Jump to content

Probleme pornire Octavia 2


bum
 Share

Postare recomandată

salutare,

sunt posesor de octavia 2, 2.0 tdi.vin cu o problema noua, am fost cu ea si la reprezentanta(sunt din oradea) mi-au testat-o in toate felurile si nici ei nu stiu ce poate avea, nu s-au mai intalnit cu asemenea caz.

problema se manifesta in felul urmator: refuza sa pornesca, adica porneste 2-3 fractiuni de secunda dupa care se opreste, o las sa se calmeze 10-15 minute si imi repeta faza, o mai las 20 minute si porneste.porneste dar scoate un fum de nu mai vad nimic in oglinda retrovizoare.mentionez ca asta mi s-a intamplat de 2 ori, prima data fiind greseala mea, am pornit-o la rece si am mers cu ea 3 minute dupa acre am oprit motorul(nu a apaucat sa se incalzeasca), iar a dpua oara s-a manifestat cum am explicat mai sus.

masina are 4200 km...

sunt programat pe saptamana viitoare la o noua consultatie:) pana atunci astept parerile voastre

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Nu e de vina masina.......cred ca ai bagat (tu sau tipul de la benzinarie) in loc de motorina BENZINA!!!, dupa simptomele descrise asta ar trebui sa fie........sa ne spui daca am avut dreptate sau nu. Bafta maxima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se intampla si daca bagi motorina in loc de benzina. Solutia: scos tot combustibilul din rezervor si pus ceea ce trebuie. O sa porneasca mai greu, dar isi va da drumul. O sa faci ceata in jurul masinii pe o raza de 10 m (garantat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese total din calcul sa fi pus benzina in loc de motorina, plus ca alimentez doar de la omv sau petrom si bag motorina cu mana mea.nu cred ca ar fi mers masina daca as fi bagat benzina, plus ca prima data cand mi s-a intamplat am venit drum de 70 km dupa incident.

prima data cand mi s-a intamplat masina nu fusese pornita de 2 zile, si am sunat la interventie la skoda si tipu mi-a zis ca se poate sa fie din cauza diferentei de temperatura si nu mai recunostea cheia.

si incidentele s-au intamplat cu plinuri diferite de motorina, nu a fost tot aceeasi motorina in rezervor

inca ceva...dupa ce porneste merge beton, nu am nici o problema cu ea, dimineatza la rece porneste fara nici cea mai mica problema.in 4200 de km cati am facutzi cu ea chestia asta cu refuzu pornirii mi s-a intamplat doar de 2 ori.

mai astept pareri :D

dar...sunt cam suparat pe skoda, avand in vedere cati bani am dat pe masina sa patesc asta in primii 5 mii km

sper sa ii gaseasca buba,

mersi

Modificat de bum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu cu un Golf 4. La mine a fost de la pompa de motorina. Avea un contact imperfect si nu alimenta decat din cand in cand. Nu o sa vezi nimic la diagnoza daca e de la pompa problema pt ca nici la mine nu s-a vazut. Alta solutie ar fi sa verifici filtrul de motorina sa nu se fi imbibat cu apa, oricum slabe sanse sa fie de acolo mai ales ca ai doar putini kilometri. Si eu sunt interesat sa cumpar o skoda octavia 2 dar cand citesc cate probleme sunt parca parca m-as razgandi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta nu ai decat solutia SERVICE. Pot fi o groaza de motive de la cel mai banal pana la ce poate fi mai rau. E greu sa iti dai cu parerea pana nu vezi masina. Incearca la alta reprezentanta, poate dai de un meserias adevarat care sa o rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit sa merg in debrecen(ungaria) sa consult si pe acolo ceva mecanici, am mai intrebat si eu in stanga, in dreapta si mai multi mi-au zis de imobiliser, sa fie ceva cu senzoru din cheie. O sa fac acuma un test, folosesc doar cheia de rezerva sa vad daca o sa mai apara problema, numa e naspa ca nu stiu cand o sa se mai intample, ca nu e ceva regulat.

mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinutz- la tine cat de des aparea problema asta la golf cu refuzul pornirii?

la mine in 4200 km a aparut de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Da, BUM, nici pe mine nu m-a ajutat topicul deschis... Intrebarea mea e de ce nu a ramas acea eroare in memoria computerului? Cei de la service or fi vazut-o? In fine, ca si tine, stau cu emotii la pornire...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o problema asta, dar dimineata, la prima cheie, pentru o secunda zici ca se rupe motorul, dupa care merge impecabil. Asta se intampla numai cand este rece. Ma gandesc ca datorita uleiului, motorinei.....

