Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

ok multumesc pentru ca mi-ai raspuns spido :) o sa revin cu niste poze

PS:// Am mai incercat acum 30 de minute si parca incepea sa bage putin rece a mers in jur de 2-3 minute dar am dat pe low si baga dar nu chiar si consumu era de 0,6 l desi cred ca trebuia sa fie mai mult ... ca are 0,5 asa pe liber si cand pornesc clima 0,6 si a mers in jur de 2-3 minute dupa a scazut la consumu normal 0,5 adica nu mai baga deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa poze cu grupurile de masura cu clima data pe low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, killer10 said:

deci sincer sa fiu nu prea am asa multi bani de cheltuit am pe cineva care are tester unde trebuie sa intru mai exact si dupa fac niste poze cu blocurile de masura... deci unde trebuie sa intru mai exact ? 

PS:/// Nu mai am bani deoarece am cumparat si compresor si electrovalva... si le-am pus pe celelalte si aceasi chestie baga rece maxim 1 minut si dupa e mort... lucru curios daca opresc masina si dau drumu din nou la clima nu mai merge absolut deloc... abia daca pornesc masina gen dupa o ora si dau drumu la clima merge tot asa 1 minut si gata e mort... dimineata chiar am incercat sa dau drumu din nou la clima nici macar ventilatoarele nu au pornit 

sa nu te superi - o diagnoza competenta, este in jurul la 50 lei - dupa cum se vede, nu pe ea ai aruncat banii...ci pe piese cumparate degeaba.

Tot asa, vad ca ai citat pe cineva care a rezolvat un Q7 - prin fax, de la Germania.... - raspuns acelui post - daca se pricepea cine butona testerul, vedea valoarea eronata a senzorului de temperatura interioara precum si media temperaturilor, care nu corespundea cu realitatea.

Tu - fa poze la primele campuri - si cand merge AC-ul si cand nu....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am descoperit problema mea in care aerul conditionat se "blegeste" dupa 10-30 minute de mers cu masina, imi tineam telefonul intr-un suport magnetic fixat in aeratorul central-stanga, fluxul de aer din aerator ricosa in telefon si era redirectionat in jos, fix catre butonul si senzorul de temperaturai interioara, care automat sesiza o scadere (ireala defapt) a temperaturii din masina si reducea turatia ventilatorului.

Am inchis aeratorul respectiv si pare sa fie ok acum.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Prima mea postare pe forum :D... tocmai ce am achizitionat acum 2 saptamani un Golf 5 1.9 TDI (motor: BLS)

Sunt multumit de achizitia facuta, toate bune si frumoase dar in cele din urma am gasit o bubita mai maricica.

Problema sta in felul urmator: de cand o cumparasem am simtit-o ca nu baga aer rece cum trebuie, asa ca atunci cand am schimbat ulei,filtre si distributie le-am zis celor de la service sa se uite la freon ca sigur nu mai are. Baietii au pus aparatul "destept" sa umple cu freon, masina neavand scurgeri de freon (am umblat o saptamana jumatate de atunci cu masina si nu e picatura de lichide pe scutul de plastic). Dupa toate astea, in aparat le dadea presiunea dubla fata de presiunea normala care trebuie sa o aiba compresorul (presiunea de 4 PSI, pe cand cea normala e de 2).

Ca manifestari ale defectului sunt urmatoarele:

- cu clima data pe L0, temperatura minima pe care o atinge e de 9-10 grade C, pe cand ar trebui sa fie ~4 grade C

- Incepe sa bage aer rece (la 9 rade) dupa cateva minute, pana atunci imi da mai mult aer cald. Dar dupa asta, imi baga constant aerul rece... deci nu se opreste dupa un timp cum am citit la mai multe persoane din acest topic.

Mi se pare putin ciudat ca atunci cand pornesc clima pentru 2-3 secunde se aud niste sunete, ca niste sunete de click al mousului. La vechea masina nu auzeam asa ceva cand porneam AC-ul.

Sunete ciudate sub capota nu sunt, ventilatoarele merg, absolut totul merge. Singurul defect gasit a fost cel cu presiunea compresorului, baietii de acolo spunandu-mi ca cel mai probabil compresorul trebuie schimbat dar nu sunt 100% siguri si nici nu vor sa ma grabeasca sa fac o asemenea investitie, piesa costand undeva la 1100 Ron la ei iar online vreo 900.

Ceva pareri? Este posibil sa fie o alta cauza pentru presiunea aia si acele manifestari enumerate?

Mutumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine e sa te duci la cineva care se ocupa doar cu ac-ul sa ti-o puna pe tester... nu fa prostii cum am facut si eu de m-au pus sa cumpar si compresor si supapa compresor si tot la fel nu imi merge... acum nu am avut deloc timp sa o pun pe tester... toata ziua numai la munca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare scuze ca postez de doua ori am aflat cate ceva la problema mea la presiune freon am 09,2 si la temperatura evaporatorului am 38.3 grade... din cate am inteles trebuia sa fie de 6-8 grade :| 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine problema a fost Compresorul care oboseste dupa vreo 180-200k km si condensatorul. Le-am schimbat astazi si totul merge ok acum :D

Ramane de vazut cum se comporta in timp. Costul total la toata treaba a fost 1900 Ron cu tot cu manopera... cam costisitor dar de acum ar trebui sa ma tina cel putin inca 150k km

Modificat de devilsdx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu compresorul cu unul second hand, parea ca merge bine (si chiar merge, cind rulez cu masina), insa acum observ ca la relanti, dupa ce pornesc masina, nu baga rece..si inclin sa cred ca nu ar baga mult si bine daca masina ar stationa.

Aseara, dupa ce masina a stationat vreo 8 ore, am pornit, afara erau 29 grade, aerul rece a venit dupa vreo 6 km (10 min) de rulat in oras.

Normal nu e, presupun. Ce buba ar mai putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva de pe compresor cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super..de asta am schimbat prima data compresorul..se pare ca o iau de la capat..:(

La cit timp din momentul in care pornesti motorul si clima ar trebui sa intre aer rece? Ca idee..

Multumesc pentru raspuns, Al Bundy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat, pe focul asta la mine dupa 1 min baga rece bine de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! E clar ca la mine nu merge asa..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am o problema cu climatronicul la un golf 5 si nu reusesc sa ii dau de cap(am citit tot topicul acesta). Problema consta in faptul ca sufla aer foarte slab prin gurile de ventilatie,indiferent daca dau pe parbriz,in fata sau la picioare. Pe tester singura eroare este "01809 actuating motor for temperature flap;left"pe care l-am vazut ca nu functioneaza,restul motoraselor fiind functionale. Am demontat ventilatorul de la aeroterma,l-am uns bine si tot la fel face,se aude ca aerul ar ramane blocat undeva in bord.           

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu vdcs cum lucreaza fiecare motoras in parte. Posibil unul blocat sau o clapeta rupta, sarita din actuator si ramasa pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat atat cu vcds cat si vizual(demotat torpedou+panoul central).

Singurul care imi face probleme e asta de pe partea stanga jos,undeva intr-e consola centrala si volan,restul par sa mearga cum trebuie.

v71 unde este pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc spido. Din ce inteleg aici este vorba de ala care actioneaza claptea de recirculare nu? Daca este ala pare sa functioneze normal si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza-l pe vcds si vezi daca schimba pozitia..posibil sa fie blocat..sarita tija..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am sunat acum pe baiatul cu vcds si mi-a spus ca l-a verificat si pe ala si functioneaza,isi schimba pozitia. E posibil sa nu functioneze in paramterii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia aerotermei creste? Se aude cum creste viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,creste. Numai ca intr-e timp mi-a cedat aeroterma(cred ca am crapato undeva la a doua demontare). Urmeaza sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb-o si vezi dupa.Problema poate proveni de la actuator,sistem de dirijare aer neetans,motoras aeroterma defect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Revin dupa ce o schimb cu detalii. Multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!