Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ursachicatalin

Nu cred ca a fost umblat in soft. Dar nici nu bag mana in foc. O sa lungesc tija sa vad ce se schimba.

Duty cycle arata cum lucreaza N75 nu?

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minute în urmă, Biziday a scris:

revin cu bs003 si 011

turbina era incinsa bine

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

bs011 nu arata bn de loc in partea de jos a graficului.merg pe geometrie.-_-

prima poza =egr merge corect.

a doua poza=bs011

Screenshot_20170330-212925.png

Screenshot_20170330-213055.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare:bs011 -partea de sus a graficului e partea electro-pneumatica(furtunase,electrovalva,actuator,pompa vacuum,etc).

partea de jos (geometria ,sau arc tasat actuator).

asta asa in mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Ma gandeam la ceva mai detaliat. Cum sa citesti un log complet 03-10-11. Cum sa vezi neregulile. As vrea sa invat mai aprofundat. Deja fac offtopic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei aprofundare,iti zic cum am invatat eu.prin ianuarie  2014 am luat la mana,de la infiintare tot topicul asta si descarcam absolut toate logurile ,le puneam in grafic,si incercam sa inteleg cum le interpretau cei de atunci....si mi-am mancat vreo 6 luni ,pana am ajuns in prezentul de atunci(ian,feb,mar,apr ,mai iun 2014).....au fost sute de loguri,poate chiar mii,habar nu am....e greu sa faci un tutorial de finete,intra prea multe variabile(senzori decalibrati,componente uzate,egr-uri ,principii de functionare,etc).....plus ca ,daca nu faci pe viu ,sa intelegi ce si cum......e greu .uneori poti pune un diagnostic strict referitor la ce vezi in grafic ,dar "cineva din tine" (experienta) te "arunca" la un alt diagnostic.....de aia zic ca practica e practica....pana nu vezi tu cu ochii tai ce se intampla cand infiletezi/desfiletezi un surub de stop(e un ex) ....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mario20vest said:

bs011 nu arata bn de loc in partea de jos a graficului.merg pe geometrie.-_-

prima poza =egr merge corect.

a doua poza=bs011

Screenshot_20170330-212925.png

Screenshot_20170330-213055.png

 

Este posibil sa fie probleme la turbo daca a fost reconditionata recent? Sau sa am probleme de vaccum pe la vre-un furtun ceva? 

Actuatorul l-au pus nou, cel vechi nu mai era bun, N75 este noua... inainte de a face log-ul am tinut-o turata 3500-4000 vreo 2 km

Sa ma duc inapoi la cei care au reconditionat-o? (inainte voi incerca la mana sa vad cum misca geometria)

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la mana,biziday.....dar la mana=actuator dat jos si miscat cu mana de parghia ce intra in turbo.si treaba asta ,cu turbina f bn incinsa.....atentie ca frige.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28/3/2017 at 7:47 PM, pam said:

Ce parere aveti de log-ul asta. Motorul nu prea trage. Audi A4 B6 motor 1.9 tdi BKE

LOG-01-003-010-011 5.csv

schimba maf ul,al tau nu citeste cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum e in regula cu maf ul...e nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Second hand. Multumesc pentru promptitudine si implicit pentru ajutor. Pentru MAF care valori le compari ?(grupul 3 stiu ca este pentru EGR)

 

Modificat de pam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe grupul 3,maf ul trebuie sa citeasca cei cere ecu macar pana la 3000 de ture

si atentie diagnosticarea maf ului e inselatoare cateodata,pt ca el masoara cantitatea de aer aspirata de motor

cel mai bine ,cand maf ul citeste putin se face o proba cu alt maf bun de pe masina identica,inainte de a cumpara altul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Salutari! 

Sa va spun problema! Masina imediat dupa pornire, nu trage sub nicio forma! Iau contactul din mers, isi revine(uneori trebuie sa mai insist de mai multe ori). Mentionez faptul ca in momentul cand nu functioneaza in parametrii normali, valva N75 are o vibratie, gen un telefon dat pe vibratii!

Astasez primul log cu masina cand nu tragea apoi din mers luat contacul si pus iar, ea revenindu-si! 

Poate fi vorba desprea acea valva, sau geometria sa agate?

  PS: pe masina apre eraoarea  17964 - Charge presure control

                                                             P 1556 - 35 -10 Negative Deviation - Intermitent

LOG-01.CSV

LOG-02.CSV

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul log ai luat limp mode pe presiune negativa,probleme de vaccum...contrloleaza furtunele de vaccum,daca ai vaccum inainte/dupa n75,si daca ajunge vaccum la actuator

in al 2 lea log nu ai luat limp mode ,in schimb turbina incarca tarziu,pe la 2300 de ture ,ideal ar fi sa ai un manometru sa masori vaccumul

fa un bs003 si un bs 011 sa vedem daca iti ajunge vaccum la egr si turbo

geometria e in regula la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu interpretare log-uri. Nu am vacuum la turbo deloc. Verificat furtune vacuum, incercat cu N75 de pe alta masina functional si totul la fel. Pe EGR vacuum ajunge, nu am la turbo. Actuatorul turbo merge parca fara sa agate (incercat la mana). O fi problema in turbo? Fum nu scoate, ulei nu se vede, doar picaturi din vapori, joc in ax nu am simtit parca. Log in treapta a 3 si a 4 e irelevant ca am eroare de presiune negativa:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
        
 
   Mileage: 196500km/122099miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 BK
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1306 
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00028 
   VCID: 61C3BB5DEB528B1

 

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

 

Va multumesc anticipat.

 

Log BS 03.xlsx

Log BS 011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

controleaza furtunele de la actuator pana la tandem,ideal ar fi sa le inlocuiesti,si au trait viata

actuatorul nu se incearca la mana.... nu are cum sa agate,daca vrei sa il controlezi ,ii pui un furtun si tragi cu gura,daca se lipeste limba de furtun inseamna ca e bun

aparent turbo tau nu are nici o problema,in schimb are nevoie de vaccum sa lucreze corect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

@ionut10a, daca scot furtunul ce din traseul  actuator in n75, si trag cu gura pe el, ar trebui sa ramana limba acolo? la mine si daca suflu si daca trag se aude ca si cand nu ar fi conectat la nimic!

 

Si in primul log am valori mici la maf! Astea sunt asa din cauza ca nu face presiune turbina?

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e sparta membrana actuatorului,...cu motorul pornit scoate furtunul din capsula actuatorului si pune degetul ...daca se lipeste,ai vaccum....

si problema se rezolva prin inlocuirea actuatorului...cu reglajele aferente,bineinteles

cand o sa ai si presiune buna maf ul o sa masoare mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin raileanu schimba actuatorul,ti am scris si mai sus..si regleaza l

nu mai era nevoie de bs011 daca ai zis ca nu tine vaccum deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!