Jump to content

TPMS - functionare, retrofit si probleme


FXM
 Share

Postare recomandată

Pentru cei care au aceasta functie si/sau stiu mai multe despre ea:

de aproximativ 2 saptamani, martorul de TPM din bord nu vrea sa se mai stinga deloc - la apasare se stinge odata scurt si revine (ramane) aprins.

evident, presiunea in cauciucuri e ok, de asemenea, martorul de ABS arata ca acesta functioneaza corect (se aprinde la contact o 1/2 secunda, dupa care se stinge) - pt cei care nu stiu, martorul de TPM este "legat" de calculatorul de ABS si, implicit, de senzorii lui.

culmea, eroarea data pe VAG indica ABS-ul, care la randul lui indica TPM fault, desi ABS-ul este perfect functional si fizic si ca log.

ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana sa ti se intample asta,s-a mai aprins vreodata (justificat sau nu)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu TPM dar nu s-a aprins niciodata in 6 luni. Cauciucurile s-au mai desumflat cu 0,3 bar simultan pe st si pe dr asa ca nu cred ca era bine sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cei 2 ani de cand am masina TPM-ul s-a aprins de 2 ori, de fiecare data superjustificat - cu cate un holzsurub imens in pneu (presiune scazuta de la 2,2 la 1,8 de ex.)- deci pt mine chiar e un plus TPM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine apasat pe buton cel putin 5 secunde. Daca nici asa nu se stinge... cred ca va fi necesar sa mergi in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
pentru cei care au aceasta functie si/sau stiu mai multe despre ea:

de aproximativ 2 saptamani, martorul de TPM din bord nu vrea sa se mai stinga deloc - la apasare se stinge odata scurt si revine (ramane) aprins.

evident, presiunea in cauciucuri e ok, de asemenea, martorul de ABS arata ca acesta functioneaza corect (se aprinde la contact o 1/2 secunda, dupa care se stinge) - pt cei care nu stiu, martorul de TPM este "legat" de calculatorul de ABS si, implicit, de senzorii lui.

culmea, eroarea data pe VAG indica ABS-ul, care la randul lui indica TPM fault, desi ABS-ul este perfect functional si fizic si ca log.

ce ziceti ?

Daca ai rezolvat problema,spune-mi si mie cum.Am exact aceias problema.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ieri am scos masina din curte si dupa ce am inchis portile am vazut un surub in cauciuc dreapta spate m-am gandit ca are cel putin 7zile tot auzeam acel tacanit[in afara celui de la volan] atunci a fost prima data cand mi s-a aprinsTPM-ul si nu credeam ca este de folos am zis ca este doar un must have .Cu AL BUNDY l-am montat .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut, vreau si eu sa imi fac acest retrofit la Octavia mea din 2006. Stiu ca pompa mea de ABS suporta(1K0 907 379 AA) am butonul care vine in consola, 2 bucati: 000 979 002(trebuie sa vina in 3-4 zile) si 000 979 131 A., am citit DYI pentru TMPS darnu inteleg unde sa duc firele exact. Poate cineva sa imi explice unde sa trag firele mai exact(asa babeste). Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul la masa, unul la 12V, unul la iluminare si unul la modulul de ABS, in pinul corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine si raspuns. 12V se ia din mufa alaturata(Care pin?), iluminarea din centrala electrica(care pin?) si pinul de la ABS este 27? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa, plus, iluminare se ia din mufa de la butonul alaturat. Pinul la abs este in functie de asr sau esp si an de fabricatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este modulul meu din 2006, BJB:

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No SW: 1K0 907 379 AA HW: 1K0 907 379 AA

Component: ESP FRONT MK60 0102 Revision: 00H13001

Coding: 0021633 Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 71E9A1916890C7CA5F-8024

No fault code found.

In ce pin trebuie sa vina?

Modificat de mikutzu99
greseala in text.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Daca se poate sa imi spuneti si cum leg firele. Stiu ca din mufa de TMPS pleaca 4 fire si se duc..(undeva) Puteti sa ma lamuriti, va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti in butonul de TPMS ai pinii numerotati :

1 - liber

2 - masa ( - ), culoare maro,  te legi la butonul alaturat, pe firul maro

3 - fir de iluminare 

4 - plus (+),  te legi la firul de plus din butonul alaturat 

5 - liber

6 - merge la ABS pinul 27

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Sa inteleg ca firul 3,4 sunt corespondente? Va rog nu dati cu pietre dar vreau sa fiu sigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le incerci cu o lampa de test.... aprinzi pozitiile, vezi daca vine alimentare... etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet! Revin cu un update dupa montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, azi a sosit butonul de reset persiune roti de la chinez si nu stiu daca configuratia e buna ?Vreau sa ma sasigur inainte de montaj:  1-liber ,2-negru dublat ,3-verde dublat ,4- rosu ,5-liber,6-maro dublat.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  IMG_20200121_182900.jpg

Modificat de adrian2018
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.04.2019 at 22:10, andrei_221 a scris:

te uiti in butonul de TPMS ai pinii numerotati :

1 - liber

2 - masa ( - ), culoare maro,  te legi la butonul alaturat, pe firul maro

3 - fir de iluminare 

4 - plus (+),  te legi la firul de plus din butonul alaturat 

5 - liber

6 - merge la ABS pinul 27

eu trebuie sa inlocuiesc pinii 4 cu 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În pinout ul dat de Andrei, ai clar ce și unde se duce. Masa, plus, iluminare și abs. 

Nu contează culorile puse de chinez...ca nu au legătură cu cele originale. Tu verifica pinii sa fie aranjați ca mai sus și îți faci legăturile cf diagramei originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut revin cu o problema dupa montarea butonului si conectarea firului la mufa ABS in pin 27,nu pot reseta atentionarea de roata desuflata .Am facut presiunea dupa avertizarea de roata desumflata si nu se intampla nimic la apasarea butonului SET.Cred ca e corect in pin 27 nu pentru ESP MK60EC1 H30 0107 ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune seria pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎14‎/‎2020 at 2:00 PM, adrian2018 said:

Salut revin cu o problema dupa montarea butonului si conectarea firului la mufa ABS in pin 27,nu pot reseta atentionarea de roata desuflata .Am facut presiunea dupa avertizarea de roata desumflata si nu se intampla nimic la apasarea butonului SET.Cred ca e corect in pin 27 nu pentru ESP MK60EC1 H30 0107 ?Multumesc

NU, pinul correct este 35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!