Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

Pai cam atata e una la magazin cu piesa la schimb, binenteles si acelea sunt reconditionate, noi nu mai gasesti, DAR eu as alege oricand varianta magazin decat unii meseriasi... mai trebuie si scule speciale si banc de teste si cunostinte tehnice despre fiecare model in parte plus piese bune si sa nu te zgarcesti sa la schimbi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele din magazine nu sunt noi?

Ma interersa daca pot afla cumva ce fel de caseta de directie am pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor!

Daca ma puteti ajuta cu un sfat: la un Polo 1.4 TDI din 2003, pornesc astazi motorul (la prima cheie), las masina sa mearga pentru deszapezire. Dupa aprox.10 minute, dau sa plec, sesizez ca volanul mergea greu si martorul aprins in bord (portocaliu). Inchid motorul in ideea sa l repornesc poate asa isi revine, numai ca surpriza: motorul nu mai merge, ca si cum ar fi bateria moarta. Dau curent de la alta masina, pornesc Polo, insa dupa ce introduc in viteza am parte de aceeasi surpriza: martor servo se aprinde in bord, volan greu si la final, dupa ce inchid motorul masina nu mai porneste. 

Credeti ca toata situatia asta se trage de la baterie? (toata iarna n am avut probleme cu bateria, a pornit mereu fara probleme)

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, verifica intai bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr adevar, bateria era undeva la 22% capacitate. Acum trebuie sa aflu motivele pentru care a ajuns a acest nivel (baterie Moll, in garatie - e drept spre finalul ei). Sper sa nu fie de la alternator

Modificat de Passat77
greseala de scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se poate inlocui koyo cu trw ?

On 4/8/2013 at 7:57 AM, vasistaruiala said:

pentru a va face o mai buna idee despre ce inseamna si ce contine o pompa de servodirectie koyo am sa postez imagini cu o macheta facuta de mine cu ceva timp in urma...

veti putea vedea clar toate partile componente..

 

 

in continuare va arat o pompa care mi-a venit in service pentru reparatie.Pompa a inceput sa faca probleme cu ceva timp in urma,numai ca, clientul nu a dat importanta acestui lucru iar spre ghinionul sau in pompa respectiva intrase apa si datorita faptului ca a trecut ceva timp pana a trimis-o la reparat a ajuns in starea aceasta...

 

 

post-95887-0-40174800-1365396458_thumb.j

post-95887-0-48285400-1365396473_thumb.j

post-95887-0-66828300-1365396983_thumb.j

post-95887-0-79414500-1365397000_thumb.j

post-95887-0-48799400-1365397015_thumb.j

post-95887-0-20148200-1365397025_thumb.j

post-95887-0-93435000-1365397035_thumb.j

post-95887-0-35096900-1365397045_thumb.j

post-95887-0-82696900-1365397054_thumb.j

salut/! se poate inlocui koyo cu trw ? ce diferente sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dragi colegi, am o mica problema la vw polo din 2004, uneori se aprinde ,artorul de pe bord pentru servo directie, repornesc motorul si dispare. Are ulei, sigurantele curatate, mufele curatate de la motoras si tot se apare din cand in cand si da urmatorul cod de eroare in tester. Are cineva idee de ce face ? Volanul merge usor, normal fara probleme, numai cateodata se aprinde martorul cu volan pe bord, cum am oservat dupa mai multe virari bruste. Repornesc motorul si dispare. Cum am scris, tot ce se poate, am facut, la sigurante, mufe, am schimbat si uleiul, nivel normal, nu scurge. Poate e de vina senzorul de g250? 

am atasat poza cu codul de eroare primit in VCDS.

34258733_1912216628809381_4747020356319969280_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2017 at 21:53, tzontzolino a scris:

Pentru cine mai are probleme- eu am rezolvat simplu, am demontat mufele la servo (scos grila dreapta la bara) si le-am curatat cu spray. Martorul a disparut si totul e ok acum. La service normal imi recomandau sa schimb pompa- pret+manopera.

Cu ce fel de spay ai curatat mufele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/13/2012 at 9:32 PM, microb said:

Salutare tuturor, as dorii sa va cer sfatul in urmatoarea problema.

De vreo 3 zile, cateodata, dintr-o data raman fara servodirectie, in sensul ca se aprinde martorul in bord si nu mai merge servo, dar dupa o stationare de 30-60 minute, isi revine, dispare martorul si am din nou servo...ciudat :(

Ce ziceti voi, ce ar putea fi?ce sa verific?

