Jump to content

Probleme Leon1m


TAZZY
 Share

Postare recomandată

Salut. Am o problema cu un racord la sistemul de racire al motorului. un racord aflat in partea dreapta a motorului spre vasul de expansiune al ambrajului/frane. acesta intra in motor si apoi face legatura cu cateva furtunase. poate sa ma ajute cineva??? Mi-ar trebui macar codul ca sa dau comanda la POrshe- ca am auzit ca doar acolo se gaseste. Iar daca ma duc cu masina, imi ia 1 mil daor ca sa se uite la ea. Sau macar are idee cineva de unde as putea face rost de acest racord mai ieftin??? sau chiar sa mi-l monteze???

Pot sa-l demontez singur??? sau imi trebuie anumite scule??? se poate strica ceva daca icerc sa-l desfac singur???

Faza e, ca pot circula cu masina(nu stiu daca e indicat), insa cum creste temperatura, incepe sa curga, apa din vas, iar la 20-30 km tb sa opresc sa pun apa. in ultima vreme am impresia ca merge pe apa, ca mi-a consumat mai multa apa decat benzina:)

Masina e un seat leon 1.8 turbo, 20v, 180 CP din 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il gasesti in diagrama de mai jos, iti spun codul daca nu apare in fereastra :)

watercoolingauqnz6.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mersi. am rezolvat-o. cred ca era 23. nu stiu sigur. panba la urma m-am dus la un service , in spate la Dristor, si m-au rezolvat baietzii de acolo. intr-o ora. 500 piesa, 500 manopera + 500 schimb antigel(3 litri). a fost mult oare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...scuze. Tu vrei SIGUR sa intrebi ceva sau iti bati joc de noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii multumeam lui toni pentru ajutor. Iar in conditiile in care asta a fost prima mea experienta cu un service, pentru ca nu am mai avut probleme cu masina pana acum, si da, chiar vroiam sa stiu daca merita ca alta data sa ma duc tot la baietii din Dristor, sau sa caut pe altzii.totodata rog un admin sa inchida acest subiect. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Noroc baieti,

Stiu ca probabil nu trebuia sa postez aici dar nu am drepturi sa deschid un topic nou;sper ca poate primesc de la cineva priceput un raspuns cat mai repede..sa va zic problema pe care am avut-o....

Am plecat la mare acum 2 zile in Grecia si dupa ce am fortat masina (talpa serioasa) pe o ploaie abundenta in Bulgaria pe autostrada in Grecia s-a infranat brusc si a inceput sa se auda un sunet ciudat.Am oprit instant si am ridicat capota :Furtunul care uneste EGR cu intercoolerul din aripa fata dreapta era sarit de pe pozitie si se freca de (fulia de la alternator cred).Acea roata s-a frecat de el pana l-a spart in mai multe locuri.Deoarece ploua infernal am fost nevoit sa recurg la cateva solutii de compromis:

Am scos furtunul cu tot cu suportul de plastic de tot de pe masina si l-am bandajat cu o folie de aluminiu si niste leucoplast(masuri de urgenta) care surprinzator a tinut intr-un final.Problema mare este ca l-am infipt la loc (am fixat bine ambele coliere ) si imediat ce am plecat de pe loc a sarit la loc furtunul tot din intercooler si iar a inceput sa frece de acea curea.Am vrut sa dau farul jos sa am acces mai bun asupra colierului dar supriza am realizat ca trebuie sa dau toata bara jos sa fac acest lucru si am renuntat repede.In final am reusit sa atasez furtunul mai bine si am mers restul drumului (200 km) pana in 1800 de ture deoarece se auzea un zgomot ciudat ..parca tragea aer fals si motorul se comporta ciudat.

Am observat ca aparatoarea de noroi de langa roata e rupta in partea de jos si se vede intercoolerul prin ea.Intrebarea mea este de ce a sarit acel furtun deoarece parea destul de bine prins si cum de s-a mutat 7-8 cm in dreapta cat sa atinga de acea roata?

