Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

La logurile în mers se observă că s-a acutizat situaţia pe care ţi-am descris-o anterior pentru treapta a 3-a şi văd că acum se manifestă cam la fel şi în treapta a 4-a. Adică de fiecare dată când o să îi dai talpă fie în tr. a 3-a fie într-a 4-a o să iei limp pentru suprapresiune. Luând în considerare şi BS011 cauza cred că o reprezintă griparea geometriei turbinei şi/sau reglaj defectuos al turbinei. Drumul cel mai scurt pentru remediere ar fi să găseşti un service specializat în reparaţii turbine care să îţi dea garanţie la lucrare. Ar fi de evitat situaţia în care să mergi la un service obişnuit care să dea ei jos turbina şi să o trimită la recondiţionat pentru că dacă apar probleme vor da vina unii pe alţii, dar dacă nu ai altă soluţie măcar să fie un service serios.

image.thumb.png.1f64d593636641cc262afa3118341bac.png

image.thumb.png.3c02edc3f8de31ee0f198f324012bc38.png

Revenind la loguri se observă suprapresiunea foarte mare (actual intake press) şi că N75 (D.cycle map) munceşte din greu să o corecteze dar nu prea reuşeşte (la peste 5-6 valori consecutive peste 94% intră în limp)

În acelaşi timp se observă că s-a micşorat indicaţiile MAF, uneori indica cam puţin chiar (să verifici bine tubulatura dintre MAF şi turbină să nu ia aer fals pe acolo.

image.thumb.png.d7d63af800ff97129bf13bd19fed24a4.png

La BS011  arată cam la fel, văd că a mai scăzut valoarea maximă, nu cred că are legătură cu faptul că ai umblat pe la MAF, mai curând că a diferit temperatura turbinei în momentul când ai făcut logul.

 

BS003

image.png.610931b45db5dd60ea1af67a3c917ea9.png

EGR este la fel de mort (mă refer la faptul că nu se reflectă aici funcţionarea lui deşi în film se vede că funcţionează). Deci în sarcini parţiale o să iei eroare mai devreme sau mai târziu.

Interesant este că valoarea a scăzut de data asta sub nivelul normal care ar trebui să fie undeva în jur de 460. De obicei asta se întâmplă fie când ai o recirculare parazită de gaze (adică pistonaşul EGR nu se închide complet) sau când turbina trage aer fals pe lângă MAF (adică tubulatura dintre MAF şi turbină nu este perfect etanşă)

 

Până la urmă tot va trebui să verifici ce este cu ţeava aia care aduce gazele în EGR. Verifică bine şi tubulatura pentru că schimbările care au apărut pot avea legătură nu numai cu faptul că ai eliminat mizeria de pe acolo  ci şi cu faptul că ai umblat pe la tubulatură. Anumite aspecte s-ar explica printr-o scăpare de presiune între turbină şi motor care acum nu mai există. Pentru partea dintre MAF şi turbină, cu motorul la ralanti dă cu spray de curăţat frânele  pe la îmbinări şi vezi dacă se modifică turaţia. Şi turbina la recondiţionat.

 

După orice intervenţie să faci toate logurile ca să vedem exact schimbările.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut, am un Passat B5 din 2000 1.9 TDI ATJ  116 CP. Dintr-un timp a inceput sa imi intre limpmode-ul.(Daca merg in a 5-a sau a 6-a cu mai mult de 2500 RPM, imi taie acceleratia pana la repornirea motorului, duce undeva la 120-140km/h dupa intra limpmode) Am incercat eu sa o verific cat am stiut si am inceput cu EGR-ul, l-am schimbat deoarece curgea ulei pe la o garnitura unde lipsea si o ureche prin care trebuia sa aiba un surub si totodata in interiorul egr-ului vechi nu aveam clapeta din EGR. Am verificat furtunele de vacuum si nu am gasit nimic rupt. Dupa am pus masina pe un tester si am primit eroarea: 01039 engine coolant temperature gauge sensor open circuit/short circuit. Am schimbat acest senzor de temperatura, acum imi sta apa la 80 grade in loc de 90(cu senzorul vechi statea la 90) si tot nu am scapat de LIMPMODE. Precizez si faptul ca am gasit ulei scurs pe la un furtun care duce spre intercooler. E de vina turbina? Trebuie sa o schimb? sau ce as putea face sa scap de limpmode ori din ce cauza imi intra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!