Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Mie imi baga motorina in ulei.

O sa schimb pompa tandem si o sa merg pana se va bloca de tot si cea de motorina!

Modificat de Cnccatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Am observat scurgeri de motorina, am schimbat garniturile la pompa tandem dar degeaba. Ce s-ar mai putea face pana voi inlocui pompa cu totul? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara,

ma confrunt de ceva timp cu eroarea P0087, Fuel rail/system pressure too low.

Azi am rabatat bancheta spate in căutarea releului de control pentru pompa din rezervor si am constatat ca acesta a dispărut.

Se poate sa fiu totuși intr-o eroare si sa fie amplasat in alta parte?

Atasez si o poza cu inadirea matelor.22E8B8E6-F425-4172-8FDC-EDD91949979F.thumb.jpeg.eb0b550655e9ca5490868bd4f8f28a1a.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti releul in spatele sertarului din stanga bordului.

Slabe sanse sa fie problema de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Catalin, ieri am încercat un output test pe “Fuel pump control relay circuit” si imediat sunetul motorului s-a schimbat iar presiunea in rampa a urcat între 250 si 288 de bar.

In timpul testului am auzit zgomot ciudat din zona pompei intermediare, zgomot care a dispărut odată cu terminarea testului. Acest lucru e normal?

Faptul ca motorul a mers mult mai rotund iar presiunea a urcat in limitele din VCDS m-a facut sa ma îndrept către releu.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul se face cu motorul oprit. Daca se aude pompa inseamna ca releul functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys, ieri am schimbat a 2-a oara pompa din rezervor. Originalul Siemens a decedat dupa vreo 7 ani. Mai bine de juma de an inainte sa o schimb am mers cu rezervorul plin -> 3/4 si apoi am schimbat pompa cu una Meat & Doria care m-a lasat zilele trecute, deci dupa 2-3 ani. La scanare a fost totul ok, asa ca fara sa mai fac cine stie ce teste avansate am comandat direct alta pompa, de data asta Bosch, am pus-o si e ok din nou. Nu stiu pentru cat timp. Ma gandesc sa nu fie ceva problema in rezervor care sa duca la defectarea pompelor. Aveti idee cum verific daca dispozitivul anti-val exista si e bine pozitionat? Pentru ca pentru o perioada dupa ce fac plinul, tot aud zgomote - destul de puternice as zice - pe care le face motorina cand se loveste de peretii rezervorului la franare si plecare de pe loc. E normal sa se auda asa tare? La voi se aude cand rezervorul e spre full?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Poate fi pompa de motorina rezervor defecta daca se aude 3 sec la punerea contactului și am putut circula cu maxim un sfert de rezervor? Aveam aproape sa se aprindă galben martorul motorină și motorul s-au oprit. Norocul a făcut să fiu chiar acasă la tara ajuns. Am demontat pompa și am găsit multa mizerie tip gelatina..in zona sitelor plastic. În rezervor mai aveam cam 10 l . După curățare și remontare pe mașina am mai completat cu motorină cam 5 k aveam puțin peste linia de un sfert rezervor și am făcut 30 km fara probleme pina la primul Petrom unde am alimentat full. Ce părere aveți posibil pompa pe duca..sau mizeria găsita acolo ce obtura ? Daca e pompa mai puteam face 30 cu 15..20 l motorină în rezervor pina la peco? Știam că trebuie să ai peste jumate de rezervor să poți merge cu pompa duza...corect? Menționez că după curățare și completare motorină am dat citeva chei lungi pina a pornit mașina.. in filtru aveam cam un sfert motorină.. după amorsare a pornit perfect la prima cheie. Aștept păreri să nu schimb aiurea motorașul.

