Jump to content

Masina Porneste Si Se Opreste


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

cristiandragos

Cred ca poti astepta si tu mult si bine, cred ca e mort topicul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am fost cu masina la service si i-am explicat mecanicului cum face masina, mi-a spus ca s-ar putea sa fie pompa de motorină ( la mine masina nu s-a oprit niciodata in mers sau sa pierd putere. Doar la pornire. Da sa pornească dupa care in 2 sec se opreste ).

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e de la pompa din rezervor, trebuie sa gasesti filtrul de motorina gol, cand se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am o problema cu un golf 4 1.9 TDI cod motor ATD an 2001.

Azi dimineata pur si simplu nu a vrut sa mai porneasca.

Nu imi apare in bord eroarea de cheie desi asta am suspectat initial.

In momentul in care pun contactul, motorul incearca sa porneasca inca dupa 1-2 sec se opreste.Got it!

Am incercat sa misc mufa de la senzorul de pe butucul cheii dar nici un rezultat.

Daca insist sa pun contactul, dupa 3-4 incercari oprirea este instantanee. Fac pauza 2-3 min si reiau incercarile si iarasi se opreste in 2 sec si dupa 3-4 incercari instantaneu.

Am desfacut pe rand furtunasele de la filtrul de motorina si am dat la cheie. Motorina ajunge si iese din filtru.

Am remarcat ca nu sa mai aude acel zgomot facut de pompa de motorina la pornire (un soi de chiorcait).

Am masurat pe cei 4 pini din mufa pompei si abia am 0.4V pe unul din ei. Din pacate nu am putut masura in momentul in care rotesc cheia in contact pentru ca banuiesc ca trebuie sa fie alimentata daca vine motorina pe furtunul de la filtru insa alimentarea se intrerupe.

Care ar putea fi cauza?

Alta intrebare ar fi daca pot alimenta (si cum) pompa direct pentru a verifica functionarea ei.

Mentionez ca am observat ca acel martor din bord al bujiilor (acel firicel ce se aprinde la punerea contactului) se stinge normal insa se reaprinde dupa cca. 15-20 sec. daca las cheia in contact.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta siguranta de la ecu in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu ar fi sa inlocuiesti motorina cu un spray de pornire.Eu mereu il folosesc.dai pe admisie si vezi daca porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat.

Problema din ECU.

Erau 0 chei setate pentru masina.

Mesterul a spus ca ar trebui inlocuite ceasurile din bord pentru ca este un model Bosch cu  probleme desi nu imi pare ca dupa 15ani de functionare ar fi prost facut.

Om optat pentru anularea imobilizatorului intrucat era la acelasi pret cu rescrierea celor 2 chei (150 RON).

Modificat de cata844
exprimare gresita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte "intelepte" decizii. Iti dai numele, orasul, si declari ca masina ta poate fi luata de oricine cu minime cunostinte de facut legaturile pe direct la contact sau chiar pus alt contact, sau alta cheie universala ca nu are nevoie de cip la cheie. Macar nu mai spune la nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu am inteles de ce nu a incercat intai sa rescrie cheile !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150Ron pentru rescrierea cheilor?:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Ebi said:

Foarte "intelepte" decizii. Iti dai numele, orasul, si declari ca masina ta poate fi luata de oricine cu minime cunostinte de facut legaturile pe direct la contact sau chiar pus alt contact, sau alta cheie universala ca nu are nevoie de cip la cheie. Macar nu mai spune la nimeni.

sa nu uitam ca mai exista si blocarea mecanica a volanului.

alfel, nu cred ca Golf 4 e chiar asa o masina ravnita de hoti..... oricum, immo off este o solutie doar in cazuri extreme - de nereparat, etc... nu o recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are aproape 400000km. Este masina de navetist. Taxa de prima inmatriculare nu este platita. Piese pe ea nu prea s-au schimbat in 15 ani.

Nu prea merita efortul sa o furi. Vi la mine imi dai o bere si poti sa te speli cu ea pe cap. Cu toate bubele adunate in timp in ea. Probabil ca o sa ma injuri cand o sa ajungi la problemele ei. Si daca m-ai vedea aproape saptamanal plin tot de ulei m-ai crede pe cuvant ca are.

Daca pe forumul asta sunt si tractoristi care fura masinile dand cu punul in plasticul de sub volan sa-l sparga si sa bage surubelnita sau briceagul in butuc atunci o sa merite masina asta. Abia cred ca imi face un bine si ma hotarasc sa iau alta rabla la mana a doua sa trag de ea pe naveta Giurgiu-Bucuresti zilnic.

