Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

ultimul off-topic for mike

Modus - 1160 kg

Volvo 940 Estate - 1536kg. Diferenta de 376 de kg. Mai mult nu are stele ncap, daca avea era si mai putin contondent cu modusul.

Demonstratia ca poti sa traiesti si intr-o masina cu aproape 400de kg mai usoara. Evident ca Volvo-ul vechi de 20+ ani a fost facut varza. Nu compar volvo foarte vechi cu Modus, ci doar ca a rezistat modusul foarte bine desi avea 400kg in minus.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca suntem off-topic, discutam utilitatea unui segment de produse atacat de toti producatorii participanti la versus.

Pana la un exemplu concret care sa ma contrazica, raman de parere ca un SUV/SAV protejeaza mai bine pasagerii decat un Estate. Pentru ca, in discutia noastra, nu numai ca X6 (~ 2200kg) e mai greu decat V60 (~ 1800kg), dar si design-ul specific SAV al lui X6 ii permite acestuia sa il inghita / incalece pe "adversar".

Repet, e parerea mea si nu incerc sa o impun, dar zic eu ca e bazata pe argumente solide.

Diferenta de greutate dintre 1800kg si 2200kg e tot cat diferenta dintre 1200kg si 1600kg, dar inseamna exponential mai mult.

LE:

Din nou, nu vorbim despre romanii care plimba mastodontii in cauza doar prin orase.

La o adica, si eu daca as fi in situatia de a alege intre SUV si Variant, as merge pe a 2-a optiune, din considerente de costuri si design.

Totusi, nu sunt sigur ca un Allroad poate oferi garda la sol de care e capabil Q7, spre exemplu. Multi opteaza pentru SUV si din considerentele astea

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa intru f mult in detalii si sa dezbat niste lucruri pt care nu se pot aduce argumente concrete, dar pot sa va spun ca intr-un S60 exista mult mai mult spatiu decat in X6. Eu cred ca si spatiul de care dispun pasagerii conteaza in cazul unui impact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Bucuresti sunt mai multe suv-uri decat dacii. eu inca nu le inteleg utilitatea intr-un oras si asa suprapopulat pe strazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de greutate dintre 1800kg si 2200kg e tot cat diferenta dintre 1200kg si 1600kg, dar inseamna exponential mai mult.

Corect, doar ca nu e "mai mult", ci "mai putin" si nu e "exponential", ci "procentual" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu s-a dat ci s-a luat :D vorba bancului...

Totusi sa revenim ontopic. Asta nu e versus intre SUV vs Variant ci intre Audi vs BMW vs Mercedes (ordinea e pur alfabetica).

Daca as face topul preferintelor personale sa zicem la clasa mare pe ani ar fi urmatoarea (E class Audi 100/A6 BMW 5 series)

Anii '80 Mercedes - Audi -BMW (Din punctul meu de vedere Mercedes W124 a fost muult peste concurenta din epoca)

Anii '90 BMW - Audi - Mercedes (BMW seria 5 ursulet a fost peste deja depasitul W124 care s-a produs 10 ani Audi a venit cu A6 si a introdus TDI si quattro pe 100/A6 care schimbat multe conceptii despre diesel)

Anii '00 Audi - Mercedes - BMW (Audi are cea cel mai revolutionar design in timp ce BMW sufera de boala lu' Bangle. Mercedes nu evolueaza si nu aduce nimic revolutionar la clasa E care e o masina reusita - chiar mai reusita decat actuala cutie cu faruri patrate desenate cu rigla)

>'00 BMW - Audi - Mercedes (Noul Seria 5 are cel mai bun design, cel mai bun tren de rulare si cele mai economice si puternice motoare. Audi arata bine si e confortabil la interior in timp ce Mercedes e urat saracul, dar potrivit ptr Taxi si ca masina de hotel)

Am inceput cu anii '80 ptr ca in 1980 m-am nascut si cu masinile de dupa am interactionat cel mai mult desi am mers si cu Audi 100 din '78, Mercedes 200d din '79 sau BMW seria 5 si 3 rechin .

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PTDA- nimic nu se pierde, totul se transforma!

Si as vrea sa completez cu doua aforisme: "un optimist este un om insuficient informat" si "nu-ti baga in cap toate fleacurile, fiindca nu-ti mai ramane loc pentru prostie"

Sunt unii care uita ce au scris pe paginile precedente cu o nonsalanta demna de clasificari medicale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma retrag din discutii, speram sa pastram discutia la nivel amical dar vad ca nu are rost.

Nu stiu unde m-am contrazis in afirmatii, ma rog, prefer sa privesc de pe margine.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc cu subtitrarea ca altfel nu intelegeam ceva :)) . Ideea reliefata este foarte buna, M3 pentru soferii carora le place sa se joace cu masina, RS5 pt stabilitate, siguranta, nu asa de vie ca bmw. Audi nu e are acelasi zvac, temperament, manevrabilitate ca un BMW. Cazul si unui CLK amg black, este drivers car.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!