Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

refa logurile - le faci pe campurile 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa le refac si postez, acum am citit cum trebuie facute log-urile... viteza 3 si 4 pedala la podea la 1800rpm pana la 4000rpm. Multumesc mult momentan. Vreo idee din ce s-a vazut aici, ce poate fi? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Va rog sa ma ajutati cu o interpretare la cele trei erori pe care la am acum pe masina mea:

Prima:  008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 

               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 178935 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2057.14.16
                    Time: 11:31:32
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 11.8 %
                    Lambda: 9.5 %
                    Voltage: 0.304 V
                    Bin. Bits: 00000000
cu eroarea asta merg de vreo 5 luni, masina avand un comportament normal (doar becul galben din bord ma deranja)
Mai nou (aprox 1 luna) iau limp mode regulat la drum lung, cand vreau sa accelerez si in panta,
si alte doua erori:
P0299/000665 Boost Pressure Regulation Control Range Not Reached si
P0401/001025 Exhaust Gas Recirculation System Insufficient Flow Detectet
Mentionez ca la un test in mers un amic mi-a spus ca am presiunea mai mica decat normal la turbo.
Scuze daca exprimarea nu este cea mai buna dar sunt nou pe forum si cunostinte tehnice zero.
Ce parere aveti ce am de facut fara sa arunc o caruta de bani pe schimbat piese aiurea.
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am revenit pt a posta log-urile cu limpmode, treapta 3,4 si 5... Va rog mult sa ma ajutati cu o interpretare si ce am de facut in continuare. Multumesc.

vw passat 1.9 tdi afn limp mode-treapta 3.xls

vw passat 1.9 tdi afn limp mode-treapta 4.xls

vw passat 1.9 tdi afn limp mode-treapta 5.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune softul original inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

in treapta 3a nu are limp,in treapta 4 si 5 ia limp pe presiune negativa...poate fi lipsa vaccum .actuator spart...cu ce incurca softul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu cred ca e ok ca, de exemplu, la  2877rpm la o presiune de 1774 mbar (mai mica decat cea specificata) MAF-ul sa masoare o valoare mai mare decat cea pe care o "asteapta" ECU. Ori MAF ori MAP masoara prost.

Bineinteles ca trebuie verificat si traseul de vacuum si actuator/geometrie.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incerc o data poate vreun senior al forumului imi da un sfat si adaug un log cu toate cele trei erorile:

 
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 BT    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6214
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 84224 792 740038
                      VCID: 78FF21E00B6089E156F-802D
3 Faults Found:
 
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2059.14.20
                    Time: 09:43:12
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 11.8 %
                    Lambda: 9.5 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000000
 
001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 52
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181689 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2059.14.21
                    Time: 09:26:49
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1472 /min
                    Speed: 36.0 km/h
                    Voltage: 13.83 V
                    Load: 14.9 %
                    Load: 100.0 %
                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 390.0 mg/str
 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 30
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 182041 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2059.14.25
                    Time: 14:58:49
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2162 /min
                    Speed: 79.0 km/h
                    Load: 60.8 %
                    Absolute Pres.: 1693.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1254.6 mbar
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 32.4 %
 
Readiness: 1 3 0 0 0 
 
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate @Cuiuda, de aia ar fi ok softul original(stie ce vorbeste).

Pt.restul..e simplu, un BS e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 

               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Eroarea este cauzata de o defectiune pe partea de admisie. Sunt cazuri in care problema nu se rezolva prin inlocuirea motorului V157 ci a intregului mecanism de clapete.


Mai jos este o metoda interesanta de a rezolva problema si de a scapa de eroare:


 

romy

In cazul lui e putin mai complicat sa puna softul original. Trebuie sa dezlipeasca memoriile (daca nu are socluri) si sa le scrie cu scula potrivita. :D

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  cuiuda   la motorul meu piesa pe original este cu tot mecanismul de clapete.