Si apropo mai sunt "cateva" golfuri 4 albastre variant 1.9 TDI 74 KW cod motor ATD prin Giurgiu in zona teatrului de vara... pfff... na ca mi-a scapat si asta aici, bine ca nu am spus numarul de inmatriculare.

Apoi oricine cu un laptop si un VCDS poate anula sau scrie cheile si o poate lua cu imobilizator cu tot atata timp cat are baterie in ea.

IMMO off am facut pentru ca mecanicul "mi-a promis"ca ne vedem curand din motivele pe care le-am spus mai sus si nu am 150 RON disponibili de fiecare data sa rescriu cheile. Din pacate nu ma pricep sa ma dau cu calculatorul prin ea dar in curand de nevoie o sa fac si asta.

Multumesc oricum pentru dialog. Macar mi-a raspuns cineva.

Va urez bafta si masini bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in principal trebuiau refacute lipiturile de la mufa verde din ceasuri, dupa care se verifica daca mai face asa, daca necesita rescrierea cipurilor, etc.

acum, o vorba din popor.... apa, paie si bataie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 26.03.2016 at 22:58, tttrix a scris:

cel mai simplu ar fi sa inlocuiesti motorina cu un spray de pornire.Eu mereu il folosesc.dai pe admisie si vezi daca porneste.

Si daca porneste cam care ar fi defectiunea .

Ca si eu am aceiasi problema dar doar la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa alimentare. ..pierdere presiune prin injectoare....pompa.... fa un test....lasă mașină peste noapte...Pune Vcds și da drumul sa pornească pompa de motorina sa scoată aerul din sistem.da de 2 -3 ori drumul la pompa.apoi vezi pornește din prima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/1/2008 at 19:34, Al Bundy a scris:

Gata, am descoperit de ce facea asa, adica pornea si se oprea. Clapeta de la EGR era pe pozitia inchis, agata putin la capat de cursa si cateodata ramanea asa. Urmeaza o demontare si o curatire dar cand o fi mai cald, pana atunci.... macar stiu de ce nu pornea!

Postul asta l-ati vazut? Banui ca mai repede ar fi de aici problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca ar fi de la egr ca dupa ce porneste are niste fluctuatii de turatie (asta doar la prima cheie),culmea ca l-am schimbat anul trecut.

Multumesc de sfaturi o sa verific sa curat si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Astazi am intampinat si eu o problema cu pornirea la Bora 1.6 16V AUS.

Deci: Ii dau cheie,porneste si in secunda 2 se opreste.

Am scanat masina si pe imobilizator nu am erori.Decat pe Engine am eroare MAP,dar asta o am de 3-4luni si pana acum nu a afectat pornirea.

Am incercat pe rand: 

-Mufa EGR scoasa

-Mufa valva purjare scoasa

-Am incercat cu toate 3 cheile

-Senzor G62/G2 nou+verificat cablaj

Daca ii dau cu spray pe admisie,porneste,dar daca nu accelerez sa o tin peste 3000 rpm incepe sa moara motorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu clipeste martorul immo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Si nu clipeste martorul immo?

Nu. Nici pe diagnoza nu am erori la Immobilizer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciuca2

Nu mai da quote postării anterioare. Pentru postări consecutive este inutil şi se sancţionează

 

8 hours ago, ciuca2 said:

Daca ii dau cu spray pe admisie,porneste,dar daca nu accelerez sa o tin peste 3000 rpm incepe sa moara motorul.

Asta ar indica că problema este pe partea de alimentare cu combustibil sau management ( ECU, semnale senzori), vezi lista de mai jos, eventual dacă în timp ai mai observat vreo problemă din partea stângă a imaginii

2089028862_2-19-20218-08-01AM.thumb.jpg.a7d6655162e0887d8c64f8b45aa5fa28.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la service, au pus baietii tot felul de testere,verificat conectica dar masina nu coopereaza. Normal genul asta de problema se datoreaza imobilizatorului.

Dar eu tind sa cred ca nu este acesta pentru ca ni pe bord nici pe tester nu da eroare. Iar daca o ajut cu spray la pornire si o tin turata peste 3000, sta pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveti ceva idei de verificare,sau poate ati mai intampinat probleme de genul acesta. Deja ma omoara cu zile masina asta,nu stiu ce sa ii mai fac.

Modificat de ciuca2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!