Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

1. se face oricand

2. nu cred ca exista interval de ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jorjel

La prima întrebare, când uleiul ajunge la temperatura de 35-40 grade, la a doua întrebare, nu se dă limită de timp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pui uleiul nou, eu am pus 5,5L, pui ambele suruburi, pornesti motorul, astepti temeperatura aceea 35-40 de grade, treci prin toate PRNDS + manual cate 3 secunde, opresti motorul, faci nivelul cu primul surub si cam atat.

 

2. Eu am schimbat la sub 50.000km si 3 ani, uleiul era destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Dan.MDLL said:

opresti motorul, faci nivelul cu primul surub si cam atat.

Total gresit .

Motorul NU se opreste cand se face nivelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea, am uitat de cand am schimbat 😕

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, sorinaciu said:

@Jorjel

La prima întrebare, când uleiul ajunge la temperatura de 35-40 grade, la a doua întrebare, nu se dă limită de timp.

 

Nu trebuie asteptat intervalul de temperatura pt a trece schimbatorul prin toate treptele, iar intervalul specificat de producator este 35-45

dsg1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca VW recomanda schimbul la 100k km. Majoritatea in schimba la aprox. 60k km (sau 4 ani). Deci poate ar fi indicat sa il schimbi avand in vedere "vechimea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neee.. la 50.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Ma confrunt cu urmatoarea problema, passat cc 2.0 dsg cbab 2009 am schimbat mecatronicul si masina nu l vede, pe tester imi da acceasi eroare pe care o aveam înainte de a schimba mecatronicul: p0701.

Trebuie codat, exista posibilatea sa aiba component security, nu mi arată în ce treapta se află pe ecranul dintre ceasuri si nu merge deloc in R, am scos mufa de la cutie, cea rotundă si am conectat o la mecatronicul vechi, atunci imi arată în ce  poziție se află cutia. M am mai gandit ca poate este ceva pus gresit, doar ca a venit la toate suruburile, nu s a forțat nimic la montare.

A mai pățit cineva asa ceva?

Modificat de andrei2396
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. In incercarea de a curăța admisia, am ajuns sa desfac si mufa de la mecatronic si am observat ca am ulei in ea. Masina este un B6 2010 DSG6, CBAB. Cutia schimba cum trebuie, nu are probleme. Ar trebui sa fac ceva preventiv in legătură cu uleiul din mufa?

 

Presupun ca mufa este cea din imagine, de sub carcasa filtrului de aer.

 

Mulțumesc

Screenshot_2022-06-04-11-54-11-20_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg

Modificat de nastasedan
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceea este mufa. Desfa, curata bine cu spray de contacte, sufla cu aer si monitorizeaza in timp.

Da, se mai întâmplă, la aceste modele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns, Florin. O sa fac cum ai spus. Simplul fapt ca am ulei acum, nu e semn rău? Adică în viitor să imi cedeze partea electrica a mecatronicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica mai in urma, o sa gasesti ca s-a mai discutat si recent chiar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pierdere hidraulică in mecatronic . Se poate repara . Am avut și eu aceasta problema , in final s-a defectat mecatronicul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine la fel. Ulei în mufă și s-a bușit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce semne dă cand incepe să se bușească? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bruscheaza ambreiajele/schimbatul treptelor, se aude cum "bubuie", nu mai schimba lin, sare din viteza, nu intra in viteza... orice simte in neregula la cutie o data, ala e inceputul sfarsitului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru clarificări. A efectuat cineva o reparație de genul asta? Curățat partea electronică si refăcut etanșarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la câteva service-uri specializate în reparații cutii automate, concluzia fiind ca nu se repară această problemă. Înlocuit cu totul mecatronicul, unul nou fiind circa 9000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe Facebook Revizii cutii automate Buftea . Acolo am reparat eu mecatronicul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Salutare, revin la problema mea de acum vreun an... cutia scoate niste sunete ciudate, cand accelerez incet in D2 si iau piciorul brusc din acceleratie, scoate un sunet ca si cum discurile de ambreiaj se ciocnesc unul de celalalt.

De asemenea, masina tremura (nu mereu) chiar inainte sa ma opresc total.

Am schimbat ambreiaje, volant, ulei, tripode iar pe tester nu am nici o eroare legata de cutie/motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate suport motor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Am uitat sa ii mentionez si pe ei, sunt verificati si ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu distributia cum stai? Daca ai VCDS faci o scanare pe motor sa vezi cat de decalata este aprinderea.. Era ceva cu -2.5 ~ -1.5, mie imi face la fel si o am decalata rau +2.8 :icon_cry:

 

aaa… ce am zis eu e valabil la oprirea totala a motorului

Modificat de Dan.MDLL
am uitat ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! este cineva priceput la cutiile dsg pe forum?  daca scot mecatronicul din cutie nu si mai ia eroare , cand il pun pe pozitie si strang doua suruburi isi ia eroare, mecatronicul este de pe o cutie care avea probleme cu ambreiajele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!