Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Postare recomandată

Ceasul si Kilometrajul trebuie sa ramana vizibili tot timpul. Verifica/refa lipiturile de la conectorii din spatele IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine raman vizibile cam 3- 4 minute dupa care ECU taie consumul pe controlerul din bord , daca pun contactul reapare totul cu datele initiale . Sa fie un altfel de soft le mine pe gestiunea mea ...probabil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un soft,alimentarea permanenta nu mai este,merge doar cea prin contact,ca la 6n.Exact ce a spus colegul ionel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tututor,

Va aduc si voua in atentie o problema pe care o am la polo-ul meu (9n3, 2008), in speranta ca cineva are o vreo idee. Nu-mi merge incalzirea oglinzii din partea dreapta. Am desfacut-o, am curata "papuceii" pt ca erau super oxidati, am masurat dar se pare ca nu ajunge curent acolo deloc (doar pe mufa de incalzire, restul sunt separat si functioneaza - reglaj electric si semnal). Am masurat (just in case) si rezistenta de pe spatele sticlei. Este ok, nu este intrerupta. Ambele oglinzi au aceeasi siguranta in tablou pt partea de incalzire si pt ca cea din stanga merge, siguranta e ok (oricum m-am uitat si la ea). Eu am cam ramas fara idei deci daca v-ati intalnit cu prbl asta sau aveti propuneri eu as aprecia :)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea eu.Masoara cablajul de la releu pina in usa,insistind la burduful usii sa vezi daca ajunge pina acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este o prima idee buna :) releul il gasesc unde? Undeva sub bord in zona pedalelor?

Multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea in oglinzi la modelul 2008 este comandata direct de centrala electrica prin fire separate stanga dreapta. Deci trebuie verificata continuitatea firelor de la centrala la oglinzi conform schemei de mai jos.

Printing from Tmplt6.htm.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

 

O sa-mi trebuiasca ceva sa-mi dau seama ce si cum in schema dar cred ca o sa rezolv cumva problema. Intrebare (stupid or not): unde este aceasta centrala electrica sau la care te referi?

 

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centrala electrica se afla sub bord in stanga volanului, modulul in care intra 9-11 mufe pe ambele laturi.

Asa arata:post-10189-0-12048700-1390732077_thumb.j

Conform diagramei postata de @Al Bundy: Din mufa T6x (alba -8 pini/centrala electrica) firul de la pozitia 4 ( alb/galben de 0,5 mm) trebuie sa ajunga in mufa T12h la pozitia 8  (mufa de 12 pini din usa pasager)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Am și eu o problema foarte enervantă si pe deasupra risc sa primesc și amenda.

Problema este ca nu pot oprii proiectoarele în timp ce mașina e pornita. Se opresc doar dacă iau contactul.

Ma gândesc ca este o problema electrica.

Îmi iau seara blițuri la greu pt ca merg cu faza scurta și proiectoarele aprinse (cred ca toți zic ca sunt cocalar) dar nu le pot oprii nici cum. Am tot mișcat din comutatorul de lumini, am scos capacul sa verific dar nu îmi dau seama ce poate fi.

Ce ma îndrumați sa fac?

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alt comutator de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema la polo meu din 2003,nu pot cupla faza lunga ("flash" merge)

A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie impinsa maneta nu trasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta stiu si eu..cand o imping nu cupleaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nimeni.nimic? sa schimb panoul de lumini sau poate fi alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema ta este din blocul de lumini ( contacte oxidate/distruse) dar pentru a fi sigur 100% poti face niste masuratori. Cu un voltmetru de cc masoara daca ai 12V pe pinul 41 (un fir alb/negru de 2,5 mm patrati)Schema lumini-faza lunga Polo.pdf din conectorul T41 (conector care este pe axul volanului)Pin assignment on 41 pin connector.pdf. Daca ai 12V atunci sigur este din contacte. Desfaci maneta si vezi despre ce este vorba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut !

De ce palpaie displayul la o navi aftermarket in momentul in care aprind farurile ?

se vede cun scade din lumina displaylui si iar revine la intesitate maxima.

ce sa fac ?

