Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

va salut.vin cu o mare problema.de ce zic mare?pt ca maine plec spre belgia cu masina.am venit asa cu ea de acolo,adica limp mode.am schimbat aici turbo si senzorul n75.am facut scanare,am sters erorile si am facut scanare din nou..nici o eroare.fac un drum ieri,limp mode.fac scanare..imi da eroarea asta .... 17958 - Charge Pressure 

            P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
ce sa ii mai fac?..am cautat ore intregi,nu am gasit nimic toata noaptea relevant.ba ca ar fi de la furtune.ba ca de la actuator turbo.si sincer,sunt sute de pagini de citit.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste loguri in mers ca sa te poata ajuta colegii de pe forum, cel mai probabil un furtunas de vacuum, cauta-le bine pe toate.. uita-te mai sus si vei intelege cum sa faci logurile.. exact aceeasi problema am avut-o si eu de multe ori si de fiecare data era un furtun spart, mai mic sau mai mare, care era greu de gasit pt ca sunt multe, ultima data a fost o conducta mica care merge spre ECU, fiind sparta ECU nu masura corect si cu toate ca aveam presiunea necesara el vedea altceva si imi dadea limp mode.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat 1.9 tdi ajm, din 2000, si problema principala este ca nu trage ca inainte, se tureaza mai greoi, iar dupa 150 este moarta, si de la 100 la 150 accelereaza greu tare. Nu mai are acelasi demaraj.

Iar de ex daca stau constant si apas pe acceleratie, incepe sa traga, apoi are un moment de pauza, apoi incepe iar sa traga usor usor..

Am facut 2 loguri in tr 3 si 4.

Am fost la mecanic, a verificat cu pistolul de vacum,si cica nu pierde presiune, am inlocuit majoritatea vacumurilor(furtunele) 3 mafuri..

 

Care e problema ei?

 

LOG-01.xls

LOG-02.xls

Modificat de cata_unu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtun vacuum egr si obtureaza-l cu un surub de 6 si vezi cum trage .

In log - debitmetrul nu imi place .

Asteapta si alte pareri.

Sa faci testul ce ti l-am sugerat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 mafuri am schimbat, de 131cp toate si unu de 110. Masina mergea la fel.

Fac si cum zici tu!

Modificat de cata_unu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astfel de simptome am avut si eu candva si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer.Incearca cu un MAF pt masina ta, dar care stii ca e bun sigur , asta daca nu pui nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa testul cu furtunul de la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am infundat furtunul de la egr, masina merge la fel.

Am inlocuit n18 cu n75 la fel.

Daca pun turbina pe direct trage exact ca inainte, adica foarte bine.

Sa fie n75 totusi? Nu am de la cine sa iau unul imprumut sa fie de pe acelasi tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum câteva zile în trafic a intrat în limp mode. Până acasă a trebuit să opresc motorul și să-l repornesc de 2 ori. Primul lucru fuga pe forum sau pe FaceBook la grupul Passat. Al doilea lucru, fuga la test(-50 lei buget) și acolo m-am liniștit: accelerator position sensor 1/2 G79 / G185 dar era cu bonus la switch ambreiaj(schimbat kit ambreiaj acum 2 luni) și lipsă freon(schimbat acum 1 lună).

La pedala de accelerație, am dat-o jos, 3 șuruburi cap imbus(1 e întro poziție mai greu de umblat sau am eu mâna mare) băgat WD40 și montată la loc. Cu această ocazie am văzut că pedala de ambreiaj nu acționa acel pistonaș (cred că acel switch), reglat cursa din filet și la el și gata.

Notă: ca să văd mai bine am dat jos și masca de sub volan.

Subiectul VW Passat 1.9 TDI, AJM

PS: cum atașez poze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarci pe un site de image sharing si pui aici link-ul imaginii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a logurilor?

Masina este un b5 din 2000, cod motor ATJ si intra in limp mode foarte usor. Turbosuflanta a fost curatata acum aproximativ 2 ani iar de atunci s'a circulat mai mult in oras, pedale a mai primit ea dar poate nu cat a meritat  :dry:

Mecanicii de pe aici mi'au spus ca ar fi valva N75 si am schimbat'o (cu una second e adevarat) dar nu este nicio schimbare.

Alti mecanici mi'au zis din start sa curat geometria insa ma gandeam sa fac un  test inainte de toate astea sa nu ma mai apuc de schimbat piese asa la nimereala..

Logurile le'am facut azi si sper ca au iesit bine pt ca nu am reusit sa le termin - nu am ajuns la 3800-4000 pt ca a intrat in limp mode si in a 3'a, si in a 4'a.

Va multumesc anticipat.

L.E. am uitat sa mentionez faptul ca eroarea pe care o da este "positive deviation"

LOG-viteza3.xls

LOG-viteza4.xls

Modificat de blast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiune mare pe toata plaja de turatii,verifica geometria daca face cursa completa

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 

mi-a ajuns azi piesa si pot spune usurat ca s-a dus limp mode-ul !

100520123604.jpg

Uploaded with ImageShack.us

De curiozitate am desfacut si eu acesta supapa si spre surprinderea mea era gaurita membrana din ea. Intai am probat-o cu gura sa vad daca tine vacuumul si il tinea foarte putin. Am dat-o jos, desfacuta complet, am lipit membrana (noroc ca nu era mare gaura) si am montat totul la loc.