Este bine sa pui contactul de 2 ori inainte de a da prima cheie (pentru o mai buna incalzire a bujiilor si amorsarea pompei de motorina)? Sau aste este o prostie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kimdiesel, nilutza

si eu asha stiu ca se procedeaza dimineatza numai ca la mine, culmea, dimineatza nu am(aveam) nici cea mai mica problema, porneste impecabil.

problema cu refuzu pornirii mi s-a intamplat si cu motoru cald, adica:plimbat prin orash toata ziua si seara am oprit la o cunostinta pt o vizita, am stat cam 40-50 minute la ei(cat s-o fi racit motorul in intervalul asta?) si o patesc din nou.pornea cateva fractiuni de secunda dupa care murea motorul.o lasam sa se linisteasca si pornea.

cei de la service nu au gasit nici o eroare nimic, totul e perfect din punctul lor de vedere.

cam de o luna nu mi-a mai facut nici o figura, timp in care am facut vreo 2 mii km.sper ca nici pe viitor.

nu stiu ce sa iti zic nilutza...poate se rezolva si la tine de la sine:)

nilutza, apropo, tu cati km ai?

Modificat de bum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa iti zic nilutza...poate se rezolva si la tine de la sine:)

nilutza, apropo, tu cati km ai?

Salutare!

Eu cred (sper) ca s-a rezolvat de la sine. De atunci am mai facut vreo 3000 de km.

In momentul de fata am cam 33.000 km, iar atunci, cand am avut acea problema, aveam vreo 30.000.

Azi m-a trosnit un camion in spate. Reparatiile le voi face la Ford, cunosc pe cineva acolo...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o Skoda O2 2TDI din 2006.Dupa vreo 10000 KM a aparut prima data problema:dimineata nu am putut porni masina.Dealerul fiind din alt oras au venit cu platforma si au luat-o.Spre surpriza mea mi-au spus ca masina nu are nimic si a pornit la prima cheie!

La vreo doua luni chestia s-a repetat.Am chemat pe cei de la atelier la fata locului sa vada ca intr-adevar nu porneste(nu porneste doar dimineata) .Au stabilit ca pompa din spate de la rezervor e buna si ca nu este presiune in fata (la motor) si ca ar fi de vina pompa tandem.Mi-au schimbat pompa tandem.La vreo alte doua luni iar nu porneste dimineata.Mentionez ca la toate testarile masina nu da nici un cod de eroare.Imi instaleaza niste supape unisens ca sa nu am pierdere de presiune pe retur!Serialul continua :la alte cateca luni ce inseamna in km vreo 2-3mii chestia se repeta.Eu insist sa mi se schimbe si pompa din spate de la rezervor.Cei de la atelier spun ca nu este relevanta pompa din spate ca la modele mai vechi de Audi si VW nici ne exista astfel de pompa si trebuie sa porneasca si asa!Imi schimba in februarie Oringurile de la injectie,zicand ca este o pierdere de presiune in timp.

In martie iar nu imi porneste dimineata!Mentionez ca am "invatat de la mecanici" cum o porneau ei :dai la cheie in nestire de ti se face mila de masina si pana la urma intr-un final zgaltaindu-se porneste.Acum mi-au schimbat si pompa din spate de la rezervor de care ziceau ca nu e relevanta!