Oare trebuie sa pun vreun filtru pe firul de lumina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

in cazul in care a fost discutat undeva deja, sau este postat gresit, va rog sa ma indrumati / mutati acest reply corespunzator.

 

Detin un Polo Cross 9N3 din 2007, motor stoc 1.9 TDI cu soft MTM pe el. (http://www.mtm-online.de/de/VW/Polo-IV/1-9-TDI-74-kW-100-PS-front?FZID=POLOTDI74&KIT=m-pol100130fx)

 

Bateria a fost schimbata in decembrie. Era una de 61 A pe ea, am pus de 65A - incapea inca in husa bateriei -

 

La rece, aprox 3-5 minute , depinde de temperaturi, apare ca un "click" din bord - mi se pare din partea stanga , sa fie din zona sigurantelor ?

 

Acel "click" suna ca si cum ceva s-ar cupla si decupla, in acest timp parca si intensitatea luminilor din bord are de suferit, cu o mica fluctuatie.

 

Am sansa fara un computer de bord dimineata sa "descopar" ce este? Desigur, daca este ceva cunoscut, as aprecia un link, eu unul ori nu stiu cauta, ori inca cafeaua nu si-a facut efectul.

 

Multumesc anticipat si o saptamana cat mai usoara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEcupleaza releul de la bujiile incandescente, sau mai cupleaz areleul de la bujiile de incalzire antigel, daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un polo 9n din 2002 si cred ca farurile ei ar fi pe auto, adica in primul rand butonul de la faruri e cu nichel si in al doilea rand cand butonul este pe 0 farurile sunt aprinse, bun.. pana aici totul si frumos.. azi dimineata cand sa plec pun butonul pe pozitie apoi sa aprind faza scurta cand sa o aprind teapa .. nu mi se mai aprind becurile .. am verificat sigurantele si e totul in regula, ma gandeam ca s-ar putea sa fie din buton dar din ce stiu e foarte scump unul, a mai patit cineva treaba asta? Stie cineva o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu mi se mai aprind becurile ...

Pentru mine este greu de descifrat postul tau pt. ca sunt informatii insuficiente si contradictorii dar incerc sa te ajut.

Daca pana acum faza scurta (presupun ca asta nu mai functioneaza) ti-a functionat corect si brusc nu mai functioneaza eu as verifica prima data daca becurile nu s-au ars (vad ca sigurantele le-ai verificat). Daca becurile sunt Ok, verifica daca iti ajunge tensiune la becuri si masa lor este Ok.

P.S.

Presupun ca nu ai facut modificari la instalatia electrica.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.

 

O problemă am şi eu la care sper să îmi daţi ceva sfaturi, că pe la mecanici nu am prea găsit rezolvare.

 

De ceva timp, mi-a murit bateria în condiţii cam "suspecte". Bateria e veche de 1 an şi vreo 2 luni. Pe la începutul acestui an, într-o dimineaţă, maşina nu a mai schiţat nimic când am vrut să o pornesc. Abia dacă se mai auzea pompa de benzină. Am chemat pe cineva, am luat curent de la altă baterie şi a pornit la sfert ...

Am mers să măsor bateria, şi din 460mAh mai are doar 240, adică ceva a consumat-o în timpul ăsta de 1 an şi ceva de când am pus-o pe maşină. Am depistat de asemenea că am un consumator în timp ce maşina este oprită(doar alarma este armată). Am fost pe la service-uri pe aici prin zona şi toţi zic că trebuie depistat consumatorul prin eliminare..., dar asta e cam de durată şi pe mine mă cam depăşeşte oarecum.

 

Dacă aveţi vreo idee sau o sugestie, v-aş ruga să îmi spuneţi.

 

Apropo, alternatorul încarcă perfect, iar pe VAG, nici o eroare.

 

Mulţam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica te depaseste?Ca in vreo 2 ore,sa fiu generos,este depistat consumatorul,daca acesta exista.Cit este consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma depăşeşte în sensul că nu am idee cum să aflu consumatorul... 0.16 este consumul(variază între 0,14-0,16)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!