Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

Problema voastra poate sa fie din sistemul hidraulic Prima data aerisiti ambreajul si vedeti daca mai aveti probleme Poate cand au fost aerisite franele ambreajul nu a fost aerisit de aceea nu va intra cum trebuie in viteza

Nu se pune problema la mine, in primul rand nu s-a umblat la nimic, e noua masina. Ambreiajul functioneaza perfect, timoneria e reglata perfect, doar cand e valvolina rece face putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati sa bagati mai intai in a 2-a si dupa aia direct in a 1-a. asa ar trebui sa intre usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema voastra poate sa fie din sistemul hidraulic Prima data aerisiti ambreajul si vedeti daca mai aveti probleme Poate cand au fost aerisite franele ambreajul nu a fost aerisit de aceea nu va intra cum trebuie in viteza

E buna ideea, merita incercat dar stii cumva cum se poate face treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci pedala de vreo 5 X apesi pedala de ambreiaj pana la podea dupa aceea deschizi aerisitorul (pedala sa fie apasat pana la podea in timp ce deschizi aerisitorul ) lasi sa curga lichidul si cu pedala apasat inchizi aerisitorul Procedura este aceiasi ca si la frane

Am atasat si o poza cu aerisitorul respectiv

post-19199-1228424857_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o probleme legata tot de ambreiaj sau cutia de viteze. Nici la mine nu intra de fiecare data in treapta 1, apoi cand bag in treapta 2 de multe ori face un zgomot (un clank) parca nu intra perfect si agata putin iar cand bag in treapta 3 agata putin pe la jumatatea cursei. Nu e ceva foarte enervant dar inainte cu ceva timp nu facea asa. A inceput sa faca imediat dupa ce am schimbat lichidul de frana asta vara, sau ma gandesc ca poate trebuie sa schimb uleiul din cutie, sau cum scria un coleg mai sus sa aerisesc ambreiaju. ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai schimbat lichidul? Verifica daca ti-au aerisit si ambreiajul. Asta s-a discutat un pic mai sus. Da-ne de stire dupa ce verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana l-am schimbat la reprezentanta la Serpico Craiova, dupa i-au facut si un test de frana. O sa merg din nou la ei sa le explic problema. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am patito acuma 5 zile am mers sa pornesc masina calc ambreiaju sa o pornesc totul ok cand dau sa bag in viteza 1 nu mai gaseam ambreiaju el era blocat la podea l-am tras cu mana si si-a revenit

Masina a stat o saptamana nepornita si in frig ma gandeam ca poate de la frig sa fi fosta ca toate usile erau inghetate, si geamurile geamurile

Un sfat va rog ii de rau ca a ramas ambreaju blocat? pe drum n-am patit sa ramana blocat

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salutare,

am si eu o problema, de fapt e mai mult o sperietura,

Aseara la -10 C cand apasam pedala de ambreiaj putin sau maxim pana la jumate de cursa se simtea un tremurat, o vibratie in pedala, dar cand apas pana la fund pedala e ok, nu se simte.In rest nu sunt probleme.

Am de ce sa imi fac griji ? sau acesta este comportamentul normal ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbat lichidul de ambreiaj(DOT3 sau 4) si aerisita. asa a patit un coleg(la cielo) si dupa ce i-am facut ce am scris a fost ok. poate este nevoie doar de aerisire. daca nu merge atunci trebuie schimbate garniturile de la pompa de ambreiaj.

Modificat de ivd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema mi s-a mai intamplat si mie pe frigul asta. Vibra putin pedala daca o apasam putin. Din ce am mai citit e ceva normal la diesel, asa ca nu te speria.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate intreb o prostie, dar pana acum nu mi-am dat seama, fascinat de masina & muzica am dat numai cheie si la drum. ;) Cine stie unde este pozitionat punctul mort la G V? intre treptele I-a - II, sau intre III si IV?

Stiu ca de regula modele mai noi au acest punct cat mai aproape de treapta maxima, si trebuie mutat schimbatorul putin in stanga pentru primele doua trepte, iar trei si patru intra lejer prin simpla impingere inainte/inapoi fara deplasare in lateral.