Mai menționez faptul că circul tot timpul cu rezervorul peste jumătate e prima data când am ajuns la un sfert sau chiar sub el spre galben. Știu că e bine sa ai nivelul mare pentru răcire pompa. Am curățat acum 4 ani rezervorul și sorbul tot asa aveam mizerie și pornea uneori în lung chiar de era combustibilul la full. Atunci am văzut cum se face operația că altfel numa bizuiam acum la tara singur. Nu dau nume de unde alimentez că nu e corect. Dar de azi am schimbat furnizorul. Mă intrigă deci faptul că am putut merge cu rezervorul pe un sfert sau mai puțin înainte de curățare și după...logic ar trebui pompa să fie buna..nu? Chestia e că am 260 mii la bord iar reali cine știe cît of fii... Deci mă aștept să pice..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, colegi! De ceva timp, pompa de motorina din rezervor nu se mai opreste din bazaitul ala pe care il face cand pui contactul, se aude continuu. La tester nu da nicio eroare, merge fara niciun simptom, indicatorul nivel combustibil functioneaza corect. Mecanicul la care am fost a spus ca nu ar fi nicio problema deocamdata (nu stiu cum trebuie sa faca pentru a ma ingrijora). Vreau un sfat daca puteti, e de schimbat, reparat, o fi prins ceva? De alimentat, doar de la 2-3 mari benzinarii si  merg mereu cu destula motorina in rezervor. Masina o misc cam o data pe saptamana, si in concedii. Va multumesc anticipat! (motor 2.0 CFFB 140 cp 175.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Catalin

La mine a inceput sa se auda pompa de motorina de pe o zi pe alta. Dupa acest episod am cumparat un set (pompa + indicator motorina) care se introduce in locul celei vechi. Trebuie cumparata si garnitura ce tine capacul pompei. Distractia set= cca 800 lei. Nu stiu cat a costat si garnitura. Masina este cea din semnatura. Poti merge si asa un timp. Depinde de norocul tau, minim 100-200 km fara probleme.

Pt a gasit pompa ridici bancheta spate. Acolo ai un capac din cauciuc. Il scoti cu grija si identifici apoi ansamblul pompa-indicator motorina. Pompa este tinuta cu un gen de piulita din tabla sub care se afla o garnitura ce trebuie schimbata. Personal am ciocănit in sensul de deschidere acea piulita si cu un mic efort s-a desurubat. Scoti kitul din locas. Introduci noul kit si asta este. Se reiau in sens invers operatiile.Recomand sa ungi cu putina motorina garnitura noua (sau daca nu o schimbi pe cea veche) pt a se misca usor piulita din tabla.

Daca te pricepi mai mult, ai timp si unde, se poate înlocui numai motorasul pompei care costa  cca 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie pus VCDS pe masina? Vede direct noua pompa? Eu am B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD nu vezi pompa in vcds. 

Amorsarea sistemului o faci din cheie. La CR din vcds.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa (tot ansamblul) ca pe un bec. Simplu. Nu este nevoie de nimic. Masina o vede.

VCDS este de ajutor daca vrei sa umpli filtrul de motorina sau pt altceva. 

Singura nemultumire este legata de indicatorul de motorina care nu este calibrat perfect, cum era cel vechi. Dar nu este nenorocire. Adica nu indica primii litrii de motorina consumati. Exista ceva setari in VCDS dar nu le stapanesc. 

Mentionez ca probabila cauza de defectiune pentru pompa de motorina, neatentia mea cu circa o luna inainte de defectiune și anume am alimentat cu benzina circa 10l dupa care am introdus diferenta pana la maxim cu motorina. Trebuia sa plec in concediu. Ideea este ca daca se intampla asa ceva va recomand doua alternative, functie de timpul si banii dvs.

1. Daca la un maxim se introduc pana in 10 l (cazul meu) se poate lasa asa numai daca se completează pana la full cu motorina si ulei de ameste (2T) undeva intre 100-200 ml. Recunosc, ulterior am inteles acest lucru si atunci n-am procedat asa. In prezent la masina alimentez full motorina si introduc pana in 100 ml ulei amestec (2T). Aici exista un topic destept.

 

2. Daca se introduce peste 10 l sau indiferent de cat alimentati (sub 10l) și considerati ca este mai bine, se goloste rezervorul integral de motorina amestecata cu benzina. Dupa aceea se alimenteaza normal cu motorina.

