Jump to content

Masina Porneste Si Se Opreste


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

acela este in ECU.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat pana la urma eroare. Mi-a zis mecanicul, senzorul de altitudine

Nu am gasit pana acum senzor de altitudine defect. posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ce avea. Senzorul de temperatura era dus. Nu dadea eroare, dar pe motor citea 120 grade si nici compresorul nu mai pleca (pe instrumente afisa cum trebuie). L-am schimbat si acum masina porneste perfect. Initial eroarea asta a dat, senzorul de altitudine (barometric). Aceasta eroare aparea in momentul in care masina nu pornea. Dupa ce am reusit sa pornesc si masina s-a incalzit, am sters acea eroare si nu a mai aparut. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu problema din titlul topic: porneste si se opreste imediat.

Am mers vineri Bucuresti-Dunare (pe un drum destul de rau vreo 10km) cu o lada frigorifica in priza. Am ajuns la destinatie, oprit si scos lada. Pe seara am bagat lada si dupa o ora aproape am pornit masina timp de vreo 20min si am oprit-o scotand si lada din priza. Dimineata cand am vrut sa o pornesc, pornea (se tura pana la 1000rpm ) si se oprea imediat. Curatat clapeta, senzor pe axa cu came, verificat bujii (si arse pe foc), gresat reductor de la electromotor, verificat scanteie la bobine. Cu un telefon am aflat o posibila problema: imobilizatorul nu recunoaste cheile.

Duminica a adus cineva laptop-ul de acasa, eroare stocata: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488

Din ce am citit pe acest forum, eu cu diagnoza mea nu pot afla codul pin din ceasuri. Am fost tractat pana in Buzau (de unde sunt) si luni am dus-o la reprezentanta (mare greseala), nestiind pe nimeni (toate reparatiile le-am facut in Bucuresti). Le-am povestit toate cele mai de sus si ei ma tot intrebau ce i-am facut. Nu puteau comunica cu instrumentele de bord si nu puteau face adaptarea cheilor. Au dat output test pe instruments dar nu era nimeni in masina sa vada daca functioneaza cum trebuie. Am intrebat pe un baietas pe acolo si mi-a recomandat pe cineva. Am ajuns la persoana respectiva si a zis ca poate face immo off, dar nu poate comunica bine cu ceasurile, se pare ca acel output test nu functioneaza la toate indicatoarele.

Bordul meu este 1J0920 805B B00  pe care caut sa il cumpar SH aici pe forum, si alte site-uri de profil.

Intrebari catre voi:

 

1. Se mai poate adapta un alt tip de bord in locul acestuia? este foarte greu de gasit. Serie sasiu: WvWZZZ1JZ1D234684

 

2. Posibila lipsa de comunicare Ceasuri-OBD, Ceasuri-ECU sa fie de la lipituri reci sau cablu sarit de la locul lui? drumul prost pe care am mers ca si cauza

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti adapta orice ceasuri, cauta unele cu computer de bord (eventual ceasuri edition cu maxi dot) si doar sa fie de benzina/ motorina in functie de ce ai tu (nu-ti vad profilul de pe telefon).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Golf IV 1.6l benzina AZD din 2001

Cel care abia l-am gasit in Buzau mi-a spus sa ii aduc ceasuri exact la fel. Poate ca nu vrea sa se complice prea mult, sa faca repede. Eu nu am calculator de bord. Probabil pentru un alt tip de ceasuri trebuie trase si ceva fire in plus de la ECU la ceasuri.

Daca eram in Bucuresti cu ea, era mult mai simplu prin intermediul forumului sa rezolv problema.

Dupa ce o rezolv partial, sa ajung cu ea in Bucuresti sa o verific pe partea electrica: cabluri, instalat tempomat, poate si alte ceasuri cu calculator de bord.

Idei sunt multe, bani si persoane dispuse la munca sa fie.

Modificat de ovidiubac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai bune ceasuri sunt cele VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am gasit ceasuri exact la fel 1J0920 805B BOO si s-a facut adaptarea ceasurilor la ECU. Apoi adaptarea cheilor. Acum vad si eu martorul pentru imobilizator la inceput cand ii pun cheia.

Problema care nu a fost rezolvata de catre reprezentanta unde am fost initial.

Modificat de ovidiubac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Sunt nou pe aici si poate gresesc ceva si va rog sa ma scuzati sau sa ma corectati.

   Am un ww. Golf 4 , 1.9 tdi din 2002 brek cu  urmatoarea problema.

 Nu se aprinde spirala la bujii si masina nu porneste. Daca trag un fir de plus de la baterie si il pun pe electrovalva de la pompa ,atunci se aprinde si porneste .

  Sigurante verificate 

 Ce ar putea sa fie? Ajutor va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pascuoctavian

Releul 109,sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema asemanatoare la masina mea ( Vw Golf 4, 2002, 1.4i 16v ) -> De cateva zile la prima cheie masina nu vrea sa mai porneasca, indiferent ca e frig sau cald afara, daca o las nepornita mai bine de 3h nu vrea sa mai porneasca la prima cheie, am schimbat bujiile, sonda, filtrele, uleiul, etc, nu vad de la ce ar putea fi, nici daca ii tin contactul de 2 ori si a treia oara ii dau sa porneasca tot nu vrea...la service am fost si am pus-o pe tester nici-o eroare, merg cu masina in oras turata 2500-3000rpm, si tot degeaba !

uitati cum face: https://vid.me/e/lzYy

 

Este de ajuns daca postezi intr-un singur loc...nu in 4...

1

2

3

4

De asemenea...

 

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi cele 2 garnituri la regulatorul de presiune benzina aflat in capul rampei injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dupa o seara de alergat cu masina prin oras am decis sa opresc pentru a lua o mica gustare. Toata treaba a durat in jur de 30 min. Când m-am întors la masina si am pus contactul masina a pornit, iar dupa 1 sec s-a oprit. Am mai încercat încă de 3 ori dar masina tot nu vroia sa pornească. Aceleasi simptome. Pornea iar dupa o secunda de oprea. Am oprit orice consulatul iar dupa circa 10 sec cu contactul pus masina a pornit. Nu am încercat sa vad daca masina face la fel si cu cealalta cheie.

 

Precizez ca am un passat b6 2009 tdi. Nu am gasit alt topic legat de aceasta problema si de aceea am postat aici.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu esti pe aria corecta - probleme la blocator sau contact - este o problema comuna, la Passat B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog daca se poate sa fiu redirectionat de un moderator pe aria corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema asemanatoare, la pornire mai exact, porneste dupa care se opreste nu apare nici o eroare dar cand incerc sa pornesc iar dau la automat pana porneste vreo 30 de secunde dupa care merge absolut normal.. asta se itampla dupa ce o las cam 5-6 ore parcata , la tester nu da nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina functioneaza ? Dupa ce se opreste ai verificat daca ai motorina n filtru ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sper sa nu postez gresit. Am cumparat un Golf 4 din 99 motor 1.4 16v de curand. Cand l-am probat nu mi-am dat seama de anumite probleme pentru ca motorul era deja cald, dar acum cand vreau sa pornesc dupa cateva ore de repaus, motorul se opreste imediat (0.5-1 sec dupa pornire), daca o tin accelerata nu am probleme, uneori se mai opreste si din mers cand vreau sa schimb vitezele in momentul cand calc ambreiajul. Am facut o scanare cu Vag Com si am descoperit urmatoarele erori la motor:

Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl
   Part No: 036 906 014 CG
   Component:  MARELLI 4AV       2594  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 57BD6DD7B5F8BFA6859-4A3A

3 Faults Found:
00518 - Throttle Position Sensor (G69) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00530 - Throttle Position Sensor (G88) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60) 
            26-00 - Output Open
Readiness: N/A

 

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică bine mufa de la corpul clapetă şi continuitatea firelor din mufă corpului până în mufa ECU. Ai nevoie de un multimetru şi schema. Dacă vrei să verifici tu zi ce cod are motorul ca să-ţi pun schema.

Dacă mufa şi firele sunt bune atunci la corpul clapetă este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, lupo_bv said:

Verifică bine mufa de la corpul clapetă şi continuitatea firelor din mufă corpului până în mufa ECU. Ai nevoie de un multimetru şi schema. Dacă vrei să verifici tu zi ce cod are motorul ca să-ţi pun schema.

Dacă mufa şi firele sunt bune atunci la corpul clapetă este problema.

Vreau sa adaug si faptul ca am incercat sa fac o verificare a clapetei de acceleratie sa vad daca se poate adapta pentru ca ar fi urmat sa o curat si vroiam sa fiu sigur ca o pot adapta, dar surpriza. Atases un PrtScreen a ceea ce am obtinut.

Iar codul la motor cred ca este AHW

 

Clapeta acc.jpg

20160305_121557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum să-şi facă adaptarea cu erorile alea.

