Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Pe liber sau in N masina parcurge o distanta mai lunga, dar si din obisnuinta de a o scoate in N. La semafor, o scot pe liber pentru ca am eu o senzatie ciudata sa vad ca e cuplata viteza si eu stau cu piciorul pe frana...probabil nu e ceva corect...totusi, mai e si impresia ca dispare o mica trepidatie. O fi si volantul pe duca, dar in afara de trepidatii nu aud ceva urat...poate doar un pic la rece. Mai e mult pana in punctul in care sa deranjeze si sa-l schimb..

 

@Adriannnnn, nu am observat functia de coasting, o sa verific. Pe net vad ca o pomeneste lumea la masinile mai noi de 2017 sau la cele cu  DQ200.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...sa o luam cu inceputul...

Ai de curand masina ?

Ai condus "toata viata" manuala si ai trecut mai nou pe automata?

Trecerea in N cand inca esti in miscare ai incercat-o vreodata sau doar te gandesti sa o faci?Merge?Nu cred ca este posibil/recomandat sa treci prin R/N/D cu masina in miscare.

Dupa care,la semafor,este normal sa simti o mica vibratie cand stai in D cu piciorul pe frana...Practic masina ar vrea sa inainteze si tu o tii pe loc.

La fel se simte si la mine cand o trec in N...practic masina se "relaxeaza",turatia chiar scade putin si se schimba foarte putin sunetul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu sta cu piciorul pe frana la semafor exista AH - Auto Hold, poti sa ii faci retorfit daca te deranjeaza atat de mult statul cu piciorul pe frana. Chiar daca ai costing, pe loc masina in D/S sta in treapta I cu ambeiajul pentru treptele impare partial actionat pentru a nu exista o interziere mare la pelcarea de pe loc. Tocmai de aia tii pciorul pe frana, ca sa tii masina pe loc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cum se poate verifica / activa / dezactiva functia de coasting? Apare o smucitura, de exemplu, franez i_au curba apoi cand accelerez parca intarzie putin ambreiajul pana ambreiaza. Parerea mea este ca trece putin pe liber (in bord ramane pe D). Nu ma mira sa fie si volantul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 nu are coasting, functia asta a fost introdusa incepand cu Passat B7. Se poate activa/dezactiva din meniu daca masina are asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....deci volant cred ca e buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_LWR,

Am avut si manuala si automata clasica si CVT si mai multe DSG-uri. 

La DSG cel putin trecerea in N in miscare se face fara probleme. Nu mi-am pus niciodata problema asta pana nu am citit din intamplare un forum strain unde zicea cineva ca daca pui in N in miscare, nu se realizeaza o anumita ungere a cutiei (nu am intles prea bine). De asta am vrut sa aflu o parere de a voastra aici pe forum. Eu am un feeling ca e doar in cazul opririi motorului - adica nu e bine sa tractezi cu motorul oprit de exemplu.

M-am obisnuit sa o scot in N, mai ales cand vad la distanta culoarea rosie a semaforului. O sa incerc sa nu o mai fac.

 

@adrian001, autohold-ul din cate stiu nu este disponibil pe octavia  cu frana de mana clasica. Oricum multumesc de sfat, nu m-as apuca deocamdată sa fac retrofit pentru autohold cu toate ca e mult mai comfortabil cu el, am avut pe golf 7 care practic e aceeasi masina cu octavia de acum.

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, nu se face ungerea in N, dar de ce nu citesti si in manualul masinii? E explicat acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, pun la indoiala acest aspect, ce ungere nu se face in N ? Pompa de ulei din DSG e antrenata constat printr-un ax concentric atat timp cat timp motorul merge, indifierent de ce fac ambriajele.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ungerea sau racirea, mai bine spus. Greu de contestat manualul totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confunzi putin lucrurile.

 

Iin manual este vorba de a merge cu schimbatorul in N si motorul oprit.

 

Cat timp este pornit, cutia are ungere si racire.

 

Chiar si asa, manualul nu recomanda ca masina sa se deplaseze cu schimbatorul in N.

 

Si nu ai niciun motiv logic sa te deplasezi cu masina in N. Pana si manualul mentioneaza acest lucru ca o greseala.

 

Manualul mai face referire la tractarea autovehiculului, in N, cu motorul oprit - se poate face doar pe o distanta limitata (60 km cred) - nu gasesc acum pagina.

