Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Astazi am plecat la un drum mai lung, cam 300km si spre surprinderea mea, a functionat perfect aerul. Tot drumul a bagat aer rece. M-am oprit pe la jumatate si i-am facut un test repede, si culmea, la relanti nu se mai oprea (consumul ramanand constant la 0.7 - cu temperatura setata pe 20). Daca setam temperatura pe LOW imi sarea consumul la 0.9 . Ceea ce mi s-a parut complet dubios. 
Ceva stricat tot e... 

  0.0   Compressor Shut-Off Code
  800 /min   Engine Speed 
  0.0 km/h   Vehicle Speed 
  0.820 A   Compressor Current (specified)
  1000 /min   Compressor Rotations
  7.3 Nm   Compressor Load 
  13.4 bar   Refrigerant Pressure
  32.0∞C   Outside Temp. Regulation
  8.0∞C   Evaporator Temperature
  27.0∞C   Interior Temperature

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ELECTROVALVA.

Si nu mai scriu alt post cu acest cuvant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema! Intr-adevar a fost electorvalva. Acum pleaca instant aerul daca simte ca in masina este mai cald. Abia acum dupa ce merge bine aerul mi-am dat seama ca eu defapt aveam problema asta de ceva timp dar faptul ca pleca mai greul aerul nu ma deranja.

Baietii de la service mi-au testat presiunea si agentul termic, au dat jos compresorul (al meu e sanden), au schimbat uleiul pag 46, au pus electrovalva sanden noua, si merge ca nou. 

Au rezolvat treaba elegant si chiar mi-au explicat pas cu pas ce se intampla.

Nu aveam depuneri mari, si sita de pe electrovalva  era curata. Doar un nisip fin pe garnitura care probabil a intrat de la praf + wd40. A iesit al naibii de greu electrovalva. 

Dar mi-au confirmat acelasi lucru, daca in viitorul apropiat iar face probleme, trebuie schimbat compresorul cu radiator cu tot si curatata bine instalatia. 

Cost total electrovalva + manopera + freon = 600 lei cam 2 ore a durat toata procedura 

 

IMG_8166.JPG

Modificat de Drawdem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos evolutia codului tau de piesa, in caz ca in viitor vrei sa-ti iei un AC nou original, sau vrei sa gasesti o piesa AM perfect compatibila, sau cauti la dezmembrari.

- 1K0820803G - compresor lichid racire - eliminata la 01.05.2005, inlocuita cu

- 1K0820803Q - eliminata la 01.05.2006, inlocuita cu

- 1K0820803S - eliminata la 01.04.2007, inlocuita cu

- 1K0820859F - eliminata la 01.07.2010, inlocuita cu

- 1K0820859GX - doar cu piesa veche la schimb, eliminata la 01.09.2010, inlocuita cu

- 1K0820808BX - doar cu piesa veche la schimb, eliminata la 01.08.2012, fara inlocuitor dar se poate folosi ca substitut

- 1K0820808FX - doar cu piesa veche la schimb

 

Codul tau initial a avut 3 schimbari de cod, ceea ce inseamna ca este cunoscuta ca o piesa cu probleme.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea este din 2005, de la an la an toate au fost inlocuite pana la urma, odata ce se mai descopereau probleme. Si la turbine, si la alte componente. Nu mai zic de parte electrica. Switch-uri si broaste... le-am schimbat pe toate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru masina din semnatura as vrea sa inlocuiesc motorasul V159. Pentru Valeo cod 515065 echivalentul pe original ar fi 1K0907511B. Pot sa il inlocuiesc fara a mai fi nevoie sa schimb si levierele? Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu, care e dificultatea in a schimba parghiile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu daca vine cu tot cu parghii in pachet, sau daca ar trebui sa le comand separat. Ma gandeam ca daca piesa de la Valeo, este echivalentul unui part number mai vechi al piesei originale, inseamna ca ea nu are ultimele modificari si nu ar fi nevoie si de parghii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele mai multe ori, acestea sunt destul de slab executate, difera putin (dar suficient) la dimensiuni, etc - recomand sa le lasi tot pe cele oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la Climatronicul de pe golf-ul meu 5 plus 1.9tdi BCK. La inceputul verii am observat ca nu mai merge ac ul. Am fost la o statie de de reincarcare a freonului. Aparatul de acolo a recuperat 000.0 grame de freon, dar nu a depistat nici o scurgere. Asadar, am reincarcat cu freon, iar dupa aceea a mers aproximativ 3 saptamani. Dupa 3 saptamani, am observat ca nu mai bag aer rece absolut deloc. Am accesat meniul din climatronic si am vazut ca totusi existau rotatii pe motorasul compresorului ( 19 - 4 parca ). Dupa inca o saptamana, cand am mai verificat ac ul, nu baga nici aer rece, nu mergea nici compresorul ( apareau 0 rotatii ) . Oare sa fie o problema la conducte :( ? De genul unui por?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil - daca ai bagat si substanta de contrast, cand ai bagat freon, vedeti cu lampa cu UV, pe unde ai pierderi de freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Astazi am descoperit ca atunci cand modific dirijarea aerului catre parbriz se aude un zgomot. Am facut o scanare dar nu apare nici o eroare pe modulul de clima. Ma gandesc ca este o problema mecanica.

