Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa ai dreptate Cosmin, deoarece am uitat sa mentionez, cateodata pana atinge apa 90 grade, nu mereu se aud ca si-o "bolboroseala" in mijlocul bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deja devine enervanta problema :icon_thumright:

Am fost la 3 mecanici. nici unu nu a putut da un verdict clar, doar unu dintre ei a zis o cauza cat de cat plausibila: o fisura foarte mica la un furtun care cu ochiul liber nu se observa, si se desface la presiune...si pierde dar, am fost la Snagov dus-intors ieri, si astazi pana la bunici dust-intors (in total 300 km). Am zis ca sa vad teoria mecanicului, asa ca am mers forjat, 140-180 si depasari cat cuprinde, apa stand bat la 90. Am ajuns casa, nivelul nici nu s-a miscat.

Parca ar fi masina bolnava, pierde cand vrea ea, nu are un tipar anume.

Poate sunt eu paranoic :icon_thumright: , dar de cand s-a mai racorit timpul afara nu mai imi pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@firah, in fotografia din pagina anterioara ai piesa 29.este o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piesa aceea am avut si eu probleme. De fapt intre cele doua piese 27 si 29 este o garnitura care la mine era sparta (intrerupta). In cazul meu nu se pierdea nici o picatura de lichid atunci cand motorul era pornit ci doar la 30-45 de minute dupa ce il opream incepea sa picure si curgea destul, cca 4-500 ml odata. Fiind in spatele motorului este destul de greu de observat. Am muncit juma' de zi sa schimb acea garnitura - pozitie de lucru foarte incomoda. Faptul ca nu curgea antigel cand era motorul pornit mi s-a explicat cu fenomenul de cavitatie ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Cavita%C8%9Bie ).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc.

Sa inteleg ca aceasta operatie (schimbatul acelei piese) nu se poate face in "fata blocului"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, numai in spatele blocului... :blah: . (fu gluma). E foarte simplu de scos piesa aia. E care a substituit flansa cu CGP (coolant glow plugs), la motoarele B5.5-urile dotate cu PTC.

Ca sa ajungi la ea, se inlatura capacul motor si izolatia fonica din jurul capacului de culbutori.

Scoti, de pe pozitie vasul de expansiune de antigel (trebuie sa scoati mufa de la sonda de nivel de sub el mai intai) si se muta mai spre fata masinii, sa ai loc de el.

Demontezi teava de admisie dintre intercooler si EGR (scoti mufele de la N18, si mai ai 2 cleme ce tin furtune de vacuum). Deasupra ei trec frutunele de motorina si tot deasupra e mufa senzorului MAP - care se desfac/deconecteaza toate pentru a inlatura teava de tot.

Acum ai loc sa demontezi flansa de plastic din spatele motorului. Are doua suruburi de fixare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firah ... nu stiu daca ajuta cu ceva dar si eu am avut o problema cu furtunul 36 din imaginea anterioara cel care trece printre bloc si filtru de motorina prin spatele motorului. La mine tot asa se umflase furtunul si avea o crapatura foarte fina prin care pierdeam antigel. Partea nasoala a fost ca si la mine pierdea doar cand se incalzea foarte tare si se dilata, iar ce era mai nasol este ca, se dilata si curgea aleatoriu .... a fost foarte greu de depistat pentru ca se si usca foarte repede plus ca, curgea exact in partea din spatele motorului .... Pana la urma s-a marit crapatura si l-am prins asupra faptului ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu .. aceeasi problema .. apa dispare din borcan, dar nu stiu pe unde. Nu lasa urme deloc pe jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum scrie in topic, antigelul G12 lasa urme de zahar. Scoti capacul de la motor si urmaresti pe la toate imbinarile (mai ales cele descoperite de noi cu probleme). Pe jos n-o sa vezi mare lucru pentru ca se opreste in scut.

La cat pierzi, e cam imposibil sa dispara in motor (garnitura sau chiulasa fisurata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici nu stiu care sunt conditiile in care imi dispare ... cateodata completez si apoi cand ma uit dupa 2 zile nu mai am .. cateodata am cu zilele fara sa dispara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, sa nu crezi ca (,) cineva iti va spune exact pe unde curge. :P

Daca nu vrei sa iti golesti buzunarele pe la mecanici care mai de care mai "priceputi", TU SINGUR va trebui sa gasesti locul pe unde pierde, cu ajutorul experientelor ce le gasesti in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta urmeaza sa fac :P Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut busonul de la antigel si a facut un "tzzz" ca si cum desfaci o sticla de apa minerala si am observat ca a urcat nivelul antigelului cu vreo 5mm. E vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E normal. Mai ales daca inainte a functionat si s-a incalzit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,

Astazi am remarcat cu motorul cald, apa 90 grade (nu forjata) daca o turez pe loc se aude clipoceala (bolboroseala) pe mijloc in spatele bordului sa zic cu aproximatie. Eu banuiesc ca nu ar trebui sa se auda, cel putin asa imi zice logica mea.

