Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Am schimbat aeroterma. Aceleasi simptome. Ce am mai observat e ca atunci cand relglez temperatura mai mica,sub 20 grade de exemplu,aeroterma se aude mai tare dar tot nu baga aer,iar peste 22 se aude mai incet(nu destul de incet).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mai ai de verificat cele 2 motorase de langa torpedou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am montat aeroterma am mers pana acasa(aproximativ 25 de km) fara torpedou,tocmai ca sa vad ce se intampla pe acolo. Dupa parerea mea cred ca merg ok si motorasele alea(recirculare si ala pt aer de afara),daca la ele te referi Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu clima Golfului 5 pe care il detin. Clima nu pleaca decat dupa 10-15 minute de la pornirea motorului si atunci desi este la Low si la putere maxima nu reuseste sa dea cine stie ce frig. Este posibil sa fii inceput aceasta problema in urma cu doua ierni cand aveam doua masini si am zis ca daca tot merg cu o singura masina, iar golfului ii expira si RCA-ul si avea si bateria pe duca sa il las in parcare. In primavara urmatoare, dupa ce i-am pus baterie, cand am pornit motorul si am dat drumul la clima am observat ca desi panoul s-a deschis nu mergea nici macar ventilatia. Am fost la un service dupa mai multe verificari, au luat o baterie si au legat direct la ventilatorul din habitaclu(sau ce o fi ca nu prea ma pricep). In acel moment a plecat si desi mecanicul mi-a spus ca nu prea baga rece, am plecat, pe drum eram chiar multumit vazand ca incepe sa raceasca (era martie).

De atunci am fost la 3 service-uri din Ploiesti toate mi-au spus ca este de vina compresorul desi primele doua nici macar nu au deschis capota, iar al treilea a pus testerul pe masina si dupa doua secunde l-a oprit spunand ca ia curent compresorul dar, dupa ce ajunge la 9 bari, scade presiunea.

 

Urmarind discutiile voastre am observat ca se fac mai multe citiri, cu clima oprita, pornita etc. Tot citind cele 67 de pagini parca tind sa cred ca ar fi electrovalva. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Urmeaza sa vina la mine maine  un prieten care are tester ( doar ca el este mai priceput pe Citroen , iar meniul este in franceza)  va rog sa imi spuneti exact ce sa cautam.  Am incercat sa vb si cu baietii din Bucuresti de la autoclima diag doar ca nu mi-a raspuns nimeni). Imi puteti recomanda pe cineva in Ploiesti care sa fie profi si sa vad ca este interesat sa gaseasca problema si nu sa faca reprede bani prin schimbarea compresorului?

 

multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie incepea sa-mi raceasca dupa 5-10 minute de la pornire dar destul de slab. Ca simptome au fost aceleasi, presiune prea mare la compresor. Din cate am inteles, compresoarele "obosesc" dupa 180-200 mii km, de aici si presiunea aia prea mare. Am schimbat compresorul si cu condensatorul iar acum imi intra aer rece cum trebuie.

Mergi la un service bun unde iti garanteaza ca ceea ce schimba e cu adevarat stricat in caz de ceva sa le poti sari in cap. Nu va mai puneti la 200 lei in plus atat timp cat se rezolva problema.

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari


Eu am alta problema

Un vecin, omolog de Golf 5 - insa  2006 , CAN Gateway cu "F" 
Si-a facut update de CAN Gateway la "K" (SW 0178) - pentru upgrade la RCD510 
(Nu stiu unde si-a facut, nu mi-a spus) - eu am verificat in VCDS + ce mi-a zis ca i s-a spus
Supriza surpriza - nu ii mai baga aer rece (in traducere, nu mai porneste compresorul)
Inainte functiona fara probleme 

Idei - de orice fel ? 
Multumesc anticipat :( 

Modificat de alexvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Wednesday, August 16, 2017 at 3:18 PM, devilsdx said:

Si mie incepea sa-mi raceasca dupa 5-10 minute de la pornire dar destul de slab. Ca simptome au fost aceleasi, presiune prea mare la compresor. Din cate am inteles, compresoarele "obosesc" dupa 180-200 mii km, de aici si presiunea aia prea mare. Am schimbat compresorul si cu condensatorul iar acum imi intra aer rece cum trebuie.

Mergi la un service bun unde iti garanteaza ca ceea ce schimba e cu adevarat stricat in caz de ceva sa le poti sari in cap. Nu va mai puneti la 200 lei in plus atat timp cat se rezolva problema.

Doar ca a mea are dar 70k.desi e din 2008. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, alexvlad said:

Salutari


Eu am alta problema

Un vecin, omolog de Golf 5 - insa  2006 , CAN Gateway cu "F" 
Si-a facut update de CAN Gateway la "K" (SW 0178) - pentru upgrade la RCD510

Nu are legatura update-ul de can cu pornitul compresorului. Ce cod are la shut off compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, alexvlad said:

Salutari


Eu am alta problema

Un vecin, omolog de Golf 5 - insa  2006 , CAN Gateway cu "F" 
Si-a facut update de CAN Gateway la "K" (SW 0178) - pentru upgrade la RCD510 
(Nu stiu unde si-a facut, nu mi-a spus) - eu am verificat in VCDS + ce mi-a zis ca i s-a spus
Supriza surpriza - nu ii mai baga aer rece (in traducere, nu mai porneste compresorul)
Inainte functiona fara probleme 

Idei - de orice fel ? 
Multumesc anticipat :( 

NU are treaba cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am de ceva timp probleme cu ac-ul am schimbat si compresor si electrovalva etc, etc si nimic tot nu imi merge si se pare in sfarsit i-am dat de cap se pare ca e releu dus cred deoarece am incercat sa verific mufa care intra in electrovalva si nu imi da decat 9 A mai pe direct nu imi vine 12 A cat trebuie sa vina... am incercat si cu un bec l-am bagat in mufa si nu se aprinde becu... desi trebuia sa se aprinda acum intrebarea mea care este stie careva unde se afla mai exact acest releu ca m-am uitat pe la sigurante nu este pe acolo nu ar putea fi  ? multumesc seara faina si scuze pentru topic ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce releu vorbesti?

Daca ai Climatronic-nu ai niciun releu.Electrovalva e comandata de modulul climatronic.Daca e manual -compresorul e comandat de modulul electroventilatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa nu stiam pai si de ce nu imi iese 12 v.... ca am bagat 2 fire in mufa acolo am incercat cu un bec sa vad daca se aprinde si nu merge.... si are tensiune mufa si cand opresc ac-ul de ce ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead:

Are tensiune si cand opresc AC-ul ...dar nu are tensiune.Se aprinde becul-nu se aprinde...

Fii mai precis...sau cauta in zona ta pe cineva care se pricepe......nu mai faceti reparatii dupa ,ureche"....uneori puteti strica mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este asa greu... m-am referit ca mufa are tensiune pe ea si cand opresc ac-ul si am incercat cu un bec am bagat 2 fire in mufa si nu se aprinde becu.... e clar ca nu intra 12 v 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 12V, este o tensiune reziduala acolo, data de elementul ce comanda electrovalva. daca pui un bec o sa vezi ca nu mai ai 12V. Deci la tine nu este comandata electrovalca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza si niste masuratori asa cum scrie la carte pentru a depista ce e defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a mai intampinat cineva problema in cele 68 de pagini; 

Clima mea nu pleaca cand sta masina la relanti. 

Daca plec de pe loc si iar opresc la semafor de exemplu, consumul creste la 0.7(cand e cald afara, deci cumva compresorul opune rezistenta) si baga rece. 
Uneori din mers, baga cald cateva secunde, cand baga rece cateva secunde, iar cand incepe sa bage rece, nu se mai opreste. Baga de iti ingheata oasele. Deci functioneaza normal. 

Ventilatoarele merg foarte bine, ambele. Pe tester, cand pleaca clima am peste 10 bari, si cuplul este peste 3 NM. 

Iar cand nu pleaca clima, am desigur in jur de 6 bari.

O fi compresorul dus, sa nu mai tina presiunea? Si cand am turatie in mers sa fie ajutat de motor? 

Ori sa fie vre-un comutator ceva? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intra in sarcina, am peste 3NM. 

Cum as putea sa imi dau seama ce este stricata? 


Am sa revin cu niste masuratori din vagcom mai tarziu. 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sarcina trebuie sa ai cel putin 6 nm si presiunea sa creasca pe la 15 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, deci nu am 

doar daca turez motorul creste undeva pe la 5nm si presiunea undeva pe la 10 maxim 

in rest, sta pe la 2.2

atasez niste poze mai jos cu motorul oprit si din mers 


 

la relanti la 800 rotatii 

IMG_8118.JPG

La relanti cu turatia sus: 

IMG_8119.JPG

Din mers:

IMG_8120.JPG

 

Deci e compresorul?

Modificat de Drawdem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva.

Este o piesa care este pe compresor, prin ea se regleaza randamentul compresorului prin modificarea debitului de freon in acesta, debit care schimba niste presiuni interne si face ca palierul pe care stau pastilele pistoanelor sa capete o inclinare mai mare sau mai mica modificand cursa pistoanelor in cilindrii si pe cale de consecinta "puterea de racire".

Citeste topicul si ce-am mai scris eu pe aici, piesa se schimba dar vezi ce inseamna s-o schimbi in sistemul dealerilor sau la ateliere de pe strada, citeste cum este cu uleiurile de compresor.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma apuc de citit acum. Deci pana la urma daca el in mers baga rece, nu are cum sa fie dus compresorul. 
De exemplu, uneori in mers baga rece, se opreste, iar baga si tot asa pana ramane constant si baga rece, cam dupa 20minute. 

Ma mai documentez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa fac o curatare a instalatiei si apoi sa schimb electrovalva. 

Compresorul nou vine cu tot cu electrovalva sau se achizitioneaza separat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!