Jump to content

Jurnal DSG6


Loth

Recommended Posts

flavius1611

@GabyTohatan cum ai rezolvat cu erorile?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ANdi B.

    153

  • EEXCALADE

    149

  • kye04

    132

  • theo

    128

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica"

Aerofan, e usor sa arunci vorbe aiurea sau sa jignesti cand nu te pricepi !!! hai sa-ti explic eu pe intelesul tau : - adevarat ca mecatronicul sta si lucreaza in ulei dar uleiul se reg

când în D merge cu a6a la 1200 rpm(60 km/h) , motorul e subturat și nu i face bine turbinei, în primul rând. eu prefer să o trec în S și trece singura în a3a și cu o turație de 2000 rpm (viteza 60 km/

Posted Images

ionut07

Salutare!

Din moment ce am ajuns aici, e clar ca am probleme cu DSG-ul :) nu mai are rost sa postez problema pentru ca nu se va rezolva (din pacate) pe internet.

Am nevoie sa fiu indrumat catre cineva care se ocupa de DSG in zona Tecuci (Galati)/Focsani. Multumesc frumos! 

Link to post
Share on other sites
Razvanalex123

Salutare,imi puteti spune va rog unde as putea inlocui uleiul la cutie DSG6 la o Skoda Octavia 2 1.9 TDI BXE din 2008 in zona Bucuresti-Ilfov-Prahova la un pret decent(reprezentanta sau service ce respecta procedura de inlocuire)

Link to post
Share on other sites

Salut,

Dupa ce am citit aproape 100 de pagini nu am reusit sa gasesc un caz asemanator.

Am o problema putin mai ciudata cu o cutie DSG DQ250 montata pe un VW Eos 2.0Tdi 2008.

1.Cutia nu are nici o eroare pe tester.

2.Schimba perfect (asa spun eu in comparatie cu altele) la trecerea din trepte inferioare in superioare si la trecerea din trepte superioare in inferioare.

3.Doar cand este in sport si este incalzita (la rece nu face primele 15 minute) in decelerare schimba din treapta 3 in 2 pe la 40km si scade viteza cursiv pana la 30 iar intre 30km si 15km face 4-5 hopuri care se accentuiaza daca sunt si in franare, dupa care retrogradeaza in treapta 1 si totul revine la normal. 

Mentionez ca este posibil sa fie resoftat motorul si chiar si cutia (fata de un VW jetta din acelasi an cu aceiasi motorizare si cutie pare ca are pe putin 20-30cp iar EGR ul este blocat din soft (nu face recirculare gaze si il pot deschide doar daca intru pe teste)  in plus dar partea interesanta vine de la cutie care schimba mult mai repede si cand merg in Drive aproape nu se simte cand schimba.

Nu stiu cu ce sa incep o recomandare ce ar trebui sa fac sa fie ok 100% (eu oricum nu merg in sport dar totusi as vrea sa stiu ca totul este ok)

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Daca banuiesti softul din ECU/TCU mergi la un dealer si fa update la ultima versiune pe amandoua. Sau cu un chiptuner local poti citi ambele si sa-ti scrie original cu interfetele lui. Vezi daca dispar problemele. Plateste-l sa-ti faca o analiza la softul de TCU. 

Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu nu am nici o banuiala ( am banuit mecatronicul dar cei care repara au spus ca nu sunt simtome de mecatronic defect)

1.Daca merg la reprezentanta si fac update ECU/TCU si masina este resoftata nu sunt probleme ? (pierd softul sau sa se arda calculatorul)

2.Da cred ca varianta cu un ciptuner local este mult mai ok.(o iau in calcul)

3.Am scris in speranta ca intalnit cineva problema sau ceva asemanator.

4.Totusi daca problema ar fi din soft nu ar trebui sa faca si la rece?

Multumesc pentru sfat.

 

Edited by Claudiu Cocrea
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Clar poti rezolva si la reprezentanta. Asta cu "se strica un calculator dupa tuning" este ori din prostie spusa ori pentru ca au auzit ei de la inaintasii lor ca prin 2005-2007 se stricau niste ECUuri tunate prin port BDM dar de mult nu mai exista acea problema in sculele de tuning (si oricum erau afectate doar anumite ECUuri)
Poti lua carea lunga si sa citeasca efectiv ECUul + TCU astfel investigheaza daca sunt file originale in ele sau nu. Calea rapida si mai ieftina ramane update la masina pe cele doua calculatoare. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri