Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Ba da.

Stai linistit. Vad ca ti au schimbat si filtrul intern, foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caddy1988 multumim, asa s-au clarificat mai multe, ce am observat de pe factura ta:

- au fost inlocuite si ambreiajele, de aici confuzia si pretul, deci nu e vorba doar de mecatronic in cazul tau

- kitul de ambreiaje ti l-au facturat cu 2400, acceptabil, dar il gasesc in 2 locuri la 2000 ron

- manopera nu ai mai deloc trecuta acolo

- ulei 6.5 litri, la un pret ceva mai mic ca cel original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator

Nu  e chiar  factura ..  se  numeste  deviz de lucru care a fost facut  formal cand a intrat masina in service si ulterior modificat in functie de ce a fost nevoie .

Eu de cand am cumparat masina (acum patru ani )   am avut problema cu smuciturile  la  plecarile  mai in forta . Chiar si cand mergeam cu masina prin aglomeratia din Bucuresti era un chin . In tot acest timp  am fost pe la diversi  mecanici  dar fiindca nu aveam erori pe  cutie  fiecare isi dadea cu parerea  ba suporti  motor /cutie sau alte alea .Un mecanic mi-a recomandat sa mai astept  sa vedem ce pica .

Pana  acum o luna cand am facut o programare la Avia pentru o constatare in alta problema imi spune consilierul de service  de acele  smucituri la plecare ca "ar fi intrat ulei in mecatronic " si trebuie schimbat ca altfel se agraveaza problema.

La o saptamana distanta ma programez la alt service tot pentru constatare privind pierderi de antigel  , ajung acolo iar dupa ce mecanicul ridica masina pe elevator observ urme  de ulei in zona mecatronicului  ...

La inceputul saptamanii trecute ma duc la o constatare  la Automatico , de data aceasta  sa fiu sigur ca  chiar nu exista o problema cu pierderea de ulei din cutie , aveam sa aflu  ulterior ca provine  de la nu stiu ce conducta care duce spre intercooler (daca nu gresesc)  si explic mecanicilor de acolo problema cu smuciturile.

Plecam intr-o proba de drum ,se face si o diagnoza timp in care nu a aparut nici o eroare  ...ne intoarcem inapoi la service mi se spune ca este necesar sa demonteze  toata cutia sa fie inspectate toate componentele ca nu se poate da un verdict asa pe  nevazute . Mi se comunica o suma aproximativa iar daca aceasta va creste , alternativa ar fi sa schimbam cutia cu totul . Imi dau acordul  sa las masina la ei  si imi spun ca or sa ma sune cand afla lucruri noi .

Sunt sunat dupa  o zi /doua  si mi se spune ca nu sunt piese uzate in cutie (cutia arata  foarte bine in interior)  si cadem de comun acord sa schimbam ambreiajele si valvele de la mecatronic. 

Cat timp a fost masina la ei in service  nu i-am batut la cap  in nici un fel am zis  ca le-am lasat masina acolo , sunt meseriasi si trebuie sa o faca ... nu le-am cerut detalii tehnice sau alte alea .

Cert este un lucru .. cutia  dsg  este  foarte complexa  , de aceea  cand apar  probleme  , orice mecanic (care chiar intr-adevar se pricepe ) nu poate  da un verdict fara sa o inspecteze in detaliu . De exemplu daca ma luam dupa cei de la Avia schimbam mecatronicul si sunt sigur ca nu rezolvam problema . Chiar si cei de la Delcar BV mi-au recomandat acelasi lucru .

Sper ca nu v-am plictisit ?

Hai noroc !