 

Fiecare procedeaza cum considera ca este mai bine pentru el.

Uleiul de amestec este acel ulei care se foloseste la motoarele oe benzina in 2 timpi, adica drujbe, motocoase, etc.

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Astazi mi s-a oprit masina  ( Passat b6 , 2.0 BMP) in mers, am verificat borcanul de la filtrul de motorina si este gol , deci e clara treaba este pompa de motorina din rezervor . Eu vreau sa cumpar doar acel motoras , nu tot ansamblul (cu plutitor) .Va rog, vreau si eu un video, ceva detalii cum schimb acel motoras ,nu vreau sa trag aiurea de acele plastice /furtune si sa rup ceva , am cautat pe yt si prin acest post dar nu am gasit. Multumesc.

Modificat de Costy_george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pentru cei cu pompa cod 3c0 919 050g cod echivalent pt motorase pe pierburg 7.28303.60.0 sau 7.50068.01.presiune 0.5bar.pret 337lei.

Am schimbat astazi.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am o problema cu alimentarea si cei de la service nu-i dau de cap.

Am schimbat axa cu came si restul accesoriilor acum o saptamana. De atunci am probleme cu alimentarea. Am schimbat o pompa( luată din dezmembrari) și au zis ca nu baga suficient de multă motorina. Am luat una nouă de la ei dar problema persistă.

Reusesc sa o pornesc cu spray, merg cca 40 de km prin oraș si se dezamorseaza. Desfac vasul cu filtru de motorina si e jumate. Pun contactul de 3 ori, se umple la loc, dau spray ,pornesc si fac iar cca 40 de km si o opresc, nu mai porneste, la fel vasul cu filtru de.motorina e jumate plin. Am repetat de 3 ori povestea. Pompa e noua, bazaie in mers, baga cand pun contactu, filtru e nou.

Nu am avut probleme cu alimentarea de 9 ani de cand am masina. Masina este b6 motor 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos. 

Astazi cand le am dus masina, un mecanic mai in vârstă, i a zis celui care se ocupa de masina mea, că mai mult ca sigur garniturile de la injectoare ar fi cauza. Am înțeles ca nu ar costa mult si nu inteleg de ce m au pus sa iau o pompă nouă când varianta cu garniturile era mult mai ieftină si mai plauzibilă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să te consolez, alţii au schimbat mai multe până au ajuns la oringuri:icon_cheesygrin:. Sau situaţii când s-au schimbat, dar s-au schimbat defectuos şi după mai multe intervenţii au ajuns tot la oringuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună seara,am cateva intrebari:Ce rol are pompa din imagine si daca este normal ca furtunul care duce catre motor sa vibreze puternic si sa scoata zgomot.Va multumesc. 

20200422_114641.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/11/2020 at 6:29 PM, Nic__ said:

Am schimbat axa cu came si restul accesoriilor acum o saptamana.

Daca asta a fost singura interventie ,atunci mai mult ca sigur ca este de la injectoare (oringuri, etc).

Cateva considerente teoretice pe care l-am prins din mers.

Injectorul la PD isi primeste motorina sau face returul motorinei prin blocul motor. Adica primeste motorina la o anumita presiune si cantitate suficienta sa faca fata la solicitari maxime (functie de turatie). Deci intra motorina undeva in injector, motorina care este ”sigilata” (oprita sa se piarda) cu ajutorul unor garnituri rotunde (oring) si apoi injectorul comprima motorina (cu ajutorul axului cu came) si la comanda (calculator injectie) trimite in clindru. Restul de motorina care nu ajunge din acel ciclu in cilindru este trimisa pe retur. Deci daca s-a scos un singur injector este obligatoriu sa se inlocuiasca garniturile (oringurile) din motive normale (temperatura/ presiune/ imbatranire). Cu atat mai mult ca sigur se pot ciupi la introducere in blocul motor. Un kit de reparatie pentru un injector costa de la 25 lei pana la 250 lei functie si de unde il cumperi. Un exemplu aici. Dar la cati bani  dai numai la manopera .... (cca 500 lei) cred ca MERITA.

Acum trebuie sa intelegi daca au umblat la injectoare. Daca nu au fost atinse (desi ma indoiesc deoarece trebuiau reglate odata cu schimbarea axului cu came), poate fi alta/alte cauze.  Masina mea este BKP si am inlocuit destule la ea. Eu si celalalt proprietar (ex: 3 injectoare PD noi si ultimul siemens cu unul continental SH / toate bujiile incandescente,  desi erau bune / kit ambreiaj la cca 80.000 km / cutie viteze - cca 120.000 km / Pompa motorina din rezervor -2 buc / rectificat turbina  iar acum trebuie sa ma ocup de aripi fata - ruginite, etc). 

Mult succes si te rog sa postezi cum ai rezolvat pt ca trebuie s-o rezolvi.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi,
Sunt posesorul unu Passat B6, 2008, cod motor BKP si 101000 KM a carui pompa de motorina se comporta ca in clipul urmator: 


Simptomele au inceput sa apara inca de anul trecut de prin Octombrie, cand sunetul se auzea fie cand puneam doar contactul sau in timpul mersului.
Pe tot parcursul aceste perioade am circulat doar cu rezervorul plin, iar sunetul facut de pompa nu a fost mereu prezent, varia de la un condus la altul, parca avea toane, iar pentru un timp chiar a disparut.
Acum a inceput din nou sa apara, fie cand pun cheia in contact sau in timpul mersului.
Intrebarea mea este daca pompa se comporta de modul asta din cauza carburantului pe care il bag in ea (OMV / MOL) si spun asta pentru ca in perioada cand alimentam de la OMV (MaxMotion) sunetul reaparea iar de la MOL acesta disparea, sau pompa este pe cale sa ma lase indiferent de carburantul pe care il bag?
Multumesc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, edy_alex22 said:

Sunt posesorul unu Passat B6, 2008, cod motor BKP si 101000 KM a carui pompa de motorina se comporta ca in clipul urmator: 

Sunt de aceeași parere cu a colegului EEXCALADE. Iti trebuie motor nou la pompa. Fie schimbi tot ansamblul cum am facut eu sau numai motorasul. Cum consideri. 

Recomand pana iti schimbi pompa sa pui la un plin de motorina (75 l) circa 200 g de ulei de amestec (ulei 2T) (intre 200-400g). Sunetul se va micsora.

Din anul cand am schimbat ansamblul, pretul a fost de cca 800 lei tot ansamblul si circa 500 lei numai motorașul. Am considerat ca nu merita efortul si timpul pierdut la o diferenta asa mica. In caz ca nu stii, in ansamblu se afla pompa de motorina si sistemul de indicare nivel motorina. 

Ca recomandare, cand umbli la sistem sa cumperi si o garnitura noua pentru tot ansamblul. Nu stiu cat mai costa dar merita. Ansamblul se scoate simplu miscand acea piulita din tabla in sens antiorar. Fie cu o cheie speciala fie usor cu o surubelnita mecanica care trebuie lovita cu un ciocan de cauciuc (sau cum te pricepi ).

 

Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi dimineata am avut si eu surpriza sa imi moara motorul si sa nu pot reporni din cauza pompei. Dupa ce am demontat bancheta mi-am dat seama ca nici la contact nici cand porneste electromotorul, pompa nu scoate nici un zgomot. Am demontat totul in parcare si am umblat putin la ansamblu (verificat uzura, jocuri, curatat mizerie, etc.). Am zis sa o pun inapoi pe pozitie sa vad daca primeste tensiune la pornire (ars motorasul sau releu/siguranta) si surpriza, a mers. Asadar fiind clar pe duca, voi schimba doar pompa din tot subansablul.
Ce producator recomandati pentru schimb si aveti cumva un cod de produs doar pentru pompa? Motorul este CBAB 140, fara webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!