Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

CristianVasile

@lupo_bv, am refacut log-urile. Doar in primul log am luat limp mode. In restul, nu s-a mai taiat acceleratia.
 

LOG-01-003-010-011logv1.xlsx

LOG-01-003-010-011logv2.xlsx

LOG-01-003-010-011logv3.xlsx

LOG-01-003-010-011logv4.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Va rog sa va uitati in log-urile in mers atasate si sa va dati cu parerea.Atasez si o scanare facuta in prealabil .

Motorul masinii din semnatura , 160 K km, consuma cam mult in ultma vreme -aprox 10 l in oras, are putere, nu scoate fum, porneste usor.Daca scot mufa de la debimetru, cel putin in relanti ,nu se modifica in nici un fel mersul motorului, se aude doar un tacanit marunt, slab....foarte rar (2-3 ori/an) se intampla ca in conditii de ploaie intensa +mers in forja SAU imediat dupa spalarea masinii cu jetul sa prezinte sesiuni de intreruperi violente in sarcina si scaderea turatiei pe moment.Concomitent se aprinde martorul '' bujii incandescente" si uneori " check engine".Repornirea , imediat dupa aceste fenomene e dificila, greoaie, cu intreruperi, motorul nu se tureaza.Daca o las cc 15-20 min cu cheia scoasa, porneste si merge fara nici un fel de probleme similare...uneori mai trec 5-6 luni pana face din nou chestia descrisa mai sus.

In exterior, EGR-ul prezinta ulei si jeg din belsug.In perioada urmatoare voi curata toata partea de admisie, EGR, intercooler,tubulatura admisie, galeria de evacuare +galeria de amisie si turbina.Lucrarile le fac singur si vreau sa stiu la ce sa ma astept.

LOG-01-003-010-011.CSV

Log-TMBBS41Z062184568-161400km-100289mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatleon1.9110hp

Am incercat si eu sa fac pe bs 03 011 si cand accelerez da eroare la relanti este facut

20180106_173225-1280x720.jpg

20180106_173353-1280x720.jpg

20180106_173346-1280x720.jpg

20180106_173411-1280x720.jpg

20180106_173407-1280x720.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se tureaza singura,trebuie sa o tii tu turata din acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti nu are nici o valoare. Dacă nu se accelerează singură, accelerează tu, dar ușor să nu depășești 1400 rpm pt că atunci dă eroare

@alin 105

Posibil să ai o problemă de contact electric imperfect pe undeva dacă cum ai descris la umezeală. Dacă ștergi erorile care mai rămân? Eventual verifică contactele mufei de la senzorul de turație motor G28 la care ai și eroare și poate provoca simptomele descrise de tine.

Pentru partea de consum mărit postează pe ACEST topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, alin 105 said:

Salutare colegi,

Va rog sa va uitati in log-urile in mers atasate si sa va dati cu parerea.Atasez si o scanare facuta in prealabil .

log ul in mers e ok,cam nimic de zis despre turbina,maf ,egr...sunt in parametri

cand mai debransezi anumiti senzori, stergi erorile si repari doar ce reapare...despre consum,avans ,injectoare postezi in ariile dedicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatleon1.9110hp
în urmă cu 2 ore, lupo_bv a scris:

La ralanti nu are nici o valoare. Dacă nu se accelerează singură, accelerează tu, dar ușor să nu depășești 1400 rpm pt că atunci dă eroare

Mulțumesc  revin dupa schimbarea debitmetrului eram speriat ca da eroare ,ma gandeam ca sunt ceva probleme de ecu

 

 

Modificat de Seatleon1.9110hp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa iei limp mode cu deviatie pozitiva daca ai iq mic 1.0 1.2?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că ai o cădere de turație fără să ridici piciorul de pe accelerație. Ai unit 2 loguri cumva?

pas.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, acolo am schimbat treapta. a 3a este intre randul 51 si 60. am vrut sa-l colorez eu dar nu s-a salvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu se face decât într-o treaptă de viteze (a 3-a, mai bine a 4-a) de pe la 1800 până pe la 3600-4000 rpm. Într-adevăr MAF pare cam obosit.

