Jump to content

Masina Porneste Si Se Opreste


Al Bundy

Recommended Posts

Da am verificat.

Da,ma pot conecta la toate modulele. 

Am verificat cureaua de distributie pare in regula,nu se vede sa fie rupta sau sarita.

Am curatat clapeta acceleratie,EGR,senzor MAP. Clapeta nu era murdara pentru ca am mai curatat-o acum 1 luna si am adaptat-o.

Martor imobilizator,se aprinde la punerea contactului si apoi se stinge,deci eu zic ca recunoaste cheile(3 la numar).

Senzorul temperatura lichid racire este nou,dar nici cu al vechi nu porneste

Pompa se aude la punerea contactului.In plus am desfacut furtunele de la rampa si baga benzina.Iar ca si o a doua verificare a pompei:daca o ajut cu spray la pornire si tin accelerat,porneste si sta pornita doar cu pedala apasata peste 3000-3500 ture, fara sa mai bag spray.

Dupa cum am scris si mai sus,am incercat metode de pornire gen:mufa egr scoasa,mufa valava purjare scoasa,mufa ECT scoasa. 

Cei de la service mi-au spus ca o sa incerce cu alte ceasuri ca se presupune a fi imobilizatorul,pentru ca asta e problema tipica imobilizator. Daca mai are cineva idei,sunt dispus sa incerc poate reusesc ceva.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    10

  • lupo_bv

    6

  • ciuca2

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa cum spune si in titlu, aceasta e problema cu care m-am confruntat azi, Porneste si dupa 1 sec se opreste. Prima data am crezut ca e eroare de IMMO, dar martorul de IMMO nu clipea. Bun, urc in cas

Posted Images

11 minutes ago, ciuca2 said:

pentru ca asta e problema tipica imobilizator

ar fi dacă n-ar fi asta

11 minutes ago, ciuca2 said:

sta pornita doar cu pedala apasata peste 3000-3500 ture, fara sa mai bag spray

Cred că problema este pe partea de alimentare cu combustibil. Ar fi bine să se măsoare presiunea şi menţinerea presiunii în rampa.

presiune combustibil.pdf

Chiar dacă nu stă la ralanti, măcar văzut dacă face ceva presiune accelerată şi dacă se menţine după oprirea motorului

De verificat şi MAP. Cât indică pe vcds MAP pe timpul pornirii şi când este pornită?

MAP.pdf

De verificat debitul pompei

DEBIT POMPA.pdf

Scoate bujiile, fă-le o poză şi pune-o aici (mă refer la aspectul bujiilor ca metodă de diagnostic, nu dacă au fost schimbate sau nu)

 

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

Daca sta turata la 3000, dar nu sta la relanti nu ar trebuie sa fie in regula debitul de benzina? La 3000rpm ar trebui mai multa decat la relanti. Pompa din rezervor tot lafel baga presiune, nu?

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema. O sa va povestesc pe scurt. Conform simptomelor masinii,se credea ca imobilizarea face probleme. Baietii de la service imi sunt si prieteni si chiar sunt buni pe meserie,si au spus ca asta este ca si un test pentru ei.Am facut rost de Ecu,ceasuri si cheie aceiasi serie. Masina nu a pornit. Pe masina s-au pus 4 testere care mai de care mai performante. Toate valorile bune fara erori majore dar masina tot nimic. Verificat presiuni alimentare,masurat injectori,anulat egr,verificat sigurante si relee,demontat si verificat cam tot ce era de verificat+chemat alti specialisti de la alte service-uri apropiate.. Vinovatul era senzorul MAP. Care nu era defect si dadea valori foarte bune,dar la pornire dadea valori aiurea si nu lasa motorul sa porneasca. Tin sa precizez ca senzorul este nou si schimbat de mine acum 1 luna. 

Mufa bagata=nici gram de pornire

Mufa scoasa=pornire normala.

Pana la urma am pus senzorul vechi si original. Ca au zis baietii ca degeaba comand altul ca poate nici ala nu va tine sa va fi mai prost.Mai bine daca il schimb sa iau de la dezmembrari.

Link to post
Share on other sites

Ciudat ca ziceai ca cu spray pornea totusi si statea doar turata la 3000rpm.

Poti sa iei un MAP nou sau chiar SH, dar original si curat.

Link to post
Share on other sites
22 hours ago, marius1982.11 said:

Daca sta turata la 3000, dar nu sta la relanti nu ar trebuie sa fie in regula debitul de benzina?

Ai dreptate, dar sunt prea multe necunoscute şi am sugerat verificarea asta prin prisma simptomului: porneşte şi se opreşte din tabloul de mai sus unde de altfel este trecut şi MAP. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept