Jump to content

Se Opreste La Relanti si in Mers


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Am dat search si nu am gasit nimic care sa ma ajute.. se pare ca nu a mai patit`o nimeni ca mine.

Ieri dimineata a fost tata plecat cu masina mea cam 30km si mi-a zis ca i s-a oprit la relanti dar nu i-am dat importanta, dar mai tarziu dupa ce a venit el, se racise motorul am vrut sa plec putin cu ea, am pornit-o si mi-a sunat telefonul. In timp ce vorbeam mi s-a oprit de 2 ori, a doua oara cand s-a oprit am turat-o putin mai tare si nu mi s-a mai oprti deloc. Nu stiu care sa fie problema... aseara am vorbit cu un mecanic si a zis ca ar fi de la filtrul de motorina ca ar putea avea apa in el si e posibil sa fi fost inghetata... mai tarziu ma duc sa il schimb, am numai eu 15mii de km cu el in RO. SPER SA SE REZOLVE! La relanti face si a mea niste vibratii usoare ca cele descrise de colegii forumisti intr-un alt topic doar ca al meu e 1.9tdi 105cp BKC.

Daca a mai patit cineva ceva de genul va rog frumos sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar ajuta un aditiv antifreeze - intreaba si mecanicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca cel mai bine te duci si schimbi filtrul destul de urgent.Deja e mult 15.000km pentru el cu motorina de la noi :D .Si mai cred ca ar fi bine sa ii faci o scanare cu vag-ul si eventul un log in mers.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat search si nu am gasit nimic care sa ma ajute.. se pare ca nu a mai patit`o nimeni ca mine.

... mai tarziu ma duc sa il schimb, am numai eu 15mii de km cu el in RO. ...

si citi km la fostul proprietar :) ?? clar inlocuieste filtrul si toate vor reveni la normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu l`am schimbat pt ca nu il are pe stoc si acum astept sa vina comanda... il asteptam azi dar la cat a nins o sa il mai astept 2-3 zile. Masina nu s-a mai oprit, nu mi`a mai facut probleme. Masina o am de 3luni, am luat-o la 62.000km si am mai facut eu 15mii, toate reviziile sunt trecute in carte dar este germana. Ultina revizie(din DE) este la 45mii, eu am facut-o pe cea de 60mii pt ca nu era facuta dar nu am schimbat filtrul de motorina. La ultima masina am mers 50mii cu ea si nu am schimbat filtru de motorina(am bagata si de la camion motorina)... se pare ca asta este mai pretentioasa... :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi mi se pare o mare aberatie sa mergi 50k cu un filtru de motorina la noi......motorul nu va avea viata lunga in astfel de conditii.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4abc: nu stiam ca se schimba si filtrul de motorina si nici macar de existenta acestuia... :lol: o sa il intreb pe actualul proprietar daca el l-a schimbat si o sa ii zic sa il schimbe daca nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti serios?...acum pe bune la Golf eu zic sa il schimbi la fiecare revizie(nu la 30k cum zic romanii)...nu are rost sa faci economie de 30-40 eur pentru asa ceva.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul de motorina... era negru si super imbacsit... mecanicul a zis mi`a zis ca nu a mai vazut de mult timp un filtru asa de murdar... :icon_thumright: e posibil sa nu fi fost schimbat de mult timp, pe viitor m.am hotarat sa il schimb la fiecare schiimb de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si pe langa schimbul filtrului de motorina la fiecare schimb de ulei sa nu cumva sa mai bagi motorina de la camioane, asta nu-i Golf I sa mearga cu motorina de oricare, e mult mai pretentios si sensibil la motorina ! E pacat ca distrugi sistemul de injectie mult mai devereme decat in mod normal si de fapt nu faci o economie, chelui mai mult ulterior cu repartiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In masina asta nu am bagat decat de la statiile peco si tot imi face probleme...

Ieri am facut un drum de 70km si abia am ajuns... inainte sa plec din Craiova am bagat motorina, mai aveam autonomie doar 30km pe CB. Tot drumul masina s.a comportat de parca nu as mai avea motorina... daca o scoteam din viteza imi murea motorul, mergea numai in suturi... groaznic! Am mers cu ea asa pana acasa la un prieten care este mecanic... am pus testerul pe ea(din ala de garaj) am gasit 2 erori una era de la cutie si a2a era necunoscuta. Mi.a sters erorile am facut o tura in afara orasului cu ea si nu a mai facut probleme M.am dus cu ea pana in 190km/h si nici un fel de fitze :icon_thumright:( ce a fost nu stiu!! Motorina am bagat de la OMV.

Cu gerurile astea am spalat masina cu motorul pornit si caldura data drumul ca sa nu imi inghete usile, iar timp ce tipul dadea cu jetul pe ea s.a oprit :lol: am desfacut rapid filtrul de aer crezand ca a intrat apa dar nu intrase. Am pornit.o motorul nu merge rotund, se oprea parca mergea in 3! Am turat.o de cateva ori si pana la urma si.a revenit si acum a avut acelasi fitze! ceva idei? ce sa fi patit? eu cred ca totul se trage de la spalatul ala cu motorul pornit

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut Paul_VW

Pana la urma cum ai rezolvat problema, daca-ti mai aduci aminte de acum 4 ani :) ?

Sunt interesat deoarece si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare, se oprese motorul in mers la turatii joase si la relanti .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, am si eu aceeasi problema la un golf 5 2.0tdi. Se opreste motorul la relanti,in special cand trec din a1a in marsarier,sau invers, sau la turatii foarte joase in mers. LA turatii inalte simt ca niste smucituri/suturi. Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut, ajutați-mă cu un sfat va rog :

La un  Audi A4 B8, 2000 tdi, 105 KW, tip motor CAGA, când turez motorul în jur de 3000 când revine în ralanti se oprește motorul, totodată începe sa pâlpâie spirala bujii și turbina întra în limp. 

Postez o eroare găsită 

IMG-20170201-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai apucat sa verifici pana acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ordinea verificarii/inlocuirii:

-filtru motorina

-senzor presiune rampa

-regulator debit pompa

-regulator presiune rampa

-pompa de inalte

De obicei cade regulatorul de presiune rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I had similar issues and it turned out to be a blocked EGR valve and passive DPF regeneration triggers the error and flashing glow plug light and limp mode. See if you can take off the EGR valve and clean it. In my case the EGR valve was solid stuck.. it was blocked badly ...

Sursa audi forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minute în urmă, F l o r i n a scris:

ce ai apucat sa verifici pana acum ?

Nu am apucat sa verific nimic încă, dar să știu de unde încep 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ti-a scris mai sus Catalin, care sunt verificarile de facut.

In blocurile de masura, vezi presiunile facute, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postez și rezolvarea problemei :A ffost senzor presiune rampă. Mulțumesc pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Constantincatalin

Salut!!  Aceeas problema si la mine,  am constatat astazi ca motorul se opreste la relanti!!  Tin masina in curte  , inca nu am numere !! O pornesc o data la 5,6 zile cate 15-20 minute,  fac asta de o luna!!  Astazi am pornit si dupa circa un minut doua se opreste asa din senin,  pornesc din nou si iaras dupa un minut se opreste,  pornesc iara si o tin in 2200 de ture si nu se mai opreste !! La ridicarea piciorului de pe acceleratie se oreste iara dar nu intodeauna!! Cateodata inainte sa opreasca de tot intrerupe putin!!  Nici un martor aprins in bord,  toate filtrele schimbate de curand numai pe man!!  Motor 2.0 tdi bkd 140 cp!!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!