Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Recommended Posts

Vezi că firele nu merg direct în ECU ci trec prin două mufe, vezi poziţia lor pe schemă. Verifică prima dată continuitatea pînă în mufa cu 14 pini şi apoi pînă în cea cu 11 pini. Verifică şi rezistenţa dintre fire (cu mufele scoase ar trebui să fie infinită)

1431794060_BKCschema.thumb.jpg.2055ba34daf856c3bb9507c0c97b0b15.jpg

 

Mai jos ai configuraţia pinilor ECU şi tensiunile care trebuie să fie pe fiecare pin (cu ajutorul schemei de mai sus faci corespondenţa dintre pinii mufei MAP şi cei ai ECU

1002152211_BKCmufaECU.thumb.jpg.3495bb44db67d1d4e36600270461e441.jpg

 

Verifică cu atenţie traseul firelor pentru că este o problemă destul de comună să se frece şi să se rupă, mai ales în zona bateriei.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc încă odată pentru răspuns și interes.

 

O sa merg la un electrician cu informațiile astea pentru ca ma depășește un pic și sper sa rezolv problema. Revin cu update 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   1 member

    • Catalin_BN
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!