Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salut  colegi   ma  puteti  ajuta va  rog  cu  interpretarea log ului meu  va  rog      mentionez  ca am curatat  turbo si  am umblat la  actuator  

 

  Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle   Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% STAMP  /min  mg/str  mg/str  % STAMP  mg/str  mbar   % STAMP  /min  mbar    % 0.01 903 250 279.3 84.5 0.38 279.3 958.8 959.4 9.4 0.79 945 1264.8 959.4 19.9 1.21 987 850 431.2 4.8 1.6 445.9 958.8 1006.2 77.6 2 1071 1397.4 1029.6 19.9 2.42 1134 850 485.1 4.8 2.83 480.2 958.8 1076.4 100 3.25 1281 1754.4 1111.5 19.9 3.65 1344 850 524.3 4.8 4.04 558.6 958.8 1193.4 100 4.46 1470 1968.6 1263.6 19.9 4.87 1575 850 735 4.8 5.29 935.9 958.8 1602.9 100 5.69 1785 2254.2 1895.4 35.1 6.1 1911 850 1234.8 4.8 6.51 1239.7 958.8 2269.8 100 6.93 2184 2335.8 2281.5 50.6 7.33 2310 850 1195.6 4.8 7.74 1166.2 958.8 2223 100 8.16 2583 2346 2234.7 51.8 8.57 2709 850 1185.8 4.8 8.97 1146.6 958.8 2187.9 100 9.37 2961 2346 2211.3 51.8 9.77 3087 850 1131.9 4.8 10.16 1146.6 958.8 2234.7 100 10.58 3318 2346 2258.1 52.6 10.99 3444 850 1131.9 4.8 11.41 1131.9 958.8 2316.6 100 11.81 3654 2346 2340 52.6 12.21 3759 850 1092.7 4.8 12.62 1078 958.8 2328.3 100 13.03 3948 2315.4 2316.6 53 13.45 4053 850 1048.6 4.8 13.85 1029 958.8 2281.5 100 14.25 4221 2254.2 2269.8 53 14.66 4305 850 989.8 4.8 15.07 710.5 958.8 1860.3 0 15.49 3654 1060.8 1427.4 43.4 15.9 2751 275 514.5 4.8 16.32 499.8 958.8 1158.3 42.4 16.7 2814 1652.4 1322.1 45.4 17.12 2835 740 901.6 4.8 17.51 754.6 958.8 1836.9 32.5 17.93 2835 1030.2 1263.6 36.3 18.34 2814 280 509.6 4.8 18.74 485.1 958.8 1146.6 0 19.16 2730 1020 1123.2 35.5 19.55 2688 265 475.3 4.8 19.97 475.3 958.8 1111.5 0 20.38 2625 1020 1111.5 34.7 20.78 2604 255 480.2 4.8 21.18 470.4 958.8 1099.8 0 21.59 2541 1020 1099.8 34.7

scuze   acuze        szuze            incerc   sa  atasez  


scuze  imi  puteti  spune  cum  atasez   un  log        va  rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Cum imi dau seama din log daca Egr si Maf sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladmury MAF-ul actual cel inregistrat de masina ta dupa 3000 ture nu trebuie sa scada sub maf-ul specific adica 850.

 

Planetara:

din ce observ eu pot spune cu siguranta ca ai ceva probleme la turbo, geometrie turbo, ceva sigur. mai asteapta si sigur o sa te ajute cei mai cu experienta.

Modificat de amicull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.Imi puteti spune si mie de ce acum cand am avut geometria infundata sau actuatorul si am luat limp valorile la maf sunt mult mai mari comparative cu log-ul de acum ceva vreme cand nu aveam probleme?Imi sipuneau cativa colegi pe forum ca in log-ul vechi maf sau egr sunt cam obosite.Acum cand am am avut eroare cu presiune prea mare am valori mult mai mari la maf.Atasat am si ambele log-uri (cel vechi si cel nou).Multumesc

post-116195-0-21198200-1391945028_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius este cat se poate de normal ca atunci cand  turbina produce presiune mai mare dacat necesar, datorita unei defectiuni,  deci este absolut normal ca valoarea maf sa  urce , deoarece ptr a  face presiune mai mare  motorul  trage mai mult aer  dar MAF ul are simplul rol de a masura ce trece prin el si transmite mai departe la EDC.

 

Ca ceea ce MAF ul a masurat este corect sau nu  EDC nu are cum sa stie!!

