Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

flavius1611

@GabyTohatan cum ai rezolvat cu erorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Din moment ce am ajuns aici, e clar ca am probleme cu DSG-ul :) nu mai are rost sa postez problema pentru ca nu se va rezolva (din pacate) pe internet.

Am nevoie sa fiu indrumat catre cineva care se ocupa de DSG in zona Tecuci (Galati)/Focsani. Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvanalex123

Salutare,imi puteti spune va rog unde as putea inlocui uleiul la cutie DSG6 la o Skoda Octavia 2 1.9 TDI BXE din 2008 in zona Bucuresti-Ilfov-Prahova la un pret decent(reprezentanta sau service ce respecta procedura de inlocuire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Cocrea

Salut,

Dupa ce am citit aproape 100 de pagini nu am reusit sa gasesc un caz asemanator.

Am o problema putin mai ciudata cu o cutie DSG DQ250 montata pe un VW Eos 2.0Tdi 2008.

1.Cutia nu are nici o eroare pe tester.

2.Schimba perfect (asa spun eu in comparatie cu altele) la trecerea din trepte inferioare in superioare si la trecerea din trepte superioare in inferioare.

3.Doar cand este in sport si este incalzita (la rece nu face primele 15 minute) in decelerare schimba din treapta 3 in 2 pe la 40km si scade viteza cursiv pana la 30 iar intre 30km si 15km face 4-5 hopuri care se accentuiaza daca sunt si in franare, dupa care retrogradeaza in treapta 1 si totul revine la normal. 

Mentionez ca este posibil sa fie resoftat motorul si chiar si cutia (fata de un VW jetta din acelasi an cu aceiasi motorizare si cutie pare ca are pe putin 20-30cp iar EGR ul este blocat din soft (nu face recirculare gaze si il pot deschide doar daca intru pe teste)  in plus dar partea interesanta vine de la cutie care schimba mult mai repede si cand merg in Drive aproape nu se simte cand schimba.

Nu stiu cu ce sa incep o recomandare ce ar trebui sa fac sa fie ok 100% (eu oricum nu merg in sport dar totusi as vrea sa stiu ca totul este ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca banuiesti softul din ECU/TCU mergi la un dealer si fa update la ultima versiune pe amandoua. Sau cu un chiptuner local poti citi ambele si sa-ti scrie original cu interfetele lui. Vezi daca dispar problemele. Plateste-l sa-ti faca o analiza la softul de TCU. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Cocrea

Sincer sa fiu nu am nici o banuiala ( am banuit mecatronicul dar cei care repara au spus ca nu sunt simtome de mecatronic defect)

1.Daca merg la reprezentanta si fac update ECU/TCU si masina este resoftata nu sunt probleme ? (pierd softul sau sa se arda calculatorul)

2.Da cred ca varianta cu un ciptuner local este mult mai ok.(o iau in calcul)

3.Am scris in speranta ca intalnit cineva problema sau ceva asemanator.

4.Totusi daca problema ar fi din soft nu ar trebui sa faca si la rece?

Multumesc pentru sfat.

 

Modificat de Claudiu Cocrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Clar poti rezolva si la reprezentanta. Asta cu "se strica un calculator dupa tuning" este ori din prostie spusa ori pentru ca au auzit ei de la inaintasii lor ca prin 2005-2007 se stricau niste ECUuri tunate prin port BDM dar de mult nu mai exista acea problema in sculele de tuning (si oricum erau afectate doar anumite ECUuri)
Poti lua carea lunga si sa citeasca efectiv ECUul + TCU astfel investigheaza daca sunt file originale in ele sau nu. Calea rapida si mai ieftina ramane update la masina pe cele doua calculatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.05.2021 at 11:10, Claudiu Cocrea a scris:

Salut,

Dupa ce am citit aproape 100 de pagini nu am reusit sa gasesc un caz asemanator.

Am o problema putin mai ciudata cu o cutie DSG DQ250 montata pe un VW Eos 2.0Tdi 2008.

