Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

tzakapaka

Golf V 1.4 Tsi - 122 Cp

1.801 postări în acest subiect de discuţie

tzakapaka

Salut

Sunt destule topic-uri deschise despre TSI, dar posesori se gasesc doar pentru versiunea cu 140 CP si 170 CP, nu si pentru 122.

Multi zic ca este motorul prea nou si timpul de livrare destul de mare astfel incat nu e nimeni sa ne zica concret despre acest model, ci doar pareri sau supozitii.

Totusi, este cineva care a dat o comanda ferma pentru acest model?

Daca da, sa ne impartasiti si noua cat a costat si cand vine.

Thx

PS: Am sunat la Midocar si am fost informat ca cererea este foarte mare, ca o singura uzina produce acest motor si ca timpul de asteptare este de aproximativ 3 luni.

Modificat de WVWZZZ

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Connic

Timpul de livrare este de apoximativ 3 luni la toate Golfurile :santa: nu numai la cel de 122 Cp

Eu am comandat exact acest motor, la inceputul lu ianuarie se implinsec cele 3 luni

O sa revin cu impresii, insa din cate imi amintesc eu , din ce am citit pe forum, exista deja un prim posesor al acestui motor

Nu imi amintesc numele, o sa caut, si revin cu un post.

Referitor la pret, nu am ce sa iti zic, intra pe situl vw si preturile le gasesti la configurator foarte detaliat, si destul de clar...

Post edit : Rex este fericitul posesor a lu 1,4 122 CP ;)

Modificat de Connic

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Humbert

la mine se implinesc 3 luni la sfarsitul lui ianuarie, dar am avut niste incurcaturi cu comanda, deci in prezent nu stiu cand imi vine, probabil o sa astept mai mult

deci e cererea mare... hehehe pai normal ca e mare, e p varianta ff buna acest motoras

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzakapaka

connic - cat ai dat tu... ca configuratorul nu e foarte exact, si chiar dc ar fi eram curios

Rex zicea ceva de 13% in oras... nu vi se pare totusi cam mult? Si asta in Cluj parca... in Bucuresti... no comment

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Connic

Eu daca il configurez iese exact cat a fost...

1,4 TSI 122CP , Confortline, (BC+, Alarma, Jante Hockenheim cu anvelope, Design Individual, 8 boxe, cotiera, volan piele,indicator presiune, privacy glass,roata dimensiuni normale) Candy white - 20 174 Euro

Nu ma mira treaba cu 13%, daca merge putin si numai prin aglomeratie, e ceva normal sa iti afiseze 13%, Si eu sunt pregatit in Bucuresti sa imi afiseze 13% pe cei 4 km cat fac eu pana la munca...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Humbert

mi se pare cam mare consumul, adica nu cred ca e posibil

adrian4u82 zicea ceva de 9.1, tot in oras - asta mi se pare mai aproape de realitate, si el are 140cp parca, nu 122

n-am vazut postul lui rex, dar poate ca era instantaneu sau la inceput, pana se rodeaza

nu cred ca poate sa consume atat in mod obisnuit, e mai mult decat dublul consumului dat de producator

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rfh

citeste aici pentru TSI 140 CP :http://vwforum.ro/index.php?showtopic=31127&st=200&start=200

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzakapaka

consumul lui Rex e in rodaj

totusi chiar si pentru modelul de 140, consumurile obtinute sunt foarte departe de consumul urban specificat de producator :(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rex

Bai fratilor, depinde pe unde mergi cu masina....

V-am spus ca a consumat 13% in oras(mers 200km cu rodaj nefacut): mers pe distante scurte, cu 10 min stateam pana se incalzea mnotorul, mers numai prin centrul Cluj-ului (si e dezastru prin centru la ore de varf- aici cei care nu au fost prin Cluj la ora de varf sa nu se pronunte).

Am fost si afara si mi-a consumat 6.7 pe drumuri judetene si nationale. Sunt dezamagit de consum dar am inteles ca scade dupa ce fac rodajul (primii 1500 km conform cartii tehnice).