LE

Ultima eroare

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Salut cum ai rezolvat?, am si eu aceleasi probleme, dupa un drum de 10-15 km cu ac-ul pornit apare eroarea de servo +licarire martor airbag, martorul de airbag se stige dupa cateva secunde sau la oprirea motorului, in schimb martorul de servo cam dupa 30 min de stationare dupa ce se raceste. Am observat ca daca nu pornesc ac-ul nu apare problema. Tensiunea  cu motorul pornit este 13.7 V. O sa ajung la mecanic dar nu as vrea sa faca experimente si sa schimbe piese care nu sunt defecte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mica tensiunea de 13,7. Cu motorul pornit si inca ceva consumatori cum ar fi farurile si proiectoarele pornite, tensiunea trebuie sa fie cam intre 13,8-14,2. Posibil ca din cauza fluctuatiei de tesiune sa se opreasca servo, trebuie sa verifici incarcarea la un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am verificat, incarcarea pare ok, problema este aleatorie si mereu insotita de licarirea martorului de eroare airbag ( se aprinde pt intervale mai mici de 1 s) la ultima aparitie a defectului la servo martorul airbag a ramas aprins, si nu se mai stinge. Am tot ezitat sa schimb pompa de servo cum mi-a sugerat un mecanic pentru ca dupa apartia defectului la interval de 30-60 de min de stationare dupa pornire servo functioneaza normal. Defectul se manifesta in zilele calduroase cand folosesc ac-ul si stau in trafic prin oras.

Se poate gasi ce model de pompa este montata pe masina dupa seria de sasiu? Sau trebuie sa ma uit direct pe pompa pentru a vedea producatorul de pompa folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa este Koyo, dupa stationare cand pornesc masina si servo functioneaza codurile de avarie de pe modulul 44 Stering Assist sunt de comunicatie:

Powertrain  data bus-faulty Intermitent

Control Module for airbags-no communication intermitent

Engine control module-no communication intermitent

Stering assistance operarion-umplausible Signal-imtermitent

Dupa stergere erorile dispar,  si dupa aproximativ 20-30 de min servo pica si nu mai pot comunica prin vcds cu modulul 44. Pe celalate module 19 CAN gateway si altele am urmatoarea eroare; power steering control module (j500) 49-00- no Communications.

Dupa o statiomare de aproximativ 30 min servo functioneaza normal si apare iar eroarea dupa cateva minute de functionare.

Mai pot verifica ceva sau e sigur ca pot schimba pompa de servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Siguranta F7 din laterala bordului se arde mereu si imi apare in bord simbolul(martorul) cu nefunctionarea servodirectiei. De cate ori o inlocuiesc,scurtul nu exista. Masina fiind un Polo N9 din 2003,e posibil ca pe siguranta F7 sa existe si alti consumatori ce pot genera scurtcircuit...?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor este pe polo? Vezi la senzorul de nivel ulei prima data, sa nu faca scurt pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
andreii_george

Buna seara ?,

Parca inevitabil, in acest weekend m-am lovit de aceasta problema a casetelor/pompelor de servo pentru vw polo si anume - martor galben “volan” si directie blocata efectiv... sa tragi de volan mai greu ca la Dacia supernova e ceva...

Masina in cauza - 9n3 2006 1.8 turbo bjx. 

Foarte ciudat este ca dupa ce am reusit sa o aduc in parcare si lasand masina 8 sau 9 ore.. de dimineata la cheie(asta pentru ca imi statea pe creier) totul a functionat absolut normal... servo era la fel...fara zgomote la virare maxim stanga sau dreapta etc.

Ceea ce am o servat in zilele premergatoare incidentului... faza scurta scadea in intensitate in momentul virarii maxim stanga sau dreapta, luminile din interior(iluminat interior nu ceasuri) scadea odata cu farurile si uneori “cârâia” la maxim dreapta. Din pacate nu pot ajunge la vasul lichidului de servo.. avand accesul blocat de baterie si un suport de metal..

Mentionez ca la ultima diagnoza efectuata de colegul  @Audifan totul a fost ok ca valori in afara de alternator care probabil este obosit( ii multumesc colegului pentru profesionalism rabdare si sfaturi- pe calea aceasta deoarece in rubrica dedicata nu pot posta).

Întrebarea mea este urmatoarea.. ma pun pe cautat caseta/pompa TRW sau ma puteti ajuta cu un sfat ? Ce ar trebuii sa verific ma refer aici pe partea electrica sau ceva legat de alternator slabit si intensitate scazuta...

va multumesc anticipat pentru rabdare si sfaturi :)

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc pentru vorbele frumoase. Pentru inceput trebuie verificat tot cu testerul daca este defecta pompa sau daca este problema la vreun senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Mersi frumos pentru raspuns?, ramane sa te contactez pentru o diagnoza dupa ce ma intorc din concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andreii_george

Salutare tuturor,

Revin cu update privind problema la servo ?. Dupa o stationare de aproximativ 1 sapt jumatate ieri am mers cu masina la serviciu - totul normal la dus, insa la intoarcere fix cand sa parchez masina lateral in fata blocului ... martor galben in bord si servodirectia mea semana cu cea de pe dacia supernova din nou....

Bun m-am ambitionat si am inceput sa rasfoiesc forumurile vw din intreaga lume.. Africa de Sud, Anglia, Germania si tot asa.. si sunt foarte nedumerit in privinta disfunctionalitatii acesteia.

Am inteles ca ar putea avea legatura cu alternatorul, cu senzorul de servo, cu bateria, cu un fir de masa care nu este functional sau retezat sau ceva de genul acesta, cu bornele de la baterie, cu un scurt in instalatie si tot asa.

