Jump to content

Problema (electrica) ciudata Skoda Octavia 2


peteru
 Share

Postare recomandată

Apropos de jecamnit... exista o a doua, a treia opinie intotdeauna. Nu te lua doar dupa cei din reprezentanta... daca ar fi fost dupa ei as fi dat pe schimbul a 2 bucse cu brat (ca doar asa se poate la ei, fiind mai usor si mai scump pt. client) + manopera in jur de 550 lei, am platit 100 cu manopera si doar bucsele, altundeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am intalnit problema asta la un Golf V, dar s-a rezlvat dupa ce am scos borna de la baterie. Sincer am crezut ca problema a fost de la alarma originala a masinii, o contradictie intre aceasta si avariile lasate pornite mai mult timp. Cert este ca la testare nu aparea nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca sa nu mai deschid un nou topic am ales sa postez aici fiind tot o problema electrica oarecum mai ciudata...

Problema se manifesta ge genul urmator: dupa ultimele spalari ale masinii mi s-a intamplat absolut de fiecare data sa mi se aprinda in bord beculetul pentru faruri, pe maxi-dot indicata fiind pozitia dreapta-fata.

Becul din bord se stinge repede, dar asta numai dupa o repornire a masinii, care poate fi si la 5-20 de minute de cand s-a prins, dar nu imediat momentului cand se aprinde, trebuie sa merg putin cu masina.

Mi s-a intamplat sa mi se aprinda acel bec in bord si cand am pus lichid de parbriz si mi s-a varsat putin pe langa.

Am intrebat la service si mi-au zis ca asta ar trebui sa fie semn ca becul de pozitie dreapta-fata se va arde. O sa il schimb cat mai curand. Totusi, ciudat este ca se manifesta numai la spalatul masinii sau la pus lichid de parbriz, si nu la drumuri cu denivelari, gropi, etc. cum mi s-ar parea normal daca becul ar fi pe duca.

A mai patit cineva asta? Ce problema ar putea fi, sa intre apa pe undeva?

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a intamplat asa ceva la un bec de pozitie din spate...dupa o spalare s-a aprins martorul din bord,apoi s-a stins si dupa cateva zile iar s-a aprins si....l-am schimbat,asa ca n-am mai putut sa urmaresc fenomenul :P

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa de alimentare a farului,este singura componenta din circuitul de alimentare a becului in care ar putea intra apa.daca este ok schimba becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine a aparut o problema si mai serioasa.

Am cumparat masina recent (3 zile) dupa aproximativ 500km facuti cu ea cand ma intorceam in bucuresti, pe autostrada, am oprit intr-o benzinarie. Nu mai stiu daca aveam pozitiile aprinse(fara avarii sau altceva), am stat 10 minute si cand ma intorc la masina s-au intamplat urmatoarele:(mentionez ca nu plouase, nu spalasem masina... nu era uda..)

- deschid usa, se aprinde maxidotul normal

- bag cheia in contact, cand o dau pe prima pozitie (aprindere martori, etc ..) se stinge tot, dispare maxidot ... tot de pe masina, ca si cum nu ar fi avut baterie.

- scot cheia, incerc 2-3 ori .... nimic (nu se intampla nimic, nu se aprindea maxidot, nici martori, de lumini nu stiu ca nu am incercat,)

- o las 2-3 minute, bag cheia in contact si ... se aprinde dar cu eroare pe directie, la prima pornire directia galbena si a ramas pornita (directia mergea normal, cu un deget)

- la a doua pornire a avut eroare cu directia rosie, a trecut in galben si a disparut dupa 1 minut.

- mi s-a resetat maxidotul, trip 1 si 2 ... in rest totul merge normal

Problema e alta. Cand am cumparat-o de la om avea si el maxidotul resetat recent adica i se intamplase si lui chestia asta. Stie cineva ceva, cum se poate remedia?

Alta chestie legata tot de problema asta.

Cand am testat-o la consola de la mine de geamuri, butonul pentru geamul pasager mergea dar fara impuls... dar dupa 200 km de cand am luat-o nu a mai functionat deloc. Cand incercam cobora cam 3 cm dupa care urca singur sus sau o lua razna sus-jos(buton geam sofer mergea perfect, cu impuls). Dupa resetare am observat ca acum merge normal si cu impuls dar nu mai are impuls geamul de la mine.

