Jump to content

Climatronic


carlitos
 Share

Recommended Posts

Astazi am schimbat piesa REZISTENTA IN TREPTE 

Cea de pe masina era dusa de ceva timp si cu aceasta ocazie am schimbat si mufa 

Multumesc tuturor pentru ajutor

post-2262-0-25181800-1420926637_thumb.jp

Edited by C.T.C.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • C.T.C.

    8

  • F l o r i n

    8

  • vap_66

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

NU e REZISTENTA in trepte , este un regulator de tensiune electronic.

 

Desfa pe aia veche data jos de pe masina si vezi daca nu ai o lipitura rece pe placa.

 

Uite cum arata o rezistenta

post-1788-0-83643100-1420957061_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Pentru toate tipurile de masini, aceasta piesa se numeste rezistenta in trepte. Indiferent ca este Passat, Audi, Bmw etc.. In termenii mecanici, cei ce dezmembreaza si vand, posteaza pe net ....stiu ce sa vanda. Chiar si importatorii :)

 

http://www.pieseauto.ro/senzori-auto/bmw/seria-3-compact-e46/rezistenta-trepte-ventilator-bmw-e46-e39-e83-e53-1632514692.html

 

http://www.bujia.ro/piese-auto/rezistenta-treapta-ventilator/rezistenta-treapta-ventilator_5075f206052a9_24371172_6.php (Audi A6c5 Avant)

Edited by C.T.C.
Link to comment
Share on other sites

Daca asa spui tu, eu ma retrag din discutie.

 

Fresh air blower control unit J126 cam asa este denumita in elsa, si fan control unit in ETKA. asa ca .... sa mai invete si altii denumirile date de cei care au facut masina.

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

Nu spun eu asta, insa denumirea corecta in termeni simplii este cea de mai sus .. conteaza ca am rezolvat si va multumesc pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari, imi cer scuze ca postez aici dar nu pot creea un topic...am si eu o probela cu un audi A6 2.5 TDI din 2001 cod motor AKN, aceasta de ceva vreme imi face figuri la caldura, daca o turez mai puternic imi baga caldura, iar atunci cand nu baga caldura imi si creste temperatura la apa...mentionez k i-am schimbat termostatul si am verificat si pompa de apa daca e buna sau nu si mai adaug k i-am schimbat si busonul de la vasul de expansiune ca cel vechi nu lucra acea supapa ca la VW...la VW am vazut k lucreaza foarte usor acea supapa dar la cel de audi nu....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Salutare , acceasi problema o am si eu cu cu A6 3.0 tdi. Dintr o data masina nu mai baga caldura , temp la apa urca la 90 frumos , iar la diagnoza eroare ventilator (Unu l dintre ventilatoare) cum zice ,,mesteru,, . Problema la mine a aparut cand dintr o data masina a pierdut din putere adica nu mai accelera , ma opresc fortat ,dau la cheie si nimic. Astept 5-10-15....1 ora sa se raceasca motoru si la prima cheie porneste ,dupa care constat caci caldura nici gand. Joi duc buburuza la Audi sa vad ce are .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

Am un A6 C6, stie cineva pe unde naiba trage aer atunci cand sunt pe modul de recirculare? Am pus mana in masina cam peste tot, la toate fantele, si peste tot sufla! N-am reusit sa gasesc locul pe unde e tras aerul (pentru a fi recirculat).

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare colegi! Vin cu o problema delicata la climatronic pe care nici un service nu a reusit sa o rezolve. Masina in cauza e un A6 din 12/2004, 3.0 Quattro, BMK.

Acu vreo 2 sapt s-a blocat compresorul si mi-a rupt si cureaua de accesorii. Inlocuit compresorul cu unul nou Hella, schimbat filtru purificator, instalatie spalata, facut plinul cu ulei si freon. De atunci, cand sunt pana in 25 de grade afara, baga frig constant de-mi ingheata creierii, fara probleme, peste aceasta temperatura incep figurile, cand baga aer rece, cand baga doar ventilatie, iar undeva peste 32 de grade afara nu mai baga deloc frig. Cand nu mai baga deloc frig am observat ca nici ventilatoarele de pe radiator nu se mai invart, in rest functioneaza ambele. 

Singura eroare de pe VAG este:

 

01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 
009 - Open or Short to Ground

 

Nici un service din Galati nu ii da de cap si m-am cam saturat sa arunc bani pentru "nu stiu ce are" sau "trebuie tot schimbat"...

