Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Salut !

- positive deviation = geometrie intepenita/turbina murdara

- negative deviation = pierderi de vacuum

Verifica sa nu ai joc la stutul pompei de vacuum. Daca are joc, acolo e problema.

 

Modificat de Andrei1496
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna ,am o intrebare,poate  intra masina din semnatura in limp mode datorita actuatorului ? precizez ca tine vacuumul atat pe furtunas cat si in actuator,doar ca mi se pare ca misca ff greu tija,iar cu forta  mainii reusesc sa misc tija sub 1cm. si cum se da jos tija ? am desfacut cele 2suruburi ale actuatorului dar nu reusesc sa dau de mecanismul de desfacere a tijei.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate provoca limp.

Piulita de 6 e contra.

actuator-turbina-capsula-vacuum-supapa-v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua. Am un Passat b5 si este lenesa tare in turatii mici, dupa 3000 se simte ca te baga in scaun. Am schimbat egr acum juma de an si mergea bine iar acum a inceput iar sa nu traga bine. Am facut log in mers in viteza 3 si 4 si daca poate cineva sa mai dea idei ceva la ce ar mai trebui umblat. In basic settings pe canalul 03 egr la on si off e aceeasi valoare desi din cate stiu ar trebui sa fie diferenta de minim 200 intre ele.

Log passat .xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu ai tinut acceleratia la full pe durata logului si doi, nu ai vacum. Verifica furtune, stut pompa tandem, N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un bs 011 sa vedem daca ai vaccum la actuator,la egr nu ai daca ai aceeasi valoare,

totusi ai luat limp pe resiune pozitiva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe canalul 11 bs am vacuum ca valorile se schuimba cam cu 250. la furtune mam uitat si parca sunt ok. unica la ce ma duce gandul e egr ce nu deschide sau vreo valva ce nu da comanda. La ce m-ati sfatui sa atrag atentia mai mult?

Referitor la acceleratie a fost blana dar pe log am vazut si eu ca mi-o arata la 85%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la geometrie sau senzor map....ai presiune mare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o problema la Passatul meu. Problema e ca nu porneste nici EGR nici Turbina. EGR dat jos curatat, tubulatura si furtune vacuum schimbate/verificate, N75, N18 verificate. Este lenesa tare masina si nu trage deloc. Pe BS canalul 3 si canalul 11 valorile nu se schimba deloc.

Daca ma poate ajuta cineva cu o idee ceva ca deja nu mai stiu ce si cum. Atasat loguri viteza 3 si 4. Acceleratia a fost WOT dar pe log imi apare la 85 %.  Multumesc anticipat.

Log passat .xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara.In luna ianuarie mi s-a curatat turbina si mi s-a inlocuit actuatorul cu unul nou(tot imi dadea limp).Dupa toate acestea totul a mers perfect...pana in aceasta saptamana cand au aparut vechile probleme.De exemplu azi am mers pana la bunici ,cam 100 km si mi-a dat limp cam de 8 ori.Nu am exagerat cu turatia(maxim 3000 rpm).Care ar putea fi cauza?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 9 ore, Vigh Adrian a scris:

In luna ianuarie mi s-a curatat turbina si mi s-a inlocuit actuatorul cu unul nou...

Cam care este stilul de mers de la curatare/schimbare si pana saptamana asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu a fost curatata bine ,actuatotul nu a fost reglat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau alte cauze. De 8 ori... Un log in mers ne raspunde la problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la curatarea turbinei pana in momentul de fata tot timpul am schimbat viteza la peste 3000 rpm(nu prea are cum sa se fi depus iar calamina intr-un interval atat de scurt daca la asta te-ai referit).Doar de ieri incoace schimb sub 3000 pt ca numai ma enervez ca tot trebuie sa ma opresc sau sa ii dau cheie in mers

 

Este cineva pe forum care este de prin zona  si m-ar putea ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
djsmiley007

atasez si eu un log in treapta 3 ...as dori o parere ce ar putea fi nu am putere deloc nu trage nici cum. Multumesc anticipat

LOG-01-003-010-011.CSV

 

PS nu am nici o eroare pe engine

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme pe partea de vaccum,furtune sparte,n75 defect,actuator spart,lipsa vaccum...

verifica daca ai vaccum la actuator si daca capsula tine vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

ciuperca aceea de la egr? si n75 este langa debitmetru de aer cumva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 este mai jos spre compresorul de clima. Verifica ce a zis colegul. Daca ai vacum la actuatorul (ciuperca)  turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

deci am scos furtumasul din ciuperca de deasupra turbinei si imi "suge" degetul inauntru deci este vacum...

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ai vaccum,,,,pune un furtunas in actuator si trage cu gura si vezi daca opune sau nu rezistenta

masina are soft?bizara treaba ca nu intra in limp mode....desi trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Nu am nici un soft... Acum am probat cu furtumas și întâmpin rezistenta adică când trag nu se întâmplă nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti cu motorul pornit tija geometriei ajunge pe surubul de stop?daca nu ,trebuie masurat vaccumul  cu un vaccumetru

eu stiam ca la astea de 116 cai ,ECU cere pana in 2100 de mbari....la tine cere aproape de 2300mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Sta ridicata tija cu motorul pornit iar cu oprit sta jos tija

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu motoru pornit,tija intra in actuator...ori ai vaccum putin ,ori pale rupte pe partea de esapament....nu vad de ce nu face presiune turbina,cu actuator bun si cu vaccum

daca ai avea vreo pala rupta ar trebui sa ai vibratii...pe partea de esapament....si cu o pala rupta tot ar trebui sa faca presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Nu scoate fum... În mers sau pe loc... Iar pe diagnoza nimic... Pe auto scan.... Am verificat și tubulatura de la turbo.. Intercooler.. EGR par în ordine toate 

 

Si o poza din interiorul turbinei mie îmi pare ok....

2017-05-01 15.32.09.jpg

2017-05-01 15.33.55.jpg

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!