Jump to content

Probleme turbina


opacuretu
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor. Este primul mesaj pe care il scriu, desi citesc de peste 2 ani.

Am un A4 1,9 TDI 101 2003. Cand nici apa nu a ajuns la 90 grade, am calcat-o si dupa 2700 rotatii nu mai trage ... nu mai vrea deloc. Dupa mai multe incercari am observat ca singura metoda sa mai traga dupa aceste rotatii este sa opresc motorul (se reseteaza ceva? ).

Alta problema: in aceasta dimineatza cand am pornit-o facea un zgomot ffff tare, care in timp se pierdea ca intensitate. Acum se mai aude numai cand virez.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste functia "search", si o sa gasesti topic-uri legate de "lipsa de putere".

Pe scurt: turbina trebuie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E LIMP mode, ar trebui sa nu mai conduci asa si sa studiezi problema. Pot fi multe cauze, foarte probabil ce a sugerat colegul legat de curatarea mecanismului de geometrie variabila la turbina.Fa-ti un log cu VAG com cat de urgent sa stii exact care e motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare intrebarea mea s-ar putea sa sune ciudat, nu este un mecanism automat de curatae al turbinei? Adica daca merg cu ea la 4000ture pentru 15-20min sa zicem nu ar trebui sa se curete, cand spun lucrul asta ma gandesc la faptul ca trece foarte mult aer prin ea..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu exista nici un "mecanism automat" de curatare a turbinei :D Mergand din cand in cand mai turat, determini turbina (actuator, geometrie) sa faca (,) cursa completa... si mai elimini din funinginea depusa, dar asta nu te scuteste de curatat/schimbat turbina daca s-a mers f mult timp subturat cu masina :D Ar fi fost bun un astfel de "mecanism automat", nu stiu cum l-ar fi putut implementa, dar ei ce ar mai fi avut de service-at/vandut ca piese? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanS ce inseamna sa mergi subturat pentru tine, la traficul din buc destul de rara apuc sa am peste 2000rpm, mai ales pe bvd-ul iuliu maniu la 8 dimineata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg tot prin Bucuresti... si tot numai la ore criminale. Si cu toate astea, nu merg subturat. Schimb numai la 2800-3000 rpm si daca e nevoie merg cu tr 1 la 2000-2200-2400 rpm decat sa merg cu a 2a subturat. Asa am mers si cu Golful 2 ani si turbina se prezenta ca noua dupa 2 ani de frecus in Bucuresti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanS, multumesc pentru sfat :)Apropo cum fac un log pentru turbina si debitmetru? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
florin_andrey86

sal problema ca asta am avut si eu, da la mine nu trecea de 3000 de turati, si mi-a zis cineva ca ar fi de la evacuare, '"toba batalitica" era infundata, in ea se gaseste un "fagure" de ceramica care datorita drumurilor noastre din cauza vibratiilor se sparte putin cate pitin si la un moment dat fagurele se pune invers si nu mai permite trecerea noxelor spre evacuare,

"bila" din stanga e "fagurele" si trebuie sa stea fix in cercul din dreapta

post-28314-1220889985_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am avut aceeasi problema ...pana azi. Pot fi mai multe cauze. Poate fi turbo, debitmetru, supapa egr...cel mai bine e sa o pui pe tester. Eu eram convins ca e turbo..dar azi cand am bagat-o pe tester am gasit ca era senzorul de presiune...in loc sa bage in jur la 900 si ceva la relanti baga vreo 2300(amestecul)...m-a costat 140 Ron =60 manopera.Deci 200 RON totul. Te sfatuiesc sa o bagi pe tester inainte si sa nu dai banii pe curatat turbina, eu am intrebat de pret si era 500 Ron de curatat daca o dau jos sau 200 cu ea montata...orice ar insemna asta..:)

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu da nu chiar asemanatoare...de pe la 1500 pana pe la 2300-2400 rpm nu trage apoi rupe. Am facut log in mers...debitmetrul este OK problema este la un senzor zic eu care masoara presiunea din turbo deoarece acea valoare este tot timpu la 2880...si am observat...ECU cere o anumita presiune iar in turbo este deja o presiune mare si imi da limp mode...dar problema e ca limp-ul nu il iau in mers...

Eu zic ca este vorba de acel senzor care masoara presiunea din turbo...aveti alte idei ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu da nu chiar asemanatoare...de pe la 1500 pana pe la 2300-2400 rpm nu trage apoi rupe. Am facut log in mers...debitmetrul este OK problema este la un senzor zic eu care masoara presiunea din turbo deoarece acea valoare este tot timpu la 2880...si am observat...ECU cere o anumita presiune iar in turbo este deja o presiune mare si imi da limp mode...dar problema e ca limp-ul nu il iau in mers...

Eu zic ca este vorba de acel senzor care masoara presiunea din turbo...aveti alte idei ???

Sigur e senzorul. Normal, la relanti..cum am mai zis... valoarea trebuie sa fie la 900 si ceva. Dar exact asa se comporta si a mea...acuma rupea pamantul..acuma nu mai tragea. Ii dadeam a 2, o calcam si nu vroia..dupa vreo 4-5 secunde..isi lua avans...apoi la fel la a 3. Apoi o lasam juma de ora..ma suiam si se comporta absolut normal, dupa 2-3 zile iar incepea. Denumirea exact e...SENZOR PRESIUNE GALERIA DE ADMISIE. Du-o si pune-o oricum pe un tester, normal ar trebui sa intre in pretul manoperei.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
BogdanS, multumesc pentru sfat :)Apropo cum fac un log pentru turbina si debitmetru? Multumesc

Am o problema similara. Vreau si eu sa fac un log pentru turbina, debitmetru... or else?!? Am cablu de date da' nu stiu ce teste pot sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. stie cineva cum se masoara cu vag comu acel senzor de la turbo de pe galerie?mai exact in ce camp la engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu acel senzor se blocheaza la valoarea 2880,ci turbina se blocheaza si ajunge la presiunea critica de 2880mbari pe care calculatorul nu este invatat ca fiind o presiune de lucru si intra in limp-mode, dupa o scurta lectura a manualelor de reparatie poti observa ca presiunile de lucru ale turbinelor cu care este echipat grupul vw nu au valori maximale la asa o valoare de mare, deci trebuie curatata turbina sau schimbata...senzorul care citeste presiunea turbinei se masoara cu aparatul de masura, rezistenta pe pini dupa valoarea prescrisa de producator [ dar se strica mai greu]daca tot il dai jos poti sa il cureti cu spray de curatire dar sa nu il sufli cu aer comprimat ca il strici.......toate bune :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Unde se afla acest senzor ? Am o problema similara la masina tatalui meu audi A4 1.9 TDi. Daca se poate si poze.... Sper ca daca il curat sa isi revina:(.  multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

 

Sunt nou pe acest forum si am decis sa ma inscriu deoarece voi sunteti singura mea solutie. Am un audi a4 2006 140cp BPW si nu stiu cum sa-i dau de cap. Am umblat pe la toti mecanicii am pus zeci de testere, dar nu reusesc sa rezolv problemele. Mi se aprinde spirala in bord(martorul de bujie incandescenta) si martorul motor si nu ma mai lasa sa accelerez, imi ia din putere instantaneu. Dupa ce opresc motorul si o repornesc merge iar cum trebuie pentru cateva minute.Eroarea de mi-a dat-o pe tester a fost o eroare la EGR pe care l-am schimbat, dar tot mi s-a aprins.Dupa 2 zile.Daca stiti un mecanic bun din zona mea(prahova) chiar si Bucuresti va rog sa-mi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un log in mers. Mai mult ca sigur probleme cu turbina - geometrie variabila sau actuator. Fa-i o scanare cu VCDS-ul si posteaza eroarea asa cum apare pe grupul 01-Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log si in mers problema e ca nu imi face tot timpul. Are momente si momente. In momentu in care se aprinde spirala in bord nu ma mai lasa sa accelerez. Am inseles ca ar fi de la switch pe care l-am schimbat, am verificat luminile toate sunt in regula. Nu-i dau de cap, Ideea e ca am bagat in masina cam 900 euro ca sa schimb axa,tachetii 3 injectoare ,egr, tampoane motor, si parca nu as vrea sa o vand, dar nu stiu ce sa-i mai fac. M-am bagat in depasirea unui tir si mi-a luat puterea, Va dati seama ca este destul de periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce switch ai schimbat? Nici un switch nu are leg cu turbina. La ce te referi mai exact?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi schimbat switch-ul de la pedala de frana, vazand ca ii clipeste simbolul de la bujiile incandescente,ca atunci cand ai becurile de frana arse sau probleme cu switch-ul. Evident a facut-o degeaba,in cazul sauclipirea spiralei e cauzata de alta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat switchul de la frana gandindu-ma ca spirala din cauza aceasta s-a aprins. L-a inceput se aprindea doar spirala si nu se mai accelera, acum de la un timp odata cu spirala se aprinde si martorul acela de avarie motor. Am pus testerul pe ea si mi-a dat eroare la egr. de aceea am schimbat si egr-ul. Acum 3 zile in drum spre mare s-a aprins iar,  dar de data acesta pe langa egr din cate am vazut scria ceva de genul boost presure limit execeded(nu mai stiu exactul codul de eroare). Am observat ca daca schimb pana in 2700 masina merge ok. Pe langa asta mai e problema consumului, consuma 9 % in oras( un oras nu foarte aglomerat. Frate-miu are un audi la fel, dar alt timp de motor si ii consuma 7.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai luat eroare cu overboost verifica geometria variabila de la turbina - trebuie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Probleme turbina

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!