Link to comment
Share on other sites

verifica firele de la clima la electrovalva de pe compresor.

Link to comment
Share on other sites

Acum sunt in asteptare la service pt treaba asta. In caz ca firele sunt ok am si electrovalva de la vechiul compresor la mine. Sper sa fie asta ca mi s-a acrit de belele...

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema la compresor, s-a rezolvat la un service din Galati, cel care a facut treaba mi s-a parut destul de priceput (s-a inlocuit electrovalva, curatat compresorul, completat ulei si Freon) avand in vedere ca pana atunci mi se spusese ca neaparat trebuie inlocuit compresorul. Daca te intereseaza datele de contact anunta-ma sa nu fac reclama de aiurea pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a schimbat azi electrovalva cu cea de pe compresorul vechi pe care o stiam functionala, pana sa se blocheze compresorul... Acum astept minim 30 de grade afara pt test, pentru ca pana in 25 mergea si inainte... Totusi informatia asta nu strica niciodata, asa ca astept un mesaj privat. Mai ales ca seful meu s-a plimbat pe la vreo 5-6 service-uri cu clima de pe Golful lui, si pana in prezent nimic...

Link to comment
Share on other sites

Revin cu confirmarea. Electrovalva a fost! Cica era noua... o mare tampenie. Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut!Am un audi a6 din 2007 cu dublu climatronic..poate o sa va pară hilar dar cum opresc ventilatoarele...merg până la 1 în turație si dupaia nu coboară la 0 sau să îmi afișeze off pe display..poate ma învață cineva...Masina o am de 2 zile și nu i dau de cap! Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare colegi! Am o nedumerire, daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Am un A6  din 2002, dublu climatronic si incepand cu decembrie 2016 am constatat ca ledul de la butonul "econ" sta aprinns indiferent daca clima este pe "auto" sau alt mod. Baga caldura fara probleme iar aerul rece inca nu am apucat sa-l probez din cauza temp de afara. Nu se stinge decat daca opresc clima de tot. S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

asta inseamna ca nu-ti merge AC-ul.

deci, fa o scanare/diagnoza, sa vedem ce erori ai

Link to comment
Share on other sites

Ok, dar pe vremea asta porneste compresorul? Mentionez ca anul trecut am avut pb cu o mufa de la compresor si acesta nu mergea, dar nu imi statea nici un bec aprins, baga aerul de afara. O sa fac diagnoza cat de curand si intre timp o sa vad fizic daca porneste compresul si ventilatorul mic. Multumesc!

 

Edited by munuk
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

da, la aceste temperaturi trebuie sa porneasca compresorul

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare,poate cineva sa ma ajute cu problema mea de mai jos?

Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 J
Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0150 
Revision: 00000026 Serial number: 00000000142853
Coding: 0002070
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: DBB5F1E71AD0DBC6211-808E

2 Faults Found:
00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 192
Mileage: 213511 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.22
Time: 12:04:34

01592 - Air Quality Sensor (G238) 
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 192
Mileage: 213511 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.22
Time: 12:04:34

Freeze Frame:
Temperature: 29.0°C

P.S. Am inlocuit senzorul de presiune cu altul nou Hella si tot aceleasi erori le am,am masurat cele 3 fire de la senzor si unul are alimentare de 12v iar celelalte doua sunt masa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

senzor presiune cu probleme si supapa compresor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hai salut, nu am gasit ceva asemanator ca si topic de aceea am inceput altul, va rog sa ma ajutati daca puteti. 

Acum ceva zile in mers am simtit miros puternic de fum, ca si cum ar arde ceva plastic, am vazut fum iesind de sub volan.

in acelasi timp mi-a aparut si eroarea de la senzor de temperatura al uleiului, plus ca nu imi mai merge reglajul electric al oglinzilor. Am constatat apoi ca nu merge clima, ventilatia, nimic. 

Stiti cumva care ar fi cauza, am auzit ca e ceva rezistenta care ar putea fi arsa.

masina e un a6 2002, 1.9 tdi 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Manugolescu

Salut prietenj am un audi a6 din 2006,imi baga aer conditionat doar in mers,la  cand stau pe loc baga aer normal chiar daca accelerez  nu bagă aer conditionat,iar ventilatoarele nu se invart.Va multumesc anticipat.

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

fa o diagnoza, sa vedem care este problema la ventilatoare. Banuiesc ca sigurantele le-ai verificat

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Climatronic A6 C5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!