Jump to content

Ulei cutie de viteza MANUALA


MBogdan
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Stie careva la cat timp si ce ulei de viteza se recomanda pentru un VW Polo 9N 1.4 benzina, an 2002, cutie manuala?

Multumesc.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uleiul nu se schimba. el se completeaza daca e nevoie. verificarea se face dupa 60.000 km. uleiul e 75W90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uleiul nu se schimba. el se completeaza daca e nevoie. verificarea se face dupa 60.000 km. uleiul e 75W90.

Multumesc pentru raspuns. Intre timp am mai sapat si eu pe internet si am gasit uleiul potrivit pentru masina mea.

Pentru cei care ii intereseaza este 75W90 API GL4, recomandat este Valvoline Durablend GL-4 75W90.

Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Intre timp am mai sapat si eu pe internet si am gasit uleiul potrivit pentru masina mea.

Pentru cei care ii intereseaza este 75W90 API GL4, recomandat este Valvoline Durablend GL-4 75W90.

Va salut.

Pe unde se completeaza cu ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Uleiul din cutie se completeaza printr-un locas din partea dreapta a cutiei chear deasupra planetarei lungi.

Trebue un inbus de 14(cred).Eu am bagat omv atf 75W90 .Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stie cineva cat ulei de transmisie intra la polo AZQ 1.2 ?

la cat timp se schimba si cam ce tip de ulei se pune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite A I C I un topic in care se discuta subiectul. Incearca cu incredere SEARCH-ul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba cam la 6 ani sau 150 mii km,intra in jur de 2 l ,si tre sa fie 75w90 API GL 4.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Se mai poate si completa ... dar as face-o numai daca as sti ce ulei este in cutie .. sa pun tot din ala.

Altfel nu stiu daca este bine sa se amestece 2 uleiuri diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In documentatie nu se specifica daca se schimba uleiul la cutie sau nu...se completeaza doar..

Iti recomand 75w90,Castrol TAF-X.Este cel mai scump,dar si cel mai bun... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Am un zgomot ce se aude inspre cutie si suna ca un zanganit si care dispare in momentul in care apas ambreiajul.ZIlele trecute am schimbat rulmentul de presiune si uleiul din cutie dar zgomotul nu a disparut.Mi s-a spus ca se aude din cutie ,poate e vreun rulment uzat(masina are 150k km).Ma gandeam sa pun in ulei un aditiv pentru ulei de cutie,ce credeti e bine?Risc sa se intmple ceva(rau ma refer)?

Modificat de likutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi zgomot,numai ca spre seosebire de tine,eu am doar 37.000 km.Acelasi zanganit la cutie care dispare la calcarea ambreiajului.Si ar mai fi inca ceva:zgomotul dispare dupa ce se incalzeste motorul sau dupa ce rulez un pic cu ea.Tind sa cred ca e ceva in neregula cu pozitia furcii impingatoare,ca rulmentul n-are cum sa fie.Oricum,pina nu se uzeaza discul de ambreiaj nu o sa dau cutia jos,asa ca trebuie sa am rabdare pina atunci sa elucidez misterul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la polo se poate completa cu ulei in cutie pe undeva in afara de busonul lateral cu cap de imbus?Adica are pe sus pe deasupra cutiei un orificiu mai mic ceva?Eu m-am uitat si am vazut ceva ca un orificiu pe unde sa iasa vaporii sau cam asa ceva dar are un capac ce se salta putin sa permita iesirea dar nu l-am putut scoate de tot,cred ca e ceva cam cum e in desen.Stie cineva daca si cum se scoate?

New_Microsoft_Word_Document.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completarea uleiului la cutie se face numai pe la busonul lateral cu cap de imbus (17). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!Va rog sa ma lamuriti in urmatoarea privinta:dimineata pe timp rece las motorul 1 minut apoi plec si vad ca intra mai greu in viteza a 2-a.Insa dupa cca 6 minute, dupa ce temp apei ajunge fix la 90 grade, intra ft usor.E vb de vremea de afara sau trebuie schimbat/completat uleiul?

