Jump to content

Pregatire Pentru Iarna


ashhh
 Share

Postare recomandată

M-am gandit sa deschid acest topic pentru a aduna toate sfaturile potrivite pentru sezonul rece si a scrie toate problemele pe care le-ati avut iarna, avand in vedere vremea din ultimele zile.

Eu sunt incepator si nici nu ma prea pricep la masini. Ibiza mea e noua si chiar nu stiu ce ar trebui sa fac sa fiu gata pentru sezonul rece. :D

Asa ca daca stiti ce mai trebuie facut, in afara de varianta evidenta de a monta cauciucuri de iarna care e de preferat, astept raspunsuri.

M-ar interesa si daca stiti unde se gasesc lanturi si ce modele ati folosit si voi, daca pentru dezghetarea geamurilor e eficient spray-ul antiinghet, daca trebuie folosit antigel si cum.. chiar nu ma pricep deloc dupa cum vedeti:P

Asa ca astept raspunsurile voastre,

Take care! Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    17

  • alexsar

    9

  • mario75

    7

  • DanielK

    7

Prima iarna am trecut-o fara nici o problema deosebita.

Adevarul este ca nici n-a fost iarna propriu zisa,motiv pentru care nu am facut decat minime verificari la lichidul de racire (antigel) sa fie la nivelul normal indicat pe vas.Am inlocuit lichidul de spalat parbrizul cu unul de iarna.

Am fost tentat sa cumpar anvelope de iarna dar am renuntat,de asemenea nu mi-am luat nici lanturi.Sistemul de climatizare face fata cu brio dezghetarii parbrizului sau geamurilor,deci nu am folosit nimic altceva.

Cat a fost ger nu am tras frana de mana asta datorita numeroaselor probleme avute inainte cu Daciuta,careia in nenumarate cazuri i-au inghetat tamburii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai citit in cartea masinii ca cica ar fi bine sa dai cu un spray siliconat partile de cauciuc expuse inclusiv stergatoarele, voi ati folosit asa ceva? sau nu ati avut probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri