Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Golf 5,1,4 BCA , in decembrie am schimbat tot kitul de ambreiaj masina avand 75.000 km.

Ambreajul a fost cumparat nou Sachs(daca nu ma insel) de la un dealer autorizat din Bucuresti si montata la un atelier tot autorizat.

Toate bune si frumose pana acum o ora cand  sa auzit un zgomot ciudat sub masina si in momentul in care bag in viteza si vreau sa accelerez nu mai pleaca masina de pe loc.

Motorul se tureaza de intrat intra in toate viteze dar nu mai pleaca de pe loc si se aude un carait urat ....

 

Nu am mai insistat am impins masina pana in locul de parcare norcul meu daca pot spune asa a fost ca eram chiar in fata blocului.

Orice parere este bine venita!

 

Ps:de cand am schimbat kit-ul am mers fix 4000 km hahahaha

Modificat de eugenus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai te uiti sub masina, bagata in viteza si cu motorul mergind si daca o planetara se invirte si roata sta, ai rupta articulatia planetarei de la roata ( planetara care se invirte) .

Daca planetarele amindoua stau pe loc, te uiti si daca una sta linistita, iar cealalta vibreaza este rupta articulatia spre cutie a ei 

Daca nu observi nimic,  opresti masina o lasi in viteza si ridici o roata pe cric. Roata trebuie sa nu o poti invirti cu mina ( o roata in aer, una pe pamint )...

daca o invirti cu mina e rupta o articulatie de planetara de la cutie sau ceva in diferential sau si mai rau in cutie.

Daca nu poti invirti roata atunci este rau de tot fiindca e ceva rupt in cutie (sau ambreiaj) si atunci te costa multi bani

Cam asta te asteapta, din pacate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Lucian, daca cumva este ceva in cutie, acest fapt se poate datora si ambreajului?

 

Inainte de a scoate acel zgomot urat cand am luat piciorul de pe ambreiaj s-a auzit o ruptura in mers...viteza viind foarte mica maxim 10 km/h

 

Totul a venit din senin nu am avut nici cel mai mic semn pana acum

Modificat de eugenus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Am aproape 150.000 de km la Golf V 1.9 TDI model 2007 (resoftat la 134 de cai) (cel din descriere) ce neceista schimbarea ambreajului. Imi recomandati un kit de ambreiaj cu tot cu volant model LUK sau Sachs. Mentionez ca nu am cunostinte tehnice.

Cei de la service-ul autorizat mi-au dat niste preturi astronomice pentru volant (undeva la 3000 de lei) plus undeva la 1600 pentru un chit de ambreiaj. Am gasit apoi pe net niste preturi la kituri cu tot cu volant care variaza de la 1500 (la LUK) si 2000 la SACHS. 

Va rog, dati-mi un sfat ce sa fac. Ce sa achizitionez.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk este acelasi producator cu Sachs.Care este mai convenabil ca pret si ofera garantia mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut exact cum mi-a sugerat Lucian si se pare ca scap "ietin" cap planetara stanga.

Bracat rotile bagat in viteza 1 si debraiat ambreajul, dreapta se invarte stanga sta pe loc si se aude cum freaca.Nu mai este acel zgomot urat ca prima data rotile fiind bracate spre stanga cand s-a intamplat "minunea' sambata.

 

Am comandat un cap de planetara si astazi o sa vad cu siguranta daca este de acolo buba dar dupa simtome este 100% capul de planetara.

 

Multumesc Domnului Lucian

Modificat de eugenus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna!

am un golf V benzina 1.4 BCA si am intampinat aceeasi problema cu scartaitul ambreajului cand e motorul oprit sau frig afara.Pana acum nu am bagat in seama masina functionand bine.Dar de la un timp cand e motorul pornit fie ca e in viteza fie ca e la relanti se aude un zgomot ca de greier un fel de scartait ,legatura cu ambraiajul fiind aceea ca atunci cand apas pedala zgomotul dispare 10 secude apoi revine.Daca tin ambreajul apasat nu se mai aude deloc acel zgomot enervant.mentionez ca masina functioneaza bine intra in viteza nu se blocheaza nimic.Dar am zis sa cer o parere ca nu cumva sa fie desfacut vreun surub sau sa fie vreo piesa pe terminate si daca nu o schimb sa-mi afecteze si alte componente.Vb aceea boala lunga moarte sigura.