Stau acum in dubii deoarece trebuie sa ma intorc in Buc in 5 zile si sincer nu stiu ce sa fac (nu sunt serviceuri VAG in zona ) asa ca orice sfat este bine-venit.

De mentionat ca masina este remapata de la 90 cp la 118 cp.

Daca aveti detalii cum pot sa dau bara jos/poate intercoolerul este infundat si de aceea a sarit furtunul/cum se curata intercoolerul??pot sa fac acest lucru singur cu niste scule decente pe care le am la mine?

Cam cat costa acel furtul cu suport de plastic pe el (de le EGR la intercooler).

O sa intru pe forum in fiecare zi poate vin cateva idei .

Multumesc anticipat si astept idei.Daca se poate si un apel pe numarul din profil si sun fara nici o problema.

Multumesc

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Maine dau bara jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti noi:

Am fost astazi la 3 service-uri si ghiciti ce?Se uitau ca matza in calendar.Nu au nici cea mai vaga idee cum functioneaza un intercooler si ce este o turbina.

Mentionez ca singurii care aveau o idee au fost cei de la reprezentanta Seat care stiau putin cu ce se mananca dar au zis ca au nevoie de 7 zile sa aduca un furtun pentru intercooler.

Morala:Daca veniti in Grecia veniti echipati.Cred ca o sa ma intorc in tara cu el lipit cu folie de aluminiu si cu scotch cu toate ca face un zgomot infernal cand trece de 2500 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Simon,

imi pare rau pentru necaz.

Legat de scotch, incearca daca gasesti la un magazin de bricolaj "Duct Tape" (arata asa http://gracethespot.com/wp-content/uploads...ct-tape-3m.jpg) in locul scotchului banal. E argintie si o vezi prin filmele americane de doi lei atunci cand leaga persoane "rapite".

Ideea e ca e foarte rezistent si rezista ok la temperaturi.

Mai exista o solutie si mai buna, la fel depinde ce gasesti pe acolo: banda adeziva pentru hote. Tine la temperaturi si mai ridicate (tot nu scapi insa de folia aia) si la fel, are un excelent adeziv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit intradevar Duck Tape cu folie de aluminiu la exterior.Sper sa tina.Problema este ca atunci cand trec de 2000 de ture trage aer pe undeva si fluiera de te da afara din masina :Driver: in sfarsit nu este atat de grava problema ..multumesc pentru hinturi baieti :) sper sa ajung in Ro cu bine..daca nu probabil ca o sa postez sa vina cineva sa ma tracteze :screwy:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti noi:

Am ajuns in Bucuresti cu furtunul lipit care bineinteles ca tot tragea aer.Turbina nu a mai plecat deci maxim 130-140 km/h daca aveam vreo panta care sa ma ajute.Maine ma duc la service si vad ce s-a intamplat;sper ca turbina sa nu aiba nimic sau chiar si intercoolerul pentru ca dupa vacanta nu e tocmai timpul pentru investit in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! daca tot e un topic pentru probleme, sper ca pot sa-mi exprim si eu "pachetelul de problemute" aici!

prin noiembrie mi-am sudat un alt racord flexibil la esapament pentru ca cel vechi, care era si cel original, plesnise si faceam prea multa galagie pe unde treceam! dupa ce mi-am sudat noul racord, care a fost putin mai gros si cu vreo 1cm mai scurt decat cel vechi, asta la recomandarea mecanicului, a inceput sa se auda o bataie, un zdranganit pe dedesubt, ca si cum teava de la esapament atinge peste tot si transmite vibratia si la caroserie...in fine, racordul a fost sudat la loc astfel incat sa stea lejer, insa e putin inspre stanga, a mai ramas cam 1/2cm sa atinga de cutie sau baia de ulei nu mai stiu exact ce era acolo...la pornire se aude bataia doar cand e masina aplecata spre stanga...iar in mers se aude de obicei la pornirea de pe loc, cand plec cu mai putina turatie, si la viteze mai mari se aude in special in virajele la dreapta...am luat in consideratie si varianta unei planetare, insa la planetara nu e sunetu asta, nu se trimite vibratia pe caroserie! inainte sa imi plesneasca racordul nu se auzea nimic, masina mergea frumos, nici nu se simtea motorul decat in turatii mari! iar cu racordul spart am mers cam 1300-1500km maxim...ar fi putut sa se duca planetara asa repede, iar inainte de asta sa nu dea niciun semn?

