Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Nu stiu sa iti spun asta deoarece nu am posibilitatea sa pun vag-comul pe ea sau vcds`ul. Consumul instant am vazut ca creste de la 0.9 la 1.1 cand pleaca si ventilatorul si atunci banuiesc ca porneste si compresorul dar tot nu mi se pare ca baga suficient de rece. Exista vreo alta metoda sa vad cuplul absorbit si presiunea in functionare in afara de vag sau vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, In ziua de azi masinile nu se repara dupa ueche sau dupa sfaturile unora, fara sa ai niste erori sau valori reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Poate cineva sa imi spuna ce simptome sunt cand e pe duca electrovalva de pe compresor? Sau cand s-a dus s-a dus si gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, nu mai baga aer rece, a fost verificata instalatia iar la Freon nu erau probleme. Poti merge sa verifici instalatia de freon, se pun niste ceasuri si-ti determina problema. Daca este compresorul, atunci sunt sanse mari ca problema sa fie de la electrovalva, in functie de tipul compresorului am inteles ca electrovalva se poate inlocui sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi poate spune si mie cineva daca este vreo problema cu electrovalva sau compresorul la masina din semnatura din urmatoarele loguri pe modulul de clima?

Log-ul s-a facut pe Low Temperature

18:33:18 Group 001: General
  0.0  Compressor Shut-Off Code
  800 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  00:00  Standing Time

18:33:18 Group 002: Compressor
  0.820 A  Compressor Current (actual)
  0.820 A  Compressor Current (specified)
  1000 /min  Compressor Rotations
  11.8 Nm  Compressor Load

18:33:18 Group 003
  17.4 bar  Coolant Pressure
  78.4 %  Radiator Fan Activation (actual)
  85.2 %  Radiator Fan Activation (spec.)
  ON  Engine Speed (increase)

18:36:28 Group 004: Temperatures
  37.0°C  Outside Temp. Unfiltered
  34.0°C  Outside Temp. Regulation
   -  Fresh Air Intake Temperature
  80.0°C  Coolant Temperature

18:36:28 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature
  19.0°C  Left Outlet Blower Temperature
  14.0°C  Right Outlet Blower Temperature
  31.0°C  Left Footwell Blower Temp.
  30.0°C  Right Footwell Blower Temp.

18:36:28 Group 006
  13.0°C  Evaporator Temperature
  31.0°C  Interior Temperature
  0.0  Left Sunlight Intensity (G107)
  0.0  Right Sunlight Intensity (G134)
Saturday,23,July,2016,18:39:31:62939

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai probleme cu electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva din Cluj si ma poate ajuta cu o diagnoza VAG-Com sa vedem daca imi merge compresorul si electrovalva? Ajung sambata 30/07 si stau cam pana marti in oras. (nu gratis)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu te programezi la reperezentanta? mergi iti spune care e baiul si apoi actionezi. Eu asa as face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema legata de pornirea Climatronic la un Golf V din 2006, 1.9 TDI, 105 CP.

Cu motorul în funcțiune, la pornirea climei, setata la 16 grade, nu pornește nici un  ventilator, deci nu funcționează nici clima.

Dupa o plimbare, lichidul de răcire a ajuns la 90 de grade, cu motorul pornit, ventilatoarele nu funcționează. Daca pornesc clima în acel moment, pornesc și ambele ventilatoare, clima funcționează. Mentionez ca temperatura lichidului de răcire nu a urcat niciodată peste 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Ma puteti ajuta, va rog, in legatura cu climatronicul.

Nu stiu daca e o problema sau nu doar ca pana acum nu-mi aduc aminte sa fi vazut sa se intample asa, dar sincer nici nu am dat importanta amanuntului acesta.

Climatronicul functioneaza, baga rece, doar ca ce mi se pare ciudat e ca ingheata una din conducte (cea mai groasa daca nu ma insel); am atasat si niste poze pt a se vedea mai bine la ce ma refer.

 

Multumesc anticipat.

Seara buna.

IMG_20160813_184545.jpg

IMG_20160720_181927.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica cu vcds cantitatea de freon si cum? sau se poate vedea presiunea si altele...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki

multumesc frumos; deci tb sa merg la service sa verific freonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat si un log, sper sa fie cu toate grupurile necesare pt ati face o parere

este facut la relanti, cu clima pornita pe 22 grade

LOG-08-001-002-003.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.norvegia2013

Salut băieți. Am achiziționat un Golf V 1.9TDI 4Motion din 2005 și după ceva timp am pornit  climatronicul. Problema este ca zona din stânga orice setare as face baga maximum cald iar cea din dreapta lucrează conform temperaturii afișate de Unitate. Știți cumva cam ce ar putea avea defect? Va mulțumesc și sa aveți o zi cat mai frumoasă!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.norvegia2013
2 minutes ago, spido said:

Actuator defect/clapeta blocata.

Ști cumva dacă se poate face ceva înainte de a ajunge la schimbare? Mersi pt răspunsul rapid!! Mașina e cumpărată în Norvegia și aici preturile sunt ieșite din tipar comparabil cu orice alta tara.:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut actuatorul si vazut daca se poate reconditiona.Daca nu,se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura pe evaporator 4gr.C, curent absorbit 0,840A, presiune agent de racire 15bar.

Nu este presiunea putin cam mare? este nevoie de freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex Norvegia de ce nu cumperi acest actuator de pe ebay.co.uk ? Cred ca e mai simplu sau ti l cumpara cineva de aici si ti l aduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.norvegia2013
On 19/08/2016 at 3:16 PM, spido said:
9 hours ago, Bogdan20cj said:

Alex Norvegia de ce nu cumperi acest actuator de pe ebay.co.uk ? Cred ca e mai simplu sau ti l cumpara cineva de aici si ti l aduce.

Actuator defect/clapeta blocata.

Am rezolvat cu o resetare de climatronic. Acum vad ca merge asa cum trebuie. Va mulțumesc pt info. E de înțeles ca actuatorul nu e mort dar nici mult nu cred ca mai are. O zi plăcută!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am o problema ciudata legata de clima care a aparut acum o luna dar cand sa o arat unui specialist a disparut ( am si facut o completare cu freon atunci crezand ca aceasta este cauza): pornesc clima pun pe LO porneste ,baga rece dar in aproximativ 1 minut  scade debitul de aer din habitaclu pana nu mai baga deloc ( si se aude ca ar baga cumva infundat dar in/sub bord) , apas butonul Econ baga din nou aer , apas din nou Econ ( pornind clima ) iarasi baga rece putin si "moare incet" , am mai observat ca si la recirculare cu clima oprita nu mai baga aer deloc . Mentionez ca am schimbat filtrul de polen acum o luna , freonul verificat , Econ+ aer mijloc ( resetare clapete) facut  singura problema care o am momentan este ventilatorul mic de la clima care nu functioneaza tot timpul ( dar dupa ce l-am lovit cu ceva metalic si-a revenit o perioada ) . Golf 5 bkd multumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!