Stie careva daca acest simpton este caracteristic unei anumite piese pentru pierderea mea de antigel? Mi-a zis cineva ca daca face asa este garnitura de chiulasa 100%. As dori si alte pareri pentru ca nu vreau sa ma arunc cu capul inainte. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update!

Am verificat azi nr. 30 si 36 din schema, precum si cele alaturate lor, dupa cum mi-au sugerat cativa colegi de pe forum (multumesc pentru asta :P ) dar fara rezultat.

http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=173435

Dupa cateva ore bagat p-acolo am inceput sa scot termostatul, era ok. Dupa ce-am scos G62-ul (doamnee ce stramt poate sa fie) l-am sters si inainte sa-l bag inapoi am constatat ca garnitura era taiata conform pozei atasate. (Stiu nu am talent in paint dar este indeajuns sa va da-ti seama :biggrin: )

clipboard01qq.th.jpg

Acum strang din pumni si sper sa fi rezolvat problema pierderii.

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am gasit si eu problema ... si anume trebuie sa schimb furtunul numarul 49. Imi poate spune cineva un cod al lui?

post-75939-1287498049_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, nu am avut la mine apa distilata si am completat cu 1L de apa de la robinet, e vreo problema, am lasat inainte sa curga 1 minut apa rece si dupa am pus. Din cate stiu cartea zice ca trebuie completat cu "tap water". Adica apa de la robinet pe romaneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are saruri, nu e bine deloc. O sa-ti cam rugineasca blocul pe dinauntru. Mai era undeva o discutie despre apa de la robinet, dar eu chiar n-as baga.

Apa distilata gasesti in orice benzinarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alungatu-verifica foarte bine daca este furtunul...asa am crezut si eu, cand de fapt era fisurata pipa din capul lui care este prinsa pe chiulasa.desfa pipa de pe furtun(are o siguranta de metal), si fa cum am facut eu-sterge-o bine, ia apa in gura si tine palma apasata pe gaura mare si sufla apa prin orificiul unde se prinde furtunul.s-ar putea sa ai la fel ca mine, pierderi pe la pipa, exact unde se imbina rama pipei cu cocoasa ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu se poate fisura chiulasa sau garnitura de chiulasa sau ceva? Adica e imposibil ca de la 1L de apa de la robinet sa se intample asa ceva. Fratele meu la golf 5 are ceva probleme cu pierderea de antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu crapa.

Insa de la apa aia de robinet sau de fantana, in timp ajung multi sa schimbe garnitura de chiulasa si sa refaca planeitatea chiulasei pentru ca e corodata si pierde antigel. Plus ca blocul rugineste si cu timpul se infunda caloriferul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a completat acuma 2 saptamani. Deci nu de foarte mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( azi am constata si eu ca pierd lichid :) nu f mult dar curge , nu am avut timp sa ma uit pe unde curge , dar din propria experienta va spun " nu incercati sa invatati nevestele (prietenele) sa invete sa conduca " logic , ca m-am dus undeva unde nu era nici un fel de masina si o groaza de gropi , nu f mari dar am reusit sa o fac sa curga .:(

Daca poate cineva sa imi de-a un sfat la ceea ce am relatat , ii multumesc .(imi e cam lene sa o "controlez" ) :))

Cu respect , Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un passat din 2001 1.9 tdi avb. am aceeasi problema. Am citit toate paginile de aici si chiar nu stiu ce sa zic. Mecanici de aici din Slobozia spun ca este putin probabil sa fie garnitura de chiulasa ciupita.... Mi-au spus sa incep sa verific tot circuitul sa nu fie vreo gaurica .... Partea proasta este ca pierd decat la drum lung, de la serviciu si pana acasa am 10-12 km pe sens si timp de 3 luni nu cred ca pierd 100 grame. In schimb de la Slobozia pana la Bucuresti pe autostrada, m-a avertizat. Deci am pierdut tot lichidul din vas. In plus se aude clipocit in calorifer. Temperatura apei nu sare de 90 grade. Caldura de la calorifer nu vine, aceasta problema am observat-o zilele trecute. Nu prea am folosit caldura, la treapta 1 este cald aerul. In schimb la treapta 3 vine rece, mai ales pe autostrada.....

Nu stiu ce sa mai zic. Aveam o pierdere mica la furtunul care intra in vasul de expansiune. Am pus colier si acum nu mai curge.

Daca ma poate ajuta cineva cu o parere.... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!