1.Cutia nu are nici o eroare pe tester.

2.Schimba perfect (asa spun eu in comparatie cu altele) la trecerea din trepte inferioare in superioare si la trecerea din trepte superioare in inferioare.

3.Doar cand este in sport si este incalzita (la rece nu face primele 15 minute) in decelerare schimba din treapta 3 in 2 pe la 40km si scade viteza cursiv pana la 30 iar intre 30km si 15km face 4-5 hopuri care se accentuiaza daca sunt si in franare, dupa care retrogradeaza in treapta 1 si totul revine la normal. 

Mentionez ca este posibil sa fie resoftat motorul si chiar si cutia (fata de un VW jetta din acelasi an cu aceiasi motorizare si cutie pare ca are pe putin 20-30cp iar EGR ul este blocat din soft (nu face recirculare gaze si il pot deschide doar daca intru pe teste)  in plus dar partea interesanta vine de la cutie care schimba mult mai repede si cand merg in Drive aproape nu se simte cand schimba.

Nu stiu cu ce sa incep o recomandare ce ar trebui sa fac sa fie ok 100% (eu oricum nu merg in sport dar totusi as vrea sa stiu ca totul este ok)

Salut.

 Cu aceias problema ma confrunt si eu pe un touran din 2008 cu cod cutie kcv si cod motor bmm.O se merg la o diagnoza complecta la o firma care se ocula doar de cutii automate sa vad ce spun ei dupa o verificare si o diagnoza complecta.Pe VCDS nu apare nici o eroare.Daca reusesti sa iti rezolvi problema sa ne spui cum ai reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius1611

salutare,colegi!

de ceva timp am inceput sa aud la al meu b8 2.0 cu dq250,la plecarea dupa loc un "clanc" ,nu se aude f f tare.

se aude si la plecarea de pe loc si cand cuplez in reverse,nu mi dau seama daca e din cutie sau din planetare,ma refer la tripode sau cum se numec capetele planetarelor care intra in cutie.

masina are 60.000 km si i am facut schimbul de ulei si filtru la dsg.

o sa incerc zilele astea sa fac o filmare.

de exemplu ieri cand a plouat nu s a mai auzit,poate fi vreun suport la cutie care daca a intrat apa sa i atenueze zgomotul la plecarea de pe loc si cand bag in reverse?

niste sfaturi ce ar trebui sa verific sau e un zgomot normal si sa nu mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tripodele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius1611

@EEXCALADEo pot face singur sau neaparat sa fie pe un elevator? O dau pe neutru si le verific daca au joc? Sau care e procedura? Intreb ca in oras nu prea am mecanici priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie canal/elevator .

Cu o mana misti de roata si cu cealalta  tii de tripoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius1611

@EEXCALADE multumesc frumos. Revin cu info dupa ce verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul23

Am schimbat discul de ambreiaj si mi-au aparut aceste erori

 

20210523_145046.jpg

20210523_145058.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Basaraba Mihai

Salutare, am un vw passat dsg din anul 2012 si am o porblema la partea electronica.

In momentul cand pornesc masina se activeaza becurile de marsarier si camera pentru mersul cu spatele.

Am verificat becurile si am fost la un mecanic sa vad de sonda de marsarier, in concluzie mecanicul a spus ca nu este sonda marsarier pentru ca totul se face electronic si el crede ca poate fi ceva pe partea electronica de pe cutie, cutia schimba vitezele chiar bine.

Ati mai avut careva problema asta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Salutare, am achizitionat masina din semnatura de cca. o luna si jumatate.

Masina are aproape 205k km, reali dupa verificarea pe "Rarom" al Italiei.

Masina se comporta ok per total insa cutia are cateva momente ce ma sperie, il primul rand atunci cand retrogradeaza din 2 in 1, se aude un clank uneori puternic, alteori mai putin si am un soc in toata masina direct proportional cu cat de pronuntat e clank-ul. Acest clank a inceput usor usor sa apara si in retrogradarea din 3 in 2.

