Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Îndemânare si pricepere zic ca am dar sa nu-mi trebuiască ceva scule mai deosebite.Clar nu ma duc la același mecanic cu stop Leak!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii scoti siguranta si apoi tragi de furtun. 

Ce scule speciale crezi ca-ti trebuie pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, mulțumesc pentru sfaturi!Nu prea am loc ca pe acolo mai trec ceva furtunuri de la gpl.Vad eu.Va anunț ce am făcut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci "la mecanic" scrie pe fruntea ta.

Mai invata-l pe vreunu cum sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa le explici tu ce-ai citit pe forum. Ca vad ca ei nu stiu ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca ma iei la mișto!Eu sunt din Tulcea si la noi cam greu cu mecanicii buni.Am sa spun si la alti posesori de vw.E FOARTE UTIL ACEST FORUM!!!

PS:găsesc in magazine de piese auto oringul acela (daca e deteriorat) sau comand de pe net?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine iei certiicatul si te duci la un magazin. Trebuie sa se gaseasca. Verifica sa nu fie crapat altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
George Casaneanu

Salutare tuturor,

Am si eu o asemenea problema. La inceput mi-a disparut apa din vas. Am completat cu antigel si apa distilata ca sa pot pleca cu masina, Dupa ce s-a incalzit motorul am observat ca aveam lichid de racire mult peste maxim. Cat am mers cu ea la 2500 rpm nu am avut probleme, cum am calcat-o in maxim 10 km am ramas fara lichid. Am venit de la Cluj pana la Bucuresti usor si nu am avut probleme. Am schimbat capacul de la vas si o luna si jumatate nu am avut nici o problema ( turata sau neturata ). Acum problema a reaparut si in plus d-asta imi pateaza masina pe partea dreapta ( pasager ). Presupun ca, din cauza presiunii prea mari, da pe la supapa. Am auzit un sfarait in dreapta motorului pe la un furtun. Azi o sa il verific. 

Astept cu mare interes sfaturile voastre si va multumesc anticipat pentru timpul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acul temperaturii din bord nu depaseste 90 grade atunci presiunea e provocata de compresia care intra in sistemul de racire pe la garnitura chiulasa sau chiulasa tasata de garnitura .

Obligatoriu se pastreaza grosimea garniturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Casaneanu

Salutare,

S-ar putea sa scap mai usor. Se pare ca exista scurgeri de ulei pe la garnitura pompei tandem, ulei care a ajuns pe furtunul de retur, al vasului cu lichidul de racire, care intra in chiulasa. Mecanicul a tras de furtun si l-a scos fara efort, in conditiile in care era siguranta pusa. Mentionez ca furtunul este umflat la acel capat.

Va anunt rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acolo doar se pierde antigel ,nu creste presiunea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Casaneanu

Atunci..... mai vedem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Revin și eu cu o problema puțin ciudata.  În urma cu câteva zile observ ca pierd antigel peste noapte când masina staționează.  Faza ciudata e ca pierd doar atunci când masina nu sta pe o zona dreapta. Mai exact dacă sta cu botul în jos. Dacă o pun cu botul mai sus, nu pierde.  M-am plimbat puțin cu ea azi,  am și călcat-o de mai multe ori  și se pare ca în mers nu pierd. (voi încerca și la drum mai lung)  De pierdut,  pierd pe undeva prin partea stanga a motorului (acolo am văzut umed pe jos).  Masina nu mi se pare ca trage mai greu sau chestii de genu.. 

Am postat aici deoarece era topic deschis cu subiectul asta (ca să nu fac topic separat în aria dedicata pt Superb) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti!Am si eu o problema la un passat b5.5 1.9 tdi 130 cp,oricat as merge cu masina am apa in vas rece gheata...masina baga caldura normal,apa imi sta la 90 grade....sti ti care ar putea fi cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se intample asa?Mai un prieten care o bora si dupa 15 minute de mers el deja are calda apa...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de sub vas si actuatorul de pe furtunele de mai jos

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, Mihai MCS said:

Ok o sa verific...ms frumos ;)

 

 

Am uitat sa zic pierd antigel pe la pompa tandem ar avea vreo legatura cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica pe la furtunul ce trece pe deasupra pompei, boala la motorul asta.

Nu are legatura. Si daca bine-mi amintesc, nici eu la Passat nu am lichidul cald in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Mihai MCS said:

 

Da cosmin pe la furtunul acela....deci nu ar trebui sa-mi fac vreun griji ca nu am lichidul cald nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!