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul mort e cand nu e in viteza, locul unde sta maneta la punctul mort e dreptul la a 3-a si a 4-a, tragi stanga pt 1 si 2 si marsarier, tragi dreapta pt 5 si 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul mort este la mijloc intre viteza 3 si 4 si ca sa-ti fie mai usor sa-l identifici faci si o miscare pe orizontala stanga-dreapta, masina fiind pe liber...bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am aceasta problema cu scartaitul de ambreiaj. Am ridicat masina de la reprezentanta pe 23 martie 2008 dupa 4 zile a inceput sa scartaie ambreiajul, nu scartaia la fiecare apasare dar se intampla destul de des iar sunetul era destul de puternic. Dupa aproximativ 2 saptamani acest scartait bursc nu s-a mai auzit (exact cand era programata pentru verificare). Cei de la service (Cardinal Motors Ploiesti) au spus ca nu este nimic defect si ca fiind masina noua, acel lubrifiant cu care sunt unse angrenajele nu era distribuit bine si ca probabil acuma ajunsese in toata zona din cauza apasarilor succesive pe pedala... Nu prea mi-a venit sa cred ce au spus pentru ca daca era asa cum au spus ei de ce in primele 4 zile nu s-a auzit, sau de ce nu se auzea mereu daca lubrifiantul nu era bine distribuit... dar nu prea aveai cu cine sa vorbesti... oricum eram multumit ca totusi nu se mai auzea. Din acea data nu s-a mai auzit absolut nimic pana in jur de 9-10 ianuarie 2009 cand intr-o dimineata cand am pornit masina iar s-a auzit acest scartait, iar zgomotul s-a auzit destul de puternit si destul de des timp de 3 zile dupa care iar a incetat pana in prezent.

Poate stie cineva de la ce poate fi acest scartait si de ce dupa aproape 9 luni a aparut iarasi dupa care a disparut, si ce se poate face pentru a se rezolva acest zgomot??

Modificat de Julezz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te speria. Cred ca la toti se intampla faza cu scartaitul sau fasssaitul la ambreiaj cand afara este mai frig, cel putin mie da. Am mai auzit faza asta si alte masini. Oricum dupa ce masina se incalzeste, dispare zgomotul la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe acest forum,si recunosc disperarea ma face sa intreb poate poate voi rezolva si eu problema golfului meu.

Masina este noua,cumparata de la Midocar, inca de anul trecut de prin august tot se manifesta asa(masina e luata in iunie),am fost cu ea la Midocar de 3 ori(ei spun ca nu are nimic).

Ma rog bubele ar fi cam acestea: ambreiajul apasat un pic tremura(cred ca volant),in unele momente nu intra in treapta 1 de viteza,trebuie reintrodusa in treapta 2 sa intre in prima treapta,intra greu in viteze parca o impingi sa intre.

Un alt exemplu este,la 10 km /h introduc in treapta 2 de viteza si merg patinat un pic logic sa nu moara motoru si zici ca se ineaca,ca ar tinde sa moara motorul.

Ma repet masina a fost la Midocar,ei au zis ca tremuratu e normal ca e diesel, ieri am duso la Porsche Romania si nu m-au sunat nici pana azi sa spuna acelasi raspuns: e normal sa nu intre in viteze domne :blink:,ma rog raspunsul ar fi: noi nu am gasit nimic in neregula

Stie cineva daca exista o solutie ?VW sucks anyway, 20k aruncati pe o masina care sta numai in service-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine la fel: trepidatii usoare in timp ce apas pe ambreiaj (daca doar il tin apasat intr-o pozitie fixa -oricare alta decat la vreo 3 degete de podea- nu trepideaza). Plus un clank atunci cand ridic mai brusc piciorul de pe ambreiaj (acest clank a aparut atunci cand am pornit din greseala cu frana de mana trasa -a durat vreo 2-3 luni- si a disparut de cand nu mai trag frana de mana de tot). In plus, am tinut masina de vreo 2 ori in panta de aprox. 30 de grade si dupa vreo 5 secunde a inceput sa miroasa a textolit ars.