Daca poate cineva sa ma ajute cu o parere sau sa imi recomande un loc unde se poate face o verificare serioasa ECU. Sunt disperat, Mi-a disparut zambetul de pe buze. :D

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca o posibila cauza pentru problemele tale nefixarea uneia dintre borne pe baterie. Stiu ca pare stupid dar cam astea ar fi simptomele daca ai deconecta bateria :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi cea mai simpla si ieftina rezolvare. Chestia e ca nu prea vad cum sa se intample asta. Tensiunea a cazut exact cand contactul a ajuns pe pozitia de aprindere martori, nu inainte nu dupa, plus ca nu stiu cum ar rezolva asta problema geamurilor care e clar legata de prima.

O sa incerc acasa imediat ce ajung de la munca.

OFF: Cand este urmatoarea intalnire a membrilor Vw forum? Poate imi spune cineva cu un laptoc cum sa imi repar fata ca innebunesc. Dau un milion de beri daca o repar. :rolleyes: :blah:

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele tale sint intr-adevar simptome de masa imperfecta undeva ( poate in bord ), sau borna oxidata... intilnirile sint duminica la 11 la polivalenta dar pina atunci cauta-l pe Al Bundy si da-i un telefon... sigur te ajuta el

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deconectezi borna, cum se pare ca e cazul tau (sau contact imperfect - acelasi rezultat), geamurile trebuie reinvatate, ca sa mearga pana sus/jos, la o singura apasare. (se tine apasat 5-6 s pe buton). Incearca intai asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aparut o problema si mai serioasa.

Am cumparat masina recent (3 zile) dupa aproximativ 500km facuti cu ea cand ma intorceam in bucuresti, pe autostrada, am oprit intr-o benzinarie. Nu mai stiu daca aveam pozitiile aprinse(fara avarii sau altceva), am stat 10 minute si cand ma intorc la masina s-au intamplat urmatoarele:(mentionez ca nu plouase, nu spalasem masina... nu era uda..)

- deschid usa, se aprinde maxidotul normal

- bag cheia in contact, cand o dau pe prima pozitie (aprindere martori, etc ..) se stinge tot, dispare maxidot ... tot de pe masina, ca si cum nu ar fi avut baterie.

- scot cheia, incerc 2-3 ori .... nimic (nu se intampla nimic, nu se aprindea maxidot, nici martori, de lumini nu stiu ca nu am incercat,)

- o las 2-3 minute, bag cheia in contact si ... se aprinde dar cu eroare pe directie, la prima pornire directia galbena si a ramas pornita (directia mergea normal, cu un deget)

- la a doua pornire a avut eroare cu directia rosie, a trecut in galben si a disparut dupa 1 minut.

- mi s-a resetat maxidotul, trip 1 si 2 ... in rest totul merge normal

Problema e alta. Cand am cumparat-o de la om avea si el maxidotul resetat recent adica i se intamplase si lui chestia asta. Stie cineva ceva, cum se poate remedia?

Alta chestie legata tot de problema asta.

Cand am testat-o la consola de la mine de geamuri, butonul pentru geamul pasager mergea dar fara impuls... dar dupa 200 km de cand am luat-o nu a mai functionat deloc. Cand incercam cobora cam 3 cm dupa care urca singur sus sau o lua razna sus-jos(buton geam sofer mergea perfect, cu impuls). Dupa resetare am observat ca acum merge normal si cu impuls dar nu mai are impuls geamul de la mine.

Daca poate cineva sa ma ajute cu o parere sau sa imi recomande un loc unde se poate face o verificare serioasa ECU. Sunt disperat, Mi-a disparut zambetul de pe buze. :icon_cool:

Daca masina este SH ,tipul care ti-a vandut a spalat tapiteria si a intrat apa la comutatoarele geamurilor de pe usa sofer,incearca si da jos chestia aia si sufla bine cu aer,eu am patit asta la o masina (geamurile mnergeau haotic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, din pacate nici asta nu e sigur. Interiorul masinii aleia nu a mai vazut apa de cel putin un an.

M-am uitat la baterie si se pare ca borna plus a bateriei e slabita(se poate misca daca trag de ea) dar nu cred ca e indeajuns sa intrerupa. NU am chei nici in masina nici in casa, trebuie sa imprumut maine de la munca un set si sper ca asa sa dispara problema.

Daca deconectezi borna, cum se pare ca e cazul tau (sau contact imperfect - acelasi rezultat), geamurile trebuie reinvatate, ca sa mearga pana sus/jos, la o singura apasare. (se tine apasat 5-6 s pe buton). Incearca intai asta.

Acum m-am jucat serios la ele si mi-am dat seama ca merg haotic(e vorba doar de cele 2 butoane pentru geamurile din fata). Ba au impuls, ba nu au, ala din dreapta mai urca sau se opreste cand el ar trebui sa coboare.Faza cu geamurile sa fie cumva de la consola butoanelor de la sofer? Sa fie ea defecta? Oricum vroiam sa o schimb ca are butoanele foarte jupuite, dar macar sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi ceva, strange borna aia, si apoi fa-i o scanare cu un vag-com sa vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot sa fac o scanare serioasa? Ca am mai fost eu la Brady si pe langa faptul ca mi-au luat 70 ron la testare era un imbecil care nici macar nu stia engleza si sa imi spuna ce erori erau acolo si de ce.

Erorile vazute de mine:

- eroare la coloana de directie;

- eroare la motor stergator (stanga sau dreapta);

- si mai era una dar nu am prins exact ce scria acolo.

Cum a explicat el problema:

"Daca se sterge si nu apare imediat inseamna ca e ok" :ceuameni: :)

LE:Am mai sapat pe forum si am gasit deja doi oameni destuli de laudati pentru o diagnoza auto.

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile care le-a vazut sunt probabil erori care nu mai erau prezente deaia nu le-a bagat in seama, nu trebuie sa sara borna de acolo ca sa nu mai ai curent....e nevoie doar sa se miste( sau sa nu faca contact cu toate ca vizibil este dar practic nu e) si in momentul in care vrei sa cuplezi electromotorul moare tot.

Am vazut si masini noi care aveau masa de langa baterie slaba.

Strange si curata bornele bine , verifica si bornele d ela electromotor daca mai face.

Pentru geamuri, e simplu pornetse masina si inchide usa si dupa ce ai coborat geamul jos de tot continua sa tii mana pe buton inca 3 secunde si va memora pozitia de jos apoi il duci sus si mentii butonul apasat inca 3 secunde pt memorare.asa merge la toate cu usa inchisa si cu motorul pornit sa fii sigur de 12,5 v and up...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce cheie e nevoie sa strang bateria? Mie mi s-a parut ca e de 10 dar vreau sa fiu sigur sa stiu ce cheie iau de la munca de la electricienii nostrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor si eu am avut aceeasi problema cu avariile puse 5 min si dupa plecare au ramas blocate luminile din bord (aprise continuu) (avarii) iar ventilatorul din fata radiatorului facea ca nebunu' (viteza maxima).....de doua ori anul asta (ultima data acu o luna)...am oprit masina 10-15 min apoi si-a revenit.Acelasi lucru l-am facut de fiecare data.

Voi in final ati gasit vreo rezolvare exacta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut problema descrisa de tine anul trecut de vreo 2 ori la interval de cel putin jumatate de an. Nu am gasit nici o rezolvare pentru ca la service nu au ramas erori suspecte si nu am reusit sa reproduc problema la ei la service.

Anul acesta nu a mai facut ciudatenia, dar evit sa pornesc motorul cu avariile puse. La mine asa se intampla problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca de problema avariilor s-a mai discutat;

Cand i-am intrebat si pe cei de la Autec raspunsul lor a fost ca de fapt datorita curentului slab de la baterie - in unele cazuri..cand masina sta pe loc sau consumatorilor prea mari - cand masina este pornita, computerul de confort intra intr-o nush ce protectie...

Ideea este ca mie nu mi-a facut deloc in decursul a 2 ani si ceva luni, de cand am masina...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comp de confort ci centrala electrica, AR trebui verificat la reprezentanta daca nu exista un update de soft pentru centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca este blana ala de mi-a spus...!

Chiar m-ai facut curios...ia, ca ii sun acum!

LE: Nope...cica nu exista vreun update de soft!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cine vb ma tu la skoda....cine e ala ? vezi ca electricianu nu mai e in tara si a demisionat, vezi ca tu vorbesti cu vreun mecanic pus in locul lui...mor de ras de unde sa stie ala daca exista vreun update de soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Cu unul din consilieri de service...

Iar despre electrician...stiu ca e acelasi de vreun an si ceva...poate ii confundam..

Oricum..consilierii trebuie sa stie de actiuni...cred! :wub:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creca...stai linistit ca se poate face update de soft oricand...ideea e sa aiba cine, electricianul e acelasi de vreo 5 ani numai ca a plecat acuma definitiv.

Si cel care cred ca ii tine locul nu este vreun electrician cu baza pe electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!