Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

la ce ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, snapisrl said:

salut florine

 

eu la cc ,ce valori normale ar trebui sa am ?

temperaturi la climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da daca masor cu termometru la aerisire  in masina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se diagnosticheaza, cu termometrul bagat in gurile de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, snapisrl said:

da daca masor cu termometru la aerisire  in masina

 

Eu verific temperaturile cu VCDS-ul - vezi pe evaporator, senzori grile, etc.

Cei de la AC care nu au interfata de diagnoza, folosesc termometrul bagat in grile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce valori ar fi ok pe VCDS ? 3g C pe evaporator cumva ? Care sunt campurile de masura ?

Ziceam mai sus ca am completat freon Duminica, desi initial nu mi s-a parut o diferenta, dupa cateva zile de mers cu masina se simte ca receste mai bine si mai repede. Aveam doar 300g inainte. Dar vreau sa ma uit si pe VCDS de curiozitate.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe 08-AHVAC - si in blocurile de masura, vezi ca iti scrie sub casute - nu le retin exact pozitia, le gasesti imediat.

Verifica la tine, posteaza si ne uitam peste ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu clima pe low am stat cam 5 minute pana am obtinut valorile urmatoare

Left/Right blower: 7 grade

Evaporator: 5 grade

Poate mai scadeau dar ma plictisisem. La pornire erau cam 10 grade pe evaporator dar a tot scazut.

Refrigerant pressure in jur de 15 bar

Outside temperature 33 grade

Fresh air intake 41.5 grade

Left/Right sunlight sensor: 0 (???) - eram la umbra, de acolo valoarea zero ?

Nu pot atasa poze ca sunt prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bunicele valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare(revin cu aceasta intrebare , in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un raspuns )  , de ceva timp tot intampin niste probleme cu cele doua motorase de la recirculare ( v113, v 71 ) negasind unul cu 5 pini ca si al meu( vezi pagina 62 ) le-am dat cu spray de contacte si pus vaselina siliconica la ale mele ,le-am pus sus si neavand torpedoul pus observ ca in momentul in care pornesc clima servomotorasele trec in modul recirculare adica ventilatorul "trage" aer din masina ,daca apas butonul econ se inchid si "trage" aer de afara.Momentan nu au dat nici o eroare pe tester si vreau sa va intreb aceasta este functionarea corecta  lor ? adica dupa logica mea aerul fiind mai rece in interior il ia de acolo ca sa nu se "chinuiasca " cu racirea celui de afara ,desii acum cum este foarte cald banuiesc ca temperatura mai ridicata este in masina !? Mulumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin,

Yayu, nu te pot ajuta cu un raspuns, insa poti te rog sa descrii putin procedura prin care ai reparat motorasele ? Eu am probleme cu V158, cel de jos, in sensul ca uneori il apuca un pacanit.. "ca un ropot de ploaie".. si o tine asa cat merg cu masina. Noroc ca in perioada asta il mai acopera zgomotul ventilatorului, dar iarna este chiar stresant. As putea lua altul din dezemebrari, e ieftin, dar parca as incerca sa-l repar pe al meu prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yayu & Adriannnnn: ieri am avut in sfarsit timp pentru operatiunea de intretinere a motoraselor V113 si V71.

Uitati-va la urmatorul link pt detalii: https://www.drive2.com/l/7725455/ . Gasiti spray de contacte Liqui Moly la 20ron (eu mi-am luat de la emag) si va mai trebuie si vaselina siliconica pentru angrenajele de plastic (tot vreo 10-20 ron)

Cand dati cu spray de contacte in potentiometrul verde (aveti nevoie de un cutter, vedeti in link-ul de mai sus cu procedura) , va recomand sa-l dati jos (efectiv se poate trage din locasul lui) ca sa nu ajunga spray-ul pe angrenajele de plastic si sa stergeti potentiometru de excesul de spray care o sa curga pe el. de asemenea sa fiti atent la pozitia potentiometrului sa fie identica cand il montati inapoi (sa nu-l montati rotit cu 180 grade).

In mod normal ar trebui sa fie putina vaselina siliconica pe rotile de plastic, eventual completati, dar sa nu puneti vaselina in exces.

Ce am mai facut, a fost sa masor rezistenta acelui potentiometru care e logaritmic si e de 5kO. 

Evident ca am legat la masina motorasele desfacute si m-am jucat cu aerul conditionat sa vad exact cum lucreaza. 

In timp ce m-am jucat am descoperit o problema la V113 cand treceam pe recirculare isi schimba pozitia si cand ajunge la capatul cursei, se poate simti in mana cum tot incearca sa treaca de capatul cursei chiar daca mecanic nu mai poate. Sunt curios daca si la voi exista comportamentul asta.

Ideea e ca am desfacut iar V113, si am repetat  curatarea cu spray de contacte (de data asta mult mai serios) si problema s-a remediat pe moment. Concluzia: cred ca potentiometrul nu indica valori bune la unul din capete.