 

Vreo parere despre eroarea la turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cuiuda.

Stiu dar.. cum a stiut sa faca tuning(prost de altfel)tot asa trebuie sa si remedieze.

Nu am sa inteleg niciod.de ce se"pune botul"la tuningul in fata/spatele blocului.

Nici eu nu sunt multumit de cei 105 CP pe care ii am dar...

Scuze de off topic/nu am vrut sa supar pe nimeni.

Pe langa defectul mecanic al clapetei de pe galerie trebuie verificat daca nu sa"pierdut"si softul/firmware. Se poate incerca si o adaptare a clapetei(la unele modele de motor/nr.software).

TOCMAI defectul clapetei duce la lipsa de putere.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica "s-a pierdut softul"  te rog explica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar asa de greu sa cauti pe google dupa eroarea ta(008213)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu mai stiu unde sa caut... la vacuum, actuator... clapeta pe galerie, geometrie turbo, nu mai inteleg nimic, va rog mult sa fiti mai expliciti pt ca nu sunt foarte familiarizat cu acesti termeni, Softul care il am este de 2 ani aprox, iar masina s-a comportat ok pana acum, cu exceptia fumului negru care a crescut la accelerari puternice, care totusi poate fi si din cauza injectoarele care nu sunt in cea mai buna stare. In concluzie care e solutia pt a rezolva problema mea, ce sa verific mai exact? Multumesc mult.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă 2 loguri unul în Basic settigs gr. 003 și unul în BS 011, cam 1 minut fiecare și pune-le aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romtytaxy : soft-ul e pus de aprox 2 ani si nu am avut probleme... explica te rog, BS = ??? Ce ar trebui sa verific la masina avand in vedere log-uri si eroare care o da pe vag-com? Multumesc.


@lupo_bv : log-uri in mers, treaptele 3,4,5 ? 1 min/fiecare?  Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS = basic settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii ti au explicat f.clar..BS 1 MIN pe fiecare grup respectiv 003/011, log in mers pe grupurile 003/010/011, apoi le postezi.

Eroarea ta pleaca de la clapeta de pe galerie.

Cel mai simplu mergi la cineva care stie sa ti faca/interpreze loguri/diagnoza.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci un log in mers 003,010,011 cu un alt MAF (verificat si functional).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si sa merg cu mufa de MAF scoasa, la fel iau limpmode, singura diferenta este ca trage mai slab masina, inca de la inceput, treptele 1,2,3,4,5.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mufa scoasa este normal sa traga mai prost masina....fa logurile in bs 003 so 011 cum ti au zis colegii...

 
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu vrei sa intelegi ca pana nu ti rezolvi problema cu, clapeta de pe galerie nu o sa scapi de lipsa de putere(e una din cauze in afara de ce a cu martorul aprins in bord).

@ionut.

Sa stii ca masina trage mai bine cu MAF scos daca E DEFECT.

@Cuiuda.

Rar se intampla ca un MAF defect sa provoace limp mode(cauzele pt.limp sunt binestiute) dar..noi de ne chinuim sa i explicam colegului ca, fara BS/log nu o sa ne lamurim nici noi dar nici el.

Parerea mea ca"o sa curga"multa cerneala pe aici daca nu o sa si rezolve problema clapetei de pe galerie indif.ca e de natura mecanica/electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel stiam si eu, ca daca e defect MAF-ul merge mai bine cu mufa scoasa, iar eu cand l-am scos in afara faptului ca tragea mai prost, limpmode luam la fel ca si cu mufa cuplata la MAF.... log-urile ce le-am facut(pag 69) de ce nu sunt ok? pentru ca nu au 1 min/fiecare? sunt pe 003, 010,011 exact cum mi-a cerut un alt coleg ieri.. treptele 3,4 si 5...

 

iar referitor la clapeta; banuiesc ca nu era pt mine raspunsul... Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!