Va multumesc anticipat pentru sfaturi

 

 

Modificat de Dynu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un golf 5 tdi de 1.9 si acum o luna am schimbat volant,disc ambreiaj,placa presiune si rulment de presiune toate Sachs.Bataia din pedala de ambreiaj tot mai persista la fel ca si inainte de a schimba toate cele.Ce sa fie?Am observant ca daca masina sta peste 8 ore in soare,dupa ce o pornesc nu prea mai este bataia aia in pedala si in prima zii dupa ce am schimbat  ce zisei aveam pedala foarte moale si nu se simptea bataie in pedala.Acum trebuie sa depun forta mai multa ca sa apas pedala.Cum zicea cineva mai sus ar fi buna o schema a ambreiajului daca ati avea.Precizez ca lichidul de frana nu l-am schimbat niciodata de cand am masina(6 ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul ăla ar cam trebui schimbat şi făcută o aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca l-as schimba si as face o aerisire as mai avea batai in pedala? ciudat caci cand sta masina in soare puternic cateva ore bataile alea cam dispar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu dacă vor dispărea bătăile, dar lichidul trebuie schimbat pentru că trebuia să faci asta mai demult. În autodata zice că se schimbă la 2 ani sau 20 000 mile, care vine prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana in final acele batai de unde provin? asa mai cu exactitate..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit,dar nu spune nimeni ceva exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
doru.tanasoiu

Salut,

 

Golf 5 1.9 tdi 105cai resoftat,ambreiaj valeo cu masa simpla,Am cu masina 170.000 de km .De la un timp pedala de ambreiaj ramanea la podea (nu mereu)si incepea sa caraie cand vroiam sa bag marsarier.Am schimbat pompa de ambreiaj si lichidul...pedala nu mai ramane jos dar am o cursa moarta si   intra greu in viteze.(in marsarier caraie)

Daca ati mai avut aceasta problema va rog sa imi spuneti si mie cum sa o rezolv.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema cu pedala de ambreiaj,numai ca la mine nu se blocheaza jos,la mine se blocheaza de la mijloc in sus, se intepeneste si nu mai pot sa o calc,asta cand ma dau putin la masina schimb mai sportiv,s-a intamplat de 2 ori pana acum in termen de 3 zile,a doua oara dupa vreo 3 secunde de la blocaj am apasat  mai puternic pe pedala si s-a auzit un clic apoi si-a dat drumul

Modificat de markelush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura.

Simptome:

- intra greu cateodata in vitezele inferioare (1,2,3) si marsarier (o singura data cred ca m-am chinuit de 7 ori pana ce sa intre in marsarier);

- simt vibratii constant (nu agresive) in pedala de ambreiaj fara sa o apas (doar atingand-o cu piciorul);

- la turatie constanta masina nu reuseste sa mentina o viteza constanta;

- cu motorul oprit se pot schimba foarte usor vitezele fara a apasa ambreiajul (nu cred ca e normal asa);

- oricat de usor as debreia, in vitezele 1,2 la un moment al cursei ambreiajului (cam pe la jumate) se "smuceste" masina; debreierea nu se face lent;

- in ultimul timp (dupa un episod de derapat pe noroi la un deal) masina parca nu mai trage la fel; parca as merge pe zapada (motorul se tureaza la fel ca inainte dar rotile nu raspund direct proportional)

 

Acum din ce am mai vazut pe forum ar trebui probabil un kit de ambreiaj nou (rulment presiune, disc amreiaj, placa presiune) dar am zis sa ma sfatuiesc si cu voi ca poate o fi altceva. M-am speriat putin citind problemele legate de volant (si pretul lor) dar vad ca sunt mai mult pe diesel. E posibil sa fie si la mine o problema cu volantul? de asemenea ma intrebam daca nu cumva ar fi bine sa schimb si ulei din cutia de viteze, dar vad ca parerile sunt impartite aici unii spunand ca uleiul din cutie nu se schimba, se completeaza (mi se pare ciudat). O verificare nu se poate face decat daca se demonteaza asa ca oricum daca platesc manopera de desfacere ambreiaj mai bine sa-l si schimb si poate o sa arunce o privire si la volant atunci. Nu cunosc istoricul masinii, cand a fost schimbat ultima oara ambreiajul, masina avand-o de un an (7000km).