Dupa ce montati totul inapoi o sa aveti o supriza ca o sa se aprinda in bord becul de la airbag. E normal deoarece in torpedou e switch-ul pentru airbag-ul pasagerului din dreapta si cum tocmai ati dat jos mufa cand ati demontat torpedoul CB o sa creada 'ca nu e un contact bun acolo'. Stergeti eroarea cu VagCom-ul si totul e ok.

Spor ;)

Modificat de xphinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si setarea de baza nu ai mai facut-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIY -uri gasiti pe tot netul, valabile inca de la Golf4, Passat B5, etc.

xphinx - ca idee, nu BC-ul vede ca nu ai mufa la comutatorul de dezactivare airbag pasager - ci calculatorul de airbag - si aprinde martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy: Nu stiu la ce va referiti cand spuneti 'setarea de baza'. Cumva la calibrare ? Nu am facut calibrare folosing Vagcom ci apasand in panoul de control al aerului conditionat butoanele "ECON + Ventilatie in fata".

Florin: Mersi. Am dat si eu cu presupusul. Daca eram atent vedeam clar in Vagcom ce modul a raportat problema.

Modificat de xphinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/12/2017 at 0:49 PM, F l o r i n said:

posibil electrovalva defecta.

La modelul tau, nu se simte zmucitura la cumparea AC-ului - nu are ambreiaj cu bobina, ci cupleaza prin electrovalva.

Multumesc de raspuns! In caz ca e electrovalva de vina, trebuie spalata/curatata instalatia, dupa inlocuirea piesei (sau a compresorului)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie daca nu este span in ea, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Aveti idee daca trebuie dat jos compresorul la masina din semnatura pentru a monta electrovalva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa gasesc codul motorasului V71. Ma gandeam sa iau Valeo...sau daca aveti alta varianta afermarket..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am observat ca nu mai intra aer rece in torpedo. Trebuie sa treaca un timp de la pornire sau ar trebui sa bage imediat ?

Nu baga deloc, nici rece nici cald. Rotita era on, motorul pornit de 1 minut. Asta iarna baga rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba directionarea aerului, de la panoul climatronic si vezi pe ce pozitie baga.

Nu are legatura cu timpul de la pornire, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎30‎.‎06‎.‎2017 at 21:05, george99xxx a scris:

Salut,

Aveti idee daca trebuie dat jos compresorul la masina din semnatura pentru a monta electrovalva?

In general pe platforma PQ35 nu ar fi necesar, insa vezi postul meu de mai sus.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu stiu ce s a intamplat dar de ieri masina nu mai baga aer..pur si simplu nu e rece si sufla foarte incet. Ziceam mai sus ca am completat freon, lipseau 200g. Dupa completare racea f bine, am pus valorile mai sus.

Nu am vcds acum la indemana, ce se poate sa se fi intamplat ? La ce valori sa ma uit pe vcds ? Ori sa ma duc inapoi la service ? Ideea e ca raceste mai prost decât racea cu 200g in minus.. :(

In meniul secret valorile arata bine, temp pe evaporator 8 si tot scade, presiunea cam 15. Pe low baga rece dar nu inteleg de ce pe 22.5 nu mai baga asa rece ca înainte.. nu mi se pare normal sa mor de cald in masina cu clima pe 22 cand afara sunt 29. Saptamana trecuta am avut si 39 40 si clima racea foarte bine. Acum abia simt o adiere pe la gurile de ventilatie.

Daca setez 18 19  grade sau low intradevar raceste bine dar nu e normal sa mearga asa.

O sa revin in 2 ore cu valorile din vcds, dar se face seara si nu stiu daca mai sunt relevante.. scade temperatura.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie defect si senzorul din masina si sa creada ca sunt 20 de grade, atunci nu mai iti baga rece din moment ce temperatura e 20, poate chiar sa bage cald pe la picioare ca aerul rece se lasa jos, ia incearca sa ii dai putina caldura la senzorul ala sa vezi daca se mareste viteza la aeroterma si baga mai rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WooZie cred ca ar fi dat eroare la diagnoza, dar uite ca nu m-am gandit ce ai zis tu, o sa incerc maine.

Doar ce am fost cu vcds la masina, revin cu poze/log in 10 min.

Dar ca idee am eroare pe v71 si apare instant cum o sterg, iar valoarea lui sta fix 75 si nu se modifica nicicum.. desi specified are zero.

Ce face acest actuator ? Cred ca din cauza lui nu am nici aer rece in torpedo.

Sa fie de acolo problema cu racirea ?

Iar v158 nu da eroare dar valoarea lui se tot modifica plus minus 10-20 unitati in jurul specified. De v158 stiam ca e dus, imi pocneste intr-una sub bord 

Am revenit cu pozele. Clima a fost pe low mereu, dar de data asta nu am mai asteptat pana obtin cele mai mici temperaturi la evaporator.. mai scadea.

Am facut basic settings si din vcds si din butoane, nada.

Pareri ?.

@F l o r i n ? :D

20170704_204142.jpg

20170704_204405.jpg

20170704_204556.jpg

 

20170704_205825.jpg

LOG-08-016-012-xxx.CSV

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!