Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

Frumos Volkswagen Arteon Shooting Brake R.....dar parca este prea.....Renault Talisman Estate....:P

 

arteon_050.jpg

Renault-Talisman-Estate-3.jpg

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ca Talismanul nu s-a vandut si nu se va mai produce. :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place Volkswagen Arteon Shooting Brake R, dar am un sentiment ca va fi mult prea scump...Nu inteleg de ce nu au adoptat shift by wire si aici, cred ca se putea face destul de usor..

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi-ar fi placut mai mult daca nu era asa inclinata luneta. Nu imi place deloc trendul actual cu lunete extrem de inclinate (precum audi a6 c8 avant, skoda superb 3 avant), mi se pare mult mai frumos spatele la passat b8 avant si talisman estate. In plus, lipsa barelor longitudinale pe plafon iar creeaza un aspect neobisnuit pt un avant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca un Skoda Superb 2.0 tsi cu 272 cp echipat bine, sare de 50.000 euro pret de lista, scump...... Arteonul Shooting Brake R 320cp cu siguranta o sa fie vreo 55.000 euro... Al naibii de multi bani...dar daca aruncam o privire la Audi A6 Avant cu 2.0 tsi de 299 cp...care are pret de baza aproape de 65.000 euro, fara optionale....ma apuca deja rasul la asa preturi :).... ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea preturilor cred ca a fost facilitata si de faptul ca cei mai multi cetateni din UE care isi cumpara masina noua nu o fac cu banii 'jos', si la salariile lor rata e usor de suportat. Si in plus, ei tin masina 2-3 ani timp in care e in garantie si asigurata full deci n-au nici un stres, apoi o dau si isi iau alta masina noua. Vremurile s-au schimbat, masina nu mai e un bun long-term cum (inca) ne mai place noua sa mai credem. Toti producatorii trebuie sa se adapteze la mentalitatea asta, altfel nu ar putea sa ramana competitivi pe piata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volkswagen este interesată să cumpere compania de închirieri auto Europcar

Citat:

Volkswagen a deținut Europcar pe care a vândut-o în 2006 fondului de investiții Eurazeo, pentru 3,32 miliarde euro. Dacă va fi să o cumpere acum din nou, VW sigur va plăti mult mai puțin decât atunci.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt motiv al cresterii preturilor in vest si nu numai la masini este inflatia de la ei, care e din ce in ce mai mare si la un termen de 10 ani influenta ei in preturi e oarecum mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Andrei1980 a scris:

... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw. 

Lumea se plange de lipsa amortizorului la capota si taria plasticului. Daca s-ar plange de ceva concret, poate ar conta.

Producatorul se comporta ca atare, este judecat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf GTI, GTD and GTE are that fast!

https://www.mobile.de/magazin/artikel/vw-golf-gti-gtd-gte-r-preis-daten-bilder-marktstart-16284?fbclid=IwAR0VJ0_ya9Lu-5Ku7NuNo_Ov3L7Zd-yIrkvpzhwMr0x5FJehQHCzsf5qPlc#graue-elemente-im-vw-golf-gtd

The golf sport models in a nutshell

VW Golf GTI with 2.0 liter petrol engine and 245 HP

Golf GTE as an alternative to the GTI with the same performance

200 diesel horsepower in the VW Golf GTD

VW Golf R with 333 hp and all-wheel drive, but without VR6

VW Golf GTI TCR with 300 PS

$_45.jpg

$_45.jpg

$_45.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/10/2020 at 2:20 PM, IRONICK said:

Voi ce parerea aveti despre aceasta oferta? Merita daca rata lunara ar insemna 1/3 - 1/4 din salariul tau lunar? Care ar fi avantajele si dezavantajele?
Voi ce ati alege intre aceasta oferta si un golf 5 sh de ~5000 eur?

Modificat de Perspective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu "merita" sau nu, depinde de fiecare. As spune ca oferta de G7 poate fi o optiune pentru unii, T-Roc pe mine nu ma atrage oricum. 

Cu siguranta insa daca as avea salariu de 800-1000 EUR, nu as da rata de 270 pe o masina doar ca sa o inchiriez:vaidecapulmeu:

Oricum insa, nu este locul de discutat asa ceva pe acest topic, suntem offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, CristiALF a scris:

Cu siguranta insa daca as avea salariu de 800-1000 EUR, nu as da rata de 270 pe o masina doar ca sa o inchiriez:vaidecapulmeu:

Chiar si daca esti proprietar, tot nu-i ok. Hai sa zicem un 10% maxim din venituri care sa includa cumparat masina (sau rate), combustibil, revizii, asigurari rca-casco, taxe, vigneta, amenzi, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimul asta black optics sau cum i-o zice, in combinatie cu culoarea verde de armata nu cred ca o prind prea bine. Stopurile sunt wow, interiorul e o imbunatatire. Fata e un pic cam stearsa. Evacuarile fake, no comment. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G8 Alltrack cu punte H. Nice ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca mai arata a break ceva mai sportiv si mai frumos acest 8 Variant. In comparatie cu 7-le Variant, care mi se parea si mi se pare super disproportionat in partea din spate (tabla multa/bara spate ce urca mult in stalpul C, stopuri inguste), acest 8 Variant aduce cu designul de la G5 si 6 Variant, cu un spate mai tesit, mai sportiv, un stalp C mult mai arcuit. Not bad at all. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!