Jump to content

Problema cu incalzirea habitaclu la Fabia


Pitica
 Share

Postare recomandată

Am suflat motorul de praf, am scos ventola aia de plastic si am verificat bucsele. Ambele bucse sunt in stare impecabila, nu au joc absolut deloc. Carbunii sunt in stare foarte buna.Am bagat un pic de wd 40 la bucse si motorul se invarte destul de usor la mana, desi se simte o usoara rezistenta la invartire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica vaselina se baga, orice altceva mai uleios curge de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga tu vaselina si vezi daca iti mai merge ventilatorul la -15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu ar trebui bagat nimic. Bucsele sunt grafitate si asta e suficient pentru o forta de frecare cat mai mica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, mai bine curata cu degresant si da cu putin Wurth hhs 2000, e excelent pt asa ceva

wd40 e un degripant mai mult, nu lubrifiant de sarcini si durate mari

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Al Bundy said:

Baga tu vaselina si vezi daca iti mai merge ventilatorul la -15 grade.

Am inteles, parca sa zic ca tot pe forum am citit de vaselina. Pai si daca scartaie (cum face la mine) ce sa-i fac? Curat bine si aia e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HHS 2000 de la Wurth pentru lubrifiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la masina. Am remontat totul si functioneaza perfect. Pot spune ca in treapta 1 nici nu aud motorul functionand, merge foarte silentios. Ma bucur ca am facut totul singur si am economisit niste bani.
Sper sa fie de durata toata treaba asta.
 

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tenteaza sa ung si eu bucsile. Dupa ce dai jos torpedoul (am facut o data asta), ajungi la aeroterma, ai acces apoi la bucsi fara sa dai jos aeroterma? Nu am fost atent la momentul ala, clapeta de recirculare am remediat atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai acces la bucse trebuie sa demontezi aeroterma din toate cele 6 holsuruburi, scoti toate mufele, si apoi desprinzi motorul aerotermei din cei 4 pini de cauciuc. In momentul asta ai acces doar la bucsa din spate. Pentru bucsa din fatza, cea cu ventola, trebuie sa scoti ventola de pe pozitie ai apoi ungi bucsa.

Inainte de orice ungere, recomand suflarea cu aer si stergerea oricarei urme de praf.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum scoate elicea sau turbosuflanta de plastic de pe axul motorasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bune? Ia vezi poza facuta de mine:

 

Screenshot_2.jpg

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce rezolvi daca o scoti ?

Mai mult rau faci, isi face joc pe ax si poate zboara de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvi urmatoarele:

-sufli cu aer mult mai bine zona

-stergi cu carpa depunerile de mizerie (cu spirt industrial).

-verifici starea carbunilor (foarte important), precum si inelul colector de pe rotor.

-speli foarte usor ventola, care poate avea depuneri pietrificate si pot descentra ventola.

Cat despre ventola, daca o scoti/bagi asa cum trebuie, nu o sa ai niciun joc pe ax. 

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipeste cu ceva cand o bagi pe ax ca nu este de joaca dupa cum a spus cineva mai sus...si apropo am observat ca a mea a fost si echilibrata cu ceva contragreutati de metal ca niste cleme puse unde a fost nevoie.Ai sa vezi ceva metal asezat pe , unele pale(la extremitati) sa sti ca alea sunt pentru a echilibra ''ventola'' pe axul rotorului(fara echilibrare in turatii mici si nu numai ar face zgomot plus uzare bucse rotor).

Ai doar ca nu ai bagat de seama si se si vede in poza in stanga jos la ora 8...prima este poza ta iar 2 doar ca sa vezi acele contragreutati cum arata http://imgur.com/a/BHqcV

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce va mai place sa va complicati cu lucruri inutile .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, sdR+ said:

...si apropo am observat ca a mea a fost si echilibrata cu ceva contragreutati de metal ca niste cleme puse unde a fost nevoie.

Eu nu am avut asa ceva. Am spalat ventola pala cu pala si nu am vazut nimic.

Cat despre lipit si ce mai zici tu acolo, poate te referi la altcineva, fiindca eu am montat-o deja, am facut si vreo 30 km cu aeroterma la treapta 1 si pot zice ca nici nu se aude cand functioneaza. Sper sa fie de durata.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se incinge treaba....

DA, nu se prea scoate ventola cum ii ziceti voi, mai scoate-o odata , maxim de doua ori si o sa vezi cum arunci totul pe urma... nici lipitul nu e solutie fiindca si axul si turbina sint unsuroase si lipiciul nu o sa tina... echilibratul se face de regula prin indepartare de material, greutatile adaugate au sanse mari sa zboare in mers...

In final sa lasam timpul sa spuna cit de eficiente au fost metodele fiecaruia de reparatie, si sa ne calmam pina atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cu ventola, cred ca daca o scoti de vreo 2-3 ori...adios! Pe ax nu sunt striatii si nici canal de pana, ventola intra fortzat pe ax, de-aia trebuie mare atentie si la scos si la bagat.

Cred ca aeroterma e facuta ca o consumabila: la prima problema cumperi alta.

Totusi, eu sper sa fi facut treaba buna, ca doar pentru mine am facut-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa ce aeroterma a inceput sa sufle rece prin partea dreapta am pus diagnoza. Rezultat V154 defect sau întreruperi in alimentare. Sters eroarea, nu a mai aparut. Problema a ramas. Merg la reprezentanta unde ma pune sa spal instalatia, sa inlocuiesc caloriferul si senzorul V154. 2200 lei piesele cica... Am schimbat doar senzorul si problema a ramas. Masina are sub 50000 km... Antigelul este schimbat de 2 luni si este tulbure. Foarte ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce antigel ai pus? Si de ce au zis sa schimbi caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Hepu G12+ combinat cu apa distilata 50% asa cum am citit in cartea cu care a venit masina. Au zis ca este infundat dar fara sa se uite măcar pe sub bord pe undeva sa vada daca se incalzeste sau nu.

Altcineva mi-a spus ca a gasit la un audi din 1996 niste buretei rupti de la clapetele de aer din bord...si ca acelasi lucru poate fi si la mine.

Modificat de 90FLR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am chemat un instalator cu o pompa de curățat schimbatoare de caldura de centrale termice si am spălat caloriferul cu dezincrustant (compatibil cu aluminiul) si apoi neutralizator. Am clătit motorul de 2 ori cu apa distilata si apoi antigel G12 ca nu am reușit sa gasesc G12+. Acum bagă căldură asa cum trebuie. A fost foarte mult calcar si rugina sub forma de fulgi si pietricele metalice. Tocmai am realizat ca masina a mers cu antigelul original timp de 11 ani si aproximativ 33000 km (cat avea cand am luat-o de la un coleg de munca). Alta explicatie nu am gasit.

Cei de la PBV1 si-au batut joc de mine efectiv cerandu-mi sa schimb atatea componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

de cateva zile nu mai merge treapta 1 de la aeroterma. Celelalte 2,3,4 merg OK

Are cineva vreo explicatie si, mai ales, o rezolvare?

 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!