PS
În formatul csv nu prea se salvează formatările, trebuie să-i dai întâi save as și să-l salvezi cu extensia .xls (Excel 97-2003 Workbook) sau .xlsx (Excel  Workbook)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu dar e putin mai complicat singur in masina. merita schimbat maf preventiv, chiar daca masina nu are nici o simptoma, poate doar un consum putin marit? presiunea scade intre 3000-3500 iar apoi urca putin, e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refaci logul de la 1700-4000 de ture,cam toate maf urile isi dau duhul dupa 3000 de ture

daca maf ul masoara bine nu are rost sa il schimbi,nici macar preventiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este greu să faci logurile chiar dacă ești singur. Nu este necesar să pornești logul într-un anumit moment, îl pornești de pe loc și-l lași să înregistreze. După aia faci câte loguri vrei, nu are importanță lungimea logului, ne dăm seama unde este informația utilă după apăsarea pedalei de accelerație și după turație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Daca se poate o interpretare a unui log ar fi de mare ajutor. Masina este un A4 B5 AJM DPF OFF + Soft , porneste la sfert de cheie dar se balbaie dupa cum se vede in log. Ce ma deruteaza este ca valorile pe injectoare fluctueaza f mult. Sunt momente cand masina merge perfect , nu se simt vibratii , zgomote .. iar in unele momente ( mai nou , din ce in ce mai des ) se simte o bataie ca de injector si masina tremura la relanti.

Fluctuatia avansului nu e cam mare? Vad ca merge pana pe 1.7 ..

 

 

LOG-01-001-004-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgemarcu53

După cum se vede intră în limp din cauza suprapresiunii. Probabil că ai și un cod de eroare stocat. Cel mai probabil geometria este ancrasată. Pentru mai multe detalii viziteaza acest TOPIC apoi revino cu ce se cere acolo.

@TalosCosmin

Solicitarea ta (de fapt solicitările) nu are legătură cu acest topic. Vezi că sunt topic-uri separate pentru fiecare problemă, doar trebuie să cauți puțin în această arie și să postezi fiecare problemă la locul ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Am facut cateva log-ri in mers . Am o problema cu masina din semnatura . La 120 km/h imi taie pedala , parca nu mai merge turbo. 

3 Log-uri sunt facute in treapta 3 iar unul este facut in treapta 5 ( Cel mai lung) . 

Nu apar erori pe modulul Engine

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-011-2222222.csv

LOG-01-003-010-011-04444444.csv

LOG-01-003-010-011-33333333.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatleon1.9110hp

Mulțumesc lupo_bv  am rezolvat trage bine,  am schimbat debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ma poate ajuta cineva cu citirea unui log file?valorile sunt ok?.daca se poate sa imi dea si mie un exemplu de citire sa inteleg si eu.va multumesc

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bufutyby in log sunt multe valori de 2601 mbari ,o confirma si valoarea de duty cycle care este in scadere,duty cicle iti scade pana la 11%...cand duty cycle ajunge la 5% masina va intra in limp mode

 

incearca sa misti geometria la mana sau o forja la 3-4000 de ture poate isi mai da drumul altfel in viitorul apropiat va trebui sa o desfaci pt curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca se poate o interpretare a unui log,m-ar ajuta foarte mult. Masina este un Passat B5.5 2002 1.9 TDI 131 CP, porneste bine, nu da fum, nu balbaie sau intrerupe la relanti , problema este lipsa totala de  putere. Am schimbat oringuri injectoare, axa cu came,tacheti,electrovalva N75, am montat de proba si alt MAF ,am verificat si tubulatura vacum...dupa toate acestea problema persista. Viteza maxima 130 km/h , se intampla sa intre si in limp mode daca fortez acceleratia.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tib.S la turbina ai facut vreun control?limp mode ul de aici poate veni chiar daca nu ai suprapresiune...scoti actuatorul si misti tija inainte/inapoi pana simti ca se misca usor

ca idee un maf sanatos trebuie sa masoare cat specificul la 3000 de ture,dar cu conditia ca presiunea in turbo sa fie ok(la tine scade pana la 2000mbari)

daca variantele de mai sus nu dau rezultate,mergi pe pista avans,injectoare...filtre ,carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!