 

La Maf si Turbo  avem o valoare specificata si una masurata , si valoarea masurata trebuie sa urmareasca valoarea specificata ptr ca motorul sa lucreze in paramentri( sunt si unele mici exceptii), nu se respecta acest lucru= motorul nu functioneaza in parametri  restul e consum marit, putere scazuta.

 

In logul vechi sunt   randurile 35/36 foarte semnificative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu ceva probleme cu turbina (cred), imi taie pedala, imi da ceva "suturi" din cand in cand, dupa ce merg cu viteza constanta, cand accelerez imi taie pedala. Am facut un log, nu stiu daca l-am facut bine ( mers la 2000rpm cu treapata a 3-a de viteza, dat start log si talpa pana la fund). Culmea, nu mi-a taiat deloc pedala de aceasta data. Atasez logul.

Nu pot atasa, imi da eroare: 

  • LOG-01-003-010-011.csv

    You aren't permitted to upload this kind of file

Ce are? Care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
 
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log-ului. Persoana care mi-a facut log-ul spune ca masina trage ok. Cand am repetat log-ul  (aceeasi zi, persoana diferita), acesta a spus ca imi ramane blocata pe deschis uneori la accelerari bruste.
 
Va multumesc!

 

 

Sunday,19,January,2014,12:40:46:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401 03G 906 018 CD,,R4 2.0l PPD1.5 G    9627,   ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine Speed,Exhaust Gas,Exhaust Gas,Exhaust Gas,,Mass Air Flow,Atmospheric,Boost Pressure,Accel. Pedal Pos.,,Engine Speed,Boost Pressure,Boost Pressure,Charge Pressure ,TIME,(G28),Recirculat. (spec.),Recirculat. (actual),Recirc. Duty Cycle,TIME,(actual),Pressure,(actual),Sensor 1 (G79),TIME,(G28),(specified),(actual),Control Duty Cycle Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.39,2425,549.7,626.6,36.1,0.09,676.5,1009.2,2081.2,54.6,0.25,2396,1932.9,2063.4,50.6 ,0.83,2438,314.9,574.9,13.3,0.53,560.0,1009.2,1954.2,33.4,0.67,2425,1389.9,1760.9,33.6 ,1.25,2454,424.2,473.0,9.7,0.97,490.5,1009.2,1468.6,25.1,1.11,2444,2036.2,1423.0,72.2 ,1.69,2557,1132.2,1155.2,-10.0,1.41,754.0,1009.2,1487.8,99.9,1.54,2513,2350.6,1708.8,32.7 ,2.14,2700,1134.6,1134.6,0.0,1.83,1185.6,1009.2,2290.8,99.9,1.99,2643,2342.5,2401.0,31.4 ,2.58,2835,1068.7,1068.7,-5.0,2.27,1111.0,1009.2,2440.4,99.9,2.41,2783,2300.8,2420.6,32.6 ,3.00,2967,1056.3,1056.3,-3.0,2.71,1061.2,1009.2,2371.7,99.9,2.85,2922,2274.1,2366.4,31.6 ,3.43,3085,1049.0,1049.0,-3.0,3.15,1060.1,1009.2,2346.0,99.9,3.29,3052,2251.8,2339.3,29.1 ,3.87,3215,1026.4,1026.4,-2.0,3.58,1033.5,1009.2,2321.3,99.9,3.73,3182,2251.8,2304.0,28.3 ,4.32,3336,1001.3,1001.3,-2.0,4.02,1022.4,1009.2,2287.1,99.9,4.15,3296,2251.8,2280.0,26.9 ,4.74,3454,1003.4,995.6,-2.0,4.46,998.2,1009.2,2259.0,99.9,4.60,3414,2251.8,2247.8,26.3 ,5.18,3563,983.5,988.8,-2.0,4.90,988.2,1009.2,2234.4,99.9,5.04,3536,2251.8,2233.7,25.5 ,5.62,3624,977.3,971.6,-2.0,5.32,1000.9,1009.2,2226.8,99.9,5.48,3639,2217.2,2224.6,23.9 ,6.06,3628,678.3,663.6,-2.0,5.76,871.2,1009.2,2089.8,41.0,5.90,3607,1963.5,1939.2,39.1 ,6.48,3607,545.7,539.8,-2.0,6.19,601.6,1009.2,1568.8,0.0,6.34,3598,1439.4,1426.3,39.2 ,6.93,3557,499.8,499.8,-2.0,6.64,519.4,1009.2,1272.0,0.0,6.79,3573,1228.8,1228.8,39.4 ,7.37,3616,795.8,795.8,-2.0,7.07,522.0,1009.2,1178.0,65.1,7.23,3581,2071.5,1296.5,66.9 ,7.81,3683,1011.1,1011.1,-2.0,7.51,957.6,1009.2,1838.8,94.5,7.65,3643,2215.5,2124.2,16.8 ,8.23,3597,721.1,721.1,-2.0,7.95,981.8,1009.2,2195.2,65.1,8.09,3632,2127.7,2127.7,38.9 ,8.67,3602,560.7,560.7,-2.0,8.39,624.5,1009.2,1630.5,0.0,8.53,3647,1484.3,1484.3,38.8