Modificat de Caddy1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint pentru demitizarea cutiei. Mi-am schimbat singur uleiul (numai cu ulei si piese originale, uleiul original inca nu l-as demitiza :) )

Ambreiajele si mecatronicul sint si ele reparabile, nu e o complexitate asa deosebita

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 6, are voie sa fie tractata? sa presupunem ca motorul este pornit...ma gandeam sa cumpar un cablu de remorcare, pe care sa il tin in portbagaj, dar ma tem ca este aproape inutil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poti tracta 60 km cu maxim 60 km/h (e specificat in manual)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti poate ma ajutati si pe mine cu un sfat. Vreau sa imi cumpăr un Passat CC, am gasit unul cu 240 de mii din 2010 170 de cai dsg pe olx. Pretul este unul corect pt optiunile care sunt foarte numeroase, baiatul ce o vinde a adus-o din DE in urma cu 2 ani, are cartea service la momentul aducerii totul pare ok. Are facturi de la ultima schimbare de ulei in cutie si de la schimbarea volantei (le-am vazut si verificat) unica problema este ca mi-a spus ca se simte o smucitura minora in genul uneia ca si cum o masina se opreste la semafor. La frana brusca nu smuceste si nici la kickdown, schimba perfect.  Întrebarea mea este daca poate fi din cauza ca nu a facut o recalibrare a dsg ului după schimbul volantei? Voi ati cumpara o masina cu o astfel de problema? Scuze pt long post si multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin2323. Este obligatoriu calibrarea dsg dupa schimb volant? Unde poate fi gasita procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire. Am un zgomot care se aude cu roata dreapta sau stanga pe fata ridicata sus. Odata suspendata roata, daca punem mana pe ea si incercam sa o rotim inainte si inapoi, se aud niste zgomote metalice din cutie. Parca ar avea niste jocuri mari intre pinioane . Este normal? Zgomotul este identic pe ambele parti. 

Poate fi vreo legatura cu clanck-ul la downshift din 3 in 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Nelu, nu stiu sa iti spun cu siguranta dar asa am inteles de pe la unii mecanici si am vazut destule păreri si pe net. Tocmai pt ca nu sunt sigur am si intrebat aici. Asteapta si tu cum astept si eu parerea cuiva pregatit, poate ne lămurește aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Baieti conform procedurilor de service ale celor de la grupul VAG adaptari se fac doar dupa inlocuirea ambreiajelor sau a mecatronicului !!! Restul sunt povesti si efectuarea adaptarilor cateodata mai si dauneaza bunului mers al cutiei !!!

Cat despre inlocuirea volantei, de ce ar trebui adaptari facute ambreiajului ? Doar pentru ca sunt unul langa altul ? in cel mai bun caz asta este o chichita a unor mecanici de a va lua ceva bani in plus, deci este up to you daca vreti sa-i dati ???

In rest, drumuri bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin2323,

La 240k km, tu cum ai vrea sa fie ambreiajele in acea cutie?

Sa i faca o recalibrare pt. ambreiaje (nu are legatura cu inlocut volant) si nu este obligatorie.

Daca dupa recalibrare merge bine macar o vreme, ai raspunsul.

Sau mergeti la cineva care asta face, sau stie ce face, si ti citeste inclusiv uzura ambreiajelor.

Asculta cutia pe loc, schimba din N in D, trebuie sa nu ai socuri deloc, sau decat  foarte usoare si nu repetitive.

Motorul si cv sa fie la temperatura optima de functionare cand faci asta.

Pentru acei km. manifestarile sunt mai mult decat normale.

 

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu update. Am scapat de clanck din 3 in 2 foarte ieftin. Adica am lipit un furtunas care avea 2 gauri de 2 mm aproximativ (pacat ca nu am facut o poza inainte) si gata reparatia. Acest furtun sau conducta este din plastic si este flexibil. Conecteaza capacul culbutorilor cu conducta de la turbina de pe admisie. Datorita pozitiei si vibratiilor aceasta conducta intra in contact cu capacul culbutorilor si dupa un timp se perforeaza pe 2 inele. Eu am observat putin fum care iesea de acolo si am zis hai sa lipesc. Si din intamplare nu mai am clanck-ul din 3 in 2. Am pus poza cu sageata rosie care indica lipitura mea. 

Sper sa ajute pe cineva

20191215_182141.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG cu acel furtun NU au nimic in comun. E doar o coincidenta

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar furtunul si cu zgomotele sigur au o legatura. 

Ce am mai observat este ca de exemplu esti in tr 2 cu selectorul pe manual si accelerezi pana la 2000 si pe urma trebuie sa ridici piciorul brusc de pe acceleratie pentru a reduce viteza. In acest moment mi se auzea un zgomot din cutie sau transmisie. Asta inainte de interventie. 

