Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Florin@Caractere
3 hours ago, 000000 said:

Deci, sa inteleg, ca se poate inlocui fara pierdere de lichide.

 

 

Eu am confirmat ca nu se pierde ulei , sau ma rog nu ar trebuie sa se piarda ulei !!!

Cat despre antigel, da, se pierde antigel !!!

Altceva ???

Seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am trimis un pm l-ai vazut ?

o sa trec pe la tin ept o diagnoza la dsg am vazut ca ai atelierul pe langa florin nu ?

in ior pe pallady.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat volant OEM si la fel se aude acel clonc din 3 in 2 .Cutia schimba foarte lin .Se pare ca nu doar eu am acel cloncanit .Oare de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca ar fi din ambreiaje ,dar cine mai stie exact?

si la min face ceva dar parca nu e chiar un clonc mie mi se pare ca si cum : cand schimba din 3 in 2 parca scapa din viteza 2 secunde apoi intra frana de motor.

si asta nu tot timpul mai mult cand e rece dupa ce se inlzeste dace mult mai rar sau deloc.

nu cred ca este neaparat un defect,daca o fi de la ambreiaje mai tin mult si bine,cand o incepe sa patineze voi trece pe la florin sa le schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel "clonc" din 3 in 2 il am si eu. Cred totusi ca e ceva mai aleator, nu neaparat la downshift din 3 in 2. Oricum, la mine volant face galagie la rece. Cum se incalzeste motorul dispare. Am observat ca si atunci cand las masina in parcarea subterana de la serviciu,  unde temperatura e constanta ( 16-17 grade), la prima cheie, nu se mai aude volant. Cand o sa inceapa si la cald, o voi schimba si eu. Citisem undeva totusi ca in rampa, la DSG e normal sa o ia masina putin in vale, cand iei piciorul de pre frana (ca la cutiile manuale). E adevarat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

la mine cand e rampa micuta nu o ia la vale deloc pleca direct dar un pic mai greu ca in plan drept.

daca e panta mai mare nu o ia in spate dar sta pe loc si trebuie sa accelerez sa plece dar in spate nu mi-sa intamplat.

azi am schimbat volantul,ca impresii vibratiile la pornire de pe loc s-au redus aproape de zero,tot mai simt eu ceva acolo fff usor si doar la rece.

dupa ce se incalzeste un pic nu face deloc,si cloncul din 3 in 2 care il facea aleator nu se mai simte asa tare doar o idee cand si cand parca cand pun frana mai brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de o rampa mai mare. La in inclinare relativ mica, nici la mine nu o ia la vale ( am auto hold insa îl dezactivez de fiecare data) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal. O masina cu manuala o poti tine, la relanti, din ambreiaj pe o rampa mare ?

La cutiile auto clasice cu converizor de cuplu este alt fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de forum,

Am postat experiența mea cu clonc-ul din 3 in 2 pe acest thread. Este din ambreiaje. Am pus și ceva poze.

Eu am schimbat hubul cu totul și am pus volant Luk. Operațiune făcută la VW Cluj.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, o intrebare toate dsg-urile au termostat pe partea de racire/incalzire a uleiului? Eu recent am schimbat volant si nu am vazut nici un termostat pe acolo desi la reprezentanta cand am cumparat termostatul au zis ca am asa ceva. La mine un furtun intra direct in motor si celalalt intra intr-o pompita electrica dupa care tot in motor. Aici pe forum am vazut ca multa lume a schimbat termostatul la dsg. Acuma am ramas cu un termostat nou OE de dsg. Masina din semnatura are webasto din fabrica. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e furtun continuu, nu am asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la voi se aude un zgomot acum cand e rece afara cand scoti din d in n ?

la mine pana se incalzeste uleiul din cutie se aude un zgomot infundat cand scot din d in n.

cand trec din p in d nu face nici-un zgomot.

din r in n nu face,cand era mai cald afara nu facea deloc.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dsg 2006 si dsg 2009 nu am avut nici un fel de zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles a mea este 2014 ,ce ar putea fi ?,doar cand decupleaza se aude, parca nu s-ar auzi in zona cutiei,eu percep ca s-ar auzi mai pe la jumatatea masinii spre spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi ambreiajele.

Stai inistit, deocamdata.

Trebuie sa ti faca si in R.

Nu pleca imediat cand este rece, iarna in special.

Poate fi si tamponul dogbone, mai ales ca ai schimbat volant.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este ala unde este ?

am schimbat tampon de sub cutie ala mare si anti rasturnare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci, ramane prima varianta. ☺

Sincer, nu i mai cauta in coarne.

Foloseste o, bucura te de ea.

Nu te lupta cu ea, ca pierzi. ☺

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare mi-a dat 12 erori pe dsg, sa aiba legatura cu schimbul de ulei, trebuie schimbat peste 2000 de km? Este vorba de un golf 7 2.0 tdi 2015

Masina schimba normal nu smuceste.

 

 

IMG_20180116_175032.jpg

IMG_20180116_175057.jpg

IMG_20180116_175116.jpg

IMG_20180116_175128.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa trebuiasca inlocuit si mecatronicul ...pe langa ulei si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe in neregula pe acolo.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=376146

https://www.autocodes.com/p0797_volkswagen.html

https://repairpal.com/OBD-II-Code-P072C-stuck-in-gear

Si mai ai, cam da, mecatronicul.

Poti face un schimb de ulei si filtru, iti va fi de folos in ambele cazuri.

Ai masina de curand, adica i stii istoricul?

Destul de ciudat.

http://www.micro-tronik.com/faultcodes/obdiifaultcode_p1734

Lipsa de comunicare...

Poate ai noroc si este din selector.

Nu ai pe nimeni acolo in Arad?

Cu acumulatorul stai ok, incarca?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o am de 2 saptamani, e verificata la reprezentanta toate revizile au fost facute la VW. Peste 2000 mii de km trebuie facuta revizia de 180.000 mii

Singura eroare ce am avut-o a fost cu selectoru, am sters erorile si dupa o saptamina mi-a dat cele 12 erori

Maine o sa verific si capacitatea de pornire la baterie, dimineata invarte mai greut si pe urma o ia instant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inclin sa cred ca problema este din selector, nici acumulatorul nu este in regula.

Trebuie sa schimbi si bateria/incarci, sau sa o pornesti macar cu una ok si totusi...

Schimba i si uleiul, vezi cum este filtrul si fa i o resetare.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Selectoru e scump, e greu de schimbat?

Eroare de la selector o aveam in momentul cand dadeam la automat mai lung, parca nu ar citi senzoru de turatie cateva secunde

 

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!