Poate cele 3 simptome au legatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema. Se intampla sa nu vrea sa intre in a treia treapta de viteza, iar asta imi face de 4 luni de cand am luat o numai ca acum se intampla mult mai des ca inainte. Si cu masarierul cateodata nu face toata cursa si nu cupleaza. S a intamplat insa o data in masarier sa nu faca cursa toata iar eu sa ridic un cm pedala de ambreiaj si sa cupleze treapta pana la capat. Sa fie ceva legat de aerisirea ambreiajului? Reparatiile eventuale intra in garantia masini? Ca vreau sa ma duc la service vw sa le zic si sa stiu ce sa zic.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai rezolvat? Si la mine se comporta exact la fel, ramane blocata viteza I, da sa plece chiar daca e pedala la fund, cateodata intra foarte greu in prima treapta si in marsarier. Mai nou, cand plec de pe loc, se aude un suierat foarte puternic cand ambreiajul se afla inca foarte aproape de podea. E asemanator cu cel scos de turbina, dar mult mai pronuntat si mai "metalic". Deja am trecut pe lista un kit de ambreiaj si o volant, nici nu-mi fac sperante sa scap fara sa le schimb.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului enterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din categoria "e de la ei", sa stiti ca si eu aud anumite zgomote ciudate, cum ar fi un clanc finut cand apas pedala de ambreiaj si ajung la trei sferturi de cursa. As fi inteles ca e normal, acum... naiba stie. Masina merge bine, n-am probleme, deci nu merg in service, pentru ca nu am bani de calmante.

In legatura cu cuplarea treptei pentru marche-arriere, sa stiti ca nici mie nu imi intra mereu din prima, si sunt aproape sigur ca e din cauza turatiei pinioanelor prin cutie care nu sunt pregatite inca pentru a cupla (ma rog, exprimarea mea e rudimentara, dar nu ma pricep prea bine la capitolul asta). De exemplu, daca astept sa ma opresc pe loc inainte sa cuplez pentru mers inapoi si astept juma de secunda, intra ca unsa.

Totusi, sa nu poti cupla treapta a treia e destul de grav, si sigur trebuie sa faci o vizita la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, mi-am luat si eu un Golf 2.0 Tdi 103 kw, il am de 1 an de zile si am si eu o problema din pacate la ambreiaj. Problema este foarte enervanta si se manifesta asa: cand fac manevre deci treapta I sau masalier, desi calc ambreiajul pana in podea, uneori [destul de frecvent] agata puternic si nu mai pot scoate la liber[doar in treapta 1 si masalier]. Ca sa scot la liber opresc motorul,pedala de ambreiaj este in continuare jos si iasa usor din viteza, ca si cum nu ar avea nici un defect .Care sa fie problema? Disc Ambreiaj?/placa de presiune ?/rulment?/ volant/ pompa de ambreiaj / Cutie de viteza?. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a intamplat si mie sa nu intre in marsarier din prima,doar dupa ce am ridicat foarte putin dupa ambreiaj a intrat perfect. e vorba de sincronizare in cutie, la fel si cand nu intra in treapta intai (asta mi se intampla foarte foarte rar).

Un alt zgomot care l-am auzit (am mers fara muzica in masina o perioada) este un scartait foarte fin cand bag 1 a sau 2 a si ridic usor dupa abreiaj. In rest ambreiajul cupleaza fara nici o problema, nu patineaza sau alte simptome.

P.S am condus destule marci si inca nu am ajuns sa regret ca am VW (cu toate ca am fost la un pas). o iau ca pe o masina/tabla cu care trebuie sa imi fac treaba :)

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se intampla sa nu o pot scoate din mars-arrier, de fapt iese foarte greu, nu se intampla tot timpul, dar destul de des incat sa tin minte ;). Am observat de obicei ca la rece face asta, adica cam la 90% din cazuri cand ies cu spatele din garaj. Deocamdata nu-mi fac girji, la mine se aude un clanc de exemplu dupa ce am plecat de pe loc si am debraiat de tot. Ciudate masini. Ajung la concluzia ca mai bine nu o mai bag in seama decat sa-mi fac girji, asta e. Oricum tocmai ce am iesit din garantie si as repara-o pe banii mei daca o fi cazul, imi pare rau ca nu am facut decat 16800 km si probail de acum incolo pot aparea probleme, sper sa nu.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai frailor. Clank-ul acela la plecare este de la placutele de frana, asa am patit si eu si nu e problema nu face incontinuu. Legat de cat de greu va intra in viteze mi se pare normal ca pe frigul asta sa intre putin mai greu, pana se incalzeste motorul si ileiul din cutie cutia. Eventual mergeti la service pentru o verificare/gresare/reglare timoneria sau inlocuire ulei cutie.

Trepidatiile din pedala de ambreiaj sunt prezente mai ales la diesel si nu e nici o problema, asa se intampla la toate.

Cititi si celelalte topic-uri de pe aria Golf V/Jetta pentru ca sunt foarte folositoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!