 

image.png.1d043f9504c2a5f58fdec74e208726a2.png

 

image.thumb.png.db3e40d0075f02f025314b6c99a0e1e6.png

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/9/2021 at 3:18 PM, detinator said:

Asa e, nu se face ungerea in N, dar de ce nu citesti si in manualul masinii? E explicat acest aspect

Salut! Manualul meu e in germana. O sa caut ceva in engleza/romana. Totusi, am vrut sa aud si parerea voastra aici pe langa manuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/18/2020 at 7:25 PM, Dan.MDLL said:

Reprezentanța - 8500 lei tot, inclusiv ulei

 

Cum sa dai atata ?! Luai cutie noua cu 0 km la banii aia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un link sa vedem de unde ei tu cutie DSG noua cu 8500 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adrian001 said:

Pune un link sa vedem de unde ei tu cutie DSG noua cu 8500 RON. 

A pus Blaser inaintea mea 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala e un DSG7, suntem pe topicul de DSG6. Aveti un link cu un DSG6 DQ250 nou ? Si mai e si faza ca vine fara garantie, e un fel de cutie SH noua din dezmembrari. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian001 - ai dreptate mai greu de gasit una noua  in tipla la   banii aia   ... dar si asa  daca  vine unu si zice ca imi cere ~8000 ron sa o repare pe cea de pe masina automat ma duc si caut una aprope noua din dezmebrari la banii aia si pe cealalta o vand ca defecta la cineva care se ocupa cu asa ceva  si ar trebui sa fiu mai castigat . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, nici eu nu as da banii, dar omul si-a reparat cutia cu volant + ambriaj original in reprezentata. Chiar si la un service independent cu componente non-OE tot te duce undeva spre 4000 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e 4000 alta e 8000 ...este exagerat pretul oricum.

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, adrian001 said:

Pai ala e un DSG7, suntem pe topicul de DSG6. Aveti un link cu un DSG6 DQ250 nou ? Si mai e si faza ca vine fara garantie, e un fel de cutie SH noua din dezmembrari. 

totusi aia e o cutie DQ381, mai rara si mai scumpa ca un DQ250. Un DQ250 e probabil chiar mai ieftin. ce-i drept nu nou, ai dreptate ca nu se poate gasi noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună tuturor. 

 

Sunt nou pe forumul acesta, asa ca nu prea știu unde sa pun și eu o întrebare despre mașina mea. 

 

 

 

Am un Volkswagen CC din 2013, 2.0 TDI 140cp, cu DSG in 6 trepte. 

 

Am cumpărat-o acum câteva luni în urma, la 108.000 mile (174.000km) si după ce am cumpărat-o, am mers cu ea la service sa o pună pe tester, unde a gasit o eroare la cutie(presiunea uleiului din cutie e slaba). Am schimbat uleiul la cutie(mecanicul a zis ca avea lipsa puțin ulei în cutie și probabil de asta apărea eroarea respectiva), a șters-o și nu a mai apărut o perioada eroarea. Astăzi când am mers la mecanic, iarăși a apărut pe tester aceeași eroare. 

 

Țin sa mai precizez ca mașina schimba perfect vitezele(mergea perfect și înainte sa schimb uleiul la cutie) , nu are nici o trepidatie, se comporta normal, nu îmi apare nimic în bord(doar pe tester). 

 

 

 

A mai pățit cineva la mașina lui asa ceva? Va aștept cu păreri. 

 

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prețul e mare dar dacă ții la mașina ta și nu vrei să o vinzi în următorii 5-7 ani e altă poveste. 

volant originală m-a ținut 280.000km, acum am deja aproape 320.000km de când am schimbat.o.

Ce pot să zic, nu am luat second piesele, doar le-am schimbat cu unele OE, cutia nu a avut și nici nu are probleme. 

Totul este pe mașina, DPF, EGR.. Așa că să vă faceți o idee, în fiecare an dau jos EGR.ul și îl curăț chiar dacă nu e murdar tare pentru că mașina merge 80% în afara localității. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am exprimat clar :dry::rolleyes:

Am schimbat la 280.000km și acum am 320.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! A facut cineva de curand schimbul de ulei, filtru, soft nou si adaptare la dsg 6 viteze, ma poate ajuta cu informatii concrete?? Eu am sunat la avia si porsche buc nord si mi au spus ca trebuie sa mi faca o testare/verificare la cutie, nu imi pot spune exact inainte daca se face sau nu adaptare si soft!! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!