa-i platesc cursa. A luat-o omul inainte incetisor, eu dupa el cu 30 la ora, m-a dus pe la 4 service-uri, dar fiind sambata dupa amiaza nu am gasit pe nimeni....toata lumea era in weekend.

Solutia era sa raman inca 2 nopti in Sofia, si luni sa o i-au de la capat cu cautat sevice, sau sa plec direct catre Buc.

Am ales varianta a doua si am plecat usurel spre casa.

Era ora 18, intuneric bezna si aveam in fata un drum necunoscut de peste 400 km...dar am zis ca in 10 ore tot ajung acasa daca nu apare altceva.

La deal abia urca cu 30 la ora, si pe drum drept ajungea cu greu la 60-70 km/ora. Dupa vreo suta de km am gasit un service non stop, s-au uitat mecanicii vreo juma de ora pe dedesupt, pe deasupra, au scos un senzor de pe la filtru de aer, le-am zis sa vada daca nu e vreun furtun crapat sau sarit pe la alimentare....pana la urma au spus ca e ceva la turbina si nu au ce sa-i faca.

Am plecat mai departe la drum, si uite asa incetisor, am ajuns in fata blocului pe la 2 noaptea.

Ce sa fie...ce sa fie ?

Nu mai poate sa demareze, parca nu are suficient amestec carburant, mai este si acel suierat care se aude si cand stau pe loc daca accelerez putin, deci nu e de la cutia automata defectul.

La bord nu am avut nici un mesaj de avarie sau vreun martor care sa se aprinda.

A mai patit cineva asa ceva ?

Unde sa ma duc, cine e pe forum specialist in turbine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul dintre specialistii in turbine, de pe forum, este colegul cipos. Iti urez sa fie ceva de reparat, ca daca e vorba de turbina noua trebuie sa bagi mana mai tare in buzunar. Succes :ceuameni:

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrusel, si eu cred ca tot pe la turbo,ca face un suierat turbina cand ii dau talpa.Dar ciudata treaba cu uleiul,daca mai bag 500 de mg da pe dinafara.

S-au mai verifica pe la intercooler(combinatia aia de plastic cu aluminiu de care iti vorbeam la intalnire). :icon_thumright:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca imi permiteti, problema cu turbo am avut-o si eu, sau asa am crezut ca e de la turbo, dar de fapt era debitmetrul dee aer,pentru Remier,incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi daca mai are aceleasi simptome,da pe liber cand stai pe loc se tureaza? Daca nu trece de 2000 si ceva e posibil sa fie debitmetrul. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am dus-o la service,o sa revin cu detalii dupa ce o ridica pe rampa.Remier,asa am patit eu joi pe exact acelasi drum,m-am intalnit cu Cipos,pus Vag,schimbat debitmetru(250 ron)si trage de rupe.Scoate debitmetru afara(are doua suruburi si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti ! am luat legatura cu cipos, maine dimineata merg la el, se pare ca e doar un furtun spart sau sarit.

Simptome: scoate fum negru, nu se tureaza mai mult de 3000, de la jumatatea cursei la pedala de acceleratie apas degeaba ca nu mai creste...chiar scade putin turatia. Asta pe loc in parcare, la drum v-am scris mai sus cum a mers.

Daca scotea fum alb la turatie a spus cipos ca era jale la buzunar, asa o sa scap ieftin.

La bord nici un mesaj, poate la scanare sa se vada ceva.

Alta chestie urata, nivelul uleiului e mai mare cu vreo 3 cm, se pare ca ajunge motorina in baie pe undeva...

@Tijs -> :o or fi facut bulgarii ceva paranormal la iesirea din Sofia, de ai patit si tu la fel !...sau trebuiau vizitate mai mult de 3 manastiri. Nu ai reusit sa rezolvi acolo joi ? Eu am patit-o sambata seara cand mai erau doar paznicii la service.

Cum ai ajuns pana la urma cu masina in Buc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Remier,am venit asa usor pana in Bucuresti,faza e ca la drum drept mergeam cu 120 km/h,cand urcam era mai nasol,ma depaseau tirurile in draci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru toti: vine cineva joi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Eu nu cred ca ajung.1-masina e in service si 2-Nu am permis pana pe 2,luna viitoare(sper). :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce-ai patit Adriane ?Sa nu zici ca pe la prietenii nostri bulgari ai ramas fara el ? :)

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la stergatorul din spate (luneta),merge cu intreruperi (se blocheaza).L-am desfacut ,dar tot nu am rezolvat problema.A mai avut cineva problema asta(am inteles ca toate "face"asa) si cum a rezolvat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare la care ar dori raspuns george17 (nu poate inca posta):

stie cineva sa-mi spuna culorile la cablurile electrice care vin la rigleta la pompa de injectie de pe un motor 1,9tdi 81 kw 110cp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma scuzati daca nu intreb unde trebuie!

Azi a fost nevoie sa dau bateria jos la masina din semnatura

Stie cineva unde pot gasi codul radio-cd? e scris pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!