Un mic experiment mi-a aratat ca daca anulez acea supapa cu un surub bagat in furtunasul de vacuum atunci consumul la relanti a urcat de la 0,7 la 0,8. Cu supapa conectata scade la 0,7. Deci banuiesc ca motorina mai rece are o ardere mai buna de aceea scade consumul. Caci practic acea supapa inchide circuitul de antigel care merge spre radiatorul filtrului de motorina (rol de racire).

Per total cu membrana lipita acum consumul mai scade cateodata si la 0,6 iar motorul se opreste mai lin si frana e mai eficace.

L. E : totusi nu inteleg rolul supapei. La pornirea motorului aceasta se deschide si lasa antigelul sa curga iar la oprire se inchide. De ce trebuie sa se inchida la oprirea motorului? De ce s-au mai complicat nemtii cu acesta supapa care "consuma" vacuum? Nu mai bine lasau circuitul de antigel sa curga liber spre radiatorul filtrului de motorina?

La ce ajuta inchiderea supapei dupa oprire? eu zic ca la nimic. Dar poate stiti voi.

 

Fratilor, stiu ca e un post mai vechi, dar unde se conecteaza panarama asta de supapa? la mine e anulata iar furtunasul de vacuum nu mai exista. Are cineva idee unde vine furtunasul de vacuum? Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In N18, gasisi. Daca se mai confrunta cineva cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare si un an nou fericita va doresc ! Am o intrebare. Acum cateva zile am dat turbina jos sa o curat deoarece era blocata geometria variablia si tot luam Limp mode(era jale ce depuneri avea), si am lipit si stutul de la pompa de vacuum ca avea joc si aveam pedala tare si frana slaba. Acum masina trage incomparabil de bine, te baga in scaun si merge foarte bine la fel si frana functioneaza super. Problema e urmatoarea. Chiar cand pornesc masina si plec de pe loc, trebuie sa merg prima data cu ea cam pana pe la 2800-3000 de ture ca sa isi dea drumu turbina(dar doar dupa ce o pornesc ca dupaia daca fac plecari de pe loc trage cum trebuie si merge perfect). De ce face asa ?Stiu ca am mai avut problema asta mai demult dar a disparut si acum a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii ruginit accuatorul? face cursa ok? Da cu WD40 pe tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria merge perfect. Turbo nu mai are treaba. Am vazut ca daca am scos mufa de la debitmetru de aer nu mai face asa. Deci probabil ala e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam peste valorile obtinute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu pot deoarece astazi masina a intrat in service datorita unui smecher cu un microbuz ce nu mi-a acordat prioritate, dar am sa revin pe saptamana viitoare ca am vorbit deja cu un domn care ar fi disponibil sa ma ajute. Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. A trecut ceva timp dar pana la urma am reusit sa fac azi un log in mers. Le atasez si va rog sa aruncati si voi o privire peste valorile obtinute.

Din ce mi se pare mie MAF-ul e dus..

Si la autoscan imi apare eroarea asta la engine, stiti ce e ?

A 2-a eroare stiu ca e dus senzorul de nivel ulei, sau poate nu face contact bine acolo ceva.

Si inca o intrebare: Se poate sa nu am martorul de Check Engine ? Precizez ca eu nu am BC. M-am uitat la inca 2 masini care nu aveau BC si la fel cand puneau contactul nu se aprindea Check Engine-ul, si la una care avea BC se aprindea cand punea contactul.

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVB.lbl
   Part No: 038 906 019 BM
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1261  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 63CFB155F14E991
   WVWZZZ3BZ1E160692     VWZ7Z0Y3173538

1 Fault Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 805 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Coding: 05125
   Shop #: WSC 00001  
   VCID: 1E39C0A19AACF49
   WVWZZZ3BZ1E160692     VWZ7Z0Y3173538

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus

 

Mai adaug si fisierul cu Scanare finala unde se vede ca in treapta a 2-a la ~2900rpm senzorul MAF isi schimba valoarea de la 0 mg/str la 539mg/str de unde incepe si turbuina sa mearga.

Treapta 4.CSV

Treapta 3.csv

Scanare finala.xls

Modificat de Andrei1496
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Am schimbat debitmetru de aer si nu mai am probleme. Masina a revenit la viata, inca trage mai bine decat atunci cand am luat-o ceea ce cred ca senzorul era de mult pe duca:))

Modificat de Andrei1496
Am avut o greseala ortografica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si verifica cablajul de la senzorul de calitate de pe baia de ulei.... daca e ok, schimba senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, sunt nou pe forum si am cumparat nu de curand un passat din 2002 1.9 de 101 cai. Fiind putin mai vitezoman si obisnuit cu schimbat ca la benzinar am obs ca masina intra in limp mode, dar numai din viteza a 4 in a 5. Daca schimb sub 3000 de ture masina n-are treaba. Mere cat poate fara sa se plafoneze. Tin sa precizez ca in a 2-a sau a 3-a o duc pana in 3500 4000 turatii. Normal ca imi da 17965..charge pressure. Un drum de 200 km chiar mi-a mers si in a 4 sa ajung la 4000 ture. Am crezut ca s-a remediat problema. Gresit. Ma poate cineva ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!