 

Sunday,19,January,2014,12:41:31:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401 03G 906 018 CD,,R4 2.0l PPD1.5 G    9627,   ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine Speed,Exhaust Gas,Exhaust Gas,Exhaust Gas,,Mass Air Flow,Atmospheric,Boost Pressure,Accel. Pedal Pos.,,Engine Speed,Boost Pressure,Boost Pressure,Charge Pressure ,TIME,(G28),Recirculat. (spec.),Recirculat. (actual),Recirc. Duty Cycle,TIME,(actual),Pressure,(actual),Sensor 1 (G79),TIME,(G28),(specified),(actual),Control Duty Cycle Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.11,804,260.0,251.5,13.1,0.27,266.2,1009.2,1015.7,0.0,0.42,808,1016.0,1016.0,75.0 ,0.56,1235,368.3,368.3,11.5,0.70,402.4,1009.2,996.8,39.6,0.86,2014,1764.1,1046.5,73.9 ,1.00,2141,614.8,567.0,-10.5,1.14,684.5,1009.2,1282.6,76.1,1.28,1919,2352.2,1460.0,62.0 ,1.44,1946,934.5,934.5,4.2,1.58,941.6,1009.2,1826.1,99.9,1.72,2508,2352.2,2037.3,35.7 ,1.86,2803,1196.0,1196.0,0.0,2.02,1216.5,1009.2,2539.8,99.9,2.16,3348,2269.0,2519.4,21.4 ,2.30,3627,1008.9,1008.9,0.0,2.44,934.3,1009.2,2254.6,99.9,2.60,4266,2164.8,2160.0,24.2 ,2.73,4398,899.3,897.5,-3.0,2.88,868.8,1009.2,2058.2,99.9,3.02,4520,1883.8,2030.1,22.7 ,3.18,4548,858.0,858.0,-3.0,3.33,861.4,1009.2,2005.1,99.9,3.47,4513,1876.8,2002.2,22.5 ,3.61,4597,854.6,850.8,-2.0,3.77,814.6,1009.2,1965.0,99.9,3.91,4825,1876.8,1910.4,28.2 ,4.05,4880,727.6,721.3,-2.0,4.19,678.1,1009.2,1728.0,0.0,4.35,4475,1602.1,1577.8,28.0 ,4.48,4139,540.1,540.1,-2.0,4.63,524.2,1009.2,1307.9,52.1,4.77,3937,2134.4,1318.2,62.0 ,4.93,2869,929.8,988.7,-2.0,5.06,1072.5,1009.2,1995.5,99.9,5.21,3096,2288.2,2282.3,26.4 ,5.34,3179,1153.6,1153.6,-2.0,5.49,1079.5,1009.2,2420.6,99.9,5.63,3370,2251.8,2346.0,29.3 ,5.77,3457,986.4,986.4,-2.0,5.91,975.6,1009.2,2227.8,99.9,6.07,3670,2251.8,2200.0,29.0 ,6.21,3743,972.9,972.9,-2.0,6.35,965.3,1009.2,2192.3,99.9,6.49,3939,2155.0,2185.4,24.2 ,6.65,4034,952.9,952.9,-2.0,6.79,936.4,1009.2,2165.8,99.9,6.93,4199,2050.9,2147.2,22.3 ,7.07,4288,912.5,912.5,-2.0,7.23,908.9,1009.2,2111.5,99.9,7.37,4418,1935.0,2097.0,20.0 ,7.51,4493,879.2,879.2,-2.0,7.65,866.7,1009.2,2054.4,99.9,7.81,4628,1876.8,2028.7,22.8 ,7.95,4669,820.8,820.8,-2.0,8.09,808.0,1009.2,1968.1,99.9,8.23,4744,1751.0,1929.2,18.9 ,8.39,4786,747.3,747.3,-2.0,8.52,728.3,1009.2,1801.4,99.9,8.67,4828,1673.3,1732.6,26.3 ,8.81,4841,676.3,676.3,-2.0,8.97,653.4,1009.2,1624.3,60.3,9.12,4602,1587.2,1578.3,28.0 ,9.26,4242,547.6,539.0,-2.0,9.40,518.1,1009.2,1336.0,0.0,9.56,3859,1833.0,1259.0,62.7 ,9.70,3430,623.0,655.9,-2.0,9.84,876.9,1009.2,1615.9,99.9,9.98,3196,2251.8,1873.3,28.2 ,10.14,3213,992.0,994.5,-2.0,10.28,1016.8,1009.2,2169.0,99.9,10.42,3283,2251.8,2235.6,30.6 ,10.56,3317,1018.1,1023.5,-2.0,10.72,1032.3,1009.2,2306.3,99.9,10.86,3388,2251.8,2327.6,28.3 ,11.00,3425,1035.3,1038.7,-2.0,11.14,1047.8,1009.2,2340.0,99.9,11.30,3505,2251.8,2340.0,26.6 ,11.43,3527,1022.8,1022.8,-2.0,11.57,1016.0,1009.2,2330.6,99.9,11.72,3600,2231.0,2322.2,25.0 ,11.88,3639,1003.6,1008.0,-2.0,12.03,1001.9,1009.2,2301.4,99.9,12.17,3712,2205.8,2293.6,23.2 ,12.31,3744,992.4,992.4,-2.0,12.47,1000.2,1009.2,2273.6,99.9,12.61,3807,2181.2,2263.2,22.3 ,12.75,3842,976.1,976.1,-2.0,12.89,983.1,1010.3,2244.8,99.9,13.05,3902,2155.0,2236.5,20.4 ,13.19,3933,973.8,973.8,-2.0,13.33,960.0,1009.2,2216.7,99.9,13.47,3998,2144.0,2208.6,19.3 ,13.63,4040,939.9,939.9,-2.0,13.76,956.3,1009.2,2188.8,99.9,13.91,4091,2103.0,2181.2,18.1 ,14.04,4120,933.9,925.4,-2.0,14.20,931.0,1009.2,2162.6,99.9,14.34,4178,2047.7,2155.0,16.4 ,14.48,4209,911.8,912.5,-2.0,14.62,914.6,1009.2,2138.4,99.9,14.78,4271,2016.0,2128.7,16.1 ,14.92,4294,906.0,900.0,-2.0,15.06,904.4,1009.2,2112.0,99.9,15.20,4346,1963.3,2101.6,14.4 ,15.36,4373,886.1,883.8,-2.0,15.50,871.2,1009.2,2082.2,99.9,15.64,4429,1943.4,2071.5,15.0 ,15.78,4445,868.0,866.7,-2.0,15.94,858.8,1009.2,2054.4,99.9,16.08,4493,1893.4,2043.7,13.4 ,16.22,4509,856.3,851.0,-2.0,16.36,834.6,1009.2,2020.0,99.9,16.51,4553,1874.9,2007.4,13.4 ,16.65,4570,823.9,825.1,-2.0,16.79,825.3,1009.2,1976.2,99.9,16.93,4605,1840.2,1959.8,13.0 ,17.09,4625,805.0,801.8,-2.0,17.23,788.5,1009.2,1918.8,99.9,17.38,4647,1828.2,1880.3,15.9 ,17.51,4662,747.8,749.1,-2.0,17.67,744.3,1009.2,1810.6,99.9,17.80,4681,1780.2,1788.8,14.8 ,17.96,4689,722.4,725.6,-2.0,18.09,704.7,1009.2,1734.6,99.9,18.26,4708,1764.1,1711.2,15.7 ,18.40,4719,695.3,695.3,-2.0,18.54,688.7,1009.2,1675.2,99.9,18.68,4741,1736.6,1660.0,17.9 ,18.84,4738,683.9,683.9,-2.0,18.98,682.6,1009.2,1635.4,98.1,19.13,4746,1707.5,1620.2,18.4

 

 