O alta intamplare, dupa mers de 5 minute in oras, fiind oprit la semafor masina a inceput sa aiba niste socuri destul de tari, acul turometrului statea la 900RPM insa selectorul de viteza se tot schimba din D1 in ceva(schimbarile erau rapide, nu am apucat sa vad in ce schimba), am schimbat pe N, s-a oprit din a mai face asa iar de atunci nu am mai patit-o.

De asemenea, cand schimb in R gandeste putin, schimbarea se face in aprox. 2 secunde.

Am fost la o constatare la Automatico, cei de acolo nu mi-au putut spune care e problema, masina schimba bine, are comportament normal, inafara de cele mentionate mai sus, recomandarea lor a fost revizia si au spus ca e o posibila uzura a furcii.

Tind sa cred dupa citirea a multor pagini din acest thread ca este vorba de ambreiaje.

Le voi schimba impreuna cu volantul daca tot dau cutia jos, am nevoie insa de o recomandare, unde anume in Bucuresti(ma deplasez si in alt oras daca exista recenzii pozitive pentru service-ul/persoana respectiva) sa merg pentru interventiile acestea si sa imi ofere si garantie, cat m-ar costa distractia asta si cat mai pot merge cu ea asa?

Modificat de laurentium.ionescu
Nu am mentionat localizarea service-ului sau persoanei de care am nevoie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti dispus sa iesi din bucuresti, sa dai o fuga pana la cluj la Autoshift. Cu siguranta sunt service-uri pricepute si in jurul bucurestiului, mai asteapta sa vezi ce zic colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Sunt dispus sa ies din Bucuresti insa nici atat de mult.

Am fost si la SC Gearbox SRL, mi-au pus un alt tester si mi s-a spus ca ambreiajele pierd presiune.

Schimb pentru ambreiaje si volant:

Piese: ambreiaje 1800ron, volant 2000-2500ron

Manopera: 2000ron la care se adauga 1200 lei schimbul de ulei

Un total de 7500ron, pe langa faptul ca mi se pare enorm mi s-a spus ca pana la finalul lucrarii mecatronicul ramane cu semnul intrebarii, deci exista posibilitatea ca la final sa mai am de dat inca pe atat.

Cine ma poate ajuta si cu alte service-uri inafara de Automatico si SC Gearbox SRL?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nimeni nu iti va putea garanta ca mecatronicul 100% e bun sau nu pana nu deschide acolo. Primesti garantie pe lucrare, dar nu iti garanteaza nimeni 100% ca o sa functioneze ca o cutie noua 😞 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu
7 minute în urmă, Xman_ghio a scris:

Din pacate nimeni nu iti va putea garanta ca mecatronicul 100% e bun sau nu pana nu deschide acolo. Primesti garantie pe lucrare, dar nu iti garanteaza nimeni 100% ca o sa functioneze ca o cutie noua 😞 

Sunt constient de asta dar banuiesc ca exista o multime de simptome ale unui mecatronic defect..

Cutia atunci cand urca in trepte, nu are nici o ezitare, nici o treaba, doar la downshift 2->1 se aude acel clanc si da un soc si 3->2 se aude acel clanc.

Aveti idee care ar fi simptomele mecatronicului pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@flavius1611asemanator si la mine doar ca nu face cand plec de pe loc ci cand opresc.

@lupo_bvscuze, dau tag de acum.

In concluzie aveti ceva recomandari de service? Am sunat si la MIDOCAR dar preturile sunt sub orice critica, 5600 ron volant; 2600 ron ambreiaje.

Am solicitat pret doar pe manopera cu piesele mele, astept sa vad ce imi zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@flavius1611 are si la mine sunetul asta cand accelerez, iau piciorul si il pun inapoi e ca o tija de metal ce loveste intr-un perete de metal, m-am exprimat destul de plastic aparent.

Ai vreo diagnoza ce sa spuna ca e mecatronicul de vina? Sau alta componenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!