Am atasat si o filmare cu problema:

A mai avut cineva problema asta? Daca da care ar fi o posibila rezolvare?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste actual vs specified pe fiecare motoras in parte, in timp ce te joci la regjale, poate motorasul ce diretioneaza aerul spre parbriz are un inceput de sfarsit.

si eu am un zgomot facut de motorasul aer stanga (v158) si nu da eroare, dar isi tot modifica valoarea actual in ritm haotic.

mai poti incerca si o resetare a clapetelor (econ + aer fata, parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care au probleme cu servomotorasele de clima, las aici o poza cu codurile lor. mentionez ca si eu am avut probleme cu V71 si se potrivesc codurile.

22472538_887862824695518_1124048135_n.jpg

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut cu respect si va rog sa ma scuzati daca sa mai discutat,dar nu am gasit cu functia search,de curand am achizitionat un golf 5 1.9 105 cp,am urmatoarea problema,nu baga aer cald decat in partea soferului,partea cealalta baga ventilatorul,da rece,a mers 2 zile si a picat,se auzea si un zgomot ca de cd care e zgariat in dreptul casetofonului,acu nu se mai aude,acolo sigur e problema da nu stiu ce si cum sa demontez,poate cineva a mai intalnit si ma poate ajuta,Multumesc anticipat.

Modificat de geutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă o diagnoză. Sună a motoraş de climă mort (e V159 cel de pe dreapta, responsabil cu temperatura).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • 1 month later...

Salutare , ma ajutati cu codul pentru radiator caldura sau habitaclu pentru golf 5 1.9tdi (2004 ) ? 

La mine nu mai baga caldura si parca as avea si geamurile putin uleioasa pe interior ( din ce am citit poate fi acest radiator spart si sa fie de la antigel ) . Intradevar completez cu antigel cam la 3 luni ( deci clar e o problema pe undeva ). Pe VAG nu iesea nimic .

O sa ma duc astazi sa verific acest radiator , trebuie dat doar torpedoul jos sau tot bordul ? Multumesc mult de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da torpedoul jos.Se scoate pe la picioarele  soferului catre lateral .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, somoso said:

Salutare , ma ajutati cu codul pentru radiator caldura sau habitaclu pentru golf 5 1.9tdi (2004 ) ? 

La mine nu mai baga caldura si parca as avea si geamurile putin uleioasa pe interior ( din ce am citit poate fi acest radiator spart si sa fie de la antigel ) . Intradevar completez cu antigel cam la 3 luni ( deci clar e o problema pe undeva ). Pe VAG nu iesea nimic .

O sa ma duc astazi sa verific acest radiator , trebuie dat doar torpedoul jos sau tot bordul ? Multumesc mult de ajutor!

Cumpara după seria sașii,  alege un Denso

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, F l o r i n said:

Cumpara după seria sașii,  alege un Denso

Multumesc frumos! Nu avut timp sa o las la service , sper sa reusesc maine . Intre timp am oprit in fuga la un service care mi-au zis ca ei ar schimba termostatul , totusi apa se incalzeste si sta la 90..

Acum nici nu stiu , dar probabil voi schimba si termostatul .. Totusi astazi am facut un reset la climatronic ( gasiti pe youtube 'how to reset climatronic vw' ) si pare ca si-a revenit..S-a auzit un zgomot ciudat ( din dreapta jos ) probabil cand s-a deschis/comutat clapeta ? am citit ca ar putea fi si aceasta clapeta de deschidere sau motorasul de care s-a vorbit pe acest topic.. O sa revin cu mai multe concluzii cand incep sa schimb..Sau daca e cineva din rubrica 'prestari servicii' care se baga la asa ceva imi poate lasa PM . Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma ajuta si pe mine cu o idee cam de unde sa ma apuc va rog ca imi vine sa bag mana direct prin bord dupa motorasele acelea.

Clima e oprita dupa cum se vede si in video si totusi cand pun contactul incep motorasele sa inchida deschida sa faca un sunet de iti vine sa iesi prin parbriz.

Atasez si un video si o poza cu ce iesise pe Vag Com ... vreau sa mentionez ca basic settings nu rezolva nimic.

https://youtu.be/jmUs6A3dKW0

https://imgur.com/a/q7YcW

Cineva mai in tema daca ma poate indruma intr-o directie de ce sa ma apuc va rog ... sau sa ma apuc sa le schimb toate ?! 

Va multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza torpedo (tutorial gasesti) si ai acces la motorase. V159 e pe stanga, spre HU, iar v71 e in dreapta spre motor, sunt 2 acolo, îl scoti pe primul si ai acces la al 2 lea. E treaba de 1 ora maxim. Eu am inlocuit v71 dar am vazut unde e si v159.

 Poti sa încerci sa le demontezi si sa le curati contactele electrice, daca te pricepi.

Zi mersi ca nu ai de schimbat v158.. cel pe partea soferului, acolo e teroare :)

http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GOLF/year/2007/drive_standart/474/hg_ug/820/subcategory/820020/part_id/0/lang/e#sec_3

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!