Jump to content
alinica2001

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

Recommended Posts

Iulyan13

@vlahdacoroman este scoasa sita, se pare ca nici nu ai citit bine postarea, am precizat si eu ca acea sita este pentru dieselgate.

Peste log cred ca nici nu te-ai mai uitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vlahdacoroman

la ce probleme ai este irelevant...iar la ce stil ai nu cred ca vei primi raspuns!

Edited by vlahdacoroman

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv
23 hours ago, Iulyan13 said:

@lupo_bv @vlahdacoroman pe mine ma puteti ajuta cu un sfat la postul de mai sus?

Nu pot să-mi dau seama pentru că nu ai pus logurile care trebuie. Din logul tău nu se poate deduce dacă sunt probleme la MAF, EGR. Citeşte ceva postări în urmă şi o să te prinzi de ce.

Plus că ai mai multe probleme care fac obiectul altor topic-uri (pornirea, mersul neregulat) şi care în principiu nu au legătură cu ce discutăm aici. Aşa că citeşte Recommended posts şi vino cu datele necesare

On 5/23/2020 at 12:49 AM, razvann87 said:

@lupo_bv Ce parere ai de logurile astea. Ai putea sa te uiti peste ele? Merci

Ţi-a răspuns colegul @vlahdacoroman . Nu prea mai am ce să adaug

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvann87

Da, am vazut ca mi-a raspuns,  o sa verific actuatorul si cat vacuum face pompa tandem. Daca sunt ok, dau jos turbo. multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

LOG-01-003-010-011.CSV

aaa.CSV

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere daca trebuie sau nu schimbata turbina? Fluiera de pe la 2000 rpm pana pe la 2500 aproximativ, si fluiera in ori ce treapta de viteza, uneori fluiera mai tare si mai rar se intampla sa nu fluiere. M-am tot uitat atat pe forum cat si pe youtube sa incerc sa imi dau seama dar ma cam bate acele numere :). Nu se simte joc la axul turbinei si nici nu se vede sa frece acele palete.

Al doile-a log e facut in treapta a 3-a si a 4-a, primul fiind doar a 3-a

Masina in cauza e un golf 5, 1.9 tdi 105cp plus soft, cod motor BLS cu dpf, an 2008

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulyan13

@lupo_bv referitor la problema mea. Am anulat egr-ul cu o tabla iar masina s-a comportat normal. Daca era din injectoare cum a zis cineva mai sus nu trebuia sa faca si acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri