Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare pentru toti !!! Am o rugaminte si o problema in acelasi timp cu Golf-ul meu 1.9 tdi AXR 101. De vreo saptamana intra in limp mode pe la 2 mii si ceva de ture, nu se aprinde becul de avarie, dar in urma unei diagnoze am avut eroarea ""17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent""  Am facut un log in mers, sper ca a iesit bine, dar nu stiu sa-l citesc. Daca ma poate ajuta cineva ? Multumesc mult.

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...vin si eu cu un BS deocamdata...ce parere aveti?

LOG-01-011-xxx-xxxnovember.CSV

Cam face overboost fraera...

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.11.2018 at 21:55, ionut10a a scris:

ai probleme de cablaj,injectoare probabil,incepe cu ce e mai ieftin

avans/distributie sa fie la punct

Se mai potriveste vreun cablaj de la un alt cod motor? Nu am gasit in zona unde locuiesc cablaj pt BMR. Merge un cablaj de la BKP sau BMN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, bunelu69 said:

Merge un cablaj de la BKP sau BMN?

merg ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Laurentiu_LWR said:

Salutare...vin si eu cu un BS deocamdata...ce parere aveti?

Păi în primul rând probleme de vacuum şi/sau geometrie. Nu arată bine nici partea de sus nici cea de jos.

1005892128_11-10-20189-48-34AM.thumb.jpg.7d363cd78034187263a9aee795cbc30a.jpg

Comparând cu un log din primăvară se vede că şi atunci era o mică problemă care s-a amplificat în timp

697508861_11-10-20189-55-53AM.jpg.663c6b690c08807da98614e253da6546.jpg

@miky2003adr

Se vede diferenta dar nu în bine. Unde înainte aveai suprapresiune la logul în mers acum ai subpresiune, după log până în 2500- 3000 rpm nu prea trage

3-10-11-prezent.jpg.149ed2362694569da5082ba84b3b6def.jpg

BS011

817496633_11-10-201810-06-06AM.jpg.4239dd5bad6b44ebe720547c55839c83.jpg

Aici nu s-ar vedea o problemă deosebită de vacuum. Posibil ca problema să fie de la reglaj. Eu zic să parcurgi paşii următori:

  • verifici dacă actuatorul este ok, eventual unul nou
  • verifici dacă geometria nu este ancrasată
  • verifici cu manometru dacă vacuum-ul la actuator este ok pe timpul BS011
  • reglezi turbina după tutorialul indicat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , se vede ca trage mai bine si nu mai face nici presiune mare pe final de log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎08‎.‎11‎.‎2018 at 16:30, calin.g a scris:

Actuator, gemometrie murdara. 

Multumesc, acutatorul l-am testat, banuiesc ca e cel cu capsula de vacum ?!? Nu e sparta membrana. Ramane doar geometria sa o curat, dar din cate am observat nu e chiar simplu sa dai turbo jos. Pot sa-l scot numai pe jos sau trebuie sa dau si admisia jos?  Merci mult inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, Marius-P said:

Ramane doar geometria sa o curat

nu are treaba geometria cu limp mode pe presiune negativa...verifca daca ai vaccum la actuator

cum ai testat actuatorul?

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa vacuum am reparat-0 adica stiutul nu mai misca sau scapa furtunasele noi oe ce sa mai verific sau ce are

 

On 11/13/2018 at 12:28 PM, Cristi_dh said:

Va rog sa-mi spuneti daca am rezolvat cu lipsa vacuum ms

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am probleme cu un G4 ALH, ia limp din ce in ce mai des. Eroarea este 17958 charge pressure control deviation p 1550. 

Am facut loguri in mers in a 3-a si a 4-a. 

Nu am facut decat sa schimb toate furtunurile de vacuum, la fel face. Eu tind sa cred ca este vina actuatorului dar nu as vrea sa-l schimb degeaba.

Masina are stage 1. 

Multumesc.

LOG a-3-a.csv

LOG a-4-a.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria cel mai probabil. Fă și BS003 și 011 (vezi paginile din urmă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Începutul este promiţător:)

Ai procedat ok, doar că le-ai lăsat prea puţin. Mai ales 011 lasă-l ceva mai mult, 4-5 cicluri de on/off. BS011 ar fi bine să-l faci de două ori: o dată cu motorul rece şi o dată cu motorul încălzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎15‎.‎11‎.‎2018 at 23:47, ionut10a a scris:

nu are treaba geometria cu limp mode pe presiune negativa...verifca daca ai vaccum la actuator

cum ai testat actuatorul?

Am scos furtunul si-am tras cu gura...capsula de vacum nu e sparta, plus ca in acelasi timp am vazut tija de la geometrie ca lucreaza. Adevarul e ca n-am verificat daca are vacum pe furtun. Furtunele din cate am vazut nu sunt sparte, sau ma rog n-am observat. O sa verific mai amanuntit. Posibil ca n75 sa nu faca suficient vacum? Cum imi dau seama?  Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că problemele sunt mai multe.

Interpretarea erorii o găseşti aici

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17958/P1550/005456

În plus ar mai putea fi şi ceva neetanşeităţi pe admisie, lucru care se observă puţin în BS003 (un pic cam mare valoarea pe EGR off), dar să zicem că asta este o problemă secundară pentru că la tine marea problemă este că iei limp pentru suprapresiune. Iar asta se întâmplă fie dintr-o comandă necorespunzătoare a geometriei fie din cauza geometriei.

Din BS011 se văd probleme atât de vacuum cât şi de geometrie. Pentru a te putea pronunţa asupra geometriei trebuie ca pe partea de vacuum totul să fie ok. Posibil ca problemele să fie date de N75. Având în vedere că la EGR lucrurile par ok, dacă nu găseşti un N75 de probă, încearcă să inversezi N75 cu N18 de probă (se  mută între ele atât mufa de alimentare cât şi furtunaşele ) , apoi să refaci BS003 ŞI BS011 să vedem dacă se observă ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu un exemplu de log (poate ajuta pe cineva) cu 1.9 TDI BJB cu aproape 400 000km. Masina cumparata de noua si rulata doar in RO, fara nici o interventie la motor ... doar ulei, carburant si distributia la fiecare 120k km. Motorul are 110 - 115 HP stock. 

 

PS: BS11 e facut la rece. 

image.thumb.png.fc2afaac66bf9888eaf9395f0557a429.png

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001

mulţumim pentru feedback

@blue_slid3r

cred că ai o scăpare de vacuum. după inversarea valvelor BS003 arată la fel, iar BS011unul arată puţin mai bine altul puţin mai rău, cel mai vizibil rămâne faptul că este o scăpare de vacuum (marcat cu roşu, pe unde am marcat cu verde ar arăta probleme de geometrie)

Loguri la cald

înainte de inversare

1442111653_caldinainte.jpg.a727e8a6b2a5eb7550ed36ac3ce3395e.jpg

după inversare

1534543858_calddupainversare.jpg.9c38182bfa05e606442b461f03706501.jpg

Loguri la rece

înainte

480570694_receinainte.jpg.e02fe829049bcc0fa7318b47514e17e0.jpg

după inversare

283608863_recedupainversare.jpg.f2cf8a4d46de509e5aec520420d96806.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Problema este ca am schimbat toate furtunasele de vacuum si nu mai stiu unde sa verific o posibila scapare. Idei? 

Inseamna ca trebuie sa ma pregatesc si de o curatare de geometrie. De peste 10 ani de cand o am nu am facut nicoodata asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur faci rost de un manometru de vacuum (sau pistol de vacuum care are şi manometru) şi verifici începând de la pompa de vacuum pe fiecare traseu. AICI ai o schemă de conectare a vacuum-ului.

Ar mai putea scăpa pe la ştuţul de la pompa de vacuum, pe la rezervorul de vacuum (bila aia rotundă, uneori se mai crapă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De manometru zic de mult sa fac rost, stutul de la pompa este rezolvat ca aveam problema cu frana, rezervorul ar mai fi dar nu as crede. Singurul lucru pe care il banuiesc este capsula vacumatica, am incercat cu gura si tind sa cred ca in sarcina mare nu mai tine bine. Am incercat de verificare si la un prieten si la el tinea bine. Multumesc mult inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!