Imi cer mii de scuze, dar nu merge sa il atasez/

Modificat de Corbesma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corbesma, nu se intelege nimic  din postul tau. Deschide fisierul Excel, si fa un print screen, sau foloseste Snipping Tool in windows 7 si decupeaza partea care ne intereseaza. Apoi salveaza ca jpeg si ataseaza-l la post. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba cu printscreen-ul. E ok logul acesta? Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Multumesc

LE: Am selectat canalele 03, 10 si 11.

post-49076-0-79731100-1391969240_thumb.j

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai o problema cu turbina (suprapresiune) dar si cu MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are vacuumul daca el are suprapresiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat motorul. Acum am 50.000 km, cand l-am pus aveam 37.000 si de la bun inceput mi-a taiat pedala. Am schimbat cu calculator, cu furtunase,cu tot cu tot. Masina de pe care provine motorul a fost implicat intr-un accident (e posibil sa se fi strambat/rupt ceva prin ea? ea, adica prin turbina) Imi da la greu fum negru (motorina ne arsa), e cam lesinata masina, acum prin nameti abia pleaca e pe loc. Ulei nu consuma aproape deloc.

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e "lesinata" pe toata plaja de turatii. Pune alt MAF de proba si refa testul in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria de la turbina agata, cam pe la mijlocul cursei. Trebuie curatata sau reconditionata turbina. 

Aviz celor ce interpreteaza loguri:  la golf 5 se "contorizeaza" invers ciclurile n75 si n18 fata de golf4, octavia 1 sau passat b5.5...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la golf V  Laurentiu  ci la  EDC 16/17  este invers ca la EDC 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru nu e de lamotoria ne arsa...e alb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si golf 5, passat b6..etc ce EDC au?


Va salut. Un passat b6 2.0 TDI BKP ia limpla turatii mari si am atasat 2 log-uri (in primul log este si eroarea).

Geometrie blocata sau actuator blocat/spart. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica seria!!

 

 

Gollful V a iesit in Nov 2003  si a fost inlocuit de Golf VI in Okt 2008  deci primele  sunt  mai mult ca sigur cu EDC 15 deoarece norma Euro 4 intra din Jan 2005

 

Deci undeva intre 2003  -  2005  nu e modelul care spune ce EDC ul are masina ci seria EDC ului.

 

Si inca o intrebare cum  reuseste un turbo cu o membrana sparta sa faca suprapresiune???

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e de pe masina din 2007, turbina e garett. 

Senzorul ala MAF unde e pozitionat? 

Concluzia la mine: trebuie sa reconditionez turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru nu e de lamotoria ne arsa...e alb

Fumul negru provine de la motorina nearsa sau amestec prea sarac . Lipsa oxigen,cantitate mare de motorina. 

Fumul alb e de la condens iar cel albastru e de la ulei amestecat cu motorina. 

 

Si inca o intrebare cum  reuseste un turbo cu un actuator spart sa faca suprapresiune???

Geometria blocata faca suprapresiune , nu actuatorul.

Actuatorul ar trebui sa o scada, dar cum e blocat sau spart , scapa vacuumul si nu are putere sa mai traga de geometrie. 

Motorul e de pe masina din 2007, turbina e garett. 

Senzorul ala MAF unde e pozitionat? 

Concluzia la mine: trebuie sa reconditionez turbina?

Deocamdata lasa senzorul MAF. Sa rezolvam intai suprapresiunea.

Ar trebui sa verifici daca agata geometria turbinei. Daca agata atunci trebuie curatata turbina sau reconditionata. 

Dar daca nu stii ce e ala MAF atunci sfatul meu e sa iei legatura cu unul dintre colegii nostrii mai priceputi din orasul tau si sa-l rogi sa te ajute. Sau sa te duci la mecanic. Singur nu vei rezolva nimic. Trebuie sa ai un mini de cunostinte cu amplasarea componentelor ca sa le poti verifica/repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu am  un Dejavu si nu am nici cel mai mic chef sa reiau discutia, bobineaza cateva pagini inapoi si citeste discutia cu valentin si cuiuda , eu nu mai am nici cel mai mic chef sa discut despre asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are bre discutia anterioara cu asta, ca eu nu vad?  :somnmare:

 

Laurentiu, Sorin vrea sa spuna ca o membrana sparta nu poate creea suprapresiune. Are dreptate, dar se exprima putin gresit. :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!