Dupa lipirea furtunului nu se mai comporta asa. 

Concluzia mea este ca daca sunt ceva probleme pe motor se resimt si la transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Astazi a inceput sa ma sperie putin cutia la un Seat Leon fr 2014. Cand a redus din treapta a 3-a in a 2-a, smucea incontinuu si imi dadea senzatia ca nu voia sa cupleze, iar dupa cateva minute, cand a schimbat aceeasi treapta inferioara, s-a auzit un sunet precum o planetara pe duca. Revizia a fost facuta acum vreo 10000 km ( Motul DCTF ). A mai intampinat cineva aceasta problema ?

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Acum cateva luni am schimbat uleiul la cutie (Passat B7, 2.0 TDI, 177 CP, 4Motion, DSG 6),

Am pus ulei original cu filtru si garnitura noua, dar asa zisul service nu a respectat procedura de schimb, adica efectuarea nivelului...

Dupa cca 5000 km masina a inceput sa aiba o mica smucitura la treptele 4, 5 si 6 la turatie sub 2000 ture, la turatie mai mare nu se simte nimic.

Am mers la acel minunat service, am dat drumul la surplusul de ulei, fara VAG, fara sa mai citesc temperatura uleiului, a curs aproape 1,5 litri, din cca 6 litri cat s-au bagat initial in cutie.

Am sperat sa dispara acele mici smucituri, dar.....nu au disparut, desi de cand am golit surplusul am mai facut cca 5000 km.

Mentionez ca alte probleme nu are, nu smuceste la plecarea de pe loc sau altceva.

Vreo sugestie sau parere legat de acest inconvenient...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sebu E bine Cu motorul pornit .

Ce va costa sa faceti asta de prima data si sa asteptati ca temperatura sa fie intre 35-45 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul acum 4000km,procedura facuta cu nu stiu ce robot.Pot verifica nivelul eu acasa ,pentru mine sa fiu împăcat?Dacă da cum mai exact?Încălzesc motorul la min 35 grade apoi desfac butonul la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ma costa nimic, dar neglijenta....se plateste.

Modificat de Sebu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, vin si eu cu o problema poate au avut-o si alti colegi.

este vorba de un passat 2009 2.0tdi cbab dsg cu ~300k km in bord care nu mai vrea sa porneasca( nu invarte deloc) .

la o diagnoza s-au gasit urmatoarele:

Quote

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3733  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

1 Fault Found:
049409 - No Communication with Transmission Control Module
               U0101 - 000 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 303993 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2057.14.08
                    Time: 01:19:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: -1.8°C
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00000000
                    Torque: 93.0 Nm
                    Temperature: 0.9°C

Readiness: 0 0 0 0 1

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------

am deconectat bateria, la fel niciun semn sa invarta.

pana acum am verificat urmatoare: sigurantele de la dsg(din bord+de la motor) , verificat baterie si pusa pe redresor, demontat carcasa filtru si desfacut mufa de la DSG unde am gasit ceva interesant,  baltea de  ulei.

s-a curatat mufa, s-a uscat dar masina refuza sa porneasca.

vreun sfat? s-a mai lovit cineva de aceasta problema? mecatronic dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Sebu said:

Am mers la acel minunat service, am dat drumul la surplusul de ulei, fara VAG, fara sa mai citesc temperatura uleiului, a curs aproape 1,5 litri, din cca 6 litri cat s-au bagat initial in cutie.

1) de ce tot fara vagcom (VAG e altceva), daca tot zici ca stii ca nu a fost ok fara nici prima oara? procedura de verificat nivelul uleiului la DSG e cu vagcom, temperatura ulei cutie intre 35-45 etc, vezi procedura completa atasat

2) cat ulei a curs prima oara? Majoritatea (inclusiv eu) am raportat ca au iesit cam 5 litri 

3) deci 6 litri introdusi au fost cu siguranta f mult. Nu s-a lasat sa curga pe jos pt efectuarea nivelului? 

4) Daca sa spunem trebuiau introdusi cam 5, dar s-au bagat 6, si acum ai scos 1,5 ai scos prea mult! (6 - 5 - 1,5 = -0,5)

dsgLevelCheck.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!