APropo, ce canitate de ulei intra in cutia mea de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal ,si eu am aceeiasi problema cu polo meu se aude acel zdronganit ,si am schimbat deja kitul de ambreiaj si face acelasi lucru.dupa 200 de km facea zgomot si in viteza I,am mers din nou la mecanic,din nou jos tot kitul,drumuri la magazinul de piese,timp pierdut.Intr-un final mi-au trimis kitul la Bucuresti cica si dupa o saptamana si ceva mi-au dat rezultatul,kitul defect,ok mi-AM luat altul si dupa 5 km vrb serios maina iarasi face acel zgomot.Sunt deja la al 2 kit intr-o luna.ma ajuta cineva >?stie cineva ce e acel sunet si de unde mai provine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 141k km si cu toate ca nu aveam probleme l-am schimbat. Am cumparat original de la reprezentanta VW Craiova(2 l).Pentru problema ta nu strica sa verifici si sa remediezi eventualele jocuri la schimbator+selector+cabluri) :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am nevoie de sfatul vostru... rog ajutor !

Am un Polo 1.2 9N 120.000 km din 2004 (achizitionat de 2 ani la 109.000 fara nici o problema pana acum).

De aproape 2 luni a aparut un zgomot intermitent ca si cum roata ar freca ceva. M-am gandit ca am prins ceva la roata (etrier, etc) sau o roata este dezechilibrata (gandind ca sotia poate a dat in vreo bordura). Am fost la o vulcanizare si am verificat rotile dar se pare ca totul este in regula. La volan nu se simt trepidatii, in schimb se simt in maneta de viteza. Initial fiind un zgomot intermitent (ca de frecare) dependent de viteza masinii - ca si cum ar fi o piesa mare dezechilibrata am banuit ambreiajul (disc sau placa de presiune). Zgomotul este mai pronuntat cand masina e in sarcina (accelerare / decelerare), dar se aude (mai incet) si cand masina ruleaza scoasa din viteza. Cand masina e oprita nu se aude nimic. Intra si iese usor din viteza fara nici o problema. Am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca este o problema din cutia de viteze si este obligatorie demontarea ei. Tariful este pe masura. Cum spuneam mai sus sunt foarte intrigat ca zgomotul este cu o frecventa destul de redusa ca si cum ar fi ceva destul de mare in rotatie si nu un huruit constant sau fluierat, pacanit ce cred ca ar face un rulment uzat sau pinion din CV. Explicatia obtinuta in urma inistentelor este ca acest zgomot poate fi determinat de o posibila uzura a rulmentilor axelor din cv, iar in urma jocului ascestora in angrenare putand sa apara acest zgomot ritmic. Poate sa-mi confirme cineva ? Ambreiajul cred ca totusi nu este de vina. Am tras frana de mana si am incercat sa pornesc - nu se aude nimic suspect.

Rog ajutorul cu un sfat ... ce sa fac ? sa las masina sa-i desfaca CV ? A mai avut cineva problema asta ?

Multumesc si sa fiti cuminti sa vina Mosu' diseara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pararea mea e asa daca dispui de bani mai bine dute si rezolva problema daca mai umbli cu ea asa sar putea sa se mai strice si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da bobinele de la bujii le-ai schimbat? Caci ele cad mai repede!

Ce anume pe parte electrica, ca pot fi multe!

Ce benzina folosesti?

La ce turatie folosesti motorul(tine cont ca e de turatie!)

Si revenind, ce anume intreruperi, motorul nu trage?

Mai multe detalii si poate ii dam de cap!

Oricum daca vrei sa-l dai peste gard, arunca-l la mine! Ca nu ma supar!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, hm, bobinele de la bujii? pai toate cablurile de la bujii intra intr/o singura bobina, sper sa aiba mai multe dar nu cred. Si nici motorul nu trage, si are ulei si filtre noi, cureaua cu role am facut 20mii. Motorul are 107000 km facuti.De exemplu la drum drept mai mult de 150 nu ii pot da si asta fara panta, iar in panta lunga si dreapta de 500 600 de metrii motorul nu mai trage, se simte cum moare incet incet deci tre sa iau viteza inainte sa ajung sa urc panta, deci daca am 140 inainte de panta si ajung in varf la 90 e bine. m/ai intrebat de turatie, pai la 120km/h cam 3500.Si intreruperi am pe tot parcursul functionarii motorului, sunt de tipul, sper sa ma intelegi, rateuri mici sesizabile unele dupa altele, una doua intreruperi/secunda. Am pus o poza cu bobina unde intra cele 4 bujii. in cazul in care ai yahoo am acelasi ID. Multumesc.

post-82903-0-32852800-1294044257_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce model de Polo ai? 9n sau 6 ?

Si apoi 150km/h nu-i legal!

Din ce zici,nu am idee!E pe parte mecanica, de sunt intreruperi! Cineva care se pricepe...parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 6n2. Multumesc mult Stefan.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!