Paşi de urmat (o variantă):

  1. scoţi mufele de la corpul clapetă şi ECU, le verifici vizual să nu fie vreun fir rupt şi le cureţi cu spray de contacte.
  2. pui mufele la loc, ştergi erorile şi vezi dacă reapar treci la pasul următor (dacă nu reapar încerci şi adaptarea, dacă nu merge treci la pasul următor)
  3. scoţi mufele şi verifici continuitatea firelor între mufa corpului clapetă şi mufa ECU (am încercuit în schemă mufa corpului)
  4. dacă totul este ok (rezistenţa circuitelor să fie foarte mică aproape de 0), suspiciunile se îndreaptă spre corpul clapetă, aşa că treci la pasul următor
  5. se verifică rezistenţele senzorilor şi a motoraşului şi tensiunile care ajung în mufă (dacă firele sunt ok  nu ar trebui să fie probleme cu tensiunile) conform pdf-urilor ataşate. Dacă nu corespund valorile....alt corp clapetă.

schema.pdf

TP sensor.pdf

CTP switch.pdf

ISC actuator.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, lupo_bv said:

Nu prea are cum să-şi facă adaptarea cu erorile alea.

Paşi de urmat (o variantă):

  1. scoţi mufele de la corpul clapetă şi ECU, le verifici vizual să nu fie vreun fir rupt şi le cureţi cu spray de contacte.
  2. pui mufele la loc, ştergi erorile şi vezi dacă reapar treci la pasul următor (dacă nu reapar încerci şi adaptarea, dacă nu merge treci la pasul următor)
  3. scoţi mufele şi verifici continuitatea firelor între mufa corpului clapetă şi mufa ECU (am încercuit în schemă mufa corpului)
  4. dacă totul este ok (rezistenţa circuitelor să fie foarte mică aproape de 0), suspiciunile se îndreaptă spre corpul clapetă, aşa că treci la pasul următor
  5. se verifică rezistenţele senzorilor şi a motoraşului şi tensiunile care ajung în mufă (dacă firele sunt ok  nu ar trebui să fie probleme cu tensiunile) conform pdf-urilor ataşate. Dacă nu corespund valorile....alt corp clapetă.

schema.pdf

TP sensor.pdf

CTP switch.pdf

ISC actuator.pdf

Multumesc Boss, revin cu detalii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.02.2016 at 7:14 AM, Al Bundy said:

Pompa de motorina functioneaza ? Dupa ce se opreste ai verificat daca ai motorina n filtru ?

 

Am rezolvat problema.. Am mers la un service , ca, constatare mi-au zis ca este pompa de motorina defapt supapa de la pompa..Dupa care am fost la alt service care mi-a si rezolvat problema .... Mi-a schimbat oringurile de la injectoare si au strans pinii de la mufa de la injectorul 3 se pare ca nu il vedea tot timpul...acum merge perfect.. Ms de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiandragos
On 3/6/2016 at 9:46 PM, buza69 said:

Am rezolvat problema.. Am mers la un service , ca, constatare mi-au zis ca este pompa de motorina defapt supapa de la pompa..Dupa care am fost la alt service care mi-a si rezolvat problema .... Mi-a schimbat oringurile de la injectoare si au strans pinii de la mufa de la injectorul 3 se pare ca nu il vedea tot timpul...acum merge perfect.. Ms de sfat.

Am si eu o problema similara, doar ca la mine dupa ce mi-a facut figura de 3 ori si-a revenit masina dar porneste greu cand se raceste motorul in schimb la cald porneste destul de lejer. Am fost la service, nu e pompa de motorina, nu sunt injectoarele, nu e bateria, nu am martori aprinsi la bord, nu arata nici o eroare. Dupa ce sta un pic la relanti incepe sa scartaie ceva sub capota, tipul de la service zicea ca e volant dar ca asta nu ar avea cum sa cauzeze problemele astea totusi, cand volant scartaie VCDS-ul arata ca valorile afisate de injectoare incep sa o ia razna. Intrebarea mea ar fi daca ar putea fi volant de vina pentru asa ceva sau ar putea fi oringurile de la injectoare ca si in cazul de mai sus. Sunt nou pe forum, scuze daca nu am postat unde trebuie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu azv

salut!

am un touran 2004 azv,..la 160 kmh ceva i-a taiat din putere,nu se mai accelera,am tras pe dreapta ,la prima cheie doar a invartit fara sa porneasca,am banuit injectoarele,am insistat cu cheia intr-un final a pornit la fel fara sa am pedala,am iesit in treapta  a-1a din autostrada cam 100m am oprit si dupa am dat 2 cheii fara sa porneasca..sa  fie doar pompa de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!