Un lucru ciudat... in treapta a 5-a la 90 km/h consuma mai putin decat in treapta a 6-a la 100 km cu vreo 1%.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Humbert

uite si rfh zice ca i-a luat 9.5%, 65%-70% in regim de oras

mie mi se pare ok, e totusi un motor de 140 de cai, cat vrei sa consume?

probabil la 122 o sa fie cu vreo 0.5 litri la suta mai mic

in conditiile in care solenza mea de 75 de cai imi consuma 11-12 in oras parerea mea e ca acest consum de 9% in oras este rezonabil

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Plictisitul
Bai fratilor, depinde pe unde mergi cu masina....

V-am spus ca a consumat 13% in oras(mers 200km cu rodaj nefacut): mers pe distante scurte, cu 10 min stateam pana se incalzea mnotorul, mers numai prin centrul Cluj-ului (si e dezastru prin centru la ore de varf- aici cei care nu au fost prin Cluj la ora de varf sa nu se pronunte).

Am fost si afara si mi-a consumat 6.7 pe drumuri judetene si nationale. Sunt dezamagit de consum dar am inteles ca scade dupa ce fac rodajul (primii 1500 km conform cartii tehnice).

Un lucru ciudat... in treapta a 5-a la 90 km/h consuma mai putin decat in treapta a 6-a la 100 km cu vreo 1%.

depinde pe unde cum si cat mergi cu masina. Astea 3 sunt cuvinetele cheie la consum. Am avut consum de 6.8 afara 3 pers in masina + bagaje....am avut consum de 12 afara...singur si inconstient :(. Am avut consum de 7.9 in oras am avut consum de 22 in oras.... (motor 1.4 170cp)

Sper ca am clarificat lucrurile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzakapaka

deci conculzia ar fi ca merita banii... pret/performante/sportivitate chiar dc nu se compara cu versiunea de 140 si 170

sa zicem pt un entry level in clasa sport...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Plictisitul

"sa zicem pt un entry level in clasa sport..."--te referi la varianta cu 170cp nu??? Sper...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rfh

hai ca vad ca unii nu ai citit topicul colegului Tiesto " TSI 140 CP - impresii de la posesori " unde eu am mai postat si asta vara consumurile scoase la drumuri mai lungi efectuate cand afara erau temperaturi mai mari .. hai sa mai scriu inca o data ...undeva prin august pe un traseu facut in Romania pana undeva in vest distanta de 1050 Km parca am scos consum mediu de 5.4 l/100 Km consum facut la pompa deci nu pe BC iar in afara tarii viteza medie a fost de 110 KM/h .

La intoarcere am parcurs 1350 Km fara pauza si consumul a fost de 5.3l/100 Km facut tot la pompa .

Asadar revin si spun : consumul in oras ( cu atat mai in oras foarte aglomerat ) este irelevant pentru ca este normal ca in super aglomeratie cand faci 2-3 Km intr-o ora consumul sa "sara" in aer ...Intrebati cat au consum colegii cu 1.9 TDI sau 2.0 TDI in conditzii de trafic super aglomerat ... va spun eu ca sar de 20 l/100 Km si atunci asta ce inseamna ca TDI e un motor neecomonic ???!!!?? :P :icon_thumright: :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzakapaka
"sa zicem pt un entry level in clasa sport..."--te referi la varianta cu 170cp nu??? Sper...

pt cei ce sunt obisnuiti cu atatia cai putere cel de 122 pare o trotineta... dar nu e asa pt toata lumea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Plictisitul

stai linistit ca masina o am de 2 sapta iar inainte am avut solenza de 75 cp...nu am avut intotdeauna masina puternica...da ma gandeam asa super sport ferrari lambo and co veyron.... sport rs4 m6 m3 ...semisport r32 s3 ... entry level gt gti renault rs focus st leon cupra etc...

