Jump to content

Probleme cutie de viteze manuală


ciuboy
 Share

Postare recomandată

Am citit ce ai scris şi pe celălalt topic.

În primul rând: are acelaşi comportament cu motorul pornit şi cu el oprit?

În al doilea: dacă nu s-a umblat la şurubul care vine pe gaura ovală  nu prea ar trebui să se comporte aşa. În viteza a 5-a intră?

Nu ştiu cum era la Dacie, ce înţelegi cu joc exagerat? Presupun că se bălăngăne stânga dreapta în mod necontrolat. În cazul ăsta ar trebui să verifici dacă piesa de legătură care vine în capătul şurubului montat în gaura ovală (săgeata roşie) mai este la locul ei (cablul B transmite mişcarea stânga-dreapta a manetei schimbătorului) .

Verifică şi dacă bila marcată cu săgeata albastră mai este întreagă

piesa legatura.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv multumesc de ajutor!

Pri jocul exagerat ma refeream exact la bălăngănit stanga dreapta. 

Am remediat problema cu vitezele avem toate vitezele nici jocul nu mai e asa de mare dar totus mai este ceva joc acolo. Pt viteze problema era o tija de plastic care la un capat era crapat si nu mai statea pe bila ...

La restul timoneriei sincer nu m'am uitat dar ajung din nou sub ea ca a aparut o alta buba. 

Dar cu buba noua voi reveni la topicul potrivit.

Multumesc incan o data pt ajutorul acordat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna, cati litri de ulei intra in cutia manuala de pe Lupo 1.4 cod AUD? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, l-am schimbat cu TOTAL 75W 90, era cel din fabrica la 178.000 km, doar ca nu mi-a venit sa cred ca asa de mult intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 12/22/2015 at 3:37 PM, nickisnic said:
Am reusit sa schimb piesa defecta.

 

Cutia intra numai in 3;4 pt.ca piesa de plastic era sarita.

 

 

Codul piesei se afla in poza ....908/7546.....

 

 

Arata cam asa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Se schimba foarte usor,chiar in parcare :icon_thumleft:

 

Na că am păţit-o şi eu:banghead:

A ieşit din partea de jos şi din cauza uzurii nu mai stă la locul ei. Se poate vedea dacă este sărită pe deasupra prin spatele motorului, dar la AKU accesul este mai greu pentru schimbare. Ca să o pot parca (fără aia nu intră în marsarier) am pus o bucăţică de plastic pe lângă bila aia care intră în piesă (vârful unui colier de plastic de dimensiune medie, lat de vreo 4mm) şi presat cu un cleşte autoblocant.

 

Acum întrebarea este OEM 132 lei sau Topran 9 lei?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!