 

PS: 600ron manopera pentru schimbat kit-ul ambreiaj e mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manifestările descrise de tine sunt atât de patinare a ambreiajului

 

- la turatie constanta masina nu reuseste sa mentina o viteza constanta;

- simt vibratii constant (nu agresive) in pedala de ambreiaj fara sa o apas (doar atingand-o cu piciorul);

.........

- in ultimul timp (dupa un episod de derapat pe noroi la un deal) masina parca nu mai trage la fel; parca as merge pe zapada (motorul se tureaza la fel ca inainte dar rotile nu raspund direct proportional)

 

cât şi de debreiere necorespunzătoare

 

- intra greu cateodata in vitezele inferioare (1,2,3) si marsarier (o singura data cred ca m-am chinuit de 7 ori pana ce sa intre in marsarier);

...............

- cu motorul oprit se pot schimba foarte usor vitezele fara a apasa ambreiajul (nu cred ca e normal asa); ba este normal pentru că nu sunt piese în mişcare

- oricat de usor as debreia, in vitezele 1,2 la un moment al cursei ambreiajului (cam pe la jumate) se "smuceste" masina; debreierea nu se face lent;

 

Pentru primul caz cauze posibile pot fi: disc/placă uzate sau cilindrul receptor nu mai funcţionează cum trebuie (blocat, cilindru neetanş). S-ar putea să aibă legătură cu supraîncălzirea ambreiajului în episodul de derapat pe noroi.

 

Pentru partea a doua a problemei: disc avariat, aer în instalaţie, furca de debreiere defectă, material de fricţiune desprins de pe disc.

 

Eu zic să verifici într-o primă fază funcţionarea corectă a acţionării ambreiajului (cilindri, pompă, aerisire instalaţie, eventual schimbare lichid dacă nu l-ai schimbat de mult). Dacă astea sunt în regulă atunci numai la demontarea ambreiajului se poate diagnostica cu precizie cauza problemei.

 

Uleiul de la cutie nu are legătură cu ce ai spus mai sus. Poţi să-l schimbi dacă tii neapărat, dar pune numai original, nu te încurca cu altceva.  Este util să verifici nivelul şi eventual să-l scoţi şi  să-i verifici aspectul (culoarea, dacă are ceva "sclipici"-semn de uzură la sincroane, dacă este ceva pilitură la buşon-semn de pinioane uzate). Dacă pare ok nu este o urgenţă să-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana e schimbat acum un an si nu cred ca trebuie schimbat. O aerisire a instalatiei sigur nu strica. Parca vazusem pe aici un ghid de aerisire, daca nu, ma ajuta Elsa. O sa verific si uleiul din cutia de viteze dupa ce gasesc imbusul ala de desfacere surub. Insa cilindrii si pompa cum as putea sa le verific? Ma gandesc ca pompa merge sau nu merge. Iar la cilindri ce pot sa vad?

Problemele cele mai "dureroase" sunt cu lipsa de putere (ce ma duce cu gandul ca nu se apasa corect discul de ambreiaj pe volant  - placa de presiune defecta sau ovalizata) si cu intratul mai greu in viteza (aici nu gasesc o logica :dry: ).

 

LE:

Ambreiajul si franele folosesc acelasi lichid de frana si acelasi vas de lichid de frana , cel de pe pompa de frana . Ambreiajul are 2 cilindri receptori sau pompe , depinde cum vrei sa le spui : unul ( Master cylinder ) sub pedala de ambreiaj si unul ( Slave cylinder ) pe cutia de viteze . La schimbarea lichidului de frana se recomanda aerisirea - dupa modelul descris de mine mai sus - a tuturor cilindrilor receptori de pe intreaga instalatie , adica frana + ambreiaj

 aryes13

 

Aerisirea se face astfel ( privind din spatele masinii ) : dreapta spate , stanga spate , dreapta fata , stanga fata si ambreiaj

aryes13

 

Sa inteleg ca vorbind de "pompa" te refereai la cilindrul Master care se afla la pedala de ambreiaj? Cum as putea sa-i verific (inclusiv pe cel receptor)?

 

Elsa nu m-a ajutat acolo fiind descrisa aerisirea cu un sistem sub presiune.

Aerisirea la ambreiaj se face:

1. Ca la frane (pedale repetate - tinut pedala - desfacut aerisitor - inchis aerisitor - ridicat pedala si repetat procesul de cateva ori)

2.