Cat despre motorizarea de 122cp in oras nu ai sa-i folosesti pe toti iar afara sunt aproape suficienti :icon_thumright:

P.S .tzaka de unde esti...complecteaza si tu profilul ala...ca poate te ajuta careva cu un test-drive :icon_thumright:

Modificat de Plictisitul

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Plictisitul

.erase me please!!! :offtopic:

Modificat de Plictisitul

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Humbert

apropos de consum, sunt acum in situatia de a decide intre 122 si 140. eu initial am comandat 122 iar acum a aparut pe stoc un 140, cu optionale aproximativ la fel, desi nu chiar, dar ce trebuie are (mai putin roata de rezerva).

avantajul ar fi ca nu mai astept inca 2 luni, dezavantajul e ca e mai scump si probabil va consuma mai mult.

voi ce parere aveti? este pe undeva o dezbatere intre 122 si 140? merita sa-l iau pe 140? parca nu prea as vrea, dar daca-mi da cineva un argument bun poate ma conving.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rex

Si eu cand mi-am luat masina am avut de ales intre 122 si 140.

Am ales 122 pt ca:

- vreau sa tin masina vreo 5 ani si mi-a fost teama de fiabilitatea compresor + turbina (cu toate ca nu am auzit sa fie probleme) versus fiabilitatea turbinei

- pretul

- consumul mai mic la 122 Cp

- curba de cuplu a motorului de 122( cuplul maxim de 200 Nm de la 1500 la 4000 in timp ce la 140cp e 220Nm la 1750)

- faptul ca majoritatea drumurilor sunt prin oras si nu este nevoie de mai multi cai (cu toate ca mai multi cai sunt intotdeauna bineveniti)

Sfatul meu este: daca vrei sportivitate sa iti iei 140 CP (care cu cip ajunge la peste 170 Cp), daca vrei sa scapi mai ieftin (banii pe masina + conum mai bun) atunci 122 Cp

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzakapaka

diferenta dintre 122 si 140 sau 170 e doar compresorul? si vreo 575 de euro :P

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NetFlow

140/170CP au cuplu maxim incepand cu 1500rpm. Unde scrie altfel e gresit. Si pe dyno da la fel.

La 122CP probabil au pus o turbina mai mica, cu inertie mai mica pt a obtine acel cuplu asa de jos, ceea ce e bine, cred.

Motorul de 122cp mai mare redline la 7000rpm?

Modificat de NetFlow

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Plictisitul

humbert iti recomand cel de 140cp. Am mers cu el si e fff bun. Cu cel de 122 nu am mers din pacate dar diferenta de consum intre ele nu ar terbui sa fie mai mare de 0.5l/100

rex faza cu masina sa o tii 5 ani....ia logan!!! nu e mai bun dar e mai ieftin. Au tercut vremurile cand lasai masina mostenire la nepoti...acum sunt facute sa fie schimbate pe banda rulanta.

Diferenta de pret intre 122 si 140 cp e prea mica incat sa nu iei 140cp mai ales ca e pe stoc! Eu am asteptat 2 luni juma dupa tsi-ul meu insa la tine mai intervin si sarbatorile!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rex

@NetFlow uita-te pe www.volkswagen.de la cuplu 1.4 TSI de 140 CP si 170CP ELE AU CUPLU MAXIM la 1750 nici cum la 1500.

M-as mira ca nemti sa scrie prostii.!!!

Redline la 122 CP e la 6500

Modificat de rex

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NetFlow

E greseala. Cuplu maxim incepe la 1500rpm.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Humbert

merci pt sugestii. ieri m-am hotarat sa-l iau pe 140, drept pt care azi dimineata la prima ora am sunat sa spun ca-l vreau si imediat am aflat ca nu mai e disponbil (expirase rezervarea)

deci problema s-a rezolvat, nu se (mai) poate! :)))

si tocmai cad ma montasem pe 140, acu tre sa revin la argumentele pt care am vrut 122 de la inceput ;))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×