In august ies din garantie si ma tem ca problema se va repeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa iti spun, la tine e mai spinoasa problema din ceea ce am citit, de pompa din rezervor mi-au zis si mie baietii de la service ca ar fi fost de vina.

a mea pornea dimineata fara ezitare, pornea si cand era cald motoru dar pornea pt 1-2 secunde dupa care se oprea ca si cum ar fi innecat motoru, iar mai apoi cand isi dadea drumu si pornea scotea un fum de ziceai ca a luat foc masina, sau ar mai fi fost ceva supapa care nu inchidea bine, care cica s-ar fi rodat intre timp, dar la tine nu cred ca e asta pt ca tu ai deja 12-13 mii km si a avut destul timp sa se rodeze

pe mine cei din service nu m-au ajutat cu nimic, problema s-a rezolvat de la sine, acum am facut revizia de 15 mii km.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39664, citeste si aici, topic deschis de nilutza pe aceeasi tema

Modificat de bum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 53000 km.Sper totusi sa primesc ceva sfaturi pentru ca sunt tare dezamagit ca in orice moment chestia se poate repeta.In august ies din garantie!In toamna anului trecut am depus si o plangere la service cu numar de inregistrare.Ei sunt foarte politicosi incearca sa ma ajute,dar se scuza ca fenomenul se manifesta rar si nu s-au intalnit cu asa ceva.Masina fiind luata in leasing ma bate gandul sa inchid leasingul si sa iau alta,dar cred ca pierd cam mult .Astep idei pentru ca nu stiu ce sa fac!

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal , nu prea am experienta cu a mea, dar....treaba asta cu pornitu' impecabil cand e rece mi se intampla si mie, ca apoi , cand am mers mai multsi a ajuns motorul la temp lui ok de functionare (acu sta la 90 ) sa ii trebuiasca ...ceva mai mult.....gen ...o secunda - o secunda si ceva sa porneasca tanculetu'

Ieri am fost vreo 300 KM cu un S4, care are motor...identic...(sper sa nu ma insel) adica tot 140 CP, 2.0 TDI , ma rog....cu DPF si ce mai are un AUDI in plus

ideea ...e....ca am mers mult...si nu a fost vreo prbl cand am oprit , a pornit imediat dupa tmpul de asteptare....""care este""

E ceva care lucreaza"" la caldura...si face o pornire mai greoaie !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Audi S4 are motor 4.2 V8 FSI. Cred ca ai vrut sa spui Audi A4 2.0 TDI cu pachet S-Line. E altceva. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, multumesc pentru corectare :offtopic:

asa este A4 S-Line

dar....in continuare caut raspunsul la problema ...care e drept , nu e una majora...

Inca ceva Devastator....macar am nimerit-o cu motoru ...ca e la fel !? :offtopic: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Salutari la toti .

Si eu am o Skoda Octavia 2  din 2004, 230.000 Km  reali cam am luat-o de noua si am condus-o numai eu,

si de un timp incoace imi face si mie aceasi problema cu pornirea:

La rece dimineata porneste dar ulterior daca merg cca 50-60 de km si fac mai mult opriri, incepe sa faca fite se opreasca motorul brusc cind ti-e lumea mai draga, intersectii , semafoare , si nici ca mai vrea sa porneasca, dai la cheie de omori si  bateria si electromotorul.

Eu cum o simt cred ca e ceva legat de alimentare caci se opreste prea brusc.

Pe diagnoze nu a dat nimic, am pus-o pe 3 !!!..

Personal, desi nu sunt mecanic, cred ( din ce am mai citit si eu....si auzit pe la altii...), ca e  legat de aprindere, presiune alimentare, adica fie o fi senzorul de la axul cu came fie pompa tandem  dar repet e doar o parere personala de amator- nu prea ma pricep.

 Nu e nici de la pompa de motorina din rezevor ca aia tacane cind ii pun contactul si porneste.

A patiti cineva asa  ?....cum a rezolvat-o ?.

Ce a fost ?....

Pareri ?!?>.....Pls help !....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim ca ne-ai dat detalii despre motorizare, o sa primesti probabil raspunsuri la fel de detaliate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprindere = motor benzina

pompa tandem = diesel,  deci e clara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepi cu garniturile la injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!