Intrand tot mai adac in mica mare problema am devenit paranoia privind "palpaitul" farurilor si elementelor luminoase din habitaclu. N-am mentionat in postul anterior ca masina are probleme si cu inchiderea centralizata in sensul in care nu se mai deschide usa din cheie la sofer si inca una din spate (cand vrea masina stanga sau dreapta). De asemenea am un carlig de remorcat pe masina cu o priza ... (nu stiu ma gandesc la toate posibilitatile) si o eroare pe senzorul de proximitate in sensul in care uneori porneste alarma masinii aiurea.. (spalatorie/stationare) in fine poate sunt eu paranoia ca toate aceste defecte se aduna si provoaca un eveniment mai mare gen pompa de servo..(a si am avut eroare pe pompa de aer secundar insa a fost stearsa eroarea cu testerul, nu a mai revenit).

Atasez mai jos poze cu firele care pleaca din baterie catre masina (nu stiu cum sa le zic .. siguranta/relee si tot asa). Observ ca in ultima poza cu nr3 in ultimul surub din partea drepta este o crapatura insa nu stiu daca asta sa fie problema.

Aveti ceva pareri ? voi efectua si o diagnoza in urmatoarele zile (acum servo este functional) insa tot as vrea sa o vada un electrician in care sa am incredere si sa ma pot baza ca are cunostintele necesare incat sa putem verifica firele de la masa, baterie, cablaje si tot ce mai este de verificat ? O parere legat de poze si un electrician bun ? Promit ca dau 1 bax de bere!

Multumesc,

Andrei

40215507_689703304729706_7158606190505623552_n.jpg

40347641_1847424075378819_2615091641052037120_n.jpg

40359339_324865084750145_8802742318776975360_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt siguranțe și cea crepata e arsa. Trebuie schimbata. Nu știu de la ce e dar nu e ok sa o lași asa. Ar trebui verificata și cea de lângă ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Salut,

Multumesc mult pentru raspuns.. m-am tot uitat pe internet si m-am lamurit ca sunt sigurante si am gasit si o diagrama a lor..

Nu prea stiu de unde sa le achizitionez, nu am gasit pe net decat “fuse rack” adica complet tot setul cu tot cu suportul lor.

Sper ca de la asta nu functioneaza servodirectia.. revin cu update cand le schimb.

Multumesc,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi de cât e și cauta la magazinele de piese auto. E cam 3-4 RON bucata. Atât am dat și eu pe una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Update : Servo is back in business!!!!

Rezolvare : Schimbat cele 2 sigurante din rack-ul de pe baterie.

Inca odata iti super multumesc @Audifan pentru diagnoza si ajutor, cum iti spuneam si ieri m-ai scos din dilema ?.

Ca o mica precizare pentru cei ce vor avea aceasta problema : Prima data verificati rack-ul sigurantelor de pe baterie este posibil ca 1,2,3 sau toate sa fie arse/rupte. In cazul meu erau rupte ultimele 2 sigurante. Inca nu-mi dau seama de la ce sunt dar ambele erau de 50 Amperi. Eroare de servo (volan galben) prezenta, cand au fost stranse cele 2 suruburi care tin siguranta in cauza a disparut martorul din bord si totul functiona normal.. meh inca nu inteleg rostul lor dar.. am scapat de inlocuit pompa...

Sigurantele au costat 16 RON la reprezentanta din Militari. (foarte amabili de altfel nu stiam amperajul, din cauza schemelor care difera pe internet). Inclusiv amplasarea acestora difera..

 

Atasez poza cu sigurantele rupte.

Iti multumesc si tie @NuCeTaNu pentru ajutor.

Sa aveti o seara minunata!

 

40922986_260411971257268_8544300680444116992_n.jpg

41144481_551124148642704_8007006761410101248_n.jpg

41250421_2201362426854766_5161842037368029184_n.jpg

41305894_267465600547166_3563266230682910720_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit sa le inlocuiesti singur pana la urma ? :) Bravo. Sper sa nu mai ai probleme pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!

Am si eu un polo 9n 1.4 tdi si dupa o mica lovitura in partea stanga ( s-a indoit f putin aripa) , s-a aprin volanul cu semnul exclamarii si merge greu volanul ( ca si cum ar fi oprit motorul)

Fara a scana masina, am luat alta caseta cu pompa cu totul, am montat.o dar face la fel

Pompa se aude cand iei volan stanga dreapta , bazaie

ulei are

Pe vcds nu vrea sa se conecteze pe " steering wheel" zice : " no response from controller"

Am intrat la assist steering sau ceva de genul si acolo nu am erori. Aici, in measuring blocks imi arata ca citeste senzorul de la volan si ca pompa este pornita si amperajul la pompa.

Masina incarca 14 v , nu a avut airbag.uri sarite sau ceva strambat pe la roata.

Am verificat si cele 3 mufe din grila din fata stanga si sunt ok

Presupun ca ar trebui sa pot intra la steering whell si sa ii dau un basic settings

Va rog, daca stiti sa ma ajutati.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe modulul 44 Steerin Assist te poti conecta la pompa de servo.Steering wheel e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!