Si mai am inca o problema: NU-MI MAI MERG PROIECTOARELE! nici cele de pe fata, nici stopul de pe spate! toate sigurantele sunt bune, cele din capatul bordului de la sofer si cele de deasupra bateriei, cel putin...si cand incerc sa le pornesc nu-mi apare nici in bord nici langa buton cum ca ar fi aprinse!

daca a mai intalnit cineva aceste probleme si sta cateva minute sa citeasca tot si sa-mi dea si-un sfat, as fi recunoscator! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa cumperi "saxofonul" de la evacuare cu tot cu racord, dar OEM, ar trebui sa scapi de invadatori.

Blocul de lumini: incearca sa faci rost de la un alt Leon 1M de el, pune-l si vezi daca merg. Daca da, atunci iti trebuie alt bloc, daca nu, problema poate sa fie din traseul cablurilor.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de proiectoare , poate fi de vina blocul de lumini , am un prieten care tot asa patise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul ala de lumini cedeaza asa dintr-odata? acum vreo 3 saptamani i-am schimbat acceleratia, poate ca e ceva de prin calculator ca stiu ca au tot umblat la el cand cautau sa vada de ce nu se mai accelereaza masina...si in legatura cu saxofonul, asa as fi vrut sa-i fac dar nici n-am mai intrebat la reprezentanta cat costa cu totul, ca am inteles ca ei il schimba cu tot cu catalizator...daca ar fi 100 de euro, ar fi acceptabil pretul, poate chiar 150, dar mai mult nu! mai bine imi cumpar racordul original si ma duc peste mecanicul ala sa mi-l sudeze :blah_: oricum, e o adevarata pacoste zdranganitul ala, nu doresc nimanui sa aiba parte de asa ceva! :|

p.s. Am schimbat becul de faza scurta de pe dreapta acum cateva zile ca se arsese cel vechi...am pus ce-am gasit, un H7 la 8 lei...are vreo legatura? adica atunci am remarcat si ca nu-mi mai merg proiectoarele, pana atunci parca mergeau...

Modificat de soso_leon 1M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare:

acum ceva vreme incercand sa fac economie de curent la prima pornire dimineata, am incercat sa deschid usile direct din butucul usii soferului si rotind spre stanga. Spre surprinderea mea nu s-a intamplat nimic, asa ca am incercat si invers crezand ca poate defapt e invers, si tot nu s-a intamplat nimic.

E normal sa fie asa sau am eu vreo problema cu butucul? ca presupun ca nu e normal. M-am alarmat cand m-am gandit ca poate pierd cheia si trebuie sa folosesc cheia de rezerva care nu are butoane pe ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Salut ! Ma poate ajuta cineva cu problema urmatoare ? Nu am folosit masina vreo 3 saptamani, iar astazi cand am pornit-o mi s-a aprins martorul "check engine" si ramane aprins; am conectat tester-ul ca sa vad de la ce imi da eroare, dar surpriza, nu se conecteaza (no response from controler) . Ma poate lamuri cineva ce sunt astea : k1 si k2 ?

asUntitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liniile de diagnoza. Se pare ca sunt in scurt. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Ai idee cum as putea remedia problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cautat modulul/conectorul cu probleme. Banuiesc ca asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ciudat, am fost desfacut bordul pentru ca uneori nu-mi mergeau ceasurile (puneam contactul dar dura aprox 10 secunde pana sa functioneze), iar dupa ce l-am montat inapoi am reusit sa conectez diagnoza, nu mai dadea scurt pe k-uri. DUpa 2 zile, mi-a aparut eroare la imobilizator si la airbag... pffff, cred ca pe undeva am ceva fire dezizolate sau ceva, nu stiu de unde sa incep sa desfac ca sa vad ce si cum

 

Modificat de pustiulica2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!