Penrtu aerisire se slabeste ventilul si se asteapta curgerea lichidului, nu este nevoie de facut ,,pedale''

floriand

3.

When you pump the brake pedal, the brake calipers press against a rotor and don't go any further.  The fluid in the lines is building pressure but not moving too much.  When you press the clutch pedal, the clutch piston goes out and comes back in when you release the pedal.  Pumping the clutch pedal does not build pressure like pumping the brake pedal and will cause large air bubbles to become small air bubbles that are harder to get out and notice.

So don't pump the clutch pedal when bleeding, have a helper push and HOLD down the clutch pedal, then you can open the bleeder (circled below in red) to draw out the fluid.  This will relieve the pedal pressure, close the bleeder nipple and then the helper can raise the clutch pedal.  Otherwise, it can suck in the old fluid or any air bubbles.  If the pedal drops to the floor, just pull it up. Again, have your helper press and hold the clutch pedal, open the bleeder, let drain, close the bleeder, and then they can raise the clutch pedal.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/bleed-Brakes-Clutch-fluid-Jetta-Golf.htm

Cred ca ar fi interesanti pentru toti sa stim cum e corect de facut o aerisire la un ambreiaj hidraulic. Cea mai logica mi se pare varianta 3.

 

PS:Daca fac aerisirea la ambreiaj nu trebuie facuta si la frane nu?

Modificat de Wictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă debreierea nu este corespunzătoare atunci pot apărea probleme la intrarea în viteze.

Cel mai bine uită-te în Elsa, vezi că ai la modelul tău de maşină  şi un Fault finding pentru ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..

 

Am si eu urmatoarea problema la golful meu de cateva zile:

-pedala cam moale ambreiaj(dar fara a ramane blocata face cursa toata adica revine)

-inainte pleca cu ambreiajul mai sus ,acum doar ce ridic putin piciorul si da sa plece

-intra greu in viteza mai ales cand e rece ,in marsarier intra chiar foarte greu si se aude un carait ca si cum ambreiajul nu e apasat pana la capat cu toate ca el e apasat blana

-se simte ceva vibratii le pedala de ambreiaj atunci cand pun piciorul pe ea,acestea dispar cand o apas

 

Mentionez k masina e din 2004 1.6 benzina 85 000 km(daca sunt reali nu stiu,eu o am de la 60 000)

 

Cateva sfaturi ce ar putea fii kit ambreiaj? volant?

cam cat ar costa reparatia care a intampinat asa ceva..si ce service-uri recomandati pentru o verificare amanuntita?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca manopera de schimbare kit ambreiaj eu gasisem pe la 600ron in Iasi. E mult dar e si mult de munca, de aceea inteleg pretul. Kitul poti sa cauti un pic pe net pretul, la mine ajunge undeva la 600ron.

Dar ma gandesc daca nu ar trebui si tu sa faci o aerisire la instalatie, poate chiar un schimb de lichid de frana cum mi s-a recomandat si mie.

 

PS. 2004 85000km???  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Stiu ca par cam putin-masina am luato de la proprietar care o avea cumparata din Romania 

Am cartea service a masini cu revizii facute la porche in care specifica ce anume sa facut la ea si km pe care ai avea in momentul prezentari cu ea la service

Dar la falsurile care se fac la noi nu ma mira sa fi fost manevrata

 

Am fost la un prieten sa o bage pe VAG nu avea nici o eroare,insa mia zis k la benzinare nu poate vedea km reali

 

Cum asi putea afla Km reali ai masini (insa acum putin mai conteaza dar asa pt linistea mea)?

Daca ma duc cu cartea masini pe care o am la cei de la porche sa ai intreb daca e reala si daca ei au pus stampila pe revizii 

oare imi vor spune istoricul masinii si automat si km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e cam offtopic subiectul asta. S-a discutat mult despre acest aspect al km reali pe forum. Da un search dar concluzia mea a fost ca nu o sa poti afla niciodata sigur. De contat conteaza dpdv al service-urilor care trebuie facute la masina. Nu am avut tangenta cu PR dar din ce am vazut pe forum nu prea sunt priviti bine.

 

@lupo_bv

Unde se gaseste in Elsa Fault finding? M-am uitat in tot meniul si nu reusesc sa dau de el? Eu am v4 la Elsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!